لیگهای محبوب

سایر لیگها

قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا: دیدار من سیتی و بایرن مونیخ

در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل 2022-2023، رئال مادرید به مصاف چلسی خواهد رفت، در حالی که در یک بازی هیجان انگیز، منچسترسیتی به مصاف بایرن مونیخ خواهد رفت.
Frenkie Tran
توسط: Frenkie Tran

دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی رئال مادرید - چلسی، من سیتی - بایرن، آث میلان - ناپولی، و بنفیکا - اینترمیلان است. در صورت صعود هر دو تیم به نیمه نهایی، چلسی و من سیتی با یکدیگر بازی خواهند کرد. بازی های رفت 11/12 آوریل و بازی های برگشت 18/19 آوریل برگزار می شود. مرحله نیمه نهایی در ماه می برگزار می شود.

چلسی گراهام پاتر در مرحله یک چهارم نهایی با رئال مادرید قهرمان لیگ قهرمانان اروپا و منچسترسیتی به رهبری پپ گواردیولا به مصاف بایرن مونیخ خواهند رفت.

اگر چلسی و سیتی هر دو در دیدارهای باقی مانده خود در مرحله یک هشتم پیروز شوند، در نیمه نهایی به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

در مرحله یک چهارم نهایی، آث میلان، مدافع عنوان قهرمانی سری آ، در دربی تمام ایتالیایی با ناپولی که در حال حاضر در صدر جدول قرار دارد و اینترمیلان که با بنفیکا بازی خواهد کرد، بازی خواهد کرد.

قرعه کشی کامل مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا

بازی های اول 11 یا 12 آوریل و بازی های برگشت 18 یا 19 آوریل

  • رئال مادرید مقابل چلسی
  • بنفیکا - اینترمیلان
  • منچسترسیتی - بایرن مونیخ
  • میلان مقابل ناپولی


قرعه کشی کامل مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا

قرعه کشی کامل مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا

بازی های اول 9 یا 10 می، بازی های برگشت 16 یا 17 می

  • رئال مادرید یا چلسی مقابل منچسترسیتی یا بایرن مونیخ

بازی های رفت مرحله یک چهارم نهایی 11 و 12 آوریل و بازی های برگشت 18 و 19 آوریل برگزار می شود.

بازی‌های نیمه نهایی برای 9 و 10 می و بازی‌های برگشت در 16 و 17 می برنامه ریزی شده است. پیش از آنها را از طریق دارندگان رئال.

آبی ها فصل گذشته در همان مرحله لیگ قهرمانان به رئال باختند و بازی رفت را 3-1 در استمفوردبریج باختند و در بازی برگشت در سانتیاگو برنابئو تمام تلاش خود را کردند. چلسی که در آن زمان تحت مدیریت توماس توخل بود، بازی را 3-0 رهبری کرد اما در مجموع 5-4 با گل های رودریگو و کریم بنزما شکست خورد که گل دوم در وقت های اضافه به ثمر رسید.


قرعه کشی کامل مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا

تیم قدیمی گواردیولا، بایرن، که او با آن هفت قهرمانی مهم بین سال‌های 2013 و 2016، از جمله سه قهرمانی در بوندسلیگا، به دست آورد، حریفی آشنا برای گواردیولا، سرمربی من سیتی خواهد بود. ژائو کانسلو که به صورت قرضی به بایرن پیوسته است و می تواند با مبلغ 60 میلیون پوند دائمی شود، بازیکن دیگری است که سیتی و بایرن را پیوند می دهد. او می تواند با باشگاه اصلی خود رقابت کند.

در صورتی که چلسی و سیتی به فینال چهار تیم لیگ قهرمانان اروپا راه یابند، در این فصل 6 بازی بین دو تیم برگزار خواهد شد. در اوایل این فصل، دور سوم جام حذفی و جام کارابائو، هر دو باشگاه لیگ برتر را در مقابل یکدیگر قرار دادند.

پاتر از تست مادرید انگیزه دارد اما روی اورتون تمرکز کرده است

احتمال بازی با رئال مادرید قهرمان فعلی در مرحله یک هشتم نهایی، گراهام پاتر، سرمربی چلسی را هیجان زده می کند، اما او ادعا می کند که توجه اولش به بازی آخر هفته با اورتون در لیگ برتر است.

در قرعه کشی روز جمعه، آبی ها به مصاف قهرمان فعلی رفتند و پیروزها در مرحله نیمه نهایی با منچسترسیتی یا بایرن مونیخ دیدار کردند.


پاتر با انگیزه تست مادرید است

این پس از آن منتشر شد که در اوایل این هفته ویدئویی از پاتر منتشر شد که در آن با فریادهای هواداران چلسی در یک رویداد هواداران، قول "برنده شدن ******* لیگ قهرمانان" را می داد.

او در کنفرانس مطبوعاتی خود گفت: "خب، من گفتم ما برای قهرمانی در لیگ قهرمانان تلاش خواهیم کرد و مطمئنم برای هفت باشگاه دیگر هم همینطور است."

باشگاه‌های دیگر خواهند گفت که می‌توانید در یک چهارم نهایی شکست بخورید، زیرا این ماهیت لیگ قهرمانان اروپاست.

زمانی که به رئال مادرید برسیم، روی رئال مادرید تمرکز خواهیم کرد، اما در حال حاضر اورتون است.

این احساس هیجان‌انگیز است، اما همانطور که گفتم، ترجیح می‌دهم در مورد اورتون صحبت کنم، زیرا آن بازی فردا برگزار می‌شود و چیزهای دیگر خیلی دور هستند.»

آیا کانسلو می تواند به مصاف من سیتی برود؟

طبق اعلام منچسترسیتی، کانسلو واجد شرایط بازی با منچسترسیتی است. کانسلو از دوران بازی خود در سیتی ناراضی شد و در ژانویه به صورت قرضی راهی بایرن مونیخ شد.


کانسلو واجد شرایط رقابت با منچسترسیتی است

ملی پوش پرتغالی پس از انتقال به آلیانز آره نا، چهار بازی از شش بازی بایرن در بوندس لیگا را آغاز کرده است، اگرچه او تنها 49 دقیقه از پیروزی دو بازی نیمه نهایی آنها مقابل پاری سن ژرمن را انجام داد.

Click star to rate
5 (1 rating)
Frenkie Tran
Written by: Frenkie Tran
My football predictions cover a variety of competitions and tournaments. In addition to English and European football, football predictions also include tips on games taking place in the USA, Australia, Africa, South America and beyond, from famous leagues such as the Premier League, La Liga and Bundesliga to popular national leagues such as Croatian First League and Portugal Primeira.

Related Content

ابراز نارضایتی هواداران چلسی از بوهلی: باشگاه تبدیل به یک "مایه خنده" می شود
ابراز نارضایتی هواداران چلسی از بوهلی: باشگاه تبدیل به یک "مایه خنده" می شود
مکاتبات بین مدیر اجرایی کریس ژوراسک و اعتماد حامیان چلسی، بحثی باز و صریح را نشان می دهد.
حمایت RFEF از داور با "حمایت کامل" در میان شکایت رئال مادرید
حمایت RFEF از داور با "حمایت کامل" در میان شکایت رئال مادرید
رئال مادرید رسماً از داوری که پیروزی 4-2 اخیرش در لالیگا مقابل اوساسونا را قضاوت کرد، شکایت کرد. این شکایت حول محور گزارش سهل انگاری داور در مورد آزاری است که به بازیکن ستاره آنها، وینیسیوس جونیور، توسط هواداران حریف در طول مسابقه انجام شده است.
صحبت های پوچتینو: برخی از بازیکنان چلسی قبل از شکست فینال جام کارابائو نمی توانستند بخوابند
صحبت های پوچتینو: برخی از بازیکنان چلسی قبل از شکست فینال جام کارابائو نمی توانستند بخوابند
پوچتینو اذعان کرد که تیمش برای مقابله با فشار فینال ماه گذشته با مشکلاتی روبرو بود. با نگاهی به آینده، چلسی قرار است آخر این هفته در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی به مصاف لستر برود.
تساوی آرسنال بایرن، منچسترسیتی به مصاف رئال مادرید در دور رفت لیگ قهرمانان اروپا می رود
تساوی آرسنال بایرن، منچسترسیتی به مصاف رئال مادرید در دور رفت لیگ قهرمانان اروپا می رود
در روز جمعه، 15 مارس 2024، ساعت 12:00 CET، قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی، نیمه نهایی و فینال لیگ قهرمانان اروپا 2023/24 انجام شد.
صعود آرسنال به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ضربات پنالتی، پایان انتظار 14 ساله
صعود آرسنال به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ضربات پنالتی، پایان انتظار 14 ساله
در یک نبرد پر تنش در مرحله یک هشتم نهایی که با نتیجه 1-1 به پایان رسید، آرسنال موفق شد برای اولین بار پس از 14 سال به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود کند. آنها روز سه شنبه با پیروزی در ضربات پنالتی مقابل پورتو به سختی از این مسابقه فرار کردند.
برترین سایت‌های شرط‌بندی
BONUS UP TO $250 - THE SMARTER WAY TO BET!
Welcome bonus up to $250

BONUS UP TO $250 - THE SMARTER WAY TO BET!

VOdds positions itself as a premier sports betting brokererage, offering users the ability to compare odds across various bookmakers through a unified single-wallet platform.