لیگهای محبوب

سایر لیگها

فصل فراموش نشدنی لیورپول

فصل پرتلاطم باشگاه انگلیسی در حالی به پایان قابل پیش بینی رسید که آن ها در آنفیلد شکست بزرگی را مقابل رئال مادرید متحمل شدند.
Leey
توسط: Leey

رقابت های لیورپول در لیگ قهرمانان به طور مداوم توسط باشگاه های مادریدی خنثی شده است. در چهار فصل از پنج فصل گذشته، "The Kop" در دور حذفی با رئال مادرید یا اتلتیکو مادرید روبرو شده است و با حس رنجش مواجه شده است. تنها فصلی که لیورپول در مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا با هیچ یک از این تیم ها روبرو نشد، فصلی بود که برای قهرمانی در این مسابقات رفت (19-2018).

هیچ معجزه ای وجود ندارد

شاگردان یورگن کلوپ با این باور شکننده به بازی برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا رفتند. اگر تیمی آماده بود در برنابئو جریان را تغییر دهد، آن لیورپول بود. با این حال، همانطور که بسیاری پیش بینی کرده بودند، سبک پرسینگ و هجومی باشگاه پورت سیتی بار دیگر در برابر رئال مادرید کارلو آنچلوتی دچار تزلزل شد.

برای اولین بار در 30 سال گذشته، لیورپول با چنین اختلافی در مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا شکست خورد. آنها در این فصل پس از حذف توسط "لوس بلانکوس" با نتیجه مجموع 2-6 طی دو مسابقه از رقابت خارج شدند. رئال مادرید در بازی برگشت محتاطانه بازی کرد و فقط یک گل به ثمر رساند، بیشتر به این دلیل که در آنفیلد 5-2 پیروز شده بود.

لیورپول در این فصل در فرم بی ثباتی بوده است

لیورپول یک بار پس از باخت 0-3 مقابل بارسلونا در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا 2018/19 بازگشت قابل توجهی داشت. با این حال، این زمانی بود که تیم کلوپ در اوج خود بود و آنها بازی برگشت را در آنفیلد انجام دادند که از حمایت پرشور هواداران خود حمایت کردند.

از سوی دیگر، رئال مادرید یک پیشنهاد کاملا متفاوت است. شاگردان آنچلوتی به سبک عملگرایانه فوتبال بازی کردند و کاملاً بر مسابقه مسلط شدند. اگر غول‌های اسپانیایی وقتی در بازی رفت 0-2 از لیورپول عقب افتادند، تزلزل نکردند، برای آنها سخت خواهد بود که برتری خود را از پیروزی 5-2 در بازی برگشت از بین ببرند.

بازی برگشت هیچ تعقیب امتیازی هیجان انگیزی نداشت زیرا عمل گرایی و متانت رئال مادرید امیدهای میهمانان برای بازگشت به بازی را خفه کرد. مربی آنچلوتی اهمیت پیمایش در شب های غیرقابل پیش بینی فوتبال اروپا را درک می کند. 18 سال پیش بود که لیورپول در فینال فراموش نشدنی لیگ قهرمانان اروپا در استانبول توانست میلان تحت هدایت آنچلوتی را شکست دهد.

آن "شب خیال انگیز استانبول" برای همیشه در خاطرات هواداران لیورپول حک خواهد شد، زمانی که تیم لیورپول یک بازگشت معجزه آسا را ​​انجام داد و پس از شکست 0-3 در ضربات پنالتی به تساوی رسید و پیروز شد. مربی آنچلوتی زمانی اظهار داشت که این یکی از کابوس هایی بود که در طول دوران حرفه ای خود هرگز فراموش نکرد. این تجربه باعث شد تا استراتژیست ایتالیایی با رفتاری بی احساس به دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا نزدیک شود.

"لوس بلانکوس" محکم دفاع کرد و منتظر فرصتی برای ضدحمله مقابل لیورپول بود. این یک سناریوی کسل کننده و قابل پیش بینی بود، اما رئال مادرید تیمی است که در چنین تاکتیک هایی تخصص دارد.

مشکلات لیورپول

خودشون رو از دست دادن

تیم فعلی لیورپول با تیمی که چهار سال پیش با بارسلونا روبرو شد فاصله زیادی دارد. آنها دیگر نمی توانند همان سطح از فوتبال پرشور و هجومی را که در دوران اوج خود نشان می دادند، حفظ کنند. این نسخه فعلی "The Kop" تنبل و بی روح به نظر می رسد.

لیورپول دیگر فرم خود را حفظ نمی کند

تنها سه روز قبل از شکست در برنابئو، لیورپول با نتیجه 0-1 مقابل بورنموث شکست خورد. حتی با وجود مربیگری یورگن کلوپ که بهترین مهاجمان خود را به میدان می‌فرستد، لیورپول همچنان برای ایجاد موقعیت‌های معنی‌دار تلاش می‌کرد و در طول مسابقه الهام‌بخش نبود. در نتیجه، به نظر نمی رسد که آنها تهدید زیادی برای قهرمان اسپانیایی باشند.

فقط صلاح کافی نیست

صلاح در شکست 0-1 مقابل رئال مادرید نتوانست برای کمک به لیورپول گلزنی کند

داروین نونز و دیوگو جوتا هر دو سالم هستند، بنابراین محمد صلاح به تنهایی نمی تواند تیم را نجات دهد. برخلاف روبرتو فیرمینو، کودی گاکپو ناپختگی را نشان می دهد. بدتر شدن فردی بازیکنان تهاجمی لیورپول نشانه یک مسئله بزرگتر است.

سرمربی کلوپ ناتوان است

سرمربی کلوپ در این فصل در تلاش است تا تیمش را الهام بخشد. فوتبال پر جنب و جوش و پرشور که به علامت تجاری او تبدیل شد، مبهم شده است و خط دفاعی رئال مادرید در بازی برگشت با لیورپول مشکل چندانی نداشت. سبک بازی آنها بیش از حد یکنواخت و قابل پیش بینی شده است.

مربی کلوپ

فصل هشتم کلوپ در لیورپول به احتمال زیاد با یک یادداشت غم انگیز به پایان می رسد. تمرکز این تیم اکنون به سمت تضمین حضور در لیگ قهرمانان برای فصل آینده معطوف خواهد شد. اگر "The Kop" نتواند تا پایان فصل در جمع 4 تیم برتر لیگ برتر قرار گیرد، ممکن است آینده کلوپ در این باشگاه زیر سوال رود.

Click star to rate
5 (1 rating)
Leey
Written by: Leey
Leey is the reporter for Betimate. She currently has a series of articles about football. She specializes in researching football data to come up with evaluations about the tournament and predictions about the matches.

Related Content

ابراز نارضایتی هواداران چلسی از بوهلی: باشگاه تبدیل به یک "مایه خنده" می شود
ابراز نارضایتی هواداران چلسی از بوهلی: باشگاه تبدیل به یک "مایه خنده" می شود
مکاتبات بین مدیر اجرایی کریس ژوراسک و اعتماد حامیان چلسی، بحثی باز و صریح را نشان می دهد.
راتکلیف هزینه هنگفت منچستریونایتد برای "چند بازیکن بزرگ" را رد کرد
راتکلیف هزینه هنگفت منچستریونایتد برای "چند بازیکن بزرگ" را رد کرد
رتکلیف از صبری که آرسنال نسبت به آرتتا نشان داده است قدردانی کرد و آن را یک ویژگی مثبت دانست. از سوی دیگر، کریستین اریکسن از زمان بازی خود ناراضی است، زیرا تنها در 11 بازی به میدان رفته است.
دستگیری‌ها در ارتباط با رویداد غم‌انگیز شعار در جریان بازی منچستریونایتد و لیورپول انجام شد
دستگیری‌ها در ارتباط با رویداد غم‌انگیز شعار در جریان بازی منچستریونایتد و لیورپول انجام شد
پس از بازی یکشنبه یک چهارم نهایی جام حذفی بین منچستریونایتد و لیورپول در اولدترافورد، دو هوادار منچستریونایتد به دلیل اینکه ظاهراً در شعارهای توهین آمیز مربوط به فاجعه هیلزبورو شرکت کرده بودند، توسط مقامات دستگیر شدند.
نقض قوانین مالی: ناتینگهام فارست چهار امتیاز کسر کرد
نقض قوانین مالی: ناتینگهام فارست چهار امتیاز کسر کرد
ناتینگهام فارست به دلیل اعتراف به نقض قوانین سود و پایداری لیگ برتر (PSR) با کسر چهار امتیاز جریمه شد.
واکنش سر دیو بریلزفورد به پیروزی دیرهنگام منچستریونایتد مقابل لیورپول گویای همه چیز است
واکنش سر دیو بریلزفورد به پیروزی دیرهنگام منچستریونایتد مقابل لیورپول گویای همه چیز است
سر دیو بریلزفورد، رئیس اینئوس، روز یکشنبه در اولدترافورد شاهد پیروزی مهم منچستریونایتد بر رقیب همیشگی خود لیورپول در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی بود.
برترین سایت‌های شرط‌بندی
BONUS UP TO $250 - THE SMARTER WAY TO BET!
Welcome bonus up to $250

BONUS UP TO $250 - THE SMARTER WAY TO BET!

VOdds positions itself as a premier sports betting brokererage, offering users the ability to compare odds across various bookmakers through a unified single-wallet platform.