لیگهای محبوب

سایر لیگها

زمان کونته در اسپرز به پایان رسیده است - چه کسی باید جای او را بگیرد؟

سرمربی آینده تاتنهام: پوچتینو، توماس توخل و سایر نامزدهای جانشینی آنتونیو کونته، سرمربی تاتنهام
Frenkie Tran
توسط: Frenkie Tran

در شمال لندن، به نظر می رسد که در چند ماه آینده تغییری در گودال قریب الوقوع است. سوال اینجاست که مناسب ترین نامزد چه کسی خواهد بود؟ با وجود شکست تاتنهام مقابل آث میلان در لیگ قهرمانان اروپا در روز چهارشنبه، از قبل مشخص بود که موقعیت آنتونیو کونته به عنوان سرمربی این باشگاه در درازمدت امن نیست.

قرارداد کونته در شمال لندن در پایان فصل به پایان می رسد و با نامشخص بودن شانس این تیم برای صعود به لیگ قهرمانان فصل آینده، هواداران به طور فزاینده ای از روش های او ناراضی می شوند. علیرغم بهبودی کامل پس از عمل جراحی برداشتن کیسه صفرا، سرمربی سابق اینتر و یوونتوس نتوانست الهام بخش بازی برگشت مرحله یک هشتم نهایی اسپرز مقابل میلان باشد.


قرارداد کونته در شمال لندن در پایان فصل به پایان می رسد

در نتیجه، شکست مجموع 1-0 این تیم باعث شد تا هواداران در این فکر باشند که اگر دوره کونته به پایان برسد، تاتنهام به چه کسی می تواند مراجعه کند. آیا مدیری وجود دارد که بتواند فرهنگ شکست‌پذیر باشگاه را که به نظر می‌رسد با وجود منابع عظیم و زیرساخت‌های جهانی در اختیارش عمیقاً ریشه‌دار است، تغییر دهد؟ نامزدهای زیادی وجود دارد و GOAL اینجاست تا شرایط آنها را ارزیابی کند زیرا به نظر می رسد تاتنهام در حال نزدیک شدن به یک دوره جدید دیگر است.

مائوریسیو پوچتینو

مائوریسیو پوچتینو، تاکتیک‌دان آرژانتینی و در حال حاضر بازیکن آزاد، در صدر فهرست قرار دارد که نزدیک‌ترین بازیکن به تغییر شکل اسپرز بود. پاری سن ژرمن پس از یک دوره ناموفق دیگر در لیگ قهرمانان در تابستان گذشته تصمیم به اخراج پوچتینو گرفت و شایعاتی مبنی بر بازگشت پر شور او به شمال لندن وجود دارد.

در طول 5 سال تصدی خود در تاتنهام، این بازیکن 50 ساله این تیم را به فینال‌های جام اتحادیه و لیگ قهرمانان اروپا رساند و یک نایب قهرمان لیگ برتر شد و در نوامبر 2019 از وظایفش کنار گذاشته شد.


مائوریسیو پوچتینو در صدر این فهرست قرار دارد

پوچتینو اکنون تجربه مدیریت سه تن از بهترین بازیکنان جهان از جمله لیونل مسی، کیلیان امباپه و نیمار را دارد که می تواند برای دنیل لوی، رئیس اسپرز، به فکر دادن فرصتی دوباره به او باشد.

عملکرد تاتنهام پس از جدایی پوچتینو بدتر شده است، به طوری که ژوزه مورینیو، نونو اسپریتو سانتو و کونته همگی نتوانستند ثبات یکسانی داشته باشند و هواداران را به طور فزاینده ای ناامید کردند. بازگشت پوچتینو به خانه می تواند یک حرکت بسیار مورد نیاز برای تیم باشد.

لوئیس انریکه

سرمربی سابق تیم ملی اسپانیا که به عنوان افسانه ای در بارسلونا شناخته می شود، اکنون به دنبال استخدام است. او پس از عملکرد ضعیف اسپانیا در جام جهانی 2022 از سمت خود برکنار شد، جایی که آنها در مرحله یک هشتم نهایی توسط تیم غیرمنتظره مراکش در ضربات پنالتی حذف شدند. با این حال، موفقیت های قبلی او در بارسلونا است که باعث برجسته شدن مشخصات مدیریتی او شده است.


لوئیس انریکه به خاطر موقعیت افسانه ای خود در بارسلونا شناخته شده است

لوئیز انریکه در طول دوران مسئولیت خود بین سال‌های 2014 تا 2017 تیم را به دو عنوان قهرمانی لالیگا و همچنین لیگ قهرمانان اروپا رساند و شش جام دیگر را نیز به دست آورد. بر اساس گزارش های منتشر شده از The Athletic، او در حال حاضر در صدر فهرست اهداف مدیریتی مورد علاقه فابیو پاراتیچی، مدیر ورزشی، درست مانند کونته قرار دارد. در حالی که این بازیکن اسپانیایی با عدم تحمل کونته نسبت به مزخرفات موافق است، باید دید که آیا او می تواند موفقیت خود را در لیگ برتر رقابتی تکرار کند یا خیر.

استیو کوپر

بر اساس گزارش ها، استیو کوپر، سرمربی ناتینگهام فارست به عنوان جانشین احتمالی کونته در تاتنهام مورد توجه قرار گرفته است. اتاق هیئت مدیره اسپرز برای بازیکن ولزی احترام زیادی قائل است، کسی که فصل گذشته فارست را به یک کمپین موفقیت‌آمیز صعود کرد و علیرغم اینکه مجبور بود تیم بزرگی را اداره کند، پس از یک تغییر اساسی تابستانی توانسته است آنها را در رقابت‌های لیگ برتر حفظ کند.

کوپر خود را به عنوان یک مدیر مرد توانا تثبیت کرده است و احتمالاً می تواند انگیزه ای برای بازیکنان ضعیف اسپرز ایجاد کند. با این حال، او در ماه اکتبر قرارداد سه ساله جدیدی با فارست امضا کرد و ممکن است به راحتی متقاعد نشود که برود.


استیو کوپر به عنوان جانشین بالقوه کونته در تاتنهام در نظر گرفته می شود

همچنین ممکن است مشکلات احتمالی بین کوپر و رئیس تاتنهام، دنیل لوی وجود داشته باشد، زیرا کوپر تمایل دارد با رویکرد تاکتیکی و ایده‌های خود سفت و سخت رفتار کند. هر گونه اختلاف نظر به طور بالقوه می تواند منجر به مشکلات بیشتر پشت صحنه شود.

توماس توخل

بر اساس گزارش ها، توماس توچل، که از ماه سپتامبر گذشته به طور غیررسمی توسط چلسی اخراج شد، بیکار شده است، به طور بالقوه می تواند برای مدیریت رقبای اصلی خود به لندن بازگردد. این حرکت شبیه حرکتی است که آنتونیو کونته، سرمربی سابق چلسی انجام داد، که در سال 2021 به طور جنجالی به تاتنهام پیوست. و عناوین جام باشگاه های جهان


توماس توخل به طور بالقوه می تواند برای مدیریت رقبای اصلی خود به لندن بازگردد

قبل از حضورش در چلسی، توخل موفقیت های مشابهی در PSG داشت و آنها را به اولین فینال لیگ قهرمانان اروپا و قهرمانی متوالی لیگ 1 رساند. او همچنین در ابتدای دوران مدیریتی خود در بوروسیا دورتموند تحت تأثیر قرار گرفت. در حالی که توخل دارای شجره نامه مورد نظر است، گزارش شده است که او با باشگاه های قبلی در مورد برنامه های نقل و انتقالات و روابط بازیکنان اختلاف نظر داشته است.

با وجود این، مزایای انتصاب توخل ممکن است بیشتر از خطرات باشد، و عاقلانه است که اسپرز سریع عمل کند زیرا PSG ممکن است تلاش کند او را در تابستان بازگرداند.

الیور گلاسنر

الیور گلاسنر، مربی آینتراخت فرانکفورت، گام های موثری برای تبدیل شدن به یکی از مربیان برتر اروپا برداشته است. در سال 2021، او پس از دو سال موفق در وولفسبورگ به The Waldstadion نقل مکان کرد و اینتراخت را در اولین فصل خود به یک پیروزی غیرمنتظره در لیگ اروپا رساند.


الیور گلاسنر در حال تبدیل شدن به یکی از مربیان برتر اروپا است

در حال حاضر، تیم گلاسنر در تلاش برای رسیدن به جمع چهار تیم برتر بوندس لیگا است و سیستم پرسینگ بسیار موثر او توجه کادر ارشد تاتنهام را به خود جلب کرده است. با توجه به اینکه قرارداد او در سال 2024 به پایان می رسد، اسپرز ممکن است به این بازیکن 48 ساله به عنوان گزینه جذاب نگاه کند، زیرا آنها نیازی به پرداخت غرامت قابل توجهی برای تضمین خدمات او ندارند.

روبرتو دزربی

هنگامی که گراهام پاتر در ابتدای فصل برایتون را به مقصد چلسی ترک کرد، این نگرانی وجود داشت که تمام پیشرفت های حاصل در ورزشگاه آمکس از بین برود. با این حال، مرغ دریایی ها در فصل 2021-2022 به بهترین مقام خود در لیگ برتر دست یافتند و در جایگاه نهم قرار گرفتند. برای حفظ این استاندارد، آنها روبرتو دزربی، سرمربی سابق شاختار دونتسک را به خدمت گرفتند.


کار دی زربی در ساحل جنوبی مقامات تاتنهام را تحت تاثیر قرار داده است

در کمال تعجب، دزربی برایتون را به ارتفاعات بالاتری رسانده است و آنها در حال حاضر پس از 23 بازی در رده هشتم جدول لیگ قرار دارند. آنها هفت امتیاز کمتر از تاتنهام هاتسپر دارند که در رده چهارم قرار دارند اما سه بازی کمتر دارند. کار دی زربی در ساحل جنوبی مقامات تاتنهام را تحت تاثیر قرار داده است و اگر او به فرم فعلی خود ادامه دهد، انتقال او به باشگاهی بزرگتر در تابستان امسال اجتناب ناپذیر است.

با این حال، اسپرز ممکن است در مورد انتصاب این بازیکن 43 ساله تردیدهایی داشته باشد، زیرا نونو پس از انجام حرکتی مشابه از وولوز در تابستان 2021 به طرز بدی شکست خورد.

گراهام پاتر

با رفتن به مورد بعدی در لیست، پاتر را داریم که از تجربه آموخته است که یک شغل رویایی ممکن است همیشه آنطور که به نظر می رسد مطلوب نباشد، به خصوص پس از ارائه خدمات عالی در یک باشگاه کوچکتر. در حال حاضر، پاتر با فشار بسیار زیادی مواجه است و احتمالاً فقط کونته فشار بیشتری را در بین مدیران لیگ برتر تجربه می کند.


با رفتن به مورد بعدی در لیست، ما پاتر را داریم

دوران او در چلسی تا کنون فاجعه آمیز بوده است، علیرغم قرارداد بی سابقه پنج ساله ای که پس از پیوستن به این تیم به او پیشنهاد شد. شایعات حاکی از آن است که گروه مالکیت به رهبری تاد بوهلی، اگر او نتواند به زودی ثروت تیم را تغییر دهد، ممکن است به فکر پاره کردن توافق باشد. اگر پاتر توسط چلسی اخراج شود، ممکن است برای پست اسپرز در نظر گرفته شود.

با این حال، گفته می شود که او پیشنهاد باشگاه را قبل از انتصاب نونو رد کرد و با توجه به سابقه ضعیفش در آبی ها، احتمالاً گزینه ای نامطلوب در میان هواداران خواهد بود.

Click star to rate
5 (1 rating)
Frenkie Tran
Written by: Frenkie Tran
My football predictions cover a variety of competitions and tournaments. In addition to English and European football, football predictions also include tips on games taking place in the USA, Australia, Africa, South America and beyond, from famous leagues such as the Premier League, La Liga and Bundesliga to popular national leagues such as Croatian First League and Portugal Primeira.

Related Content

صحبت های پوچتینو: برخی از بازیکنان چلسی قبل از شکست فینال جام کارابائو نمی توانستند بخوابند
صحبت های پوچتینو: برخی از بازیکنان چلسی قبل از شکست فینال جام کارابائو نمی توانستند بخوابند
پوچتینو اذعان کرد که تیمش برای مقابله با فشار فینال ماه گذشته با مشکلاتی روبرو بود. با نگاهی به آینده، چلسی قرار است آخر این هفته در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی به مصاف لستر برود.
ارزیابی منچستریونایتد از روبرتو دزربی و گرت ساوتگیت به عنوان جایگزین های بالقوه برای اریک تن هاگ
ارزیابی منچستریونایتد از روبرتو دزربی و گرت ساوتگیت به عنوان جایگزین های بالقوه برای اریک تن هاگ
در میان یک فصل چالش برانگیز برای باشگاه، آینده اریک تن هاگ در یونایتد نامشخص است. گمانه زنی ها حاکی از آن است که گرت ساوتگیت، سرمربی فعلی تیم ملی انگلیس، و روبرتو دی زربی، سرمربی برایتون، به طور بالقوه می توانند جایگزین او در پست مدیریتی شوند.
تحلیل تصمیم بایرن برای حفظ توخل: آنها چه فکری می کردند؟
تحلیل تصمیم بایرن برای حفظ توخل: آنها چه فکری می کردند؟
اصرار با مربی ای که به وضوح حمایت و اعتماد رختکن را از دست داده است، از سوی باواریایی ها خطای مهمی بود.
چلسی چشم آموریم و دزربی به عنوان جایگزین های بالقوه برای پوچتینو
چلسی چشم آموریم و دزربی به عنوان جایگزین های بالقوه برای پوچتینو
انتظار می رود چلسی با احتیاط به این وضعیت برخورد کند، اما فشارها بر سرمربی آنها همچنان افزایش می یابد. این در حالی است که لیورپول نیز به مدیران اسپورتینگ و برایتون علاقه نشان داده است.
پپ گواردیولا از سرمربی لیگ برتر به عنوان جایگزین احتمالی بارسلونا برای ژاوی حمایت می کند
پپ گواردیولا از سرمربی لیگ برتر به عنوان جایگزین احتمالی بارسلونا برای ژاوی حمایت می کند
فصل آینده با کناره گیری ژاوی از سمت خود، بارسلونا پذیرای یک سرمربی جدید خواهد بود. در میانه این انتقال، پپ گواردیولا، سرمربی سابق بارسلونا، به تیم سابقش توصیه کرده است که به دنبال خدمات روبرتو دزربی، که در حال حاضر در برایتون است، برود.
برترین سایت‌های شرط‌بندی
BONUS UP TO $250 - THE SMARTER WAY TO BET!
Welcome bonus up to $250

BONUS UP TO $250 - THE SMARTER WAY TO BET!

VOdds positions itself as a premier sports betting brokererage, offering users the ability to compare odds across various bookmakers through a unified single-wallet platform.