لیگهای محبوب

سایر لیگها

چه کسی، اگر بلینگهام نباشد؟ اهداف خط هافبک لیورپول

اگر جود بلینگهام نبود، چه کسی بعدی بود؟ هافبک های میسون مانت، نیکولو بارلا و خریدهای احتمالی لیورپول در پنجره نقل و انتقالات تابستانی.
Frenkie Tran
توسط: Frenkie Tran

احتمال جذب هدف اصلی لیورپول نامشخص است. بنابراین، چه کسی دیگری را می‌توانند برای رسیدگی به بزرگترین مشکل خود قبل از فصل 2023-24 دنبال کنند؟

این به روز رسانی ممکن است هواداران لیورپول را که ماه ها امیدوار بودند که جود بلینگهام تابستان امسال به آنفیلد بیاید را ناامید کند. ورود بلینگهام برای هواداران در طول کمپین ضعیف و گاه خشمگین قرمزها منبع آرامش بوده است .

طبق گزارش The Athletic، انتقال بلینگهام به مرسی ساید به طور فزاینده ای بعید می شود. گفته می شود رئال مادرید و منچسترسیتی در رقابت برای جذب بازیکن 19 ساله ملی پوش انگلیسی پیشتاز هستند.

منابع لیورپول طبق معمول سکوت کرده اند. با این حال، با توجه به اینکه یورگن کلوپ علناً نیاز به "یک تابستان بزرگ" را اعلام کرد و قراردادهای نابی کیتا، جیمز میلنر و الکس اوکسلید چمبرلین در پایان فصل تمام شد، می توان حدس زد که باشگاه در حال شناسایی است. اهداف بالقوه تابستان تلاش این باشگاه برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان ممکن است مانعی باشد، اما تلاش آنها را متوقف نخواهد کرد.

در حالی که بلینگهام هدف رویایی لیورپول است، کلوپ اشاره کرد که بازیکنان با استعداد زیادی برای باشگاهی مانند لیورپول در دسترس هستند. منابع آشنا با وضعیت آنفیلد فاش کردند که فهرست بلندبالایی از اهداف بالقوه تابستانی وجود دارد، خواه در جمع چهار تیم برتر قرار گیرند یا خیر.

از این رو Betimate برخی از بازیکنانی که باید در رادار لیورپول باشند را بررسی می کند.

مویزس کایسدو

هافبک برایتون استعداد و پتانسیل استثنایی برای بازی در یک باشگاه در لیگ قهرمانان اروپا از خود نشان داده است. در طول پنجره نقل و انتقالات ژانویه، آرسنال و چلسی مشتاق جذب او بودند. با این حال، با وجود اظهارات عمومی این بازیکن مبنی بر تمایل به جدایی، برایتون از فروش او خودداری کرد.


هافبک برایتون استعداد استثنایی از خود نشان داده است

کایسدو اخیرا قرارداد جدیدی با برایتون امضا کرده است، اما برخی معتقدند که این قرارداد برای حفظ ارزش بازار او به جای تعهد به ماندن طولانی مدت انجام شده است. اگرچه منابع لیورپول قبلا علاقه خود را به این بازیکن 21 ساله کم اهمیت جلوه داده بودند، مهارت و سن کم او باعث می شود او به تیم خود اضافه شود. با این حال، انتظار می‌رود که او با قیمت بالای 80 میلیون پوند (98 میلیون دلار) وارد بازار شود.

الکسیس مک آلیستر

در مورد همکار Caicedo در ورزشگاه Amex چطور؟ مک آلیستر بدون شک بازیکنی مورد علاقه است که نقش مهمی در قهرمانی آرژانتین در جام جهانی داشته است. مانند کایسهدو، او همچنین به انتقال به یک باشگاه بزرگتر و سطح بالا مرتبط شده است.


مک آلیستر بدون شک بازیکنی پرطرفدار است

بر اساس گزارش ها، کارلوس، پدر این بازیکن 24 ساله، ماه گذشته در آنفیلد در دیدار لیورپول مقابل رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا حضور داشت. الکسیس با مهارت های هجومی و کمک های دفاعی خود می تواند یک مکمل ارزشمند برای تیم لیورپول باشد.

با این حال، شایان ذکر است که لیورپول در آن شب با نتیجه 5 بر 2 مغلوب رئال شد. بنابراین، خانواده مک آلیستر ممکن است در مورد چشم انداز انتقال به مرسی ساید فکر دیگری داشته باشند.

میسون مانت

به نظر می رسد مونت، فوتبالیست انگلیسی، در فصل تابستان آینده از چلسی جدا شود. مونت در آستانه ورود به سال پایانی قرارداد خود است و مذاکرات برای یک توافق جدید با مانع مواجه شده است. لیورپول، منچستریونایتد و تیم احیا شده نیوکاسل علاقه شدید خود را برای جذب او ابراز کرده اند و ماونت قبلاً از خدمات یک ایجنت جدید به نام نیل فیوینگز در انتظار انتقال استفاده کرده است.


مانت در فصل تابستان آینده از چلسی خارج خواهد شد

علیرغم عملکرد ضعیف در این فصل، لیورپول همیشه تحت تأثیر توانایی ها و ویژگی های ماونت، به ویژه موقعیت هوشمندانه و اخلاق کاری بی وقفه او قرار گرفته است. با توجه به اینکه کلوپ در حال بازسازی خط هافبک خود است، سبک بازی ماونت می تواند مکمل ارزشمندی برای تیم باشد. منطقی است که انتظار داشته باشیم لیورپول در تابستان امسال جزو پیشتازان برای امضای ماونت باشد.

ماتئوس نونس

علیرغم یک فصل ناهماهنگ اولین فصل با وولوز در لیگ برتر، نونس بازیکنی است که لیورپول او را بسیار تحسین می کند. شایعاتی در اوایل سال جاری منتشر شد مبنی بر اینکه لیورپول قبلاً موافقت کرده است تا تابستان آینده برای این بازیکن 24 ساله پیشنهاد دهد، پس از اینکه او در آگوست سال گذشته از اسپورتینگ سی پی به وولوز منتقل شد، او را تعقیب نکند.


نونس بازیکنی است که لیورپول به شدت او را تحسین می کند

اگرچه نونس در مولینوکس وارد و خارج از ترکیب اصلی بوده است، اما او هم تطبیق پذیری و هم مهارت دارد و با قیمتی در حدود 50 میلیون پوند (61 میلیون دلار)، او خیلی گران نیست. با این وجود، نونس هنوز چیزهای زیادی برای اثبات در انگلیس دارد.

برنج دکلان

اگر لیورپول نتواند انتقال یک بازیکن بین‌المللی انگلیسی را تضمین کند، آیا می‌تواند بازیکن دیگری را دنبال کند؟ مدتی است که پیش بینی می شد رایس و بلینگهام به یک باشگاه چهار تیم برتر ملحق شوند، اما عملکرد ضعیف وستهم در این فصل نگرانی هایی را در مورد اینکه آیا رایس 24 ساله توانایی عملکرد در سطح نخبگان را دارد افزایش داده است.


مدتی است که انتظار می رود رایس و بلینگهام به یکی از چهار باشگاه برتر ملحق شوند

در حالی که گفته می شود آرسنال بیشترین علاقه را برای جذب رایس در این تابستان دارد، منچستریونایتد مدت هاست که او را تحسین می کند. اگرچه لیورپول نیز به رایس علاقه دارد، اما هنوز مشخص نیست که آیا آنها مایلند حدود 100 میلیون پوند (122 میلیون دلار) برای یک هافبک دفاعی هزینه کنند یا خیر.

نیکولو بارلا

در سن 26 سالگی، فوتبالیست ایتالیایی، بارلا، به شدت مورد تحسین یورگن کلوپ و پپ لیندرز است، همانطور که در کتاب "شدت" لیندرز ذکر شده است. با توجه به بلاتکلیفی مالی اینتر، بارلا به طور بالقوه می تواند یک انتقال پول کلان در این تابستان انجام دهد.


بارلا به طور بالقوه می تواند یک انتقال پول کلان در این تابستان انجام دهد

با وجود قیمت تقریباً 60 میلیون پوندی (73 میلیون دلاری) گزارش شده، لیورپول ممکن است همچنان هافبک را تعقیب کند، حتی اگر واجد شرایط لیگ قهرمانان اروپا نباشد. با این حال، باید دید که آیا بارلا علاقه مند به بازی در لیگ اروپا یا لیگ کنفرانس اروپا خواهد بود.

ژائو پالهینیا

پالهینیا که نقش بسزایی در عملکرد چشمگیر فولام در لیگ برتر داشت، بازیکنی است که بخش پیشاهنگی لیورپول با او آشنایی دارد. او در تابستان گذشته با مبلغ ناچیز 20 میلیون پوند (24 میلیون دلار) توسط اسپورتینگ سی‌پی به خدمت گرفته شد و می‌توان آن را دزدی دانست. علیرغم اینکه در 27 سالگی در سال‌های ابتدایی خود است، او در درجه اول یک هافبک تدافعی است و نه شماره 8، که یکی از زمینه‌های کلیدی است که لیورپول تمایل دارد بازیکنان جوان‌تر را برای خریدهای با پول کلان هدف قرار دهد.


پالهینیا بازیکنی است که بخش پیشاهنگی لیورپول با او آشنایی دارد

تون کوپمینرز

بازیکنی که برای خوشحالی هلندی، لیورپول به خوبی از او آگاه است و اخیراً با او در ارتباط بوده است. کوپماینرز با توجه به سن (24)، ویژگی های بدنی و سابقه حضورش در تیم های آلکمار، آتالانتا و تیم ملی هلند، بسیاری از باکس ها را چک می کند.

او می تواند به عنوان یک هافبک عمیق یا پیشرفته بازی کند، که یکی دیگر از ویژگی های جذاب است، اما او ارزان نیست زیرا او یکی از اعضای مهم تیم برگامو است.

آدرین رابیوت

بازیکن دیگری که بارها در ارتباط با انتقال به لیگ برتر نام برده می شود و یکی از بهترین بازیکنان فرانسه در جام جهانی اخیر بود. قرارداد رابیو در تابستان نیز به پایان می رسد، اما یوونتوس می خواهد او را بیشتر در تورین نگه دارد.

او کیفیت غیرقابل انکار و تجربیات نخبگان زیادی را برای هر باشگاهی به ارمغان می آورد. با این حال، حقوق او بالا خواهد بود، به خصوص برای بازیکنی که تا شروع تابستان 28 ساله می شود.

سفیان امرابات

این بازیکن مراکشی، یکی از ستاره های جام جهانی، بلافاصله پس از آن به شدت با لیورپول ارتباط برقرار کرد، اما بعدها اعضای باشگاه علاقه قرمزها را کم اهمیت جلوه دادند.


این بازیکن مراکشی به شدت به لیورپول پیوند خورده است

این بازیکن 26 ساله که برای فیورنتینا در سری آ رقابت می کند، بیش از سایرین در این لیست یک هافبک دفاعی متخصص است، بنابراین او پیشنهاد فولاد و انرژی می دهد، اما قیمت او فقط در نتیجه عملکردش افزایش می یابد. در قطر، و در حال حاضر نشانه های کمی وجود دارد که لیورپول او را در لیست اولویت های خود قرار داده است.

مانو کونه

یکی دیگر از ستاره های نوظهور بوندسلیگا، کونه در حال حاضر برای آینتراخت فرانکفورت، قهرمان لیگ اروپا بازی می کند و به چندین تیم دیگر از جمله نیوکاسل لینک شده است.


کونه در حال حاضر برای آینتراخت فرانکفورت قهرمان لیگ اروپا بازی می کند

این مرد فرانسوی که فقط 21 سال سن دارد، به نظر می رسد حرفه درخشانی در پیش دارد و مجموعه مهارت های همه جانبه او ممکن است او را به یک چشم انداز بسیار جذاب برای تیمی مانند لیورپول تبدیل کند. Kone قطعا کسی است که باید مراقب او بود، به خصوص با توجه به ادعاهای اخیر در آلمان مبنی بر اینکه او با قیمتی کمتر از 30 میلیون پوند (37 میلیون دلار) در دسترس خواهد بود.

لوکا سوچیچ

بازیکنی که مدتی است لیورپول با نامش آشنا بوده و به نظر می رسد آماده پیوستن به لیست طولانی بازیکنانی است که با موفقیت ردبول سالزبورگ را ترک کرده اند. سوچیچ تنها 20 سال سن دارد، اما استعداد همه جانبه او باید هر باشگاه نخبه ای را وادار به جذب او کند.

اگرچه او بیشتر یک خالق و گلزن است تا یک ویرانگر، اما همکاری لیورپول با سازمان ردبول به خوبی تثبیت شده است و این بچه پتانسیل بسیار بالایی دارد.

رایان گراونبرچ

Gravenberch یک چهره جذاب است که ممکن است در تابستان امسال در دسترس قرار گیرد. او پس از انتقال از آژاکس در سال گذشته، شرایط سختی را برای تطبیق با بایرن مونیخ داشته است .

قبل از انتقال به مونیخ، لیورپول مراقب این ملی پوش هلندی بود که در 20 سالگی هنوز چیزهای زیادی برای دادن به هر باشگاه نخبه ای دارد. بایرن ممکن است حاضر نباشد به این سرعت او را کنار بگذارد. انتظار داشته باشید که لیورپول حداقل بپرسد که آیا آنها هستند یا خیر.

Click star to rate
5 (1 rating)
Frenkie Tran
Written by: Frenkie Tran
My football predictions cover a variety of competitions and tournaments. In addition to English and European football, football predictions also include tips on games taking place in the USA, Australia, Africa, South America and beyond, from famous leagues such as the Premier League, La Liga and Bundesliga to popular national leagues such as Croatian First League and Portugal Primeira.

Related Content

دستگیری‌ها در ارتباط با رویداد غم‌انگیز شعار در جریان بازی منچستریونایتد و لیورپول انجام شد
دستگیری‌ها در ارتباط با رویداد غم‌انگیز شعار در جریان بازی منچستریونایتد و لیورپول انجام شد
پس از بازی یکشنبه یک چهارم نهایی جام حذفی بین منچستریونایتد و لیورپول در اولدترافورد، دو هوادار منچستریونایتد به دلیل اینکه ظاهراً در شعارهای توهین آمیز مربوط به فاجعه هیلزبورو شرکت کرده بودند، توسط مقامات دستگیر شدند.
واکنش سر دیو بریلزفورد به پیروزی دیرهنگام منچستریونایتد مقابل لیورپول گویای همه چیز است
واکنش سر دیو بریلزفورد به پیروزی دیرهنگام منچستریونایتد مقابل لیورپول گویای همه چیز است
سر دیو بریلزفورد، رئیس اینئوس، روز یکشنبه در اولدترافورد شاهد پیروزی مهم منچستریونایتد بر رقیب همیشگی خود لیورپول در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی بود.
اعتصاب دیرهنگام آماد دیالو، پیروزی هیجان انگیز منچستریونایتد در جام حذفی بر لیورپول را مهر و موم کرد.
اعتصاب دیرهنگام آماد دیالو، پیروزی هیجان انگیز منچستریونایتد در جام حذفی بر لیورپول را مهر و موم کرد.
امیدهای لیورپول برای دستیابی به یک چهارگانه قابل توجه در فصل گذشته یورگن کلوپ به عنوان سرمربی بر باد رفته است. آنها در یک چهارم نهایی جام حذفی انگلیس شکستی مهیج 4-3 را در وقت اضافه مقابل رقیب سرسخت منچستریونایتد متحمل شدند و این پایان تلاش آنها برای کسب چندین جام بود.
ویرجیل ون دایک عنوان بهترین مدافع جهان را دوباره به دست آورد
ویرجیل ون دایک عنوان بهترین مدافع جهان را دوباره به دست آورد
فصل گذشته، نگرانی‌هایی در مورد افول هلندی وجود داشت، اما او ثابت کرده است که برای تیمش برای دستیابی به چهارگانه در این فصل ضروری است.
آلونسو توصیه کرد پیشنهاد لیورپول را رد کند و منتظر فرصت رئال مادرید باشد.
آلونسو توصیه کرد پیشنهاد لیورپول را رد کند و منتظر فرصت رئال مادرید باشد.
ژابی آلونسو توصیه کرده است که از پذیرش پیشنهاد لیورپول برای جانشینی یورگن کلوپ خودداری کند و در عوض منتظر یک جای خالی احتمالی در رئال مادرید باشد.