لیگهای محبوب

سایر لیگها

منچستریونایتد مقابل فولام: نقطه عطف با 2 کارت قرمز، بازگشت از آستانه شکست (جام حذفی)

(منچستریونایتد vs فولام، ویدیوی نتیجه جام حذفی) به نظر می رسید فولام می تواند در برابر منچستریونایتد شگفتی ساز شود، اما در نهایت شیاطین سرخ کسانی بودند که جشن گرفتند.
Frank Merino
توسط: Frank Merino

منچستریونایتد در بازی خانگی مقابل فولام، مصمم بود که مسیر خود را به سمت قهرمانی جام حذفی حفظ کند. با این حال نیمه اول اطمینان چندانی به هواداران "شیاطین سرخ" نداد.

فولام نرم بازی کرد و حتی موقعیت های پرسینگ قابل توجهی داشت. با این حال، پایان میهمان به اندازه کافی خوب نبود که دروازه بان دخیا را بیش از حد سخت کند.

منچستریونایتد در این دیدار مگوایر را به عنوان مدافع میانی در اختیار داشت. اگرچه او هیچ اشتباه مهمی مرتکب نشد، اما رفتار غیرقطعی او همچنان خطراتی را به همراه داشت.

منچستریونایتد 3 - 1 نکات مهم فولام، ویدیوی نتیجه جام حذفی:

اگر نمی توانید آن را مشاهده کنید، برای تماشا در YouTube کلیک کنید

با نگاهی به خط حمله منچستریونایتد، آنها چند تلاش قابل توجه داشتند. با این حال به نظر می رسید مهاجمانی مانند راشفورد و وگهورست در نیمه اول برخورد خوبی نداشتند و باعث از دست رفتن موقعیت ها شدند.

در نیمه دوم، منچستریونایتد به مبارزه ادامه داد. بدتر از آن، تیم مدیر تن هاگ در دقیقه 50 یک گل دریافت کرد که میتروویچ به سرعت از فرصت در محوطه جریمه استفاده کرد و دخیا را شکست داد.

گل اول فولام آنها را در موقعیت خوبی قرار داد. از سوی دیگر، منچستریونایتد تمام نیروهای خود را در جستجوی گل تساوی به جلو هل داد.

منچستریونایتد از آستانه بازگشت.

نقطه عطف در دقیقه 70 رقم خورد که سانچو دروازه بان فولام را شکست داد و به سمت دروازه خالی شوت کرد. ویلیان در آن موقعیت از دستش برای مهار توپ استفاده کرد. پس از مشورت با VAR، داور یک ضربه پنالتی برای منچستریونایتد اعلام کرد.

همچنین داور ویلیان را با کارت قرمز اخراج کرد. میتروویچ بیش از حد به داور واکنش نشان داد و همچنین مجبور شد زودتر زمین را ترک کند. این باعث شد که فولام تنها 9 بازیکن در زمین داشته باشد. علاوه بر این، مارکو سیلوا، سرمربی فولام نیز به دلیل واکنش های نادرست از زمین اخراج شد.

برونو فرناندز مسئولیت ضربه پنالتی منچستریونایتد را بر عهده گرفت و با موفقیت آن را تبدیل به گل کرد. با برتری عددی دو بازیکن، متوقف کردن منچستریونایتد دشوار بود.

در دقیقه 77 منچستریونایتد با گل سابیتزر پیش افتاد و برای اولین بار در این دیدار "شیاطین سرخ" را پیش انداخت.

فولام سعی کرد جلو بیفتد اما به دلیل کمبود روحیه و بازیکنان ناکام ماند. منچستریونایتد به راحتی بازی را کنترل کرد و در دقیقه 6 وقت اضافه با گل فرناندز با نتیجه 3-1 پیروز شد.

امتیاز نهایی : منچستر یونایتد 3-1 فولام (H1: 0-0)

اهداف:

منچستریونایتد: فرناندز (دقیقه 75، 6+90)، سابیتزر (77 دقیقه)

فولام: میتروویچ (50 دقیقه)

کارت های قرمز:

فولام: ویلیان (72 دقیقه)، میتروویچ (72 دقیقه)

ترکیب ها:

منچستریونایتد: دخیا، آرون وان بیساکا، هری مگوایر، لیساندرو مارتینز، لوک شاو، اسکات مک تومینای، مارسل سابیتزر، جیدون سانچو، برونو فرناندز، مارکوس راشفورد، ووت وهورست

فولام: برند لنو، کنی تته، عیسی دیوپ، تیم ریم، آنتونی رابینسون، هریسون رید، ژائو پالهینیا، بابی رید، آندریاس پریرا، ویلیان، الکساندر میتروویچ

آمار مسابقات:

Highlights & Goals popular Leagues:

Click star to rate
5 (1 rating)
Frank Merino
Written by: Frank Merino
Frank Merino is a writer for Betimate.com, providing non-stop analysis and opinions on all things football. Since 2018, I have started writing football analysis articles on the internet and predicting and recommending prestigious football bets for users around the world.

Related Content

کوبی ماینو برای اولین بار به تیم ملی انگلیس برای منچستریونایتد دعوت شد
کوبی ماینو برای اولین بار به تیم ملی انگلیس برای منچستریونایتد دعوت شد
هافبک منچستریونایتد توسط گرت ساوتگیت از تیم زیر 21 ساله ها صعود کرد. این احتمال وجود دارد که او اولین بازی خود را در بازی های آینده مقابل برزیل یا بلژیک انجام دهد.
راتکلیف هزینه هنگفت منچستریونایتد برای "چند بازیکن بزرگ" را رد کرد
راتکلیف هزینه هنگفت منچستریونایتد برای "چند بازیکن بزرگ" را رد کرد
رتکلیف از صبری که آرسنال نسبت به آرتتا نشان داده است قدردانی کرد و آن را یک ویژگی مثبت دانست. از سوی دیگر، کریستین اریکسن از زمان بازی خود ناراضی است، زیرا تنها در 11 بازی به میدان رفته است.
دستگیری‌ها در ارتباط با رویداد غم‌انگیز شعار در جریان بازی منچستریونایتد و لیورپول انجام شد
دستگیری‌ها در ارتباط با رویداد غم‌انگیز شعار در جریان بازی منچستریونایتد و لیورپول انجام شد
پس از بازی یکشنبه یک چهارم نهایی جام حذفی بین منچستریونایتد و لیورپول در اولدترافورد، دو هوادار منچستریونایتد به دلیل اینکه ظاهراً در شعارهای توهین آمیز مربوط به فاجعه هیلزبورو شرکت کرده بودند، توسط مقامات دستگیر شدند.
واکنش سر دیو بریلزفورد به پیروزی دیرهنگام منچستریونایتد مقابل لیورپول گویای همه چیز است
واکنش سر دیو بریلزفورد به پیروزی دیرهنگام منچستریونایتد مقابل لیورپول گویای همه چیز است
سر دیو بریلزفورد، رئیس اینئوس، روز یکشنبه در اولدترافورد شاهد پیروزی مهم منچستریونایتد بر رقیب همیشگی خود لیورپول در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی بود.
اعتصاب دیرهنگام آماد دیالو، پیروزی هیجان انگیز منچستریونایتد در جام حذفی بر لیورپول را مهر و موم کرد.
اعتصاب دیرهنگام آماد دیالو، پیروزی هیجان انگیز منچستریونایتد در جام حذفی بر لیورپول را مهر و موم کرد.
امیدهای لیورپول برای دستیابی به یک چهارگانه قابل توجه در فصل گذشته یورگن کلوپ به عنوان سرمربی بر باد رفته است. آنها در یک چهارم نهایی جام حذفی انگلیس شکستی مهیج 4-3 را در وقت اضافه مقابل رقیب سرسخت منچستریونایتد متحمل شدند و این پایان تلاش آنها برای کسب چندین جام بود.
برترین سایت‌های شرط‌بندی
BONUS UP TO $250 - THE SMARTER WAY TO BET!
Welcome bonus up to $250

BONUS UP TO $250 - THE SMARTER WAY TO BET!

VOdds positions itself as a premier sports betting brokererage, offering users the ability to compare odds across various bookmakers through a unified single-wallet platform.