لیگهای محبوب

سایر لیگها

نتیجه نهایی ناتینگهام - نیوکاسل (لیگ برتر): دوبل خیره کننده ایساک

نتیجه نهایی ناتینگهام - نیوکاسل (لیگ قهرمانان اروپا): نیوکاسل یونایتد با نتیجه 2-1 ناتینگهام فارست را شکست داد و اولین باخت خود را در سیتی گراوند رقم زد.
Frenkie Tran
توسط: Frenkie Tran

نیوکاسل یونایتد پس از اینکه از عقب برای غلبه بر ناتینگهام فارست 2-1 به میدان آمد، تلاش خود را برای صعود به جمع چهار تیم برتر ادامه داد. این اولین باخت ناتینگهام فارست در سیتی گراوند در 10 بازی لیگ برتر (PL) بود.

نکات مهم ناتینگهام - نیوکاسل

در اوایل، نیوکاسل توپ را کنترل کرد و بازیکنان فارست را در عمق نیمه خود به دام انداخت. سرخابی‌ها فرصت‌های زیادی داشتند که اولین آنها به جو ویلوک (Joe Willock) پس از چند کار ساختگی هوشمندانه از جیکوب مورفی تعلق گرفت. ویلاک تنها از چند متری بیرون یک تلاش اسکی کرد. الکساندر ایسک به طرز ماهرانه ای توسط کیران تریپیر از روی ضربات ایستگاهی انتخاب شد، مردی که بیشترین موقعیت ها را در این فصل در لیگ برتر خلق کرده است. تلاش مهاجم سوئدی قبل از برخورد به تیر افقی از روی سه بازیکن فارست برگشت.


نکات مهم ناتینگهام - نیوکاسل

با وجود کنترل کامل از تیم میهمان، فارست به طور غیرمنتظره ای به برتری دست یافت. سون باتمن توپ بلندی را به درستی به زمین زد و به امانوئل دنیس اجازه داد تا بپرد و در حالی که هنوز تحت فشار بود، نیکلاس پوپ را به طرز ماهرانه ای چیپ کند. علیرغم اینکه تون یک دروازه را به ثمر رساند، تون به حمله به دروازه فارست ادامه داد، و به نظر می رسید که مهمانان عصر ناخوشایندی را داشته باشند که ضربه شان لانگستاف این بار به تیر افقی دروازه برخورد کرد. با این حال، درست قبل از نیمه، ویلاک خطای اولیه خود را با یافتن ایساک در محوطه جبران کرد، که ضربه رگبار او از تیر دروازه به بیرون رفت تا تیم با شرایط مساوی به نیمه برود.

خلاصه بازی ناتینگهام و نیوکاسل

در نیمه دوم، سرخابی ها از همان جایی که متوقف شده بودند، ادامه دادند و موجی پس از موج حملات را به سمت دروازه فارست راه اندازی کردند و کیلور ناواس را وادار به واکنش سریع برای متوقف کردن رگبار مرگبار الیوت اندرسون کردند. پس از بررسی عمیق VAR، گل اندرسون - که می‌توانست اولین گل او برای تون باشد - به دلیل آفساید درست پس از پایان یک ساعت، مردود اعلام شد.


خلاصه بازی ناتینگهام و نیوکاسل

پس از این حکم، فارست اعتماد به نفس پیدا کرد و شتاب مسابقه به نفع آنها تغییر کرد. با این وجود، تیم میزبان قادر به استفاده از حریف نبود و در نهایت بهای آن را پرداخت کرد که موسی نیاخاته توپ را در محوطه کنترل کرد و در وقت های تلف شده برای تیم میهمان یک پنالتی گرفت. در حالی که نیوکاسل به دنبال حضور در جمع چهار تیم برتر بود، ایساک جلو آمد و ضربه پنالتی را به گل تبدیل کرد و سه امتیاز حیاتی را به دست آورد. با رفتن به تعطیلات بین المللی، تیم استیو کوپر تنها دو امتیاز بالاتر از نقاط سقوط قرار دارد.

بهترین بازیکن مسابقه: الکساندر ایساک (نیوکاسل یونایتد)

نتیجه نهایی ناتینگهام - نیوکاسل

  1 ساعت 2 ساعت نهایی
ناتینگهام 1 0 1
نیوکاسل 1 1 2

اهداف

  • (دقیقه 78) 1 - 0 دنیس ای. - NOTT
  • (دقیقه 2+45) 1 - 1 ایساک ا. - جدید
  • (دقیقه 3+90) 1 - 0 ایساک ا. - جدید

ترکیب ناتینگهام مقابل نیوکاسل تایید شد

Highlights & Goals popular Leagues:

Click star to rate
5 (1 rating)
Frenkie Tran
Written by: Frenkie Tran
My football predictions cover a variety of competitions and tournaments. In addition to English and European football, football predictions also include tips on games taking place in the USA, Australia, Africa, South America and beyond, from famous leagues such as the Premier League, La Liga and Bundesliga to popular national leagues such as Croatian First League and Portugal Primeira.

Related Content

ابراز نارضایتی هواداران چلسی از بوهلی: باشگاه تبدیل به یک "مایه خنده" می شود
ابراز نارضایتی هواداران چلسی از بوهلی: باشگاه تبدیل به یک "مایه خنده" می شود
مکاتبات بین مدیر اجرایی کریس ژوراسک و اعتماد حامیان چلسی، بحثی باز و صریح را نشان می دهد.
راتکلیف هزینه هنگفت منچستریونایتد برای "چند بازیکن بزرگ" را رد کرد
راتکلیف هزینه هنگفت منچستریونایتد برای "چند بازیکن بزرگ" را رد کرد
رتکلیف از صبری که آرسنال نسبت به آرتتا نشان داده است قدردانی کرد و آن را یک ویژگی مثبت دانست. از سوی دیگر، کریستین اریکسن از زمان بازی خود ناراضی است، زیرا تنها در 11 بازی به میدان رفته است.
نقض قوانین مالی: ناتینگهام فارست چهار امتیاز کسر کرد
نقض قوانین مالی: ناتینگهام فارست چهار امتیاز کسر کرد
ناتینگهام فارست به دلیل اعتراف به نقض قوانین سود و پایداری لیگ برتر (PSR) با کسر چهار امتیاز جریمه شد.
تن هگ به رشفورد پایان داد و گمانه زنی های نقل و انتقالاتی PSG: برای فروش نیست!
تن هگ به رشفورد پایان داد و گمانه زنی های نقل و انتقالاتی PSG: برای فروش نیست!
اریک تن هاگ، سرمربی منچستریونایتد اعلام کرد که فروش مارکوس راشفورد به پاری سن ژرمن جزو برنامه های این باشگاه نیست.
رده بندی 10 هافبک برتر لیگ برتر
رده بندی 10 هافبک برتر لیگ برتر
10 هافبک برتر کنونی لیگ برتر شامل نام های مطرحی مانند کوین دی بروین، برونو فرناندز و مارتین اودگارد است.
برترین سایت‌های شرط‌بندی
BONUS UP TO $250 - THE SMARTER WAY TO BET!
Welcome bonus up to $250

BONUS UP TO $250 - THE SMARTER WAY TO BET!

VOdds positions itself as a premier sports betting brokererage, offering users the ability to compare odds across various bookmakers through a unified single-wallet platform.