لیگهای محبوب

سایر لیگها

نکات مهم پاری سن ژرمن مقابل رن - مسی و امباپه سکوت کردند، یک شوک خیره کننده (لیگ 1)

(نقطه هایلایت پی اس جی 0 - 2 رن، نتیجه ویدئویی لیگ 1) دور 28 لیگ 1، تیم پایتخت فرانسه با وجود اینکه مسی و امباپه هر دو را در زمین داشتند، در برابر رقیبی که برای حضور در جام ملت های اروپا رقابت می کرد با مشکلات متعددی روبرو شد.
Frank Merino
توسط: Frank Merino

با شکست 0-1 مقابل رن در بازی اول لیگ 1 در اوایل این فصل در اواسط ژانویه خارج از خانه، PSG مشتاق بود تا از حریف سرسخت خود انتقام بگیرد. لیونل مسی و کیلیان امباپه در خط مقدم قهرمان فرانسه در پارک دو پرنس با ترکیب ترجیحی 3-5-2 توسط کریستوف گالتیه مربی تیم پیوستند.

در دقیقه 5، رن متحمل شکست شد که آدرین تروفرت، مدافع چپ، به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه پا مجبور به ترک زمین شد و راه را برای بیرگر ملینگ باز کرد. با این حال، شگفتی در آخرین دقیقه رسمی نیمه اول رخ داد که بنجامین بوریژو یک پاس را برای کارل توکو اکامبی ارسال کرد که او به سرعت به جلو رفت و بازیکن کامرونی با شوت خطرناکی دروازه میهمان را باز کرد.

نتایج ویدیویی پی اس جی 0 - 2 رن، لیگ 1:

به طور غیرمنتظره ای، تنها 3 دقیقه پس از نیمه دوم، لسلی اوگوچوکو یک پاس گل به آرنو کالیموندو داد تا در مقابل تیم سابقش گلزنی کند و برتری رن بر پاری سن ژرمن را دو برابر کند. پاری سن ژرمن که با دو گل عقب بود، تلاش زیادی کرد تا راهی برای بازگشت به بازی پیدا کند.

مسی و پی اس جی مصمم به انتقام از رن هستند.

در دقیقه 72 مسی از راه دور ضربه محکمی با پای چپ زد اما نتوانست واکنش های استیو مانداندا دروازه بان باتجربه را مهار کند. امباپه نیز در دقایق باقی مانده نتوانست تفاوتی ایجاد کند.

PSG مجبور شد شکست 2-0 در خانه مقابل رن را بپذیرد و دومین باخت خود را در سه بازی اخیر در تمام رقابت ها رقم بزند. تیم ثروتمند پاریسی پس از 28 بازی با 66 امتیاز همچنان صدرنشین لیگ 1 است و 9 امتیاز بالاتر از لنز با 10 دور بیشتر در این فصل.

توکو اکامبی درست قبل از پایان نیمه اول دروازه میهمان را باز کرد.

امتیاز نهایی : پی اس جی 0-2 رن (امتیاز نیمه: 0-1)

گل ها : توکو اکامبی 45 دقیقه، کالیموندو 48 دقیقه

ترکیب اولیه :

PSG (5-3-2): جانلوئیجی دوناروما; تیموتی پمبله، خوان برنات، دانیلو پریرا، ال چادیل بیتشیابو، نونو مندس. مارکو وراتی، فابیان رویز، ویتینیا؛ کیلیان امباپه، لیونل مسی

رن (5-3-2): استیو مانداندا; آدرین تروفرت، آرتور تیت، کریستوفر وو، وارمد عمری، دیجد اسپنس. Desire Doue، Benjamin Bourigeaud، Lesley Ugochukwu; آرنو کالیموندو، کارل توکو اکامبی

آمار مسابقات:

Highlights & Goals popular Leagues:

Click star to rate
5 (1 rating)
Frank Merino
Written by: Frank Merino
Frank Merino is a writer for Betimate.com, providing non-stop analysis and opinions on all things football. Since 2018, I have started writing football analysis articles on the internet and predicting and recommending prestigious football bets for users around the world.

Related Content

تساوی آرسنال بایرن، منچسترسیتی به مصاف رئال مادرید در دور رفت لیگ قهرمانان اروپا می رود
تساوی آرسنال بایرن، منچسترسیتی به مصاف رئال مادرید در دور رفت لیگ قهرمانان اروپا می رود
در روز جمعه، 15 مارس 2024، ساعت 12:00 CET، قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی، نیمه نهایی و فینال لیگ قهرمانان اروپا 2023/24 انجام شد.
امباپه در حالی که رمز پاری سن ژرمن را در اختیار دارد، قمار نتیجه معکوس می دهد
امباپه در حالی که رمز پاری سن ژرمن را در اختیار دارد، قمار نتیجه معکوس می دهد
پس از اینکه کیلیان امباپه در ابتدا روی نیمکت ماند، پاری سن ژرمن در خانه مقابل ریمز امتیازات را از دست داد.
10 بهترین گل فوتبالی که تاکنون به ثمر رسیده است
10 بهترین گل فوتبالی که تاکنون به ثمر رسیده است
بحث بر سر بزرگ‌ترین گل تمام دوران‌ها مدت‌هاست که موضوع بحث در میان طرفداران فوتبال بوده است، و نظرات مختلفی ممکن است هنگام طرح این سوال قدیمی مطرح شود.
رتبه بندی: 10 بهترین وینگر برتر فوتبال جهان
رتبه بندی: 10 بهترین وینگر برتر فوتبال جهان
Betimate برترین وینگرهای فوتبال جهان را با بازیکنانی مانند محمد صلاح و گابریل مارتینلی رتبه بندی کرده است.
هالند نشان می‌دهد که آرزوهای توپ طلا پس از بازنشستگی مسی است
هالند نشان می‌دهد که آرزوهای توپ طلا پس از بازنشستگی مسی است
ارلینگ هالند، ستاره منچسترسیتی، تلویحاً گفته است که شانس او ​​برای بردن توپ طلا تنها زمانی افزایش می یابد که لیونل مسی تصمیم به بازنشستگی از این ورزش بگیرد.
برترین سایت‌های شرط‌بندی
BONUS UP TO $250 - THE SMARTER WAY TO BET!
Welcome bonus up to $250

BONUS UP TO $250 - THE SMARTER WAY TO BET!

VOdds positions itself as a premier sports betting brokererage, offering users the ability to compare odds across various bookmakers through a unified single-wallet platform.