لیگهای محبوب

سایر لیگها

نتایج نهایی سویا و آلمریا: سویا به میانه جدول صعود کرد

سویا پس از بازگشت به نیمه دوم، آلمرا را 2-1 شکست داد. این اولین پیروزی این تیم در لالیگا در سال جاری بود.
Harry Siuu
توسط: Harry Siuu

هایلایت سویا و آلمریا

مردم Nervión غیرقابل تصور را تحمل کردند، اما در نهایت در بازی مستقیم برای جلوگیری از سقوط بهبود یافتند و به جایگاه 13 صعود کردند.

سویا یک بار دیگر مسیر مسابقات را اصلاح می کند. تیم Nervión بازی خود را مقابل Almera در منطقه سقوط آغاز کرد، اما پیروزی 2-1 مقابل rojiblancos به آنها اجازه داد تا علیرغم داشتن بالشتک کمی در مقایسه با سوختگی، به رده سیزدهم صعود کنند.

هایلایت سویا و آلمریا

خلاصه بازی سویا و آلمریا

سویا امیدوار بود که بتواند با شکست دادن یک تیم میهمان که در تمام فصل لیگ خارج از خانه برنده نشده بود، در این مسابقه تیم های در منطقه سقوط، بر موفقیت خود در لیگ اروپا مقابل فنرباغچه در هفته قبل استوار شود. با این حال، به نظر می رسید که در حال تغییر است، زمانی که خوزه آنخل پوزو بازگشت تا تیم سابقش را عذاب دهد و یک سانتر زیبا ارسال کرد که سرجیو آکیمه آن را به رگبار زد. بازی مصدوم شد و ال بلال توره جایگزین او شد.

به همین دلیل، روبی سرمربی سویا مجبور شد در 15 دقیقه ابتدایی بازیکنان جوان، لارگی رمضانی و لکس سنتلس را به میدان بیاورد تا شاید بازی را به نفع آنها برگرداند. یاسین بونو، دروازه بان سویلیستاس نیز در نیمه اول به دلیل مصدومیت پس از برخورد با هم تیمی اش، الکس تلس، کمی قبل از نیمه اول مجبور به ترک زمین شد. میزبان در نهایت در شش دقیقه وقت تلف شده نیمه اول به تساوی رسید، زمانی که پوزو از آلمرا پس از سرنگونی تلس در منطقه از قهرمان به شرور تبدیل شد. این امر با وجود از دست دادن دروازه بان اول آنها انجام شد. از فاصله 12 یاردی، لوکاس اوکامپوس گلزنی کرد تا نتیجه 1-1 به پایان برسد.

خلاصه بازی سویا و آلمریا

سویا پس از بازی خوب در 45 دقیقه اول نیمه دوم را با کندی آغاز کرد. خوان ژوردان توپ را به لوئیس سوارز داد و او در ادامه مسیری روشن به دروازه داشت. خوشبختانه برای ژوردان، تلاش سوارز توسط مارکو دمیتروی، دروازه بان پشتیبان، که یک توقف فوق العاده انجام داد، در اطراف تیر دروازه منحرف شد. در 20 دقیقه مانده به پایان بازی، برایان گیل عملکرد فوق العاده ای برای ایجاد فضا در جناحین و ارسال یک سانتر عالی به اریک لاملا داشت. این گل باعث برتری شایسته میزبان شد. او در تعداد زیادی از بازی ها با ضربه سر که بی عیب و نقص اجرا کرد دو گل زد.

میزبان با گل دوم تیم آرژانتینی خود پیش افتاد و سپس در دفاع برای جان خود جنگید. سیو دیرهنگام دیمیتروی در یک تلاش دیگر سوارز از فاصله نزدیک برای هدایت میزبان به پیروزی بسیار مهم بود. سویلیستاس پس از پیروزی 2-1 با سه امتیاز اختلاف نسبت به آلمریا که به رده نوزدهم سقوط کرد، به رده سیزدهم صعود کرد.

امتیاز نهایی سویا و آلمریا

  1 ساعت 2 ساعت نهایی
سویا 1 1 1
آلمریا 1 0 1

اهداف

سویا: لوکاس اوکامپوس 2+45، اریک لاملا 73 دقیقه

المریا : سرجیو آکیمه 2'

ترکیب سویا و آلمریا

بیلبائو: آگیررضابالا، دی مارکوس (کاپا 84)، ویویان، آی مارتینز، بالنزیاگا (برچیچه 70 دقیقه)، دنی گارسیا، وسگا (زاراگا 64 دقیقه)، نیکلاس ویلیامز، الکس برنگر (گوروزتا 84 دقیقه)، رائول گارسیا (مونیاین) 64 دقیقه)، ایناکی ویلیامز
بارسا: تراشتگن، روبرتو (فاتی 84 دقیقه)، کونده، کریستنسن، بالده، دی یونگ، بوسکتس، گاوی (آلارکون 90 دقیقه)، فران تورس (کسی 68 دقیقه)، لواندوفسکی، رافینیا (آلونسو) 84')، ')

Highlights & Goals popular Leagues:

Click star to rate
5 (1 rating)
Harry Siuu
Written by: Harry Siuu
a specialized football specialist with over ten years' experience as a football journalist who works for Betimate.com.

Related Content

حمایت RFEF از داور با "حمایت کامل" در میان شکایت رئال مادرید
حمایت RFEF از داور با "حمایت کامل" در میان شکایت رئال مادرید
رئال مادرید رسماً از داوری که پیروزی 4-2 اخیرش در لالیگا مقابل اوساسونا را قضاوت کرد، شکایت کرد. این شکایت حول محور گزارش سهل انگاری داور در مورد آزاری است که به بازیکن ستاره آنها، وینیسیوس جونیور، توسط هواداران حریف در طول مسابقه انجام شده است.
آلونسو توصیه کرد پیشنهاد لیورپول را رد کند و منتظر فرصت رئال مادرید باشد.
آلونسو توصیه کرد پیشنهاد لیورپول را رد کند و منتظر فرصت رئال مادرید باشد.
ژابی آلونسو توصیه کرده است که از پذیرش پیشنهاد لیورپول برای جانشینی یورگن کلوپ خودداری کند و در عوض منتظر یک جای خالی احتمالی در رئال مادرید باشد.
بلینگهام دو بازی لالیگا را به دلیل "بی احترامی" به داور محروم کرد
بلینگهام دو بازی لالیگا را به دلیل "بی احترامی" به داور محروم کرد
لالیگا جود بلینگهام، ملی پوش انگلیسی را به دلیل کارت قرمز او در تساوی 2-2 هفته گذشته رئال مادرید مقابل والنسیا، دو جلسه محروم کرد.
کارلو آنچلوتی در پی پیگیری پرونده کلاهبرداری مالیاتی توسط دادستان اسپانیا با احتمال محکومیت زندان مواجه می شود
کارلو آنچلوتی در پی پیگیری پرونده کلاهبرداری مالیاتی توسط دادستان اسپانیا با احتمال محکومیت زندان مواجه می شود
دادستان ایالتی اسپانیا برای کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید به چهار سال و نه ماه زندان محکوم شد. سرمربی ایتالیایی متهم به کلاهبرداری از اداره مالیات این کشور است.
10 پرش برتر تاریخ فوتبال (2024)
10 پرش برتر تاریخ فوتبال (2024)
فوتبال انواع بازیکنان با استعدادی را به نمایش می گذارد که در جنبه های مختلف بازی عالی هستند. برخی از آنها دارای توانایی های استثنایی دریبل زدن و گلزنی هستند، در حالی که برخی دیگر با قدرت هوایی قابل توجه خود متمایز هستند. ستاره‌های مشهوری مانند کریستیانو رونالدو، زلاتان ابراهیموویچ و یوسف ان‌سیری به دلیل توانایی‌های پرش قابل توجه خود شناخته شده‌اند و به آنها اجازه می‌دهد در دوئل‌های هوایی از حریفان پیشی بگیرند.
برترین سایت‌های شرط‌بندی
BONUS UP TO $250 - THE SMARTER WAY TO BET!
Welcome bonus up to $250

BONUS UP TO $250 - THE SMARTER WAY TO BET!

VOdds positions itself as a premier sports betting brokererage, offering users the ability to compare odds across various bookmakers through a unified single-wallet platform.