لیگهای محبوب

سایر لیگها

برترین بازیکنان لیگ حرفه ای عربستان در EA Sports FC 24: کریستیانو رونالدو، نیمار، بنزما، ستاره ها کجا هستند؟

EA همچنان به رونمایی از رتبه بندی بازیکنان برای EA FC 24 ادامه می دهد و با نقل و انتقالات متعددی که رخ می دهد، لیگ حرفه ای عربستان به مقصدی فریبنده برای کسانی که به دنبال بازیکنان با رتبه بالا هستند تبدیل شده است. بنابراین، امثال نیمار، رونالدو، بنزما و همتایانشان در فیفا 24 جدید چقدر تاثیرگذار هستند؟
Christian Steward
توسط: Christian Steward

EA همچنان به رونمایی از رتبه بندی بازیکنان برای EA FC 24 ادامه می دهد و با نقل و انتقالات متعددی که رخ می دهد، لیگ حرفه ای عربستان به مقصدی فریبنده برای کسانی که به دنبال بازیکنان با رتبه بالا هستند تبدیل شده است. بنابراین، امثال نیمار، رونالدو، بنزما و همتایانشان در فیفا 24 جدید چقدر تاثیرگذار هستند؟

EA FC 24 قرار است در پایان سپتامبر راه اندازی شود و لیگ حرفه ای عربستان در حال حاضر خود را به عنوان یکی از لیگ های برتر بازی معرفی کرده است. با این حال، این اعتبار در درجه اول متعلق به باشگاه های برتر است: الهلال اس اف سی، الاتحاد، النصر، الاتفاق اف سی و الاهلی اس اف سی. تیم‌های دیگر، فاقد حمایت مالی سنگین دولتی، برای جذب چنین ترکیب‌های پر ستاره‌ای تلاش می‌کنند.

بیشتر بخوانید: رتبه بندی بازیکنان در EA Sports FC 24: مسی ثابت قدم است، CR7 در پایین ترین سطح خود در 16 سال گذشته است.

در این مقاله، BETIMATE به بررسی بازیکنان برجسته لیگ حرفه‌ای عربستان در EA Sports FC 24 می‌پردازد. حتی در حالت Ultimate Team، شما این فرصت را خواهید داشت که ابرستاره‌های متعددی مانند کریستیانو رونالدو، کریم بنزما و نیمار را به‌هم متصل کنید. BETIMATE نگاهی اجمالی به رتبه بندی بازیکنان بالقوه EA FC 24 در اختیار شما قرار می دهد.

رونالدو، نیمار و شرکا - استعدادهای برتر لیگ حرفه ای عربستان سعودی

بسیاری از گیمرها بدون شک می خواهند به استفاده از بازیکنان مورد علاقه خود ادامه دهند و این روزها لیگ حرفه ای عربستان یک چشم انداز فریبنده است. تیم های عربستانی در مجموع حدود 850 میلیون یورو (!) در پنجره نقل و انتقالات فعلی سرمایه گذاری کرده اند. آیا می توانی آن را عادی بدانی؟

صادقانه بگویم، اگر تیم های لیگ حرفه ای عربستان در آینده نزدیک رقابت های لیگ قهرمانان را آغاز کنند، تعجب آور نخواهد بود. با چنین منابع مالی در اختیار آنها، تقریباً همه چیز ممکن می شود، درست است؟

خرید برجسته عربستانی ها بدون شک نیمار است. این ستاره برزیلی با رقم خیره کننده 90 میلیون یورو از پاری سن ژرمن به الهلال رفت. پاریسی ها باید از به جیب زدن چنین مبلغ قابل توجهی برای بازیکنی که دچار مصدومیت شده است خوشحال باشند. مسیر حرفه ای نیمار تا حدودی محقق نشده است. او در حال خداحافظی با امید به جا گذاشتن میراثی ماندگار در فوتبال است.

بازیکن دیگری که ظاهراً مسیر حرفه ای خود را از مسیر خود منحرف می کند گابری ویگا است. در حالی که این بازیکن اسپانیایی از یک فصل درخشان در لالیگا لذت برد، جذابیت پول همه ملاحظات دیگر را تحت الشعاع قرار داده است. اما باز هم چه کسی می تواند این افراد را مقصر بداند؟ تعداد کمی از این پیشنهادات مالی مقاومت ناپذیر مقاومت می کنند. در مقایسه با استعداد 21 ساله ویگا، انتقاد ما نسبت به افراد با تجربه مانند انگولو کانته، سادیو مانه یا روبرتو فیرمینو ملایم‌تر است.

لیگ حرفه ای عربستان در EA FC 24: آزاد کردن بازیکنان قدرتمند

با هجوم نقل و انتقالات به لیگ حرفه ای عربستان، به راحتی می توان ردیابی بازیکنانی که اکنون بخشی از این لیگ هستند را از دست داد. بنابراین، اجازه دهید شما را با غالب ترین بازیکنان آشنا کنیم.

ما با دروازه بان ها شروع می کنیم قبل از اینکه به سمت مدافعان برویم، جایی که استعداد استعداد آنچنان گسترده نیست. با این حال، خط هافبک و حمله دارای تعداد زیادی از گزینه های قدرتمند هستند.

دروازه بان های درجه یک در لیگ حرفه ای عربستان برای EA FC 24

کاهش در رتبه بندی دروازه بان ها را می توان به ترکیبی از مسائل پیری و عملکرد نسبت داد. به عنوان مثال، مندی حتی موقعیت اصلی خود را در چلسی به کپا از دست داد - در واقع یک ضربه دردناک. با این وجود، شایان ذکر است که این سه دروازه بان در مقایسه با تیم های قبلی خود پیشرفت های قابل توجهی را برای باشگاه های مربوطه نشان می دهند.

PLAYER CLUB RATING
Yassine Bounou Al-Hilal FC 85 (+1)
Edouard Mendy Al-Ahli SFC 82 (-4)
David Ospina Al-Nassr 80 (0)

مدافعان برتر لیگ حرفه ای عربستان در EA FC 24

PLAYER CLUB RATING PREDICTION
Roger Ibañez Al-Ahli SFC 81 (+2)
Aymeric Laporte Al-Nassr FC
85 (-1)
Merih Demiral Al-Ahli SFC 77 (0)
Kalidou Koulibaly Al-Hilal FC 84 (-3)
Alex Telles Al-Nassr FC

79 (-1)

هافبک های اوج لیگ حرفه ای عربستان در EA FC 24

در این دسته، ما استعدادهای مشهوری مانند کانته، میلینکوویچ-ساویچ و حتی بروزوویچ را می‌یابیم که فصل گذشته فینال لیگ قهرمانان اروپا را زیبا کردند. مایه تاسف است که بازیکنانی مانند ویگا یا فوفانا برای حرفه در عربستان سعودی انتخاب کرده اند. با این حال، همانطور که قبلا ذکر شد، بسیاری دیگر از این روش پیروی کردند. تیم‌های برتر لیگ حرفه‌ای عربستان، اگر نه یک ترکیب 4.5 ستاره، از یک ترکیب 4 ستاره قوی برخوردار خواهند بود. این نشان دهنده قدرت آنهاست.

PLAYER CLUB RATING PREDICTION
Gabri Veiga Al-Ahli SFC 78 (+17)
Jordan Henderson Al-Ettifaq FC 80 (-3)
Seko Fofana Al-Nassr FC 82 (+1)
Franck Kessié Al-Ahli SFC 82 (-2)
Marcelo Brozovic Al-Nassr FC 83 (-3)
Rúben Neves Al-Hilal FC 84 (+1)
Fabinho Al-Ittihad Club 84 (-3)
N'Golo Kanté Al-Ittihad Club 86 (-3)
Sergej Milinkovic-Savic Al-Hilal FC 86 (0)

مهاجمان پیشرو لیگ حرفه ای عربستان در EA FC 24

PLAYER CLUB RATING-PREDICTION
Allan Saint-Maximin Al-Ahli SFC 81 (0)
Malcom Al-Hilal FC 81
Anderson Talisca Al-Nassr FC 81 (-1)
Otávio Al-Nassr FC 82 (0)
Roberto Firmino Al-Ahli SFC 82 (-1)
Sadio Mané Al-Nassr FC 86 (-3)
Riyad Mahrez Al-Ahli SFC 86 (0)
Cristiano Ronaldo Al-Nassr FC 86 (-4)
Neymar Al-Hilal FC 89 (0)
Karim Benzema Al-Ittihad Club 90 (-1)

بیشتر بخوانید: برنامه وب EA Sports FC 24: تاریخ انتشار و دسترسی اولیه به تیم نهایی

Click star to rate
5 (1 rating)
Christian Steward
Written by: Christian Steward
Christian Steward is an Exclusive Reporter for Betimate with over 10 years of experience in conducting reseach and analyzing data in order to provide approriate statistics for Betimate's Board of Experts.

Related Content

خروج نصر از لیگ قهرمانان آسیا: پنالتی دیرهنگام رونالدو کوتاه شد
خروج نصر از لیگ قهرمانان آسیا: پنالتی دیرهنگام رونالدو کوتاه شد
علیرغم قهرمانی‌های دیرهنگام کریستیانو رونالدو، سفر النصر در لیگ قهرمانان آسیا به پایان رسید زیرا آنها در ضربات پنالتی توسط العین حذف شدند.
مدافع سابق چلسی معتقد است که اگر رونالدو بازی نکند، پرتغال جام قهرمانی را کسب خواهد کرد
مدافع سابق چلسی معتقد است که اگر رونالدو بازی نکند، پرتغال جام قهرمانی را کسب خواهد کرد
فرانک لبوف، قهرمان یورو 2000 با فرانسه، معتقد است که پرتغال شانس زیادی برای حضور در یورو 2024 دارد. با این حال، او پیشنهاد می کند که برای به حداکثر رساندن شانس خود، باید کریستیانو رونالدوی پیر را از ترکیب خود حذف کنند.
10 پرش برتر تاریخ فوتبال (2024)
10 پرش برتر تاریخ فوتبال (2024)
فوتبال انواع بازیکنان با استعدادی را به نمایش می گذارد که در جنبه های مختلف بازی عالی هستند. برخی از آنها دارای توانایی های استثنایی دریبل زدن و گلزنی هستند، در حالی که برخی دیگر با قدرت هوایی قابل توجه خود متمایز هستند. ستاره‌های مشهوری مانند کریستیانو رونالدو، زلاتان ابراهیموویچ و یوسف ان‌سیری به دلیل توانایی‌های پرش قابل توجه خود شناخته شده‌اند و به آنها اجازه می‌دهد در دوئل‌های هوایی از حریفان پیشی بگیرند.
کابوس برای رونالدو: لاپورته در شکست النصر کارت قرمز دریافت کرد
کابوس برای رونالدو: لاپورته در شکست النصر کارت قرمز دریافت کرد
النصر در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا با شکست 1-0 مقابل العین در بازی رفت این بازی، یک شکست را تجربه کرد.
جاخالی های نقل و انتقالات: هشت انتقال منچسترسیتی با موفقیت به لطف منچستریونایتد اجتناب شد
جاخالی های نقل و انتقالات: هشت انتقال منچسترسیتی با موفقیت به لطف منچستریونایتد اجتناب شد
منچسترسیتی به جذب چند بازیکن فکر کرده بود که در نهایت به همسایگان خود در اولدترافورد منتقل شدند. با این حال، تیم آبی منچستر احتمالاً از نپیوستن این بازیکنان به جمع آنها آسوده است.
برترین سایت‌های شرط‌بندی
BONUS UP TO $250 - THE SMARTER WAY TO BET!
Welcome bonus up to $250

BONUS UP TO $250 - THE SMARTER WAY TO BET!

VOdds positions itself as a premier sports betting brokererage, offering users the ability to compare odds across various bookmakers through a unified single-wallet platform.