لیگهای محبوب

سایر لیگها

هلند در جام جهانی 2022: بازگشت امیدوار کننده

هلندی ها پس از ناکامی در راهیابی به جام جهانی 2018 و حذف در دور اول یورو 2020، با قدرت بازگشتند تا بلیت های بزرگ ترین فستیوال فوتبال جهان را که اواخر نوامبر در قطر برگزار می شود، کسب کنند. انتظار می رود هلند با آمدن به جام جهانی 2022 چیزهای ویژه ای را به ارمغان بیاورد.
Leey
توسط: Leey

یک تیم با کیفیت

تیم هلند اکنون مجموعه ای از بازیکنان با تجربه و بازیکنان جوان با استعداد است. ویرجیل فن دایک سطح خود را تایید کرده است و اگرچه کم و بیش سقوط کرده است، هافبک لیورپول همچنان یک ستاره بزرگ است و قول می دهد به "گردباد نارنجی" کمک کند تا بهترین مهاجمان را متوقف کند.

علاوه بر فن دایک، هلند یک بازیکن برجسته دیگر در هافبک فرنکی دی یونگ دارد که مورد انتظار هواداران هلندی است. اگرچه او باید مدت زیادی روی نیمکت بارسلونا بنشیند، اما رفته رفته جای خود را در تیم باشگاهی کاتالونیا پیدا می کند. این هافبک 25 ساله همیشه می داند چگونه در هنگام بازی برای هلند بدرخشد. در تیم ملی دی یونگ به عنوان بازیکنی با شخصی ترین تکنیک و خلاقیت مورد ارزیابی قرار می گیرد. انتظار می رود او به عنوان رهبر خط میانی تیم کشور لاله تبدیل شود و بتواند توانایی عالی "معامله" خود را به حداکثر برساند. جام جهانی 2022 نیز فرصتی است تا او ارزش خود را نشان دهد و خود را به سرمربی بارسلونا معرفی کند.

علاوه بر این دو نام، هلند همچنین بازیکنان جوان آینده‌دار زیادی مانند ژاوی سیمونز، تایرل مالاسیا، کودی گاکپو، برایان برابی، جورین تیمبر، جرمی فریمپونگ یا کنت تیلور دارد.

بازگشت لوئیس فن خال

پس از حذف تحقیر آمیز هلند توسط جمهوری چک در مرحله یک هشتم یورو 2020، فرانک دی بوئر اخراج شد و فان خال دعوت به بازگشت برای "نجات" تیم را پذیرفت. این استراتژیست کهنه کار 71 ساله به تدریج به اورانژ کمک کرد تا جایگاه خود را بازیابد، به ویژه به این تیم کمک کرد تا بلیت های جام جهانی 2022 را کسب کند.

بازگشت لوئیس فن خال امیدوار کننده است زیرا او همیشه راه حل های غیرمنتظره ای ارائه می دهد و حتی گاهی اوقات برخلاف استانداردهای یک تیم و یک فرهنگ پیش می رود.

با این حال، به لطف رویکرد "دیوانه"، هلند قادر است جایگاه دیرینه فوتبال خود را حفظ و توسعه دهد. زمانی که فن خال فهرستی متشکل از 23 بازیکن هلندی را برای جام جهانی 2014 فراخواند، افراد زیادی در مورد ترکیب تردید داشتند. این تیم جوان، عجیب، بی تجربه و دفاعی است. 11 نفر از 23 بازیکن دعوت شده در آن سال بیش از 15 بار برای تیم ملی بازی نکردند. 10 نفر از 23 نفر در فوتبال داخلی بازی می کردند. و تنها 8 نفر از 23 نفر در آن زمان در پنج لیگ برتر اروپا بازی می کردند. 

اعتماد عمومی به فن خال بسیار پایین بود. با این حال، در این تورنمنت، سبک بازی پراگماتیک، غوغا، غیرمعمول اما موثر هلندی ها به آنها کمک کرد تا در گروه خود پیروز شوند. علاوه بر این، بازیکنان حاضر در تیم جام جهانی 2014 موفقیت های فردی داشته اند.

"سورپرایز" هنوز یک صفت برای توصیف لیست اولیه هلندی است که فان خال به جام جهانی 2022 خواهد آورد. 20 نام از 39 نام موجود در این لیست کمتر از ده وعده غذایی داشته اند و پنج نفر از آنها هرگز به یک غذا معرفی نشده اند. مخاطب بین المللی حتی اگر به 26 بازیکن برتر کاهش پیدا کند، تنها 3 بازیکن خواهند بود که آمار 50 بازی یا بیشتر را دارند (Cillessen، Depay و Bilnd).

جام جهانی 2022 ویژه ترین جام جهانی برای سرمربی لوئیس فن خال خواهد بود.

من از هر کسی که می شناسم ثروتمندتر هستم زیرا تجربه زندگی من پر از احساسات مختلف بوده است. فان خال گفت: جام جهانی 2022 آخرین باری است که من روی نقشه فوتبال جهان هستم و می خواهم هیچ کس فراموش نکند که هلند من چقدر خوب بازی کرد.

فان خال بیش از یک سال با سرطان پروستات مبارزه کرد. او در ده ماه گذشته مجبور به انجام 25 پرتودرمانی مختلف شد. اما بیماری نتوانست جلوی مردی را بگیرد که چهار دهه را وقف حرفه مربیگری کرده است. جام جهانی 2022 آخرین رویای فوتبالی این مربی بزرگ محسوب می شود و با وجود نتیجه برای هلند، اتفاقی به یاد ماندنی در زندگی او خواهد بود.

"تب نارنجی" در سکوها

طرفداران دیگر با اصطلاح «تب نارنجی» ناآشنا نیستند. این نه تنها نام فرعی هلندی است، بلکه کلماتی برای توصیف روحیه فوتبالی هواداران هلندی است.

جام جهانی بزرگترین فستیوال فوتبال روی کره زمین و با هلند است. هواداران آنها پس از اینکه پس از غیبت جام جهانی 2018 به تازگی بلیت بازگشت به فینال را کسب کرده اند، مطمئناً جو آتشینی را در زمین ایجاد خواهند کرد. در قطر می ایستد.

"تب نارنجی" توضیح می دهد که چگونه مردم در طول جام جهانی به آن مبتلا می شوند. این تب به شدت مسری است و پس از ابتلا، بیماری تنها پس از چند روز از بین می رود. علائم مکان‌های آلوده، بارها، مغازه‌ها، خانه‌ها و ادارات است که داخل و خارج را با پرچم‌ها و پوسترهای نارنجی تزئین کرده‌اند. دیوار نیز نارنجی رنگ شده است. و هر بار که هلندی ها پیروز می شوند، دمای تب بالا می رود!

تب نارنجی برای جام جهانی 2022 یک چیز ویژه خواهد بود.

هلند در گروه "آسان" قرار دارد.

در جام جهانی 2022 هلند در گروه A با قطر، اکوادور و سنگال همگروه است. همه اینها هم از نظر شهرت و هم از نظر کلاس، حریفان بسیار ضعیف تری نسبت به اورنج هستند. معلمان و شاگردان فن خال اگر به درستی ضربه بزنند، می توانند تمام 9 امتیاز را به دست آورند تا به مرحله حذفی صعود کنند و در آنجا به مصاف تیم دوم گروه B می روند.

اگرچه آنها چیزهای خاصی دارند، اما چالش های زیادی وجود دارد که باید بر آنها غلبه کنند. آنها همچنین در تضاد تاریخ هستند. آنها سه بار به فینال جام جهانی رسیده اند اما هنوز موفق به کسب عنوانی نشده اند. با نزدیک شدن به جام جهانی 2022، هلند مزایایی خواهد داشت اما با چالش های متعددی نیز روبرو خواهد شد. اما اگر مصیبت باشد، آیا عنوان قهرمانی نصیب فردی می شود که در غلبه بر ناملایمات تخصص داشته باشد؟

Click star to rate
5 (1 rating)
Leey
Written by: Leey
Leey is the reporter for Betimate. She currently has a series of articles about football. She specializes in researching football data to come up with evaluations about the tournament and predictions about the matches.

Related Content

تفسیر و نتایج زنده Hwacheon KSPO Women vs Suwon FMC Women، 2024/03/21 (لیگ زنان کره جنوبی)
تفسیر و نتایج زنده Hwacheon KSPO Women vs Suwon FMC Women، 2024/03/21 (لیگ زنان کره جنوبی)
تفسیر زنده لیگ K زنان کره جنوبی برای زنان Hwacheon KSPO در مقابل زنان Suwon FMC در تاریخ 2024/03/21، شامل آمار بازی کامل، H2H، ترکیب‌ها، آخرین مسابقه، رویدادهای کلیدی و تفسیر است که فوراً به‌روزرسانی می‌شود.
نظرات و نتایج زنده Sejong Sportstoto Women vs Gyeongju Women, 2024/03/21 (لیگ K زنان کره جنوبی)
نظرات و نتایج زنده Sejong Sportstoto Women vs Gyeongju Women, 2024/03/21 (لیگ K زنان کره جنوبی)
تفسیر زنده لیگ K زنان کره جنوبی برای Sejong Sportstoto Women vs Gyeongju Women در تاریخ 2024/03/21، شامل آمار بازی کامل، H2H، ترکیب‌ها، آخرین مسابقه، رویدادهای کلیدی و تفسیر است که فوراً به‌روزرسانی می‌شود.
Changnyeong Women vs Hyundai Steel Red Angels Women تفسیر و نتیجه زنده، 2024/03/21 (لیگ K زنان کره جنوبی)
Changnyeong Women vs Hyundai Steel Red Angels Women تفسیر و نتیجه زنده، 2024/03/21 (لیگ K زنان کره جنوبی)
تفسیر زنده لیگ K زنان کره جنوبی برای Changnyeong Women vs Hyundai Steel Red Angels Women در تاریخ 2024/03/21، شامل آمار بازی کامل، H2H، ترکیب، آخرین مسابقه، رویدادهای کلیدی و تفسیر است که فوراً به‌روزرسانی می‌شود.
زنان بوسان سانگمو در مقابل زنان سئول آمازون تفسیر و نتایج زنده، 2024/03/21 (لیگ زنان کره جنوبی)
زنان بوسان سانگمو در مقابل زنان سئول آمازون تفسیر و نتایج زنده، 2024/03/21 (لیگ زنان کره جنوبی)
تفسیر زنده لیگ K زنان کره جنوبی برای زنان بوسان سانگمو و زنان سئول آمازون در تاریخ 21/03/2024، شامل آمار بازی کامل، H2H، ترکیب، آخرین مسابقه، رویدادهای کلیدی و تفسیر است که فوراً به‌روزرسانی می‌شود.
ابراز نارضایتی هواداران چلسی از بوهلی: باشگاه تبدیل به یک "مایه خنده" می شود
ابراز نارضایتی هواداران چلسی از بوهلی: باشگاه تبدیل به یک "مایه خنده" می شود
مکاتبات بین مدیر اجرایی کریس ژوراسک و اعتماد حامیان چلسی، بحثی باز و صریح را نشان می دهد.
برترین سایت‌های شرط‌بندی
BONUS UP TO $250 - THE SMARTER WAY TO BET!
Welcome bonus up to $250

BONUS UP TO $250 - THE SMARTER WAY TO BET!

VOdds positions itself as a premier sports betting brokererage, offering users the ability to compare odds across various bookmakers through a unified single-wallet platform.