لیگهای محبوب

سایر لیگها

جنجال کریستیانو رونالدو بر سر ژست زشت پس از پیروزی النصر

کریستیانو رونالدو خود را در مرکز جنجال‌ها قرار داد زیرا با سیل انتقادها به دلیل انجام یک حرکت فحاشی در پایان پیروزی هیجان‌انگیز 3-2 النصر مقابل الشباب در دیداری روز یکشنبه در لیگ برتر عربستان سعودی مواجه شد.
Anna Ciao
توسط: Anna Ciao

کریستیانو رونالدو پس از ژست ظاهراً نامناسب در پایان پیروزی 3-2 النصر مقابل الشباب در لیگ برتر عربستان در روز یکشنبه، خود را در میان جنجال‌ها و انتقادات گسترده قرار داد.

رونالدو تاثیر بسزایی در این دیدار داشت و با یک پنالتی خوب در دقیقه 21 دروازه را باز کرد. با این حال، النصر مجبور شد برای تثبیت پیروزی بر روی یک گل دیرهنگام از تالیسکا تکیه کند و گل تعیین کننده تنها چهار دقیقه قبل از سوت پایان بازی به ثمر رسید.

پس از بازی، ویدئوهایی در شبکه های اجتماعی دست به دست شد که در آن رونالدو در حال حجامت کردن گوش خود و حرکت مکرر دست در مقابل ناحیه لگن خود بود. به نظر می رسد که این اقدامات به سمت حامیان الشباب انجام شده است که منجر به انتقادات و جنجال های گسترده پیرامون این حادثه شده است.

در پس زمینه، شعارهای «مسی» به گوش می رسید که به رقیب دیرینه فوتبال کریستیانو رونالدو اشاره می کرد. علیرغم اینکه این حادثه در تلویزیون پخش نشد، برخی از کارشناسان سعودی معتقد بودند که رونالدو باید مجازات شود. در حالی که هیچ واکنش رسمی به این موضوع ارائه نشده است، روزنامه الشرق الاوسط، روزنامه سعودی، گزارش داد که فدراسیون ملی فوتبال (SAFF) تحقیقاتی را در این زمینه آغاز کرده است.

ولید الفرج، نویسنده و مجری برجسته تلویزیونی سعودی، درباره این حادثه اظهار نظر کرد و اظهار داشت که کمیته انضباطی با آزمون مهمی روبرو شد و هر چیزی بدون توجه به شهرت فرد محدودیت‌هایی دارد. در دسترس بودن النصر، تیم رونالدو، برای اظهار نظر در مورد این وضعیت بلافاصله مشخص نشد.

این اولین بار نیست که رونالدو به دلیل رفتار مشابه با انتقاداتی روبرو می شود. در آوریل سال قبل، به نظر می رسید که او در حالی که پس از شکست 2-0 در لیگ مقابل الهلال، به سمت سنگر می رود، به اندام تناسلی خود اشاره می کند.

همین اوایل این ماه، رونالدو روسری الهلال را که از سکوها به سمت او پرتاب شده بود، برداشت، برای مدت کوتاهی آن را در شورتش گذاشت و سپس در حالی که به سمت تونل می رفت، پس از شکست 2-0 النصر در جام فصل ریاض، آن را دور انداخت. نهایی

از زمان پیوستن به النصر به عنوان بازیکن آزاد در اواخر سال 2022، کریستیانو رونالدو در فرم هیجان انگیزی به سر می برد و با آمار قابل توجه 22 گل در تنها 20 بازی در این فصل، صدر جدول گلزنان لیگ است. توانایی او در گلزنی در کارزار قدرتمند النصر موثر بوده است.

در حال حاضر النصر با 52 امتیاز در رده دوم جدول رده بندی قرار دارد و با 4 امتیاز از صدرنشین لیگ یعنی الهلال عقب است. با این حال، الهلال یک بازی در دست دارد و رقابت قهرمانی را جذاب‌تر می‌کند. با عملکرد استثنایی رونالدو و توانایی گلزنی، النصر به دنبال کاهش فاصله و ایجاد یک چالش قوی برای کسب مقام برتر در لیگ خواهد بود.

Click star to rate
5 (1 rating)
Anna Ciao
Written by: Anna Ciao
Anna Ciao is a sports content contributor at Betimate. Born and raised in a rural village in China, I have had a passion for football and various sports such as basketball, volleyball, badminton, from a young age. Along with diligent studies, I achieved an IELTS score of 8.0 in the English language, and I have become a content contributor specializing in sports, particularly football, as I am today. I hope that my articles are helpful to readers.

Related Content

خروج نصر از لیگ قهرمانان آسیا: پنالتی دیرهنگام رونالدو کوتاه شد
خروج نصر از لیگ قهرمانان آسیا: پنالتی دیرهنگام رونالدو کوتاه شد
علیرغم قهرمانی‌های دیرهنگام کریستیانو رونالدو، سفر النصر در لیگ قهرمانان آسیا به پایان رسید زیرا آنها در ضربات پنالتی توسط العین حذف شدند.
مدافع سابق چلسی معتقد است که اگر رونالدو بازی نکند، پرتغال جام قهرمانی را کسب خواهد کرد
مدافع سابق چلسی معتقد است که اگر رونالدو بازی نکند، پرتغال جام قهرمانی را کسب خواهد کرد
فرانک لبوف، قهرمان یورو 2000 با فرانسه، معتقد است که پرتغال شانس زیادی برای حضور در یورو 2024 دارد. با این حال، او پیشنهاد می کند که برای به حداکثر رساندن شانس خود، باید کریستیانو رونالدوی پیر را از ترکیب خود حذف کنند.
10 پرش برتر تاریخ فوتبال (2024)
10 پرش برتر تاریخ فوتبال (2024)
فوتبال انواع بازیکنان با استعدادی را به نمایش می گذارد که در جنبه های مختلف بازی عالی هستند. برخی از آنها دارای توانایی های استثنایی دریبل زدن و گلزنی هستند، در حالی که برخی دیگر با قدرت هوایی قابل توجه خود متمایز هستند. ستاره‌های مشهوری مانند کریستیانو رونالدو، زلاتان ابراهیموویچ و یوسف ان‌سیری به دلیل توانایی‌های پرش قابل توجه خود شناخته شده‌اند و به آنها اجازه می‌دهد در دوئل‌های هوایی از حریفان پیشی بگیرند.
کابوس برای رونالدو: لاپورته در شکست النصر کارت قرمز دریافت کرد
کابوس برای رونالدو: لاپورته در شکست النصر کارت قرمز دریافت کرد
النصر در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا با شکست 1-0 مقابل العین در بازی رفت این بازی، یک شکست را تجربه کرد.
جاخالی های نقل و انتقالات: هشت انتقال منچسترسیتی با موفقیت به لطف منچستریونایتد اجتناب شد
جاخالی های نقل و انتقالات: هشت انتقال منچسترسیتی با موفقیت به لطف منچستریونایتد اجتناب شد
منچسترسیتی به جذب چند بازیکن فکر کرده بود که در نهایت به همسایگان خود در اولدترافورد منتقل شدند. با این حال، تیم آبی منچستر احتمالاً از نپیوستن این بازیکنان به جمع آنها آسوده است.