لیگهای محبوب

سایر لیگها

مصر متحمل ضربه شد زیرا محمد صلاح در دو مسابقه بعدی AFCON با مصدومیت کنار گذاشته شد

محمد صلاح ستاره فوتبال مصر در جام ملت‌های آفریقا دچار کشیدگی همسترینگ شده است اما انتظار می‌رود برای مرحله یک چهارم نهایی این مسابقات بازگردد.
Anna Ciao
توسط: Anna Ciao

محمد صلاح در جریان تساوی مصر مقابل غنا در جام ملت های آفریقا دچار کشیدگی همسترینگ شد. با این حال، فدراسیون مصر تایید کرده است که مصدومیت شدید نیست و صلاح از شکست مهم تری اجتناب کرده است.

بیشتر بخوانید: ترس از مصدومیت: مو صلاح با احتمال آسیب همسترینگ مجبور به ترک زمین شد

صلاح در مراحل پایانی نیمه اول مجبور شد زمین را ترک کند و نگرانی‌ها در مورد حضور او در مسابقات و در دسترس بودنش برای چالش قهرمانی لیورپول در لیگ برتر افزایش یافت.

فدراسیون مصر روز یکشنبه بیانیه ای منتشر کرد که نشان می دهد صلاح می تواند به طور بالقوه برای بازی های یک چهارم نهایی AFCON که برای 2 و 3 فوریه برنامه ریزی شده است، به میدان بازگردد.

در این بیانیه آمده است: "محمد صلاح در عضله همسترینگ خود دچار کشیدگی شده است و دو بازی در جام ملت های آفریقا را از دست خواهد داد. عکس برداری با اشعه ایکس که از کاپیتان تیم ملی مصر انجام شد، کشیدگی در عضله خلفی را نشان داد. در صورت صعود، او برای بازی های آتی تیم مقابل کیپ ورد و بازی مرحله یک هشتم نهایی در دسترس نخواهد بود."

بازی بعدی مرحله گروهی مصر برای 22 ژانویه برنامه ریزی شده است و بسته به عملکرد آنها، آنها می توانند به مرحله یک شانزدهم نهایی صعود کنند که بین 27 و 29 ژانویه برگزار می شود.

محمد صلاح بعد از اینکه در بازی مقابل غنا دچار کشیدگی همسترینگ شد، در حالی که روی چمن نشسته بود قبل از تعویض، ناراحت به نظر می رسید. با این حال، او توانست به سمت نیمکت برود، البته با کمی ناراحتی، و بعداً در حالی که از منطقه مختلط عبور می کرد، با لبخند دیده شد.

روی ویتوریا سرمربی تیم ابراز خوش بینی کرد که مصدومیت صلاح جدی نیست و امیدوار است که کاپیتان مصر بتواند در مراحل آخر مسابقات به ایفای نقش برگردد.

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، با توجه به سابقه مصدومیت قابل توجه این مهاجم، نسبت به مصدومیت صلاح ابراز نگرانی کرد. اگر مصر به فینال AFCON برسد، بازگشت احتمالی صلاح به لیگ برتر می تواند در بازی خارج از خانه مقابل برنتفورد در 17 فوریه باشد.

در غیاب صلاح، محمد کودوس از وستهام یونایتد دو گل برای غنا در یک عملکرد انفرادی برجسته به ثمر رساند، در حالی که عمر مارموش و مصطفی محمد با گل های مصر پاسخ دادند که نتیجه آن یک امتیاز مشترک برای هر دو تیم بود.

مصر که هفت بار برنده AFCON شده است، مبارزات مرحله گروهی خود را در برابر کیپ ورد که قبلاً رتبه اول گروه B را کسب کرده است، به پایان خواهد رساند.

Click star to rate
5 (1 rating)
Anna Ciao
Written by: Anna Ciao
Anna Ciao is a sports content contributor at Betimate. Born and raised in a rural village in China, I have had a passion for football and various sports such as basketball, volleyball, badminton, from a young age. Along with diligent studies, I achieved an IELTS score of 8.0 in the English language, and I have become a content contributor specializing in sports, particularly football, as I am today. I hope that my articles are helpful to readers.

Related Content

رتبه بندی: 10 بهترین وینگر برتر فوتبال جهان
رتبه بندی: 10 بهترین وینگر برتر فوتبال جهان
Betimate برترین وینگرهای فوتبال جهان را با بازیکنانی مانند محمد صلاح و گابریل مارتینلی رتبه بندی کرده است.
لوئیز دیاز با جدایی غیرمنتظره از لیورپول مرتبط است زیرا اسطوره آرسنال تئوری پشت آن ارائه می دهد
لوئیز دیاز با جدایی غیرمنتظره از لیورپول مرتبط است زیرا اسطوره آرسنال تئوری پشت آن ارائه می دهد
گزارش ها حاکی از آن است که لوئیز دیاز ممکن است در صورت تمدید قرارداد محمد صلاح با لیورپول به جدایی از لیورپول فکر کند.
آلبرت الیس از بوردو به دنبال آسیب شدید سر تحت عمل جراحی قرار گرفت
آلبرت الیس از بوردو به دنبال آسیب شدید سر تحت عمل جراحی قرار گرفت
آلبرت الیس، مهاجم بوردو، اخیراً به دلیل آسیب دیدگی شدید سر که در جریان بازی لیگ 2 مقابل گینگام متحمل شد، تحت عمل جراحی قرار گرفته است، همانطور که باشگاهش روز یکشنبه تایید کرد.
10 دوتایی برتر تاریخ لیگ برتر: صلاح/مانه، کین/پسر و غیره
10 دوتایی برتر تاریخ لیگ برتر: صلاح/مانه، کین/پسر و غیره
در طول سال ها، لیگ برتر شاهد مشارکت های پربار متعددی بوده است.
محمد صلاح برای جدال لیورپول با برنتفورد مدعی شد، کانر بردلی نیز آمادگی خود را اعلام کرد.
محمد صلاح برای جدال لیورپول با برنتفورد مدعی شد، کانر بردلی نیز آمادگی خود را اعلام کرد.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول تایید کرد که محمد صلاح آمادگی کامل دارد و تمرینات خود را به طور کامل از سر گرفته است. صلاح اکنون در رقابت برای بازگشت به تیم برای بازی ناهار آینده آنها مقابل برنتفورد در روز شنبه است.
برترین سایت‌های شرط‌بندی
PROMOCODE: BETIMATE<br> Get a 130% bonus with the promo code
Make your first deposit

PROMOCODE: BETIMATE
Get a 130% bonus with the promo code

Get a 130% bonus on your 1st deposit with the promo code and place bets!
Register and get your bonus to get you started!
Bet with high odds!