لیگهای محبوب

سایر لیگها

راتکلیف هزینه هنگفت منچستریونایتد برای "چند بازیکن بزرگ" را رد کرد

رتکلیف از صبری که آرسنال نسبت به آرتتا نشان داده است قدردانی کرد و آن را یک ویژگی مثبت دانست. از سوی دیگر، کریستین اریکسن از زمان بازی خود ناراضی است، زیرا تنها در 11 بازی به میدان رفته است.
Anna Ciao
توسط: Anna Ciao

سر جیم رتکلیف، رئیس اینئوس و اکنون کنترل عملیات فوتبال منچستریونایتد را در دست دارد، اعلام کرده است که این باشگاه به دنبال خریدهای فوق ستاره ای مانند جود بلینگهام یا کیلیان امباپه نخواهد بود. رتکلیف قصد دارد یونایتد را به شکوه سابق خود بازگرداند، اما معتقد است که سرمایه گذاری هنگفت روی بازیکنان خیمه شب بازی کلید موفقیت نیست.

در طول حضورش در پادکست باشگاه دوچرخه سواری گراینت توماس، سر جیم رتکلیف در مورد علاقه احتمالی او به قرارداد با جود بلینگهام مورد سوال قرار گرفت.

او پاسخ داد: او یک فوتبالیست بزرگ است. این جایی نیست که تمرکز ما باشد. راه حل این نیست که پول زیادی برای چند بازیکن بزرگ خرج نکنید.

آنها این کار را انجام داده اند، اگر به 10 سال گذشته نگاه کنید، آنها پول زیادی را برای چند بازیکن بزرگ خرج کرده اند. اولین کاری که باید انجام دهیم این است که افراد مناسب را در کادرهای مناسبی که باشگاه را مدیریت و سازماندهی می کنند، قرار دهیم. و مطمئن شوید که ما به درستی جذب می‌شویم، این یکی از بخش‌های حیاتی فوتبال امروز است."

در طول حضورش در پادکست باشگاه دوچرخه‌سواری Geraint Thomas، سر جیم رتکلیف یک انتخاب فرضی بین قراردادن کیلیان ام‌باپه برای منچستریونایتد یا دوچرخه‌سوار تادج پوگاکار برای تیم اینئوس خود داشت. رتکلیف ترجیح می دهد امباپه بعدی را پیدا کند یا استعدادهای جوانی مانند جود بلینگهام یا روی کین را کشف کند، به جای اینکه پول قابل توجهی را برای ستاره های شناخته شده خرج کند.

راتکلیف هنگام بحث درباره قهرمانان احتمالی لیگ برتر، به شوخی ابراز بیزاری از آرسنال، لیورپول و منچستر سیتی کرد و از آنها به عنوان "دشمن" یاد کرد. با این حال، او اذعان کرد که موفقیت آرسنال برای مدیر میکل آرتتا مفید خواهد بود، زیرا باشگاه از او صبر و حمایت نشان داده است.

راتکلیف، یکی از تصمیم گیرندگان کلیدی در اینئوس، همچنین به احتمال ساختن استادیوم جدید منچستریونایتد به جای توسعه اولدترافورد اشاره کرد. او پیشنهاد کرد که یک استادیوم جدید و پیشرفته با ظرفیت 90000 یا حتی بالقوه 100000 نفر، بستری را برای مسابقات بزرگ در منطقه شمالی انگلستان فراهم کند.

کریستین اریکسن، هافبک منچستریونایتد، با وجود اینکه در 11 بازی به میدان رفته است، از میزان زمان بازی خود در این فصل ابراز نارضایتی کرده است.

او  به نشریه دانمارکی Tipsbladet گفت : «من با اریک صحبت کرده‌ام که البته از این وضعیت ناراضی هستم و می‌خواهم تا آنجا که ممکن است بازی کنم، اما در دسترس هستم و باید در دسترس باشم. تیمی که من هستم و همیشه خواهم بود.

او گفت این تیمی است که انتخاب کرده است و کوبی [ماینو] خوب کار می کند و بقیه خط هافبک نیز خوب عمل می کنند، بنابراین رقابت برای مکان ها وجود دارد، که قابل انتظار است... تیم در حال عملکرد است و بنابراین من دارم برای احترام به نقشی که دارید.»

Click star to rate
5 (1 rating)
Anna Ciao
Written by: Anna Ciao
Anna Ciao is a sports content contributor at Betimate. Born and raised in a rural village in China, I have had a passion for football and various sports such as basketball, volleyball, badminton, from a young age. Along with diligent studies, I achieved an IELTS score of 8.0 in the English language, and I have become a content contributor specializing in sports, particularly football, as I am today. I hope that my articles are helpful to readers.

Related Content

ابراز نارضایتی هواداران چلسی از بوهلی: باشگاه تبدیل به یک "مایه خنده" می شود
ابراز نارضایتی هواداران چلسی از بوهلی: باشگاه تبدیل به یک "مایه خنده" می شود
مکاتبات بین مدیر اجرایی کریس ژوراسک و اعتماد حامیان چلسی، بحثی باز و صریح را نشان می دهد.
کوبی ماینو برای اولین بار به تیم ملی انگلیس برای منچستریونایتد دعوت شد
کوبی ماینو برای اولین بار به تیم ملی انگلیس برای منچستریونایتد دعوت شد
هافبک منچستریونایتد توسط گرت ساوتگیت از تیم زیر 21 ساله ها صعود کرد. این احتمال وجود دارد که او اولین بازی خود را در بازی های آینده مقابل برزیل یا بلژیک انجام دهد.
دستگیری‌ها در ارتباط با رویداد غم‌انگیز شعار در جریان بازی منچستریونایتد و لیورپول انجام شد
دستگیری‌ها در ارتباط با رویداد غم‌انگیز شعار در جریان بازی منچستریونایتد و لیورپول انجام شد
پس از بازی یکشنبه یک چهارم نهایی جام حذفی بین منچستریونایتد و لیورپول در اولدترافورد، دو هوادار منچستریونایتد به دلیل اینکه ظاهراً در شعارهای توهین آمیز مربوط به فاجعه هیلزبورو شرکت کرده بودند، توسط مقامات دستگیر شدند.
نقض قوانین مالی: ناتینگهام فارست چهار امتیاز کسر کرد
نقض قوانین مالی: ناتینگهام فارست چهار امتیاز کسر کرد
ناتینگهام فارست به دلیل اعتراف به نقض قوانین سود و پایداری لیگ برتر (PSR) با کسر چهار امتیاز جریمه شد.
واکنش سر دیو بریلزفورد به پیروزی دیرهنگام منچستریونایتد مقابل لیورپول گویای همه چیز است
واکنش سر دیو بریلزفورد به پیروزی دیرهنگام منچستریونایتد مقابل لیورپول گویای همه چیز است
سر دیو بریلزفورد، رئیس اینئوس، روز یکشنبه در اولدترافورد شاهد پیروزی مهم منچستریونایتد بر رقیب همیشگی خود لیورپول در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی بود.
برترین سایت‌های شرط‌بندی
BONUS UP TO $250 - THE SMARTER WAY TO BET!
Welcome bonus up to $250

BONUS UP TO $250 - THE SMARTER WAY TO BET!

VOdds positions itself as a premier sports betting brokererage, offering users the ability to compare odds across various bookmakers through a unified single-wallet platform.