لیگهای محبوب

سایر لیگها

کریستیانو رونالدو به سبک جشن و شادی جدیدی در لیگ حرفه ای عربستان ظاهر شد و هواداران را خوشحال کرد

کریستیانو رونالدو که به خاطر جشن گل معروف خود به نام "SIU" شناخته می شود، اخیراً یک ژست جشن تازه را معرفی کرد که پس از گل او در پیروزی چشمگیر 4-0 النصر مقابل الشباب، هواداران عربستان را شاد کرد.
Harry Siuu
توسط: Harry Siuu

 

کریستیانو رونالدو تاثیر قابل توجهی برای النصر مقابل الشباب گذاشت و با ثبت دو گل و رونمایی از یک حرکت جشن جدید که هواداران را به وجد آورد.

رونالدو نقش مهمی در پیروزی اخیر النصر در لیگ برتر عربستان داشت و دو ضربه پنالتی را تبدیل به گل کرد. او پس از یکی از گل های خود، با اجرای یک رقص سنتی عربستانی به جای جشن امضای خود "Siuuu" همه را شگفت زده کرد. کاربران شبکه های اجتماعی در این کشور بعداً توضیح دادند که رونالدو در حال تقلید از ارده عربستانی است.

کریستیانو رونالدو پس از به ثمر رساندن گل در جریان پیروزی النصر مقابل الشباب در لیگ برتر عربستان در فصل 2023-2024 در روز سه شنبه، 29 اوت، با گنجاندن رقص سنتی عربستان سعودی در جشن خود، تحسین هواداران عربستانی را برانگیخت. دو گل و یکی از آنها را با بالا بردن دست راستش به هوا و انجام حرکات موزون جشن گرفت. این لحظه با تشویق شدید تماشاگران ورزشگاه مواجه شد و به سرعت در شبکه های اجتماعی منتشر شد.

بیشتر بخوانید: نکات برجسته و گل ها النصر مقابل الشباب (4-0، لیگ برتر عربستان سعودی)

کریستیانو رونالدو در جریان پیروزی 4-0 النصر مقابل الشباب در حالی که گل خود را جشن می گرفت، رقص سنتی عربستان سعودی را اجرا کرد.

النصر شروع کندی در لیگ برتر عربستان داشت و در دو بازی اول خود شکست خورد، اما آنها با دو برد متوالی برگشتند و به رده ششم جدول رده بندی لیگ رسیدند. با رکورد چشمگیر 5 گل در 2 بازی، رونالدو قصد دارد در طول فصل، قدرت گلزنی خود را حفظ کند.

در مرحله بعدی، النصر قرار است روز شنبه به مصاف الحزم برود و انتظار می رود رونالدو بار دیگر در خط حمله قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید:

Click star to rate
5 (1 rating)
Harry Siuu
Written by: Harry Siuu
a specialized football specialist with over ten years' experience as a football journalist who works for Betimate.com.

Related Content

خروج نصر از لیگ قهرمانان آسیا: پنالتی دیرهنگام رونالدو کوتاه شد
خروج نصر از لیگ قهرمانان آسیا: پنالتی دیرهنگام رونالدو کوتاه شد
علیرغم قهرمانی‌های دیرهنگام کریستیانو رونالدو، سفر النصر در لیگ قهرمانان آسیا به پایان رسید زیرا آنها در ضربات پنالتی توسط العین حذف شدند.
مدافع سابق چلسی معتقد است که اگر رونالدو بازی نکند، پرتغال جام قهرمانی را کسب خواهد کرد
مدافع سابق چلسی معتقد است که اگر رونالدو بازی نکند، پرتغال جام قهرمانی را کسب خواهد کرد
فرانک لبوف، قهرمان یورو 2000 با فرانسه، معتقد است که پرتغال شانس زیادی برای حضور در یورو 2024 دارد. با این حال، او پیشنهاد می کند که برای به حداکثر رساندن شانس خود، باید کریستیانو رونالدوی پیر را از ترکیب خود حذف کنند.
10 پرش برتر تاریخ فوتبال (2024)
10 پرش برتر تاریخ فوتبال (2024)
فوتبال انواع بازیکنان با استعدادی را به نمایش می گذارد که در جنبه های مختلف بازی عالی هستند. برخی از آنها دارای توانایی های استثنایی دریبل زدن و گلزنی هستند، در حالی که برخی دیگر با قدرت هوایی قابل توجه خود متمایز هستند. ستاره‌های مشهوری مانند کریستیانو رونالدو، زلاتان ابراهیموویچ و یوسف ان‌سیری به دلیل توانایی‌های پرش قابل توجه خود شناخته شده‌اند و به آنها اجازه می‌دهد در دوئل‌های هوایی از حریفان پیشی بگیرند.
کابوس برای رونالدو: لاپورته در شکست النصر کارت قرمز دریافت کرد
کابوس برای رونالدو: لاپورته در شکست النصر کارت قرمز دریافت کرد
النصر در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا با شکست 1-0 مقابل العین در بازی رفت این بازی، یک شکست را تجربه کرد.
جاخالی های نقل و انتقالات: هشت انتقال منچسترسیتی با موفقیت به لطف منچستریونایتد اجتناب شد
جاخالی های نقل و انتقالات: هشت انتقال منچسترسیتی با موفقیت به لطف منچستریونایتد اجتناب شد
منچسترسیتی به جذب چند بازیکن فکر کرده بود که در نهایت به همسایگان خود در اولدترافورد منتقل شدند. با این حال، تیم آبی منچستر احتمالاً از نپیوستن این بازیکنان به جمع آنها آسوده است.
برترین سایت‌های شرط‌بندی
BONUS UP TO $250 - THE SMARTER WAY TO BET!
Welcome bonus up to $250

BONUS UP TO $250 - THE SMARTER WAY TO BET!

VOdds positions itself as a premier sports betting brokererage, offering users the ability to compare odds across various bookmakers through a unified single-wallet platform.