لیگهای محبوب

سایر لیگها

هرج و مرج حملات سایبری: LCK بهار 2024 با حملات DDoS متعدد روبرو می شود و تغییرات قابل توجهی در پخش را اعمال می کند

مشکلات پینگ مداوم منتسب به حملات DDoS باعث ایجاد اختلال در مسابقات اخیر فصل LCK بهار 2024 شده است.
Anna Ciao
توسط: Anna Ciao

فصل جاری LCK بهار 2024 در حال حاضر به دلیل مشکلات پینگ مداوم ناشی از حملات DDoS با اختلالاتی مواجه است. این اختلالات منجر به توقف های فنی طولانی مدت شده است که بر بازیکنان و طرفداران چه به صورت آنلاین و چه حضوری تأثیر می گذارد. در نتیجه چندین مسابقه به تعویق افتاد و اکنون از طریق پیش ضبط پخش می شود.

این اختلالات ابتدا در 25 فوریه 2024 در طول مسابقات بین DRX و Dplus KIA و همچنین OKSavingsBank BRION و Kwangdong Freecs رخ داد. این حملات منجر به مکث های فنی غیرمنتظره و طولانی شد و باعث شد که سری اول فراتر از مدت زمان پیش بینی شده یک و نیم تا دو ساعته شود و در مجموع بیش از شش ساعت طول بکشد.

در بحبوحه مسابقه، هوانگ "کینگن" سئونگ هون از Dplus KIA یک قطع ارتباط را تجربه کرد که منجر به افزایش ناگهانی پینگ برای بازیکنان DRX شد. در نتیجه، مسابقات مربوط به OKSavingsBank BRION و Kwangdong Freecs مجدداً برنامه ریزی و به صورت آنلاین انجام شد تا از اختلالات بیشتر جلوگیری شود. تیم ها از محل اقامت خود به رقابت پرداختند و مسابقات از طریق پیش ضبط برای حفظ یکپارچگی مسابقات پخش شد.

علی‌رغم تلاش‌های مدیریت LCK، از جمله بازرسی‌های شبکه و اقدامات پاسخ در طول روزهای استراحت لیگ، حملات DDoS همچنان ادامه داشت و باعث اختلالات مداوم در پخش‌ها شد. این موضوع چالش هایی را برای پیشرفت آرام فصل LCK بهار 2024 ایجاد کرده است.

یکی از مسابقات قابل توجهی که تحت تاثیر این اختلال قرار گرفت، سری T1 در مقابل FearX بود که باید به تعویق می افتاد. برای جبران تاخیر، بازی های از پیش ضبط شده در ساعت 12:30 بامداد KST در 29 فوریه 2024 پخش شد.

به عنوان یک اقدام احتیاطی در برابر حملات مداوم DDoS، مدیریت LCK تصمیم گرفت برای بازی‌های باقی‌مانده هفته 6 به مسابقات از پیش ضبط‌شده تبدیل شود. این برای به حداقل رساندن تأثیر اختلالات مداوم و اطمینان از پیشرفت روان لیگ انجام شد. .

علاوه بر این، دارندگان بلیت مسابقات آسیب دیده حق دریافت بازپرداخت کامل را دارند و فروش بلیت به طور موقت تا بهبود وضعیت متوقف شده است. این اقدامات برای رفع ناراحتی های ناشی از اختلالات و اولویت دادن به تجربه هواداران انجام شده است.

حملات DDoS (Distributed Denial of Service) زمانی اتفاق می‌افتند که چندین رایانه یک وب‌سایت یا سرویس آنلاین را با حجم زیادی از ترافیک پر می‌کنند و ظرفیت آن را بیش از حد می‌کنند و باعث کاهش سرعت یا خرابی آن می‌شوند. در حوزه مسابقات آنلاین ورزش‌های الکترونیکی، یک حمله DDoS با غرق کردن سرور بازی یا اتصالات اینترنتی بازیکنان با ترافیک جعلی یا مخرب، بازی را مختل می‌کند. این می تواند منجر به تاخیرهای قابل توجه یا حتی قطع شدن بازی شود و در نهایت تجربه کلی را برای همه درگیرها خراب کند. این با تلاش برای انجام یک بازی منصفانه فوتبال در حالی که کسی مدام مداخله می‌کند، قابل مقایسه است و داشتن زمین بازی یکسان را غیرممکن می‌کند.

Click star to rate
5 (1 rating)
Anna Ciao
Written by: Anna Ciao
Anna Ciao is a sports content contributor at Betimate. Born and raised in a rural village in China, I have had a passion for football and various sports such as basketball, volleyball, badminton, from a young age. Along with diligent studies, I achieved an IELTS score of 8.0 in the English language, and I have become a content contributor specializing in sports, particularly football, as I am today. I hope that my articles are helpful to readers.

Related Content

Tencent's Riot Games اخراج جهانی را اعلام کرد و 11 درصد از کارکنان را کاهش داد
Tencent's Riot Games اخراج جهانی را اعلام کرد و 11 درصد از کارکنان را کاهش داد
Riot Games، توسعه‌دهنده «League of Legends» اعلام کرده است که کارکنان خود را کاهش داده و یک طرح تغییر ساختار، تمرکز مجدد بر روی بازی‌های اصلی خود و پروژه‌هایی مانند «Legends of Runeterra» و «Riot Forge» را به دلیل گسترش بیش از حد و نیاز به ساده‌سازی عملیات متوقف کرده است. .
باور نکردنی: MSI یکپارچه سازی بازی آنلاین تقلب را به مانیتورها معرفی کرد
باور نکردنی: MSI یکپارچه سازی بازی آنلاین تقلب را به مانیتورها معرفی کرد
از آنجایی که قابلیت‌های هوش مصنوعی (AI) همچنان در طیف گسترده‌ای از سخت‌افزار ادغام می‌شوند، ممکن است این سوال مطرح شود که آیا مزایای مهم آن را می‌توان به عنوان عبور از خط تقلب درک کرد.
تکامل LoL Esports: نگاهی به وضعیت بازی در سال 2024
تکامل LoL Esports: نگاهی به وضعیت بازی در سال 2024
LoL Esports سال جدید را با طیف وسیعی از تغییرات رقابتی، به روز رسانی رویدادها و سایر پیشرفت های هیجان انگیز آغاز می کند!
رتبه بندی 5 شرکت برتر AD در League of Legends برای سال 2022
رتبه بندی 5 شرکت برتر AD در League of Legends برای سال 2022
2022 همیشه یک سال خاص برای بازیکنان League of Legends خواهد بود. بازگشت مخاطبان زنده به سرعت بالا گرفت، داستان های جذابی در چندین مکان وجود داشت.
پنج جنگلی برتر لیگ افسانه‌ها اسپلیت بهار 2023
پنج جنگلی برتر لیگ افسانه‌ها اسپلیت بهار 2023
ترکیب جنگل‌ها برای League of Legends LEC 2023 Spring Split یکی از قوی‌ترین‌های منطقه در هر پنج نقش است.
برترین سایت‌های شرط‌بندی
PROMOCODE: BETIMATE<br> Get a 130% bonus with the promo code
Make your first deposit

PROMOCODE: BETIMATE
Get a 130% bonus with the promo code

Get a 130% bonus on your 1st deposit with the promo code and place bets!
Register and get your bonus to get you started!
Bet with high odds!