لیگهای محبوب

سایر لیگها

نکات مهم مسابقه تنیس تیلور فریتز مقابل نواک جوکوویچ (3-2) - آزاد آمریکا 2023

(برترین‌های اوپن آمریکا 2023) تیلور فریتز، بازیکن تنیس کشور میزبان، در مسابقات اوپن آمریکا در سال 2023 با یک مسابقه چالش‌برانگیز در مرحله یک چهارم نهایی مقابل نواک جوکوویچ، قهرمان دوم مسابقات، روبرو شد. فریتز به جوکوویچ دست به کار شد، اما سرسختی جوکوویچ به عنوان یک استاد تنیس صربستانی در لحظه مناسب درخشید. جوکوویچ دقیقاً در مواقع لزوم قدرت خود را نشان داد و ست سوم را با نتیجه 6-4 به پایان رساند و در نهایت 3-0 پیروز شد. حریف جوکوویچ در نیمه نهایی با برنده دیدار تیافو و شلتون مشخص می شود.
Frenkie Tran
توسط: Frenkie Tran

این مسابقه درست از بازی های افتتاحیه به شکلی دراماتیک شکل گرفت. فریتز فرصتی برای استراحت زودهنگام داشت اما نتوانست از آن استفاده کند.

اندکی پس از آن، جوکوویچ موفق شد در موقعیت دوم شکست بخورد. از این نقطه به بعد، دو بازیکن به طور مداوم تا گیم پنجم، جایی که نوله سرویس خود را نگه داشت، بریک های خود را رد و بدل کردند. تیلور فریتز در بازی بعدی نیز نتوانست همان را تکرار کند و جوکوویچ این فرصت را از دست نداد تا ست اول را با نتیجه 6-1 پس از 44 دقیقه بازی به پایان برساند.

این دو بازیکن در ست دوم به مصاف یکدیگر رفتند. نوله در گیم سوم یک وقت استراحت به دست آورد اما در بازی بعدی مجبور شد چهار امتیاز شکست را دفع کند. بازیکن صربستانی برتری خود را تا پایان ست حفظ کرد و با نتیجه 6 بر 4 پیروز شد.

با توجه به اینکه تیلور فریتز نیاز به برنده شدن در ست سوم داشت، تمام تلاش خود را به کار گرفت. با این حال بازیکن آمریکایی در گیم ششم دو موقعیت بریک را هدر داد. علاوه بر این، فریتز در گیم های هفتم و نهم دو بریک پوینت از دست داد و در گیم هشتم تنها توانست یک امتیاز را پس بگیرد.

جوکوویچ توانایی خود را در لحظه حساس به نمایش گذاشت تا ست سوم را با نتیجه 6-4 به پایان برساند و پیروزی 3-0 را قطعی کند. حریف او در نیمه نهایی برنده دیدار تیافو و شلتون خواهد بود.

آمار مسابقات:

تیلور فریتز 1-6، 4-6، 4-6 جوکوویچ نواک 
8 آس 7
2 خطاهای دوگانه 5
55% درصد خدمت اول 61%
73٪ (36/49) اولین سرویس امتیاز برنده شد 68٪ (39/57)
28٪ (11/40) امتیاز سرویس دوم برنده شد 57٪ (21/37)
17٪ (2/12) نقاط شکست 67٪ (6/9)
44٪ (81/183) امتیاز کل 56٪ (102/183)
Click star to rate
5 (1 rating)
Frenkie Tran
Written by: Frenkie Tran
My football predictions cover a variety of competitions and tournaments. In addition to English and European football, football predictions also include tips on games taking place in the USA, Australia, Africa, South America and beyond, from famous leagues such as the Premier League, La Liga and Bundesliga to popular national leagues such as Croatian First League and Portugal Primeira.

Related Content

نواک جوکوویچ 'پادشاه' است: سلطنت تزلزل ناپذیر سلطنتی تنیس
نواک جوکوویچ 'پادشاه' است: سلطنت تزلزل ناپذیر سلطنتی تنیس
این ستاره صربستانی یکشنبه گذشته بیست و چهارمین قهرمانی گرند اسلم خود را در مسابقات آزاد آمریکا به دست آورد. با ورود او به اواخر 30 سالگی، هیچ نشانه ای از کاهش قدرت او وجود ندارد. وضعیت جوکوویچ به عنوان "پادشاه تنیس" بی چون و چرا قابل بحث نیست و سن فقط یک عدد است.
نکات مهم مسابقه تنیس نواک جوکوویچ مقابل دانیل مدودف (3-0) - آزاد آمریکا 2023
نکات مهم مسابقه تنیس نواک جوکوویچ مقابل دانیل مدودف (3-0) - آزاد آمریکا 2023
(برترین‌های US Open 2023) در فینال US Open 2023، نواک جوکوویچ عملکرد خارق‌العاده‌ای در برابر مدودف ارائه داد و بیست و چهارمین عنوان قهرمانی گرند اسلم خود را در یک موفقیت حرفه‌ای واقعاً قابل توجه به دست آورد. این دیدار پس از سه ست با نتایج 6-3، 7-6 (5) و 6-3 به پایان رسید.
دهمین فینال آزاد ایالات متحده برای نواک جوکوویچ: جشن هیجان انگیز در برابر حریف 20 ساله
دهمین فینال آزاد ایالات متحده برای نواک جوکوویچ: جشن هیجان انگیز در برابر حریف 20 ساله
(تنیس نیوز) نواک جوکوویچ پس از پیروزی مقابل یک بازیکن 20 ساله بومی، جشن پرشور خود را جشن گرفت.
نکات مهم مسابقه تنیس کارلوس آلکاراز مقابل الکساندر زورف (3-0) - آزاد آمریکا 2023
نکات مهم مسابقه تنیس کارلوس آلکاراز مقابل الکساندر زورف (3-0) - آزاد آمریکا 2023
(برترین های اوپن آمریکا 2023) آلکاراز در بازی خود مقابل زورف جایی برای شگفتی باقی نگذاشت. کسب پیروزی در سه ست مقابل زورز به آلکاراز اجازه داد تا شرایط بدنی خود را حفظ کند. در دور بعد، جایی که چهار بازیکن برتر برتر با هم رقابت می کنند، آلکاراز به مصاف مدودف می رود که در مرحله یک چهارم نهایی روبلوف را شکست داد.
نکات برجسته مسابقه تنیس زورف و گناهکار (3-2) - آزاد ایالات متحده 2023
نکات برجسته مسابقه تنیس زورف و گناهکار (3-2) - آزاد ایالات متحده 2023
(برترین‌های اوپن آمریکا 2023) Zverev و Sinner واقعاً مطابق با رقابت بین رقبای ماهر بودند، یک مسابقه گیرا و دراماتیک ارائه کردند. در ست پایانی، خونسردی قهرمان به زورف کمک کرد تا پیروزی 6-3 را تضمین کند و در نهایت با پیروزی 3-2 به مرحله یک چهارم نهایی صعود کند.
برترین سایت‌های شرط‌بندی
BONUS UP TO $250 - THE SMARTER WAY TO BET!
Welcome bonus up to $250

BONUS UP TO $250 - THE SMARTER WAY TO BET!

VOdds positions itself as a premier sports betting brokererage, offering users the ability to compare odds across various bookmakers through a unified single-wallet platform.