لیگهای محبوب

سایر لیگها

نتیجه نهایی فرانسه و هلند (مقدماتی یورو): Oranje احساس Bleu

نتیجه نهایی فرانسه و هلند (مقدماتی یورو): کیلیان امباپه دو گل به ثمر رساند و باعث شد لس بلوز در اولین بازی خود با نتیجه 4-0 مقابل هلند به پیروزی برسد.
Frenkie Tran
توسط: Frenkie Tran

کیلیان امباپه در اولین بازی خود به عنوان کاپیتان جدید فرانسه، دو گل به ثمر رساند تا Les Bleus را به پیروزی 4-0 در برابر هلند برساند و شروعی قدرتمند برای راهیابی آنها به یورو 2024 باشد.

نکات مهم فرانسه و هلند

بازگشت رونالد کومان به عنوان سرمربی هلند قبل از بازی آنها به دلیل ویروسی که پنج بازیکن در اردوی اورانجه را تحت تأثیر قرار داده بود، مختل شد. با وجود این شکست، فرانسه هیچ نشانه ای از ناامیدی از باخت فینال جام جهانی مقابل آرژانتین نشان نداد. امباپه، فوق ستاره جوان فرانسوی، آنتوان گریزمان را به وجود آورد که در دو دقیقه ابتدایی بازی از لبه محوطه به گل رسید. گریزمان که گفته می‌شود از اینکه به عنوان کاپیتان انتخاب نشده بود، ناامید شده بود، در مدت کوتاهی پس از پاس گل دایوت اوپامکانو از روی یک ضربه ایستگاهی، هیچ نشانه‌ای از آن نشان نداد.


نکات مهم فرانسه و هلند

شروع قدرتمند فرانسه اعتماد به نفس آنها را تقویت کرد و امباپه که از نزدیک مشخص نشده بود، به ایجاد هرج و مرج ادامه داد. او در محوطه جریمه یک پاس کوتاه از Aurélien Tchoaméni دریافت کرد، آن را با مهارت کنترل کرد و توپ را به گوشه پایینی پرتاب کرد و تیمش را تنها در 21 دقیقه سه گل جلو انداخت. در تلاش برای جمع کردن تیم هلندی، ممفیس دیپای به گلزنی نزدیک شد تا با کات بک ژاوی سیمونز ارتباط برقرار کند، اما او هدف را از دست داد و توپ به بیرون رفت.

خلاصه بازی فرانسه مقابل هلند

تیم اورنج به شدت تحت تاثیر اتفاقاتی بود که رخ داده بود و در نیمه دوم بازی به سختی می‌توانست حرکت کند. تنها روزنه امید از سوی دیپای بود که ضربه آزاد او منجر به مهار شیرجه توسط مایک میگنان شد. هلند در طول بازی فرصت های محدودی داشت و امباپه از این فرصت استفاده کرد و در پایان بازی دوباره به گل رسید. او داخل محوطه جریمه رانده شد، یک شوت ساختگی ساخت و توپ را از میان پاهای Jurriën Timber شلیک کرد و به گوشه پایین تور برخورد کرد. وقتی پنالتی ممفیس دیپای توسط ماینیان مهار شد، تیم هلندی در وقت‌های تلف شده ناامیدتر شد و اورانژ را در شبی تلخ در ورزشگاه دو فرانس بدون حتی یک گل تسلیت‌بخش گذاشت.


خلاصه بازی فرانسه مقابل هلند

فرانسه که بالاترین رتبه در گروه B است، بازی خود را با قدرت شروع کرد و پس از هشت دقیقه ابتدایی، نتیجه هرگز مشکوک به نظر نمی رسید. این پیروزی مقابل رقیب احتمالی برای صدرنشینی این گروه باعث خوشحالی تیم فرانسه خواهد شد. از سوی دیگر، شروع ناامیدکننده ای برای هلند بود، زیرا آنها در آغاز دومین دوره سرمربیگری کومان، مانند اولین بار، شکست خوردند. با وجود این شکست، هلند این فرصت را خواهد داشت تا در بازی بعدی خود مقابل جبل الطارق که یک بازی خانگی است، ثروت خود را تغییر دهد. شایان ذکر است که این اولین شکست آنها در 90 دقیقه از ژوئن 2021 بود.

بهترین بازیکن مسابقه: کیلیان امباپه (فرانسه)

نتیجه نهایی فرانسه مقابل هلند

  1 ساعت 2 ساعت نهایی
فرانسه 3 1 4
هلند 0 0 0

اهداف

  • (2') 1 - 0 گریزمان A. - FRA
  • (دقیقه 8) 2 - 0 اوپامکانو دی - FRA
  • (دقیقه 21) 3 - 0 امباپه K. - FRA
  • (دقیقه 88) 4 - 0 امباپه K. - FRA

ترکیب فرانسه و هلند تایید شد

Highlights & Goals popular Leagues:

Click star to rate
5 (1 rating)
Frenkie Tran
Written by: Frenkie Tran
My football predictions cover a variety of competitions and tournaments. In addition to English and European football, football predictions also include tips on games taking place in the USA, Australia, Africa, South America and beyond, from famous leagues such as the Premier League, La Liga and Bundesliga to popular national leagues such as Croatian First League and Portugal Primeira.

Related Content

پل پوگبا: پتانسیل محقق نشده یک استعداد هدر رفته
پل پوگبا: پتانسیل محقق نشده یک استعداد هدر رفته
این مرد فرانسوی پتانسیل تبدیل شدن به یکی از بهترین بازیکنان تمام دوران را داشت، اما متأسفانه او در طول دوران حرفه‌ای خود به طور مداوم تصمیمات ضعیفی می‌گرفت که در نهایت منجر به شکست در تست مواد مخدر شد.
15 تیم برتر بین المللی با ارزش ترین در فوتبال جهان
15 تیم برتر بین المللی با ارزش ترین در فوتبال جهان
در حوزه فوتبال بین‌المللی پرمخاطره، جایی که کشورهای رقیب با هم برخورد می‌کنند و لحظات افسانه‌ای زنده می‌شوند، ارزش یک تیم فراتر از ارزش عددی است.
یورو 2024: 10 مدعی برتر برای کفش طلا
یورو 2024: 10 مدعی برتر برای کفش طلا
Betimate رتبه بندی جامعی از 10 مدعی برتر برای کفش طلای یورو 2024 را ارائه می دهد که بازیکنانی مانند کریستیانو رونالدو و کیلیان امباپه را در میان بازیکنان با استعداد برجسته می کند.
قهرمانان ناخوانده: بررسی 10 بازیکن برتر فوتبال دست کم گرفته شده در تمام دوران
قهرمانان ناخوانده: بررسی 10 بازیکن برتر فوتبال دست کم گرفته شده در تمام دوران
فوتبالیست های معروفی مانند مارادونا، پله، مسی و کریستیانو رونالدو بسیار مورد توجه طرفداران فوتبال در سراسر جهان هستند. استعدادهای استثنایی و مشارکت آنها در فوتبال باشگاهی و ملی باعث شده است که آنها به رسمیت شناخته شوند که شایسته آن هستند. با این حال، مهم است که اذعان کنیم که بسیاری از فوتبالیست های با استعداد دیگر نیز وجود دارند که اغلب دست کم گرفته می شوند و به دلیل مهارت ها و مشارکت خود در بازی، به رسمیت شناخته نمی شوند.
قرعه کشی یورو 2024 با صداهای ناخواسته جنسی قطع شد
قرعه کشی یورو 2024 با صداهای ناخواسته جنسی قطع شد
قرعه کشی رسمی مسابقات فوتبال یورو 2024 با شنیدن صداهای واضح قطع شد و سازمان دهندگان را وادار کرد تا تحقیقات خود را در این مورد آغاز کنند.
برترین سایت‌های شرط‌بندی
BONUS UP TO $250 - THE SMARTER WAY TO BET!
Welcome bonus up to $250

BONUS UP TO $250 - THE SMARTER WAY TO BET!

VOdds positions itself as a premier sports betting brokererage, offering users the ability to compare odds across various bookmakers through a unified single-wallet platform.