لیگهای محبوب

سایر لیگها

نتیجه نهایی آکسفورد یونایتد مقابل آرسنال (جام حذفی): توپچی ها در 13 دقیقه منفجر شدند

نتیجه نهایی آکسفورد یونایتد مقابل آرسنال (دور 3 جام حذفی): آرسنال در دور سوم جام حذفی به راحتی 3-0 مقابل آکسفورد یونایتد سطح پایین تر به پیروزی رسید تا به دور بعد صعود کند.
Leey
توسط: Leey

نکات مهم آکسفورد یونایتد و آرسنال

آخرین بازی دور سوم جام حذفی بین آکسفورد یونایتد و آرسنال با نتیجه 3-0 برای توپچی ها به پایان رسید که برای زدن سه گل به یک بازی دیرهنگام با 13 دقیقه انفجاری نیاز داشتند. این نتیجه به آرسنال کمک می کند تا برای دیدار با منچسترسیتی به دور چهارم صعود کند.

خلاصه بازی آکسفورد یونایتد مقابل آرسنال

آکسفورد یونایتد تیمی است که در دسته 3 انگلیس بازی می کند، بنابراین آنها در حال حاضر حریف هم سطحی برای آرسنال نیستند. مربی آرتتا تیم پشتیبان خود را روی ضربه اصلی قرار داد و تنها مثلث هجومی ساکا، مارتینلی و نکتیاه را حفظ کرد. به لطف آن، توپچی ها همچنان به خاطر قدرت گلزنی شان مورد قدردانی قرار می گیرند.

الننی گل برتری برای آرسنال داشت

در 45 دقیقه اول، آکسفورد با یک بازی دفاعی فعال، قدرت حریف را به خوبی کنترل کرد و آماده یک ضد حمله سریع بود. به لطف آن آنها با غول های شمال لندن شانس مساوی داشتند و موقعیت ها ایجاد نشد. با این حال، شکاف در کلاس توسط آرسنال در نیمه دوم مورد سوء استفاده قرار گرفت.

تنها در 13 دقیقه از اواسط نیمه دوم، از دقیقه 63 تا 76، تیم لندنی سه گل را وارد دروازه حریف کرد. محمد الننی کسی بود که پس از ضربه ایستگاهی یکی از هم تیمی هایش کار را تمام کرد، قبل از اینکه نکتیاه به لطف توانایی برتر دریبلینگ خود در شش دقیقه دو گل به ثمر رساند. در گل دوم نیز قبل از گلزنی دروازه بان را دریبل زد.

نکتیاه گل سوم آرسنال را به ثمر رساند

آرسنال با پاس گل نکتیاه و گل الننی به راحتی به دور سوم جام حذفی صعود کرد. اما حریف آنها در دور چهارم منچسترسیتی خواهد بود که قوی ترین تیم حال حاضر انگلیس محسوب می شود. این بازی 28 ژانویه برگزار می شود.

نتیجه نهایی آکسفورد یونایتد مقابل آرسنال

 

1 ساعت

2 ساعت

نهایی

آکسفورد

0

0

0

انبار مهمات

0

3

3

اهداف

ARS - النی - دقیقه 63

ARS - Nketiah - دقیقه 70

ARS - Nketiah - دقیقه 76

ترکیب آکسفورد یونایتد مقابل آرسنال مشخص شد

آکسفورد یونایتد : مک گینتی، اندرسون، اس. لانگ، براون، ای. مور، بودین، مورفی، براناگان، مک گوان، بیت، مت تیلور

آرسنال : ترنر، تومیاسو، هولدینگ، گابریل، تیرنی، النی، لوکونگا، فابیو ویرا، ساکا، مارتینلی، نکتیاه

Highlights & Goals popular Leagues:

Click star to rate
5 (2 rating)
Leey
Written by: Leey
Leey is the reporter for Betimate. She currently has a series of articles about football. She specializes in researching football data to come up with evaluations about the tournament and predictions about the matches.

Related Content

نکات مهم و گل ها سویا مقابل آرسنال (1-2، لیگ قهرمانان اروپا)
نکات مهم و گل ها سویا مقابل آرسنال (1-2، لیگ قهرمانان اروپا)
(برترین های لیگ قهرمانان اروپا) نتیجه بازی سویا و آرسنال را تماشا کنید. نکات مهم ویدئویی گل های سویا مقابل آرسنال در لیگ قهرمانان اروپا. نتیجه نهایی سویا 1-2 آرسنال بود. نکات برجسته گل را به صورت آنلاین در Betimate تماشا کنید.
نتیجه نهایی تاتنهام و آرسنال (لیگ برتر): آرسنال با هشت امتیاز اختلاف فاصله داشت.
نتیجه نهایی تاتنهام و آرسنال (لیگ برتر): آرسنال با هشت امتیاز اختلاف فاصله داشت.
نتیجه نهایی تاتنهام - آرسنال (دور بیستم لیگ برتر): آرسنال با پیروزی 2-0 مقابل رقیب تاتنهام در روز یکشنبه، برتری خود را نسبت به صدر رقابت‌ها به 8 امتیاز افزایش داد.
آیا آرسنال همچنان تیم برتر لیگ برتر در فصل 2022/23 خواهد بود؟
آیا آرسنال همچنان تیم برتر لیگ برتر در فصل 2022/23 خواهد بود؟
آرسنال پس از 17 بازی در صدر جدول لیگ برتر قرار دارد. بسیاری از هواداران و کارشناسان فوتبال احتمال قهرمانی آنها در لیگ برتر در سال 2022 یا 2023 را حدس می زنند.
تفسیر و نتایج زنده Hwacheon KSPO Women vs Suwon FMC Women، 2024/03/21 (لیگ زنان کره جنوبی)
تفسیر و نتایج زنده Hwacheon KSPO Women vs Suwon FMC Women، 2024/03/21 (لیگ زنان کره جنوبی)
تفسیر زنده لیگ K زنان کره جنوبی برای زنان Hwacheon KSPO در مقابل زنان Suwon FMC در تاریخ 2024/03/21، شامل آمار بازی کامل، H2H، ترکیب‌ها، آخرین مسابقه، رویدادهای کلیدی و تفسیر است که فوراً به‌روزرسانی می‌شود.
نظرات و نتایج زنده Sejong Sportstoto Women vs Gyeongju Women, 2024/03/21 (لیگ K زنان کره جنوبی)
نظرات و نتایج زنده Sejong Sportstoto Women vs Gyeongju Women, 2024/03/21 (لیگ K زنان کره جنوبی)
تفسیر زنده لیگ K زنان کره جنوبی برای Sejong Sportstoto Women vs Gyeongju Women در تاریخ 2024/03/21، شامل آمار بازی کامل، H2H، ترکیب‌ها، آخرین مسابقه، رویدادهای کلیدی و تفسیر است که فوراً به‌روزرسانی می‌شود.