لیگهای محبوب

سایر لیگها

تابستان 2021: احمقانه ترین پنجره نقل و انتقالات تا کنون

پنجره نقل و انتقالات تابستانی 2021 بیش از یک هفته است که به طور رسمی بسته شده است. این یک دوره وحشی با شگفت‌انگیزترین و ارزشمندترین امضاهای تاریخ در نظر گرفته می‌شود. بیایید تاثیرگذارترین قراردادهای روزهای اخیر را با Betimate مرور کنیم!
Harry Siuu
توسط: Harry Siuu

1. جک گریلیش: گران ترین بازیکن لیگ برتر

در 6 آگوست 2021، جک گریلیش رسماً راهی منچسترسیتی شد و با دستمزدی تا 100 میلیون پوند برای این کاپیتان سابق استون ویلا به گران‌ترین بازیکن لیگ برتر تبدیل شد . رکورد قبلی در اختیار پل پوگبا بود که در سال 2016 با قراردادی 89.3 میلیون پوندی از یوونتوس به منچستریونایتد رفت. 

 

این هافبک 25 ساله زمانی که تنها 6 سال داشت، کار خود را در آکادمی جوانان استون ویلا آغاز کرد. او اولین بازی خود را برای تیم اصلی در سال 2014 انجام داد، بیش از 200 بازی برای استون ویلا انجام داد و 3 گل به تیمش زد. او همچنین یکی از اعضای مهم تیم انگلیس بود که در یورو 2020 نایب قهرمان شد. 

 

فوق ستاره متولد بیرمنگام در باشگاه جدیدش پیراهن شماره 10 مهاجم سابق سرخیو آگوئرو را به تن کرد. انتظار می رود جک گریلیش با قراردادی شش ساله برای سیتیزن ها، موفقیت های بیشتری برای مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر به دست آورد. 

 

جک گریلیش پیراهن 10 شماره ای منچسترسیتی را بر تن می کند

2. لیونل مسی: سفر بز همچنان ادامه دارد اما نه برای بارسلونا

پس از قهرمانی در کوپا آمریکا 2021 ، مسی به راحتی به نیوکمپ بازگشت و آماده قرارداد جدید برنامه ریزی شده با باشگاه بارسلونا به عنوان بازیکن آزاد بود. هیچ کس حتی مسی فکر نمی کرد پس از بیش از 2 دهه بازی برای این باشگاه، بلوگرانا را ترک کند. با این حال، همه چیز به غیرمنتظره ترین شکل اتفاق افتاد. در 6 آگوست، باشگاه به طور شگفت انگیزی اعلام کرد که "مسی با بارسلونا ادامه نخواهد داد". دلیل اصلی آن موانع مالی و ساختاری لالیگا است. 

 

بر خلاف سایر بازیکنان، لیونل مسی از زمانی که یک پسر 13 ساله بود، هرگز برای هیچ باشگاه دیگری به جز بارسلونا بازی نکرده است. پس از 21 سال خدمت در این باشگاه و کسب عناوین فراوان، سرانجام آرژانتینی مجبور شد با حسرت خودی ها و هواداران در سراسر جهان از این باشگاه جدا شود. 

 

پاری سن ژرمن از دهم آگوست رسما به باشگاه جدید این اسطوره آرژانتینی تبدیل شده است. برنده شش بار توپ طلا قراردادی دو ساله با گزینه سوم برای پاری سن ژرمن امضا کرد . شایعه شده بود که او رکورد دستمزدی را دریافت می کند که تا 35 میلیون یورو در سال پس از کسر مالیات می رسید. 

 

حضور لئو در لیگ 1 برای هفته های متمادی توجه رسانه ها و هواداران را به خود جلب کرد. او اولین بازی خود را برای PSG در بازی مقابل ریمز در 29 آگوست انجام داد. چهره او در پیراهن 30 که برای پی اس جی بازی می کند تقریباً برای همه طرفداران فوتبال بسیار ناآشنا بوده است. از جنبه دیگر، این فرصتی عالی برای این اسطوره خواهد بود تا از منطقه راحتی خود خارج شود و جادوی بیشتری در زمین خلق کند. در اینجا او همچنین با بازیکنان بزرگ دیگری مانند نیمار ، امباپه ، سرخیو راموس ، حکیمی و غیره بازی می کند و شانس بیشتری برای غنی سازی کلکسیون جام های خود دارد. 

 

لیونل مسی به پاری سن ژرمن

3. روملو لوکاکو: بازیکنی با بالاترین هزینه انتقال ترکیبی

در 12 آگوست، چلسی بازگشت روملو لوکاکو را پس از 10 سال از ورود اولیه او به استمفوردبریج اعلام کرد. این مهاجم 28 ساله در سال های اخیر برای اینترمیلان عالی بازی کرد. به خصوص در دو فصل گذشته، او در 95 بازی 64 گل به ثمر رساند و به نراتزوری کمک کرد تا عنوان معتبر سری آ 2020-2020 را کسب کند.  

 

قرارداد جدید او با آبی ها به ارزش 97.5 میلیون پوند گزارش شده است که درست کمتر از رکورد هفته قبل جک گریلیش بود. لوکاکو در گذشته در چلسی موقعیت های زیادی نداشت. در عوض، او تقریباً زمان خود را به صورت قرضی در وست برومویچ آلبیون و اورتون گذراند. او سپس توانایی فوق العاده خود را در باشگاه های معروف فوتبال مانند منچستریونایتد و اینترمیلان بهبود بخشید. 

لوکاکو بالاترین هزینه کل شغلی را دارد

 

تابستان امسال، مهاجم بلژیکی در قراردادی 5 ساله به استمفوردبریج بازگشت که اعتقاد بر این بود که سالانه 13 میلیون یورو پس از کسر مالیات به دست آورد. به او قول داده شده که پس از یک فصل پر از موفقیت با ارزشمندترین عناوین فوتبال اروپا، به آبی ها برای دفاع و کسب پیروزی های بیشتر کمک کند. 

 

لوکاکو اکنون یکی از بهترین بازیکنان جهان است. او همچنین رکورد بازیکنی با بالاترین کل دستمزد حرفه ای (288.8 میلیون پوند) را در اختیار دارد. او در 28 سالگی با 5 نقل و انتقال در 5 باشگاه بازی کرد. او بیش از هر بازیکن دیگری هزینه می کند، حتی گران ترین بازیکنانی مانند نیمار یا رونالدو. 

 

لوکاکو دوباره به چلسی پیوست

4. کریستیانو رونالدو: بازگشت یک اسطوره غیرقابل جایگزین

در آخرین روزهای نقل و انتقالات تابستانی 2021، فیلم پرفروشی به نام کریستیانو رونالدو فعال شده است. در 27 آگوست، سایت های رسمی منچستریونایتد به طور همزمان درخواست کردند که کریستیانو رونالدو فوق ستاره آنها پس از 12 سال رسما از یوونتوس به این تیم بازگشته است.

 

این حس تابستانی در کمتر از 72 ساعت اتفاق افتاد. پیش از آن، رونالدو در نظر گرفته می شود که با توافقی به منچسترسیتی بپیوندد. با این حال، CR7 در آخرین دقایق تصمیم گرفت "سقف قدیمی" خود را از اولدترافورد بازگرداند.

 

قرارداد رونالدو برای جدایی از تیم قدیمی یوونتوس 15 میلیون یورو بود. منچستریونایتد همچنین در صورتی که فوق ستاره پرتغالی سابقه خوبی در اولدترافورد داشته باشد، باید مبلغ 8 میلیون یورو اضافی بپردازد . کل قرارداد ظرف 5 سال به طور کامل پرداخت می شود تا شیاطین سرخ بتوانند بخشی از بودجه نقل و انتقالات خود را ذخیره کنند. در باشگاه جدید، CR7 یک قرارداد دو ساله جدید با گزینه فصل سوم امضا کرد. دستمزد او از 23 تا 29 میلیون یورو در سال تا زمان عملکردش محاسبه شد. همچنین این بالاترین دستمزد یک بازیکن در لیگ برتر تا به امروز است. 

 

تاثیر رونالدو در بازگشت به منچستریونایتد کمتر از مسی زمانی که او به پاری سن ژرمن آمد، حتی اندکی بهتر بود. در سن 36 سالگی، این اسطوره هنوز آنقدر قوی است که بتواند عناوین بیشتری برای شیاطین سرخ و برای خودش کسب کند. 

 

رونالدو به منچستریونایتد بازگشت

 

تابستان 2021 یک تابستان دیوانه کننده با شگفتی های زیادی در پنجره نقل و انتقالات است. فراموش نکنید که هر روز به Betimate سر بزنید تا جدیدترین و جالب ترین اخبار دنیای فوتبال را به روز کنید!

Click star to rate
5 (1 rating)
Harry Siuu
Written by: Harry Siuu
a specialized football specialist with over ten years' experience as a football journalist who works for Betimate.com.

Related Content

تفسیر و نتایج زنده Hwacheon KSPO Women vs Suwon FMC Women، 2024/03/21 (لیگ زنان کره جنوبی)
تفسیر و نتایج زنده Hwacheon KSPO Women vs Suwon FMC Women، 2024/03/21 (لیگ زنان کره جنوبی)
تفسیر زنده لیگ K زنان کره جنوبی برای زنان Hwacheon KSPO در مقابل زنان Suwon FMC در تاریخ 2024/03/21، شامل آمار بازی کامل، H2H، ترکیب‌ها، آخرین مسابقه، رویدادهای کلیدی و تفسیر است که فوراً به‌روزرسانی می‌شود.
نظرات و نتایج زنده Sejong Sportstoto Women vs Gyeongju Women, 2024/03/21 (لیگ K زنان کره جنوبی)
نظرات و نتایج زنده Sejong Sportstoto Women vs Gyeongju Women, 2024/03/21 (لیگ K زنان کره جنوبی)
تفسیر زنده لیگ K زنان کره جنوبی برای Sejong Sportstoto Women vs Gyeongju Women در تاریخ 2024/03/21، شامل آمار بازی کامل، H2H، ترکیب‌ها، آخرین مسابقه، رویدادهای کلیدی و تفسیر است که فوراً به‌روزرسانی می‌شود.
Changnyeong Women vs Hyundai Steel Red Angels Women تفسیر و نتیجه زنده، 2024/03/21 (لیگ K زنان کره جنوبی)
Changnyeong Women vs Hyundai Steel Red Angels Women تفسیر و نتیجه زنده، 2024/03/21 (لیگ K زنان کره جنوبی)
تفسیر زنده لیگ K زنان کره جنوبی برای Changnyeong Women vs Hyundai Steel Red Angels Women در تاریخ 2024/03/21، شامل آمار بازی کامل، H2H، ترکیب، آخرین مسابقه، رویدادهای کلیدی و تفسیر است که فوراً به‌روزرسانی می‌شود.
زنان بوسان سانگمو در مقابل زنان سئول آمازون تفسیر و نتایج زنده، 2024/03/21 (لیگ زنان کره جنوبی)
زنان بوسان سانگمو در مقابل زنان سئول آمازون تفسیر و نتایج زنده، 2024/03/21 (لیگ زنان کره جنوبی)
تفسیر زنده لیگ K زنان کره جنوبی برای زنان بوسان سانگمو و زنان سئول آمازون در تاریخ 21/03/2024، شامل آمار بازی کامل، H2H، ترکیب، آخرین مسابقه، رویدادهای کلیدی و تفسیر است که فوراً به‌روزرسانی می‌شود.
ابراز نارضایتی هواداران چلسی از بوهلی: باشگاه تبدیل به یک "مایه خنده" می شود
ابراز نارضایتی هواداران چلسی از بوهلی: باشگاه تبدیل به یک "مایه خنده" می شود
مکاتبات بین مدیر اجرایی کریس ژوراسک و اعتماد حامیان چلسی، بحثی باز و صریح را نشان می دهد.