لیگهای محبوب

سایر لیگها

آلمان اولین تیمی شد که جواز حضور در جام جهانی فوتبال 2022 قطر را کسب کرد

آلمان پس از پیروزی 4 بر 0 مقابل مقدونیه شمالی در هشتمین بازی از گروه J مقدماتی جام جهانی فوتبال اروپا، به اولین تیمی تبدیل شد که به فینال جام جهانی فوتبال 2022 قطر راه یافت.
Harry Siuu
توسط: Harry Siuu

مقدونیه شمالی 0-4 آلمان

کای هاورتز، تیمو ورنر و ستاره جوان جمال موسیالا به نوبت گلزنی کردند تا به آلمان کمک کنند تا پیروزی کامل خود را درست در ورزشگاه Toshe Proeski Arena میزبان به پایان برساند

 

6 ماه پیش، آلمان 1-2 در شوک خانگی مقابل مقدونیه شمالی شکست خورد و روند 35 بازی بدون شکست خود را در مقدماتی جام جهانی در 20 سال گذشته شکست. دیروز،  Die Mannschaft زمانی که مقدونیه شمالی را 4-0 شکست داد، بازگشته بود، و در هر 5 بازی تحت هدایت هانسی فلیک به عنوان اولین تیمی که موفق به کسب مقام در جام جهانی 2022 می شود، یک برد پیروز باقی ماند . این بیستمین جام جهانی است که آلمان به آن ملحق می شود. دستاورد آنها تنها با 21 بار پشت سر برزیل است. 

 

آلمان پس از 8 بازی به 21 امتیاز رسید و 8 امتیاز از تیم دوم رومانی پیشی گرفت و دو بازی زودتر در صدر گروه J باقی ماند. آنها در ادامه به مصاف ارمنستان و لیختن اشتاین خواهند رفت. 

 

آلمان به جام جهانی 2022 راه یافت

 

تیم ملی آلمان علیرغم اینکه باید در ورزشگاه توشه پروسکی آرنا میهمان باشد، عملکرد چشمگیری داشت و از هر نظر بر بازی مسلط بود. قهرمان جام جهانی 2014 70 درصد مواقع توپ را در اختیار داشت و 14 بار در نیمه اول بازی را تمام کرد اما نتوانست هیچ گلی را جشن بگیرد. تیم در نیمه دوم گرسنه تر شد و موقعیت های خوبی ایجاد شد. کای هاورتز با پاس عالی توماس مولر ، اولین گل آلمان را در دقیقه 50 به ثمر رساند. 

 

بعد از گل هاورتز آلمان راحت تری بازی کرد. آنها حتی در حدود 3 دقیقه (دقیقه 70 و 73) 2 گل دیگر به لطف ضربات تیمو ورنر از پاس گل مولر و ویرتس داشتند. 

 

توماس مولر 2 گل برای آلمان مقابل مقدونیه شمالی زد

 

جشن گل آلمان در توشه پروسکی آرنا در دقیقه 83 به پایان رسید. جمال موسیالا که به عنوان جانشین ورنر معرفی شده بود، بلافاصله با یک گل زیبا از روی ارسال گنابری ظاهر خود را مشخص کرد. موسیالا در سن 18 سال و 227 روز که با گلی که در سال 1910 به سوئیس زد، پس از ماریوس هیلر به دومین بازیکن برتر آلمان تبدیل شد. 

 

ترکیب اولیه:

  • مقدونیه شمالی : استوله دیمیتریفسکی، استفان ریستوفسکی (آسکوسکی 77)، ویسار موسلیو، دارکو ولکوسکی، ازگجان آلیوسکی، تیهومیر کوستادینوف (کی.ریستفسکی 77)، بوبان نیکولوف (راکیپ 58)، آریان آدمی (اسپیروسکی 29)، دارکو چورلینوف، آدیس (Milovski 58)، الیف الماس.
  • آلمان : مانوئل نویر، لوکاس کلسترمان، نیکلاس سوله، یان تیلو کرر، دیوید راوم، لئون گورتزکا (ویرتز 61 دقیقه)، جاشوا کیمیچ، سرژ گنابری (هوفمن 74)، توماس مولر (نوهاوس 80)، کای هاورتز (آدیه 61) ، تیمو ورنر (Musiala 74).

چه کسی قبلاً به جام جهانی 2022 راه یافته است؟

به غیر از آلمان و سایر تیم های ملی که هنوز برای کسب مقام در جام جهانی پیش بینی شده 2022 می جنگند، یک تیم وجود دارد که می تواند در دسترس باشد. آنها تیم ملی قطر هستند - میزبان. 

 

طبق مقررات جام جهانی، کشور میزبان به طور خودکار به فینال راه پیدا می کند. آنها اغلب دور مقدماتی را با بازی های دوستانه سپری می کنند. این اولین حضور آنها در مسابقات جهانی است زیرا آنها هرگز در تاریخ جام جهانی به فینال راه پیدا نکرده اند.

 

آخرین تیم های پیوستن به جام جهانی 2022 قطر تا پایان نوامبر امسال رسما تایید خواهند شد

 

تیم ملی قطر

منابع مرجع

  • Goal.com
  • bavarianfootballworks.com
Click star to rate
5 (1 rating)
Harry Siuu
Written by: Harry Siuu
a specialized football specialist with over ten years' experience as a football journalist who works for Betimate.com.

Related Content

تفسیر و نتایج زنده Hwacheon KSPO Women vs Suwon FMC Women، 2024/03/21 (لیگ زنان کره جنوبی)
تفسیر و نتایج زنده Hwacheon KSPO Women vs Suwon FMC Women، 2024/03/21 (لیگ زنان کره جنوبی)
تفسیر زنده لیگ K زنان کره جنوبی برای زنان Hwacheon KSPO در مقابل زنان Suwon FMC در تاریخ 2024/03/21، شامل آمار بازی کامل، H2H، ترکیب‌ها، آخرین مسابقه، رویدادهای کلیدی و تفسیر است که فوراً به‌روزرسانی می‌شود.
نظرات و نتایج زنده Sejong Sportstoto Women vs Gyeongju Women, 2024/03/21 (لیگ K زنان کره جنوبی)
نظرات و نتایج زنده Sejong Sportstoto Women vs Gyeongju Women, 2024/03/21 (لیگ K زنان کره جنوبی)
تفسیر زنده لیگ K زنان کره جنوبی برای Sejong Sportstoto Women vs Gyeongju Women در تاریخ 2024/03/21، شامل آمار بازی کامل، H2H، ترکیب‌ها، آخرین مسابقه، رویدادهای کلیدی و تفسیر است که فوراً به‌روزرسانی می‌شود.
Changnyeong Women vs Hyundai Steel Red Angels Women تفسیر و نتیجه زنده، 2024/03/21 (لیگ K زنان کره جنوبی)
Changnyeong Women vs Hyundai Steel Red Angels Women تفسیر و نتیجه زنده، 2024/03/21 (لیگ K زنان کره جنوبی)
تفسیر زنده لیگ K زنان کره جنوبی برای Changnyeong Women vs Hyundai Steel Red Angels Women در تاریخ 2024/03/21، شامل آمار بازی کامل، H2H، ترکیب، آخرین مسابقه، رویدادهای کلیدی و تفسیر است که فوراً به‌روزرسانی می‌شود.
زنان بوسان سانگمو در مقابل زنان سئول آمازون تفسیر و نتایج زنده، 2024/03/21 (لیگ زنان کره جنوبی)
زنان بوسان سانگمو در مقابل زنان سئول آمازون تفسیر و نتایج زنده، 2024/03/21 (لیگ زنان کره جنوبی)
تفسیر زنده لیگ K زنان کره جنوبی برای زنان بوسان سانگمو و زنان سئول آمازون در تاریخ 21/03/2024، شامل آمار بازی کامل، H2H، ترکیب، آخرین مسابقه، رویدادهای کلیدی و تفسیر است که فوراً به‌روزرسانی می‌شود.
ابراز نارضایتی هواداران چلسی از بوهلی: باشگاه تبدیل به یک "مایه خنده" می شود
ابراز نارضایتی هواداران چلسی از بوهلی: باشگاه تبدیل به یک "مایه خنده" می شود
مکاتبات بین مدیر اجرایی کریس ژوراسک و اعتماد حامیان چلسی، بحثی باز و صریح را نشان می دهد.
برترین سایت‌های شرط‌بندی
BONUS UP TO $250 - THE SMARTER WAY TO BET!
Welcome bonus up to $250

BONUS UP TO $250 - THE SMARTER WAY TO BET!

VOdds positions itself as a premier sports betting brokererage, offering users the ability to compare odds across various bookmakers through a unified single-wallet platform.