لیگهای محبوب

سایر لیگها

همه چیز درباره جو گومز: بیوگرافی، شغل، زندگی شخصی و بسیاری موارد دیگر

جو گومز یکی از بازیکنانی است که به دلیل استعداد و سبک بازی منحصر به فردش که نوید موفقیت در آینده را می دهد، توجه علاقه مندان و کارشناسان فوتبال را برانگیخته است.
Leey
توسط: Leey

جو گومز فوتبالیستی است که برای لیورپول و تیم ملی فوتبال انگلیس بازی می کند. او فوتبال خود را با برنامه آکادمی جوانان چارلتون اتلتیک آغاز کرد.

بین سال‌های 2007 و 2014، در حالی که در آکادمی ثبت‌نام می‌کرد، در تعدادی از سطوح سنی حرکت کرد. گومز در تنها هفده سالگی برای تیم اصلی اتلتیک انتخاب شد. او بدون شک یکی از درخشان ترین استعدادهای جوان و بازیکن کلیدی فوتبال انگلیس در آینده است.

نام و نام خانوادگی

جو گومز

تاریخ تولد

23 مه 1997

سن

24 ساله

حرفه

فوتبالیست

وضعیت تأهل

متاهل

فرزندان

N/A

همسر

تامارا

ارتفاع

6'2 اینچ پا

وزن

170 پوند

خواهر و برادر

دو

نام پدر

گاس گومز

دارایی خالص

3 میلیون دلار

بیوگرافی جو گومز

در سال 2014، گومز بازی در سطح بزرگسالان را آغاز کرد و به سرعت خود را در تیم اول چارلتون اتلتیک تثبیت کرد. در فصل 15–2014، او برای این تیم شرکت کرد و 21 بازی در تمام لیگ‌ها انجام داد. در شروع فصل 2015–2016، او سپس به لیورپول، یک تیم EPL و یکی از ثروتمندترین باشگاه های فوتبال، منتقل شد.

گومز پس از ورودش 26 بازی برای قرمزها انجام داد و بارها برای این تیم به میدان رفت. به دلیل یک مشکل مربوط به مصدومیت در اکتبر 2015، حرفه او مجبور شد یک سال تعطیل شود. او با کمک تیم پزشکی لیورپول به سرعت بهبود یافت و در اکتبر 2016 به میادین بازگشت.

شغل جو گومز

جو گومز در ابتدای کار

گومز در سال 2007 در سن 10 سالگی وارد سیستم جوانان چارلتون اتلتیک شد و در رده‌های بالاتر صعود کرد. درخشش او مدیران آکادمی را برانگیخت و در سن 13 سالگی اولین بازی باشگاهی خود را برای تیم زیر 18 سال انجام داد.

او علاوه بر فوتبال باشگاهی، اولین بازی خود در تیم زیر 16 سال انگلیس را در سال 2012 انجام داد و سال بعد به تیم زیر 17 سال راه یافت. قبل از اینکه در سال 2017 اولین بازی خود را در تیم بزرگسالان انجام دهد، قبلاً در مسابقات تیم های ملی زیر 19 و زیر 21 سال شرکت کرده بود.

جو گومز چارلتون حرفه ای ورزشی

گومز عملکرد تحسین برانگیزی برای تیم زیر 18 سال چارلتون اتلتیک داشت و درخواست های متعددی برای انتقال از سوی تیم های دیگر داشت. او در اکتبر 2014 همه را اخراج کرد و اولین قرارداد حرفه ای خود را با این تیم امضا کرد.

جو گومز بازیکن چارلتون اتلتیک بود

در 12 آگوست 2014 در The Valley اولین بازی باشگاهی خود را مقابل کولچستر یونایتد در یک بازی جام اتحادیه انجام داد. در اولین بازی خود در بزرگسالان، گومز تمام 90 دقیقه بازی کرد و خود را به عنوان یک دفاع راست با استعداد متمایز کرد.

هفته بعد، اتلتیک در بازی لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه 3-2 دربی کانتی را شکست داد و در آن اولین بازی خود در لیگ را انجام داد. گومز در یک فصل بازی خود 24 بازی برای چارلتون اتلتیک انجام داد. در آن فصل، او 18 بازی را برای تیم آغاز کرد که برای یک بازیکن جدید قابل توجه است. او در آن فصل علاوه بر دفاع راست برای این تیم، در دفاع میانی نیز بازی کرد.

دوران حرفه ای جو گومز در لیورپول

در 20 ژوئن 2015، گومز به مدت 5 سال به لیورپول پیوست. لیورپول پس از گفتگوی کوتاه با تیم سابق گومز، چارلتون، با مبلغ 3.5 میلیون پوند برای انتقال موافقت کرد. در 9 آگوست 2015، او اولین بازی خود را برای قرمزها در برابر استوک سیتی انجام داد. در اولین بازی خود، او به عنوان یک دفاع چپ مناسب بود و به فیلیپه کوتینیو برای گل پیروزی خود در دقیقه 86 کمک کرد.

جو گومز هنگام بازی برای لیورپول

در 13 اکتبر 2015، گومز هنگام شرکت در یک بازی برای تیم زیر 21 سال انگلیس مصدوم شد. حرفه او متوقف شد و او شروع به برنامه ریزی برای سریع ترین زمان بهبودی ممکن کرد. تمام دوران ریکاوری او بیش از یک سال طول کشید و در 13 اکتبر 2016 تمرینات خود را با تیم اصلی از سر گرفت.

در 8 ژانویه 2017، گومز پس از بازپروری خود در جام حذفی مقابل پلیموث آرگیل به میادین بازگشت. سپس، در 23 آگوست 2017، او اولین بازی رقابتی خود را در اروپا مقابل هوفنهایم در یک بازی پلی آف لیگ قهرمانان اروپا انجام داد.

جو گومز شغل انگلستان

او قبل از دریافت اولین بازی خود برای تیم زیر 16 سال انگلیس، در سطح زیر 17 و زیر 21 سال پیشرفت کرد. تیم زیر 17 سال انگلیس با کمک گومز قهرمان جام ملت های اروپا زیر 17 سال 2014 در مالت شد.

جو گومز بخشی از قهرمانی زیر 17 سال انگلیس در یورو 2014 بود

او در تمام بازی های آن قهرمانی شرکت کرد و برای این رویداد به تیم یوفا معرفی شد. در 25 آگوست 2015، گومز برای تیم زیر 21 سال دعوت شد. در 30 آگوست 2017، او به عنوان کاپیتان تیم برای مسابقات مقدماتی قهرمانی زیر 21 سال اروپا تیم منصوب شد.

گومز در سطح زیر 21 سال عالی بود و در نوامبر 2017 اولین دعوت خود را به تیم بزرگسالان دریافت کرد. سپس، در 10 نوامبر 2017، او اولین بازی خود را در بزرگسالان انگلیسی مقابل آلمان در یک بازی دوستانه در ورزشگاه ومبلی به دست آورد.

در 14 نوامبر 2017، گومز اولین بازی خود را برای تیم ملی مقابل برزیل آغاز کرد. او به خاطر چند توپ قطعی مهم در آن بازی تمجید کرد و به عنوان بهترین بازیکن مسابقه انتخاب شد. در این بازی، گومز نیز با موفقیت ضربات زیادی را از فرناندینیو و نیمار دفع کرد.

زندگی شخصی جو گومز

گومز که در جنوب لندن از پدری گامبیایی و مادری انگلیسی به دنیا آمد، در منطقه کتفورد بزرگ شد. او توسط والدینش گاس و لیندا گومز به همراه برادر و خواهر دوقلوی کوچکترش بزرگ شدند.

او با حمایت از آرسنال بزرگ شد و از خانواده ای نزدیک است. وقتی جوانتر بود، ریو فردیناند بت او بود. گومز در حال حاضر در هیچ رابطه عاشقانه ای درگیر نیست.

دارایی خالص جو گومز

تا سال 2018، ارزش بازار گومز 16.2 میلیون دلار بود، در حالی که ارزش خالص فعلی او 3 میلیون دلار است. او توسط باشگاه، بر اساس قرارداد و از طریق مشارکت های حمایتی و حمایتی پرداخت می شود.

دستمزد فعلی گومز از تیم لیگ برتری لیورپول 10000 پوند در هفته است. او آنقدر ماشین را دوست دارد که در گاراژ خود یک رنجروور و یک بی ام و نگه می دارد.

جوایز فردی جو گومز

گومز نه تنها به باشگاهش لیورپول کمک کرد تا قهرمان بزرگی شود، بلکه به تیم‌های زیر 16، زیر 17، زیر 18، زیر 19 و زیر 21 سال انگلیس نیز کمک کرد تا این دستاوردها را کسب کنند. یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، جو گومز و ناتانیل کلاین را به عنوان اولین جفت دفاعی خود ترجیح می دهد. لیست زیر شامل برخی از معتبرترین افتخاراتی است که گومز تاکنون دریافت کرده است:

قهرمانی اروپا زیر 17 سال: 2014 (انگلستان زیر 17 سال)

تیم منتخب مسابقات قهرمانی زیر 17 سال اروپا: 2014

سوالات متداول - جو گومز

جو گومز خوبه؟

آقای گومز یک ورزشکار نخبه است که رفلکس های سریع برق آسا و قد و قامت چشمگیرش او را تبدیل به نیرویی می کند که در زمین بازی قابل حساب است. او به هنر قطع توپ و تکل کارآمد تسلط دارد و مطمئن است که هیچ چیز از دستش نمی لغزد - حتی در دقیقه 6' 2".

وقتی برندان راجرز اولین بازی خود را در سال 2020 به گومز داد، این بازیکن راست پا با سازگاری با بازی در سمت چپ دفاع، تطبیق پذیری فوق العاده ای از خود نشان داد.

جو گومز چند جام برده است؟

در طول دوران حرفه‌ای فوق‌العاده‌اش، او تعداد جام‌های قابل توجهی از جمله 34 افتخار، از جمله 10 عنوان قهرمانی لالیگا، چهار قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و شش پیروزی تعیین‌کننده کوپا دل ری، به دست آورده است. 

جو گومز در فیفا 22 چقدر است؟

 1000 سکه قیمت گومز در بازار ایکس باکس و پلی استیشن و 950 سکه در رایانه شخصی است.

دارایی خالص جو گومز در حال حاضر چقدر است؟

جو گومز با تنها 22 سال سن، با جمع آوری ارزش خالص 74 میلیون دلاری، خود را به عنوان یکی از موفق ترین بازیکنان فوتبال آمریکایی معرفی کرده است.

Click star to rate
5 (2 rating)
Leey
Written by: Leey
Leey is the reporter for Betimate. She currently has a series of articles about football. She specializes in researching football data to come up with evaluations about the tournament and predictions about the matches.

Related Content

دستگیری‌ها در ارتباط با رویداد غم‌انگیز شعار در جریان بازی منچستریونایتد و لیورپول انجام شد
دستگیری‌ها در ارتباط با رویداد غم‌انگیز شعار در جریان بازی منچستریونایتد و لیورپول انجام شد
پس از بازی یکشنبه یک چهارم نهایی جام حذفی بین منچستریونایتد و لیورپول در اولدترافورد، دو هوادار منچستریونایتد به دلیل اینکه ظاهراً در شعارهای توهین آمیز مربوط به فاجعه هیلزبورو شرکت کرده بودند، توسط مقامات دستگیر شدند.
واکنش سر دیو بریلزفورد به پیروزی دیرهنگام منچستریونایتد مقابل لیورپول گویای همه چیز است
واکنش سر دیو بریلزفورد به پیروزی دیرهنگام منچستریونایتد مقابل لیورپول گویای همه چیز است
سر دیو بریلزفورد، رئیس اینئوس، روز یکشنبه در اولدترافورد شاهد پیروزی مهم منچستریونایتد بر رقیب همیشگی خود لیورپول در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی بود.
اعتصاب دیرهنگام آماد دیالو، پیروزی هیجان انگیز منچستریونایتد در جام حذفی بر لیورپول را مهر و موم کرد.
اعتصاب دیرهنگام آماد دیالو، پیروزی هیجان انگیز منچستریونایتد در جام حذفی بر لیورپول را مهر و موم کرد.
امیدهای لیورپول برای دستیابی به یک چهارگانه قابل توجه در فصل گذشته یورگن کلوپ به عنوان سرمربی بر باد رفته است. آنها در یک چهارم نهایی جام حذفی انگلیس شکستی مهیج 4-3 را در وقت اضافه مقابل رقیب سرسخت منچستریونایتد متحمل شدند و این پایان تلاش آنها برای کسب چندین جام بود.
ویرجیل ون دایک عنوان بهترین مدافع جهان را دوباره به دست آورد
ویرجیل ون دایک عنوان بهترین مدافع جهان را دوباره به دست آورد
فصل گذشته، نگرانی‌هایی در مورد افول هلندی وجود داشت، اما او ثابت کرده است که برای تیمش برای دستیابی به چهارگانه در این فصل ضروری است.
آلونسو توصیه کرد پیشنهاد لیورپول را رد کند و منتظر فرصت رئال مادرید باشد.
آلونسو توصیه کرد پیشنهاد لیورپول را رد کند و منتظر فرصت رئال مادرید باشد.
ژابی آلونسو توصیه کرده است که از پذیرش پیشنهاد لیورپول برای جانشینی یورگن کلوپ خودداری کند و در عوض منتظر یک جای خالی احتمالی در رئال مادرید باشد.
برترین سایت‌های شرط‌بندی
PROMOCODE: BETIMATE<br> Get a 130% bonus with the promo code
Make your first deposit

PROMOCODE: BETIMATE
Get a 130% bonus with the promo code

Get a 130% bonus on your 1st deposit with the promo code and place bets!
Register and get your bonus to get you started!
Bet with high odds!