لیگهای محبوب

سایر لیگها

اعتصاب دیرهنگام آماد دیالو، پیروزی هیجان انگیز منچستریونایتد در جام حذفی بر لیورپول را مهر و موم کرد.

امیدهای لیورپول برای دستیابی به یک چهارگانه قابل توجه در فصل گذشته یورگن کلوپ به عنوان سرمربی بر باد رفته است. آنها در یک چهارم نهایی جام حذفی انگلیس شکستی مهیج 4-3 را در وقت اضافه مقابل رقیب سرسخت منچستریونایتد متحمل شدند و این پایان تلاش آنها برای کسب چندین جام بود.
Anna Ciao
توسط: Anna Ciao

در یک دیدار هیجان انگیز در جام حذفی در اولدترافورد، منچستریونایتد با گل های اسکات مک تومینای، آنتونی، مارکوس راشفورد و آماد دیالو به پیروزی خاطره انگیزی دست یافت. این مسابقه یک ترن هوایی بود زیرا لیورپول ، قهرمان فعلی جام کارابائو، به نظر می رسید در دو نوبت در مسیر پیروزی قرار گرفته است. با این حال، یونایتد مقاومت بالایی از خود نشان داد و در آخرین لحظات وقت قانونی بازی را به تساوی کشاند و در وقت اضافه دو گل زد. این بازگشت عملاً گل هاروی الیوت را باطل کرد و یک پیروزی فراموش نشدنی را برای یونایتد رقم زد.

اریک تن هاگ، سرمربی یونایتد پس از بازی به پخش ITV گفت: «فکر می‌کنم 35 دقیقه اول بهترین دقایق فصل ما بود. ما واقعاً آنجا بودیم و به عنوان یک تیم عمل می کردیم. اما پس از آن شکاف بین خطوط و شما نمی توانید این اجازه را در برابر لیورپول. سپس آنها از شما سبقت می گیرند.

«ما باید تغییر می‌کردیم. ما وارد ریسک شدیم، یک در مقابل یک بازی کردیم و بازیکنان فوق العاده بودند - ذهنیت، نگرش بسیار عالی بود.

کلوپ ناراحتی خود را از فرصت های از دست رفته تیمش ابراز کرد و اذعان داشت که بازی از دست او دور شد.

در 2-1 برتری ما فرصت های زیادی برای کشتن بازی داشتیم. آخرین پاس درست نبود، یا در برخی لحظات عجله داشت. کلوپ بعد از بازی گفت: بقیه چیزها از قبل تاریخ است، اگر بخواهید.

در وقت‌های عادی تقریباً آنجا بودیم و در وقت‌های اضافه تقریباً آنجا بودیم و سپس بازی را باختیم، اشکالی ندارد. من نمی توانم خیلی بیشتر بخواهم. ما تا به حال فصل بسیار فشرده تری داشته ایم، همه این را می دانند، فقط باید بازی ها را بشمارید. امروز سخت بود، خیلی سخت.»

بازی با سرعتی هیجان‌انگیز آغاز شد، زیرا منچستریونایتد دروازه‌بان لیورپول، کائویمهین کلهر را که برای آلیسون مصدوم ایستاده بود، آزمایش کرد. دومینیک زوبوسلای هم برای لیورپول یک موقعیت داشت اما آندره اونانا دروازه بان یونایتد در 10 دقیقه ابتدایی این موقعیت را از دست داد. با این حال، این یونایتد بود که در شروع سریع برتری داشت و از فشار اولیه خود استفاده کرد. اسکات مک تومینای در دقیقه 10 بازی با ضربه زدن در ریباند پس از اینکه ضربه آلخاندرو گارناچو توسط کلهر دفع شد، به بن بست رسید.

با پیشرفت بازی، تیم لیورپول کلوپ وارد بازی شد و شروع به ایجاد مشکل برای یونایتد در تلاش های هجومی خود برای یافتن گل تساوی کرد. به نظر می رسید واتارو اندو در دقیقه 38 بازی را به تساوی کشانده باشد، اما گل او به دلیل آفساید بودن محمد صلاح در ترکیب نهایی مردود اعلام شد. با این وجود، لیورپول موفق شد چند دقیقه بعد، البته با شانس، از راه برسد. هافبک الکسیس مک آلیستر، با کمک داروین نونیز، شوتی را وارد دروازه کرد که به شدت از کوبی ماینو منحرف شد و اونانا نتواند مانع از رسیدن توپ به دروازه شود.

درست قبل از نیمه، داروین نونیز با مهار ناامیدانه آندره اونانا محروم شد، اما توپ با مهربانی به محمد صلاح رسید و او آن را به دروازه شلیک کرد و یک چرخش سریع برای لیورپول تکمیل شد.

لیورپول با حرکت مثبت خود در نیمه دوم، کنترل بازی را با سرعتی شدید حفظ کرد. اونانا دو مهار کرد تا نونیز را رد کند، در حالی که ضربه آزاد الکسیس مک آلیستر از بالای دروازه عبور کرد و تیم کلوپ همچنان به برتری خود ادامه داد. با پیشرفت بازی، آنتونی وینگر یونایتد که به عنوان یار تعویضی وارد زمین شد، یک اقدام نادر رو به جلو داشت اما تلاش خود را طولانی کرد.

لیورپول بی امان فشارها را روی هم انباشته کرد و در دقیقه 80 با یک ضدحمله پنج بر دو فرصت طلایی برای کسب پیروزی داشت. با این حال، آنها فرصت را هدر دادند و نتوانستند بازی را بدون شک و تردید به نمایش بگذارند.

لیورپول علیرغم تسلط بر بازی در مدت زمان زیادی، بهای ولخرجی خود را در مقابل دروازه پرداخت، زمانی که در دقیقه 87، منچستریونایتد حمله سریعی را آغاز کرد که در نهایت آنتونی با پای راست خود دروازه را به ثمر رساند و بازی را به تساوی کشاند. نتیجه 2-2 لیورپول تقریباً بلافاصله پاسخ داد و هاروی الیوت در انتهای دیگر به تیرک دروازه برخورد کرد، در حالی که مارکوس راشفورد یک فرصت طلایی را از دست داد تا در آخرین دقیقه وقت قانونی پیروزی را برای یونایتد تضمین کند.

بازی وارد یک بازه زمانی اضافه رقابتی مساوی شد، جایی که شانس به نفع لیورپول بود، زیرا ضربه بلند الیوت از روی کفش کریستین اریکسن منحرف شد و گوشه پایینی را پیدا کرد و باعث خوشحالی هواداران میهمان شد که آنها پیش افتادند.

با این حال، در مسابقه‌ای به این دیوانه‌وار، هیچ لید واقعاً ایمن نبود. یونایتد این را در نیمه دوم وقت اضافه ثابت کرد، زمانی که رشفورد اشتباه قبلی خود را جبران کرد و نتیجه را 3-3 کرد. سپس، در ثانیه های پایانی بازی، آماد دیالو تعویضی، یک ضدحمله را رهبری کرد و با آرامش از کنار کلهر گذشت و یک پیروزی به یاد ماندنی را برای شیاطین سرخ در دیداری فراموش نشدنی در جام حذفی رقم زد.

علیرغم قهرمانی های مهم او در اواخر بازی، جشن آماد دیالو، که شامل درآوردن پیراهن او بود، منجر به دریافت کارت زرد دوم و اخراج او شد. با این حال، با توجه به اهمیت سهم او در مسابقه، احتمالاً اعمال او بخشیده می شود.

در مرحله نیمه نهایی جام حذفی، منچستریونایتد به مصاف تیم چمپیونشیپ انگلیس، کاونتری سیتی خواهد رفت. در نیمه نهایی دیگر دیدار منچسترسیتی و چلسی در لیگ برتر برگزار خواهد شد . هر دو تیم منچسترسیتی و چلسی با شکست دادن نیوکاسل یونایتد و لسترسیتی در آخر هفته، جایگاه خود را در نیمه نهایی تضمین کردند.

Click star to rate
5 (1 rating)
Anna Ciao
Written by: Anna Ciao
Anna Ciao is a sports content contributor at Betimate. Born and raised in a rural village in China, I have had a passion for football and various sports such as basketball, volleyball, badminton, from a young age. Along with diligent studies, I achieved an IELTS score of 8.0 in the English language, and I have become a content contributor specializing in sports, particularly football, as I am today. I hope that my articles are helpful to readers.

Related Content

کوبی ماینو برای اولین بار به تیم ملی انگلیس برای منچستریونایتد دعوت شد
کوبی ماینو برای اولین بار به تیم ملی انگلیس برای منچستریونایتد دعوت شد
هافبک منچستریونایتد توسط گرت ساوتگیت از تیم زیر 21 ساله ها صعود کرد. این احتمال وجود دارد که او اولین بازی خود را در بازی های آینده مقابل برزیل یا بلژیک انجام دهد.
راتکلیف هزینه هنگفت منچستریونایتد برای "چند بازیکن بزرگ" را رد کرد
راتکلیف هزینه هنگفت منچستریونایتد برای "چند بازیکن بزرگ" را رد کرد
رتکلیف از صبری که آرسنال نسبت به آرتتا نشان داده است قدردانی کرد و آن را یک ویژگی مثبت دانست. از سوی دیگر، کریستین اریکسن از زمان بازی خود ناراضی است، زیرا تنها در 11 بازی به میدان رفته است.
دستگیری‌ها در ارتباط با رویداد غم‌انگیز شعار در جریان بازی منچستریونایتد و لیورپول انجام شد
دستگیری‌ها در ارتباط با رویداد غم‌انگیز شعار در جریان بازی منچستریونایتد و لیورپول انجام شد
پس از بازی یکشنبه یک چهارم نهایی جام حذفی بین منچستریونایتد و لیورپول در اولدترافورد، دو هوادار منچستریونایتد به دلیل اینکه ظاهراً در شعارهای توهین آمیز مربوط به فاجعه هیلزبورو شرکت کرده بودند، توسط مقامات دستگیر شدند.
واکنش سر دیو بریلزفورد به پیروزی دیرهنگام منچستریونایتد مقابل لیورپول گویای همه چیز است
واکنش سر دیو بریلزفورد به پیروزی دیرهنگام منچستریونایتد مقابل لیورپول گویای همه چیز است
سر دیو بریلزفورد، رئیس اینئوس، روز یکشنبه در اولدترافورد شاهد پیروزی مهم منچستریونایتد بر رقیب همیشگی خود لیورپول در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی بود.
تن هگ به رشفورد پایان داد و گمانه زنی های نقل و انتقالاتی PSG: برای فروش نیست!
تن هگ به رشفورد پایان داد و گمانه زنی های نقل و انتقالاتی PSG: برای فروش نیست!
اریک تن هاگ، سرمربی منچستریونایتد اعلام کرد که فروش مارکوس راشفورد به پاری سن ژرمن جزو برنامه های این باشگاه نیست.
برترین سایت‌های شرط‌بندی
BONUS UP TO $250 - THE SMARTER WAY TO BET!
Welcome bonus up to $250

BONUS UP TO $250 - THE SMARTER WAY TO BET!

VOdds positions itself as a premier sports betting brokererage, offering users the ability to compare odds across various bookmakers through a unified single-wallet platform.