لیگهای محبوب

سایر لیگها

بازی جام حذفی و هر آنچه که باید بدانید

فینال جام حذفی در ومبلی هنوز هم یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای تقویم است، اگرچه ممکن است مانند سال‌های گذشته دارای حافظه پنهان و زرق و برق نباشد.
Harry Siuu
توسط: Harry Siuu

تیم های فینال جام حذفی در سال 2023

مرحله نیمه نهایی که در آخر هفته از 22 آوریل برگزار می شود، دو تیم را مشخص می کند که در فینال جام حذفی در سال 2023 به مصاف هم می روند.

تاریخ فینال جام حذفی 2023

فینال جام حذفی 2023 شنبه 3 ژوئن در ورزشگاه ومبلی لندن برنامه ریزی شده است.

زمان شروع فینال جام حذفی در سال 2023

اگرچه زمان شروع فینال جام حذفی 2023 هنوز مشخص نشده است، اما بازی قهرمانی در ساعت 16:45 به وقت گرینویچ در سال 2018 آغاز شد.

برنامه های جام حذفی 2023

دور سوم

منچستریونایتد - اورتون
پرستون - هادرسفیلد تاون - تاتنهام
- پورتسموث - گیلینگهام - لستر فارست گرین روورز - بیرمنگام سیتی کریستال پالاس - ساوتهمپتون ردینگ - واتفورد میدلزبرو - برایتون چسترفیلد - وست بروم بورهام - وود - آکرینگتون استنلی بورنلی هال سیتی - فولام میلوال - شفیلد یونایتد شروزبری تاون - ساندرلند ایپسویچ تاون - روترهام یونایتد - برنتفورد - وستهام کاونتری سیتی - رکهام لوتون تاون - ویگان اتلتیک گریمزبی تاون - برتون آلبیون


















شفیلد ونزدی - نیوکاسل لیورپول
-
ولوز دربی کانتی - بارنزلی
بریستول سیتی - سوانزی سیتی
استوکپورت کانتی - والسال
کاردیف سیتی - لیدز یونایتد
نوریچ سیتی - بلکبرن روورز
هارتلپول یونایتد - استوک سیتی منچسترسیتی
- چلسی
استون ویلا - استیونیج
آکسفورد یونایتد

پس از بازگشت لیگ برتر از تعطیلات جام جهانی، توجه به تقویم شلوغ ژانویه معطوف شد که از 6 ژانویه با دور سوم جام حذفی آغاز شد. این قدیمی‌ترین رقابت باشگاهی حذفی در تاریخ فوتبال است و امکان دسترسی به ورزشگاه ومبلی را برای باشگاه‌ها از تمام سطوح سیستم لیگ انگلیس فراهم می‌کند. پیروزی در فینال جام حذفی امکان قرار ملاقات در شهر، تزریق نقدی قابل توجه و فرصتی برای رفتن به اروپا را فراهم می کند.

جام حذفی یکی از بزرگترین تورنمنت های انگلستان است

آیا قهرمانان جام حذفی در لیگ اروپا حضور دارند؟

مرحله گروهی لیگ اروپا برای فصل آینده به طور خودکار برای برندگان جام حذفی رزرو می شود. عملکرد آنها در لیگ برتر هم تاثیرگذار خواهد بود. مقام قهرمانی جام حذفی در مرحله مقدماتی لیگ اروپا به تیمی داده می شود که بالاترین رتبه بعدی را داشته باشد اگر در جمع چهار تیم برتر قرار گیرد و در نتیجه جواز حضور در لیگ قهرمانان اروپا را کسب کند، یا اگر پنجم شود و این کار را انجام دهد. جایگاه هشتم آرسنال در لیگ برتر 2020-21 با قهرمانی در جام حذفی حفظ شد. در فصول اخیر، قهرمانی در جام حذفی برای تیم‌هایی که خارج از رده‌بندی اروپا را به پایان می‌رسانند، به‌عنوان نتیجه‌ای بازگشتی است.

نایب قهرمانان جام حذفی چه شرایطی دارند؟

برای نایب قهرمان جام حذفی، احتمال راهیابی به اروپا هر سال کمی پیچیده تر می شود. نایب قهرمان جام حذفی در صورتی که از طریق لیگ برتر در لیگ قهرمانان اروپا یا لیگ اروپا حضور داشته باشد، جایگاه برنده جام را در لیگ اروپا خواهد گرفت. با این حال، در صورتی که هر دو فینالیست جام حذفی از طریق لیگ برتر، جایگاهی در اروپا کسب کنند، لیگ برتر جایگاه جام حذفی را در اختیار خواهد گرفت. از آنجایی که هر دو تیم قبلاً با حضور در جمع چهار تیم برتر لیگ برتر در فصل 2021–2022 جواز حضور در لیگ قهرمانان را کسب کرده بودند، این امتیازها مطابق با پیروزی لیورپول مقابل چلسی در فینال‌های جام حذفی و جام حذفی لیگ برتر توزیع شد.

 

 

Click star to rate
5 (2 rating)
Harry Siuu
Written by: Harry Siuu
a specialized football specialist with over ten years' experience as a football journalist who works for Betimate.com.

Related Content

دستگیری‌ها در ارتباط با رویداد غم‌انگیز شعار در جریان بازی منچستریونایتد و لیورپول انجام شد
دستگیری‌ها در ارتباط با رویداد غم‌انگیز شعار در جریان بازی منچستریونایتد و لیورپول انجام شد
پس از بازی یکشنبه یک چهارم نهایی جام حذفی بین منچستریونایتد و لیورپول در اولدترافورد، دو هوادار منچستریونایتد به دلیل اینکه ظاهراً در شعارهای توهین آمیز مربوط به فاجعه هیلزبورو شرکت کرده بودند، توسط مقامات دستگیر شدند.
واکنش سر دیو بریلزفورد به پیروزی دیرهنگام منچستریونایتد مقابل لیورپول گویای همه چیز است
واکنش سر دیو بریلزفورد به پیروزی دیرهنگام منچستریونایتد مقابل لیورپول گویای همه چیز است
سر دیو بریلزفورد، رئیس اینئوس، روز یکشنبه در اولدترافورد شاهد پیروزی مهم منچستریونایتد بر رقیب همیشگی خود لیورپول در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی بود.
اعتصاب دیرهنگام آماد دیالو، پیروزی هیجان انگیز منچستریونایتد در جام حذفی بر لیورپول را مهر و موم کرد.
اعتصاب دیرهنگام آماد دیالو، پیروزی هیجان انگیز منچستریونایتد در جام حذفی بر لیورپول را مهر و موم کرد.
امیدهای لیورپول برای دستیابی به یک چهارگانه قابل توجه در فصل گذشته یورگن کلوپ به عنوان سرمربی بر باد رفته است. آنها در یک چهارم نهایی جام حذفی انگلیس شکستی مهیج 4-3 را در وقت اضافه مقابل رقیب سرسخت منچستریونایتد متحمل شدند و این پایان تلاش آنها برای کسب چندین جام بود.
بازی آرسنال و چلسی به دلیل نتیجه جام حذفی به تعویق افتاد و به ازدحام مسابقات قهرمانی اضافه شد
بازی آرسنال و چلسی به دلیل نتیجه جام حذفی به تعویق افتاد و به ازدحام مسابقات قهرمانی اضافه شد
پیروزی چلسی مقابل لیدز یونایتد در جام حذفی منجر به تغییر زمان بازی آنها مقابل آرسنال شد. جدال بین دو رقیب لندنی به تعویق خواهد افتاد زیرا چلسی اکنون روی رویارویی یک چهارم نهایی خود مقابل لسترسیتی تمرکز خواهد کرد.
رونمایی از 12 گران قیمت ترین جام های فوتبال و ارزش تخمینی آنها در سال 2024
رونمایی از 12 گران قیمت ترین جام های فوتبال و ارزش تخمینی آنها در سال 2024
در دنیای فوتبال مدرن، چندین مسابقه معتبر باشگاهی و بین المللی وجود دارد. در حالی که این تورنمنت ها از بسیاری جهات متفاوت هستند، یک ویژگی مشترک ارائه یک جام به تیم پیروز است. به طور سنتی، همراه با جام، اغلب یک جایزه پولی به برندگان تعلق می گیرد. اگر در مورد ارزشمندترین و گران قیمت ترین جام در حال حاضر فوتبال کنجکاو هستید، من آن اطلاعات را برای شما پیدا خواهم کرد. لطفا چند لحظه صبر کنید.
برترین سایت‌های شرط‌بندی
BONUS UP TO $250 - THE SMARTER WAY TO BET!
Welcome bonus up to $250

BONUS UP TO $250 - THE SMARTER WAY TO BET!

VOdds positions itself as a premier sports betting brokererage, offering users the ability to compare odds across various bookmakers through a unified single-wallet platform.