لیگهای محبوب

سایر لیگها

تساوی آرسنال بایرن، منچسترسیتی به مصاف رئال مادرید در دور رفت لیگ قهرمانان اروپا می رود

در روز جمعه، 15 مارس 2024، ساعت 12:00 CET، قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی، نیمه نهایی و فینال لیگ قهرمانان اروپا 2023/24 انجام شد.
Anna Ciao
توسط: Anna Ciao

اگر منچسترسیتی بتواند رئال مادرید را شکست دهد و آرسنال بتواند بایرن مونیخ را در مرحله یک چهارم نهایی خود شکست دهد، جدال تمام لیگ برتر بین دو تیم در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا برگزار خواهد شد.

قرعه کشی مرحله یک چهارم و نیمه نهایی رقابت های معتبر اروپایی که روز جمعه برگزار شد، منچسترسیتی را برای سومین سال متوالی برابر رئال مادرید قرار داد. در دو تقابل قبلی خود، هر دو در نیمه نهایی، رئال مادرید پیروز ظاهر شد، از جمله مبارزات موفقیت آمیز آنها برای کسب رکورد چهاردهمین عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا در سال 2022. با این حال، در فصل قبل، منچسترسیتی در مسیر صعود غول اسپانیایی را شکست داد. سه گانه با پیروزی 1-0 مقابل اینترناسیونال در فینال.

اگر منچسترسیتی از رئال مادرید عبور کند و آرسنال بر بایرن مونیخ غلبه کند، زمینه را برای یک مسابقه هیجان انگیز نیمه نهایی لیگ برتر بین دو تیم فراهم می کند.

گواردیولا گفت: "به نظر می رسد کمی سنت باشد، سه سال متوالی بازی کردن با پادشاهان رقابت ها." امیدوارم بتوانیم در یک لحظه خوب برسیم اما هنوز چند هفته تا اولین بازی در مادرید باقی مانده است. وقتی مردم می گویند تساوی آسان است، حریف دیگر را تضعیف می کنید، اما لازم نیست که بگوییم رئال مادرید در این رقابت ها چیست. وقتی در مراحل آخر بازی می کنید، در مقابل بهترین تیم های اروپا بازی می کنید و رئال مادرید کاملاً آنجاست.

اما همه حریفان واقعا سخت هستند، همه این را می دانند. ما قبل از قرعه کشی هیجان زده بودیم زیرا هر بار که اینجا هستیم این یک امتیاز است. این یک رقابت ویژه است.»

تکسیکی بیگیریستین، مدیر ورزشی منچسترسیتی، به توانایی تیمش برای دفاع از عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا ابراز اطمینان کرد. وی بیان کرد که سیتی در این رقابت ها عملکرد خوبی دارد و در بازی ها پیروز می شود و قدرت روحی و اعتماد به نفس خود را به نمایش می گذارد. با این حال، او به چالشی که آنها مقابل رئال مادرید با آن روبرو خواهند شد، اذعان کرد.

اولین بازی دیدار سیتی و رئال مادرید در تاریخ 9 آوریل در برنابئو برگزار می شود و بازی برگشت هفته بعد در ورزشگاه اتحاد برنامه ریزی شده است. سیتی احتمالاً به مصاف جود بلینگهام می‌رود که عملکرد فوق‌العاده‌ای برای مادرید داشته است و در اولین فصل حضورش در 33 بازی 21 گل به ثمر رسانده است.

در همین حال، هری کین ، هم تیمی بلینگهام در انگلیس، اولین فصل فوق‌العاده‌ای را در بایرن سپری می‌کند و 36 گل به ثمر رساند که از جمله رکوردشکنی چهار هت تریک در اولین فصل خود در بوندسلیگا بود. کین مشتاق دیدار با آرسنال، باشگاه سابق خود خواهد بود و به موفقیت های گلزنی خود در برابر رهبران فعلی لیگ برتر ادامه خواهد داد.

آرسنال در تاریخ 9 آوریل میزبان بازی رفت در خانه خواهد بود و هفته بعد بازی برگشت را در آلیانز آرنا برگزار خواهد کرد. آرسنال پیش از این شکست های سنگینی را متحمل شده بود و در دو دیدار اخیر خود در زمین خانگی بایرن با نتیجه 5-1 شکست خورده بود.

توماس توخل، سرمربی بایرن گفت: ما مطمئنا سخت ترین مسیری را که می توانید تصور کنید در پیش داریم. ما اکنون با یکی از بهترین تیم های اروپا روبرو هستیم. آنها دو سال است که به طور مداوم در سطح بالا بازی می کنند. آنها تیمی همگن و خطرناک هستند و تعداد زیادی گل به ثمر می‌رسانند. اما ما آماده خواهیم بود. ما ویژگی های خود را می دانیم.»

با توجه به محرومیت یوفا به دلیل پرتاب آتش بازی به زمین در بازی بایرن مونیخ در مرحله یک هشتم نهایی مقابل لاتزیو، هواداران این تیم اجازه ندارند برای بازی رفت مقابل آرسنال به شمال لندن بروند.

در آن سوی قرعه کشی لیگ قهرمانان اروپا، احتمال یک نیمه نهایی تماما اسپانیایی وجود دارد. اتلتیکو مادرید برابر بروسیا دورتموند مساوی شد و بارسلونا پاری سن ژرمن را به عنوان حریف خود به ارمغان آورد.

Click star to rate
5 (1 rating)
Anna Ciao
Written by: Anna Ciao
Anna Ciao is a sports content contributor at Betimate. Born and raised in a rural village in China, I have had a passion for football and various sports such as basketball, volleyball, badminton, from a young age. Along with diligent studies, I achieved an IELTS score of 8.0 in the English language, and I have become a content contributor specializing in sports, particularly football, as I am today. I hope that my articles are helpful to readers.

Related Content

حمایت RFEF از داور با "حمایت کامل" در میان شکایت رئال مادرید
حمایت RFEF از داور با "حمایت کامل" در میان شکایت رئال مادرید
رئال مادرید رسماً از داوری که پیروزی 4-2 اخیرش در لالیگا مقابل اوساسونا را قضاوت کرد، شکایت کرد. این شکایت حول محور گزارش سهل انگاری داور در مورد آزاری است که به بازیکن ستاره آنها، وینیسیوس جونیور، توسط هواداران حریف در طول مسابقه انجام شده است.
گابریل ماگالهیس از تیم برزیل برای بازی های انگلیس و اسپانیا کنار رفت
گابریل ماگالهیس از تیم برزیل برای بازی های انگلیس و اسپانیا کنار رفت
گابریل ماگالهاس، مدافع میانی آرسنال، مجبور به کناره گیری از تیم ملی برزیل شد و در نتیجه برای بازی شنبه مقابل انگلیس در ومبلی در دسترس نخواهد بود.
صعود آرسنال به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ضربات پنالتی، پایان انتظار 14 ساله
صعود آرسنال به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ضربات پنالتی، پایان انتظار 14 ساله
در یک نبرد پر تنش در مرحله یک هشتم نهایی که با نتیجه 1-1 به پایان رسید، آرسنال موفق شد برای اولین بار پس از 14 سال به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود کند. آنها روز سه شنبه با پیروزی در ضربات پنالتی مقابل پورتو به سختی از این مسابقه فرار کردند.
بازیکنان برنتفورد پس از اینکه هاورتز از کارت قرمز خودداری کرد، با واکنش پرخاشگرانه ابراز خشم کردند.
بازیکنان برنتفورد پس از اینکه هاورتز از کارت قرمز خودداری کرد، با واکنش پرخاشگرانه ابراز خشم کردند.
بر اساس گزارش ها، پس از شکست 2-1 روز شنبه مقابل آرسنال، برخی از بازیکنان برنتفورد در تونل با داور درگیر شدند. این دیدار با گل پیروزی کای هاورتز مشخص شد.
توضیح کول پالمر برای جدایی از من سیتی و پیوستن به چلسی
توضیح کول پالمر برای جدایی از من سیتی و پیوستن به چلسی
پس از پیروزی 3-2 چلسی مقابل نیوکاسل، کول پالمر، بازیکن چلسی، انتخاب خود را برای جدایی از منچسترسیتی در تابستان گذشته روشن کرد.
برترین سایت‌های شرط‌بندی
BONUS UP TO $250 - THE SMARTER WAY TO BET!
Welcome bonus up to $250

BONUS UP TO $250 - THE SMARTER WAY TO BET!

VOdds positions itself as a premier sports betting brokererage, offering users the ability to compare odds across various bookmakers through a unified single-wallet platform.