لیگهای محبوب

سایر لیگها

حمایت RFEF از داور با "حمایت کامل" در میان شکایت رئال مادرید

رئال مادرید رسماً از داوری که پیروزی 4-2 اخیرش در لالیگا مقابل اوساسونا را قضاوت کرد، شکایت کرد. این شکایت حول محور گزارش سهل انگاری داور در مورد آزاری است که به بازیکن ستاره آنها، وینیسیوس جونیور، توسط هواداران حریف در طول مسابقه انجام شده است.
Anna Ciao
توسط: Anna Ciao

فدراسیون فوتبال اسپانیا (RFEF) حمایت بی دریغ خود را از داور خوان مارتینز مونئرا، که توسط رئال مادرید به دلیل گزارش نکردن شعارهای توهین آمیز خطاب به وینیسیوس جونیور به سهل انگاری متهم شده است، ابراز کرد.

در جریان پیروزی 4-2 مادریدی ها مقابل اوساسونا در ال سادار، جایی که مهاجم برزیلی دو گل به ثمر رساند، مارتینز مونوئرا شعار "وینیسیوس، بمیر" را در گزارش رسمی بازی خود نیاورد.

در پاسخ، رئال مادرید روز دوشنبه شکایتی رسمی به RFEF ارائه کرد و مدعی شد که داور عمداً و عمداً توهین‌ها و شعارهای تحقیرآمیز را در گزارش خود حذف کرده است، علی‌رغم اینکه بازیکنانش به طور مداوم در طول مسابقه به آنها هشدار داده بودند.

با توجه به این اتفاقات، RFEF بیانیه ای صادر کرده و حمایت کامل و بی قید و شرط خود را از داور درگیر ارائه کرده است.

روز سه شنبه فدراسیون در واکنش به شکایت رئال مادرید بیانیه ای صادر کرد.

کمیته فنی داوران RFEF می خواهد حمایت کامل و بی قید و شرط خود را از داور لیگ دسته اول، آقای خوان مارتینز مونوئرا، پس از اتهامات ناعادلانه ای که رئال مادرید در شکایت خود به کمیته مسابقات مطرح کرده است، ابراز کند.

باشگاه فوق الذکر به مجموعه ای از هشدارهای بازیکنانش در مورد فریاد زدن یا شعارهای مردم اشاره می کند... باید توضیح دهیم که پس از بازبینی صوت بازی، هیچ نشانه ای از هیچ بازیکن رئال مادرید در این مورد شنیده نشد. و همچنین نماینده باشگاه هم بعد از بازی هیچ اتفاقی را به داور اطلاع نداد.

داور فقط می تواند حوادثی را که قبل، حین و بعد از مسابقه در زمین بازی رخ داده است در گزارش خود بگنجاند... اما رئال مادرید از این موضوع بی اطلاع است که گزارشگر رسمی بازی که بخشی از کمیته فنی داوران است، منعکس کننده آن حوادث جمعیتی بود که او در گزارش خود آن را قابل توجه دانست... این گزارش ها در پایان هر روز به بدنه انضباطی RFEF ارسال می شود، همانطور که برای چندین فصل انجام شده است."

اوساسونا در بیانیه‌ای که روز سه‌شنبه منتشر شد، وقوع هرگونه شعار نژادپرستانه در طول مسابقه را تکذیب کرد و توهین‌های اقلیت هواداران را محکوم کرد.

رئال مادرید نه تنها در مورد شعارهای "وینیسیوس، بمیر" در جریان بازی خود مقابل اوساسونا شکایت کرده است، بلکه موارد مشابه را به دادستان های جنایات نفرت گزارش کرده است. شعارهای "وینیسیوس، بمیر" پیش از دیدار بارسلونا مقابل ناپولی در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا و شعارهای "وینیسیوس، شامپانزه" پیش از بازی هفته گذشته اتلتیکو مادرید مقابل اینترمیلان گزارش شده بود.

Click star to rate
5 (1 rating)
Anna Ciao
Written by: Anna Ciao
Anna Ciao is a sports content contributor at Betimate. Born and raised in a rural village in China, I have had a passion for football and various sports such as basketball, volleyball, badminton, from a young age. Along with diligent studies, I achieved an IELTS score of 8.0 in the English language, and I have become a content contributor specializing in sports, particularly football, as I am today. I hope that my articles are helpful to readers.

Related Content

تساوی آرسنال بایرن، منچسترسیتی به مصاف رئال مادرید در دور رفت لیگ قهرمانان اروپا می رود
تساوی آرسنال بایرن، منچسترسیتی به مصاف رئال مادرید در دور رفت لیگ قهرمانان اروپا می رود
در روز جمعه، 15 مارس 2024، ساعت 12:00 CET، قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی، نیمه نهایی و فینال لیگ قهرمانان اروپا 2023/24 انجام شد.
آلونسو توصیه کرد پیشنهاد لیورپول را رد کند و منتظر فرصت رئال مادرید باشد.
آلونسو توصیه کرد پیشنهاد لیورپول را رد کند و منتظر فرصت رئال مادرید باشد.
ژابی آلونسو توصیه کرده است که از پذیرش پیشنهاد لیورپول برای جانشینی یورگن کلوپ خودداری کند و در عوض منتظر یک جای خالی احتمالی در رئال مادرید باشد.
بلینگهام دو بازی لالیگا را به دلیل "بی احترامی" به داور محروم کرد
بلینگهام دو بازی لالیگا را به دلیل "بی احترامی" به داور محروم کرد
لالیگا جود بلینگهام، ملی پوش انگلیسی را به دلیل کارت قرمز او در تساوی 2-2 هفته گذشته رئال مادرید مقابل والنسیا، دو جلسه محروم کرد.
کارلو آنچلوتی در پی پیگیری پرونده کلاهبرداری مالیاتی توسط دادستان اسپانیا با احتمال محکومیت زندان مواجه می شود
کارلو آنچلوتی در پی پیگیری پرونده کلاهبرداری مالیاتی توسط دادستان اسپانیا با احتمال محکومیت زندان مواجه می شود
دادستان ایالتی اسپانیا برای کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید به چهار سال و نه ماه زندان محکوم شد. سرمربی ایتالیایی متهم به کلاهبرداری از اداره مالیات این کشور است.
رتبه بندی: 10 بهترین وینگر برتر فوتبال جهان
رتبه بندی: 10 بهترین وینگر برتر فوتبال جهان
Betimate برترین وینگرهای فوتبال جهان را با بازیکنانی مانند محمد صلاح و گابریل مارتینلی رتبه بندی کرده است.
برترین سایت‌های شرط‌بندی
BONUS UP TO $250 - THE SMARTER WAY TO BET!
Welcome bonus up to $250

BONUS UP TO $250 - THE SMARTER WAY TO BET!

VOdds positions itself as a premier sports betting brokererage, offering users the ability to compare odds across various bookmakers through a unified single-wallet platform.