لیگهای محبوب

سایر لیگها

ارلینگ هالند: ترنت الکساندر-آرنولد تجربه کسب سه گانه را ندارد

ترنت الکساندر-آرنولد معتقد است که جام های کسب شده در آنفیلد در مقایسه با جام های کسب شده در شرق منچستر برای هواداران لیورپول اهمیت بیشتری دارد.
Anna Ciao
توسط: Anna Ciao

پیش از دیدار مورد انتظار لیورپول و منچسترسیتی در صدر جدول، جنگ لفظی بین ارلینگ هالند و ترنت الکساندر-آرنولد درگرفت.

در اظهارات اخیر، الکساندر-آرنولد القا کرد که موفقیت لیورپول تحت هدایت یورگن کلوپ ارزش بیشتری نسبت به دستاوردهای منچسترسیتی دارد، که او به طور ماهرانه آن را به هزینه های باشگاه برای کسب 14 جام مهم زیر نظر پپ گواردیولا مرتبط کرد.

با توجه به اینکه لیورپول در حال حاضر با یک امتیاز از سیتی در اجلاس سران لیگ برتر برتری دارد، بازی یکشنبه اهمیت بیشتری پیدا می کند و احتمالاً آخرین دیدار بین گواردیولا و کلوپ قبل از ترک آنفیلد در پایان فصل باشد.

رقابت بین سیتی و لیورپول به دلیل برخوردهای جنجالی بین هواداران افزایش یافته است و اظهارات الکساندر-آرنولد بر آتش بیشتر افزوده است. هالند، در پاسخ، درک الکساندر-آرنولد از کسب سه‌گانه را رد کرد و به طعنه‌آمیز به تجربه‌اش از دستیابی به این موفقیت در عرض یک سال اشاره کرد.

هالند قبل از اینکه به طعنه گفت: "اگر او می خواهد این را بگوید، خوب است." آنها می توانند هر چقدر که می خواهند صحبت کنند. او می تواند هر چقدر که می خواهد صحبت کند.

الکساندر-آرنولد: جام های ما برای ما ارزش بیشتری دارند

در طی مصاحبه ای با مجله FourFourTwo، ترنت الکساندر-آرنولد، که شش افتخار حرفه ای را در لیورپول به دست آورده است، ابراز عقیده کرد که تک تک ظروف نقره ای که باشگاه مرسی ساید به دست آورده، اهمیت بیشتری دارد.

او گفت: "با نگاهی به این دوران، اگرچه آنها [سیتی] عناوین بیشتری از ما کسب کرده اند و احتمالاً موفق تر بوده اند، اما جام های ما به دلیل شرایط مالی در هر دو باشگاه برای ما و هواداران ما ارزش بیشتری خواهند داشت."

اینکه هر دو باشگاه چگونه تیم های خود را ساخته اند و روشی که ما آن را انجام داده ایم، احتمالاً برای هواداران ما معنای بیشتری دارد. دشوار است. ما در برابر ماشینی هستیم که برای برنده شدن ساخته شده است – این ساده ترین راه برای توصیف سیتی و سازمان آن است.

سیتی قصد دارد ششمین قهرمانی خود را در هفت فصل به دست آورد و به عنوان اولین تیم برتر انگلیسی که به چهار پیروزی متوالی دست یافته است، تاریخ را ثبت کند. با این حال، رکورد آنها در آنفیلد، که از سال 1981 تنها یک بار در مقابل تماشاگران پیروز شده اند، نشان دهنده چالش هایی است که آنها با آن روبرو خواهند شد، واقعیتی که هالند از دست نداده است.

مهاجم اضافه کرد: «این یک بازی واقعاً خاص است. 'واقعا مهم. این چیزی است که در مورد لیگ برتر خوب است، خیلی ها هستند که خیلی خوب هستند. خیلی ها می توانند قهرمان لیگ برتر شوند. سال های گذشته منچسترسیتی بود و ما سعی خواهیم کرد دوباره این کار را انجام دهیم. کار آسانی نیست اما ما خوب هستیم.»

سیتی در آنفیلد پیروز می شود؟ 'چرا که نه؟' آکانجی می گوید 

مدافع سیتی، مانوئل آکانجی، امیدوار است که آنها در نهایت بتوانند بر مبارزات خود در آنفیلد فائق آیند.

آکانجی اظهار داشت: ترجیح می دهم در مورد رقابت قهرمانی صحبت نکنم، اما پیروزی در آنفیلد برای ما مهم خواهد بود. ما در گذشته بهترین عملکرد خود را در آنجا انجام نداده‌ایم، اما دلیلی وجود ندارد که نتوانیم آن را این آخر هفته تغییر دهیم.»

در حالی که لیورپول روز پنجشنبه یک بازی لیگ اروپا داشت و با مصدومیت های متعددی دست و پنجه نرم می کرد، گواردیولا این تجمل را داشت که در جریان پیروزی 3-1 چهارشنبه مقابل کپنهاگ در لیگ قهرمانان اروپا به اکثر بازیکنان کلیدی خود استراحت دهد. این باعث شده که او تقریباً یک تیم کامل را انتخاب کند، که آکانجی امیدوار است سیتی بتواند از آنها استفاده کند.

آکانجی اذعان کرد: «شاید لیورپول در آخر هفته چند بازیکن داشته باشد که از مصدومیت بازگردند. "حتی اگر آنها تعدادی از بازیکنان را از دست بدهند، آنهایی که آمادگی جسمانی دارند تمام تلاش خود را در بازی خواهند داد. ما از چالش های بازی در آنفیلد آگاه هستیم."

جدال بین لیورپول و سیتی از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است زیرا برنده به بالای جدول لیگ می رسد. آکانجی دشواری بازی در آنفیلد را تصدیق می کند، اما بر عزم سیتی برای کسب هر سه امتیاز، همانطور که همیشه در تلاش است، تاکید می کند.

Click star to rate
5 (1 rating)
Anna Ciao
Written by: Anna Ciao
Anna Ciao is a sports content contributor at Betimate. Born and raised in a rural village in China, I have had a passion for football and various sports such as basketball, volleyball, badminton, from a young age. Along with diligent studies, I achieved an IELTS score of 8.0 in the English language, and I have become a content contributor specializing in sports, particularly football, as I am today. I hope that my articles are helpful to readers.

Related Content

ابراز نارضایتی هواداران چلسی از بوهلی: باشگاه تبدیل به یک "مایه خنده" می شود
ابراز نارضایتی هواداران چلسی از بوهلی: باشگاه تبدیل به یک "مایه خنده" می شود
مکاتبات بین مدیر اجرایی کریس ژوراسک و اعتماد حامیان چلسی، بحثی باز و صریح را نشان می دهد.
راتکلیف هزینه هنگفت منچستریونایتد برای "چند بازیکن بزرگ" را رد کرد
راتکلیف هزینه هنگفت منچستریونایتد برای "چند بازیکن بزرگ" را رد کرد
رتکلیف از صبری که آرسنال نسبت به آرتتا نشان داده است قدردانی کرد و آن را یک ویژگی مثبت دانست. از سوی دیگر، کریستین اریکسن از زمان بازی خود ناراضی است، زیرا تنها در 11 بازی به میدان رفته است.
دستگیری‌ها در ارتباط با رویداد غم‌انگیز شعار در جریان بازی منچستریونایتد و لیورپول انجام شد
دستگیری‌ها در ارتباط با رویداد غم‌انگیز شعار در جریان بازی منچستریونایتد و لیورپول انجام شد
پس از بازی یکشنبه یک چهارم نهایی جام حذفی بین منچستریونایتد و لیورپول در اولدترافورد، دو هوادار منچستریونایتد به دلیل اینکه ظاهراً در شعارهای توهین آمیز مربوط به فاجعه هیلزبورو شرکت کرده بودند، توسط مقامات دستگیر شدند.
نقض قوانین مالی: ناتینگهام فارست چهار امتیاز کسر کرد
نقض قوانین مالی: ناتینگهام فارست چهار امتیاز کسر کرد
ناتینگهام فارست به دلیل اعتراف به نقض قوانین سود و پایداری لیگ برتر (PSR) با کسر چهار امتیاز جریمه شد.
واکنش سر دیو بریلزفورد به پیروزی دیرهنگام منچستریونایتد مقابل لیورپول گویای همه چیز است
واکنش سر دیو بریلزفورد به پیروزی دیرهنگام منچستریونایتد مقابل لیورپول گویای همه چیز است
سر دیو بریلزفورد، رئیس اینئوس، روز یکشنبه در اولدترافورد شاهد پیروزی مهم منچستریونایتد بر رقیب همیشگی خود لیورپول در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی بود.
برترین سایت‌های شرط‌بندی
BONUS UP TO $250 - THE SMARTER WAY TO BET!
Welcome bonus up to $250

BONUS UP TO $250 - THE SMARTER WAY TO BET!

VOdds positions itself as a premier sports betting brokererage, offering users the ability to compare odds across various bookmakers through a unified single-wallet platform.