لیگهای محبوب

سایر لیگها

کلوپ اعتراف می‌کند که در طول قهرمانی در جام نورویچ باید «خودم را جمع می‌کردم».

آنفیلد در اولین بازی پس از اعلام خبر خروج سرمربی پر از احساسات شدید بود و اندی رابرتسون پس از سه ماه غیبت دوباره بازگشت.
Anna Ciao
توسط: Anna Ciao

یورگن کلوپ در یک "بعدازظهر فوق العاده" در آنفیلد، جایی که هواداران لیورپول ادای احترام کردند و تیم موفق شد با نتیجه 5-2 مقابل نوریچ پیروز شود و به دور پنجم جام حذفی صعود کند، نیاز به کنترل احساسات خود را ابراز کرد .

جو مملو از احساسات بود زیرا نام کلوپ در سراسر آنفیلد طنین انداز شد و اولین بازی از زمان اعلام غافلگیرکننده جدایی او در پایان فصل بود. علیرغم اینکه کلوپ از هواداران خواسته بود که شعارهای خاصی نخوانند، این هجوم عاطفی را بخشید و این رویداد احساسی را تصدیق کرد.

کلوپ گفت: "وظیفه من، و آسان ترین کار نیست، جمع کردن خودم است." من تمام پیام هایی را که مردم فرستاده بودند دریافت کردم. من از چوب ساخته نشده‌ام، بنابراین همه اینها را می‌گیرم. چندی پیش گفتم: "آهنگ را در طول بازی نخوان." بدیهی است که مردم دیگر به من گوش نمی دهند، پس این خوب است. اما خوب است. ما بازی را بردیم و بعد از آن گل زدیم، بنابراین دلیل خرافاتی بودن من [در مورد آهنگی که خوانده می شود] تمام شد. عالی بود.

این اولین بازی پس از آن [اعلام او] است و من اینجا نیستم تا به مردم بگویم که چه کاری باید انجام دهند. فقط ما چهارشنبه دوباره بازی می کنیم و اگر بتوانیم برای 95-100 دقیقه نادیده بگیریم که سرمربی در پایان فصل می رود و فقط هر کاری می کنیم تا برای چلسی تا حد امکان ناراحت کننده باشد، عالی خواهد بود. من می دانم که مردم نیز این را می دانند، بنابراین من مجبور نیستم آن را بگویم. اما بعد از ظهر فوق‌العاده‌ای در تمام نقاط آن بود.»

فارغ‌التحصیلان آکادمی، کانر بردلی، جارل کوانسا، و جیمز مک‌کانل، اولین بازیگر، نمایش‌های چشمگیری را به نمایش گذاشتند و در جریان پیروزی 5-2 لیورپول مقابل نوریچ، مورد تحسین قرار گرفتند. علاوه بر این، سرمربی یورگن کلوپ توانست بازیکنان کلیدی مانند اندی رابرتسون، ترنت الکساندر-آرنولد و دومینیک شوبوسلای را که از مصدومیت بهبود یافته اند را دوباره معرفی کند. رابرتسون که اولین حضور خود را پس از دررفتگی کتف خود در اکتبر در حین انجام وظیفه بین المللی انجام داد، به موفقیت لیورپول در بازی جام حذفی کمک کرد.

کلوپ گفت: "هر دقیقه ای که آنها می توانستند به دست بیاورند بسیار مهم است و این کمک کرد تا شدت دوباره به اشتراک گذاشته شود." داروین [نونیز] ما از زمین خارج نشدیم زیرا او بد بازی کرد، فقط تعداد بازی هایی که انجام دادیم و خواهیم داشت. و همینطور با جوی [گومز].

چهار هفته دیگر ما بازی بعدی جام حذفی را انجام می دهیم اما تا آن زمان فقط بازی های لیگ برتر و یک فینال را انجام می دهیم. بیایید مطمئن شویم که برای آن آماده هستیم. پسرها برگشته‌اند و این عالی است، اما صادقانه بگویم، بدون آنها خیلی خوب بازی می‌کنیم. مهم این نیست که چه کسی بازی می کند، مهم این است که ما چگونه بازی می کنیم. ما باید مطمئن شویم که تیمی هستیم که چلسی نمی‌خواهد با آن بازی کند و آرسنال نمی‌خواهد با آن بازی کند، بنابراین بیایید ببینیم با بازیکنانی که در دسترس داریم چه کار می‌توانیم انجام دهیم."

بیشتر بخوانید: 7 نامزد بالقوه برای جایگزینی ژاوی در بارسلونا: میکل آرتتا و روبرتو دزربی در میان مدعیان

Click star to rate
5 (1 rating)
Anna Ciao
Written by: Anna Ciao
Anna Ciao is a sports content contributor at Betimate. Born and raised in a rural village in China, I have had a passion for football and various sports such as basketball, volleyball, badminton, from a young age. Along with diligent studies, I achieved an IELTS score of 8.0 in the English language, and I have become a content contributor specializing in sports, particularly football, as I am today. I hope that my articles are helpful to readers.

Related Content

دستگیری‌ها در ارتباط با رویداد غم‌انگیز شعار در جریان بازی منچستریونایتد و لیورپول انجام شد
دستگیری‌ها در ارتباط با رویداد غم‌انگیز شعار در جریان بازی منچستریونایتد و لیورپول انجام شد
پس از بازی یکشنبه یک چهارم نهایی جام حذفی بین منچستریونایتد و لیورپول در اولدترافورد، دو هوادار منچستریونایتد به دلیل اینکه ظاهراً در شعارهای توهین آمیز مربوط به فاجعه هیلزبورو شرکت کرده بودند، توسط مقامات دستگیر شدند.
واکنش سر دیو بریلزفورد به پیروزی دیرهنگام منچستریونایتد مقابل لیورپول گویای همه چیز است
واکنش سر دیو بریلزفورد به پیروزی دیرهنگام منچستریونایتد مقابل لیورپول گویای همه چیز است
سر دیو بریلزفورد، رئیس اینئوس، روز یکشنبه در اولدترافورد شاهد پیروزی مهم منچستریونایتد بر رقیب همیشگی خود لیورپول در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی بود.
اعتصاب دیرهنگام آماد دیالو، پیروزی هیجان انگیز منچستریونایتد در جام حذفی بر لیورپول را مهر و موم کرد.
اعتصاب دیرهنگام آماد دیالو، پیروزی هیجان انگیز منچستریونایتد در جام حذفی بر لیورپول را مهر و موم کرد.
امیدهای لیورپول برای دستیابی به یک چهارگانه قابل توجه در فصل گذشته یورگن کلوپ به عنوان سرمربی بر باد رفته است. آنها در یک چهارم نهایی جام حذفی انگلیس شکستی مهیج 4-3 را در وقت اضافه مقابل رقیب سرسخت منچستریونایتد متحمل شدند و این پایان تلاش آنها برای کسب چندین جام بود.
ویرجیل ون دایک عنوان بهترین مدافع جهان را دوباره به دست آورد
ویرجیل ون دایک عنوان بهترین مدافع جهان را دوباره به دست آورد
فصل گذشته، نگرانی‌هایی در مورد افول هلندی وجود داشت، اما او ثابت کرده است که برای تیمش برای دستیابی به چهارگانه در این فصل ضروری است.
آلونسو توصیه کرد پیشنهاد لیورپول را رد کند و منتظر فرصت رئال مادرید باشد.
آلونسو توصیه کرد پیشنهاد لیورپول را رد کند و منتظر فرصت رئال مادرید باشد.
ژابی آلونسو توصیه کرده است که از پذیرش پیشنهاد لیورپول برای جانشینی یورگن کلوپ خودداری کند و در عوض منتظر یک جای خالی احتمالی در رئال مادرید باشد.