لیگهای محبوب

سایر لیگها

لو رفت: پیش بینی اولیه برنده توپ طلای 2023 شامل هالند، مسی و امباپه است.

پیش‌بینی زودهنگام برندگان توپ طلای سال 2023 به بیرون درز کرده است و انتظار می‌رود لیونل مسی هشتمین جایزه خود را در اواخر این ماه به دست آورد.
Christian Steward
توسط: Christian Steward

بر اساس گزارش ها، لیونل مسی اسطوره آرژانتین قرار است هشتمین عنوان توپ طلای خود را در اواخر این ماه کسب کند و رقیب ارلینگ هالند را شکست دهد. این بازیکن 36 ساله در سال 2022 سال موفقی را پشت سر گذاشت و کشورش را به سومین قهرمانی در جام جهانی قطر رساند و به برتری خود در لیگ 1 با پاری سن ژرمن ادامه داد و سپس با اینتر میامی دیوید بکهام به MLS رفت.

مراسم اهدای توپ طلا 30 اکتبر در پاریس برگزار می شود، شهری که لیونل مسی در تابستان به صورت رایگان از آن خارج شد. طبق گزارش اسپورت اسپورت، نتایج جوایز مردان و زنان قبلاً لو رفته است. این گزارش ادعا می‌کند که به مسی عنوان مردان اعطا می‌شود، در حالی که آیتانا بوماتی، هافبک بارسلونا، که به اسپانیا کمک کرد در ماه اوت در جام جهانی زنان مقابل انگلیس قهرمان شود، جایزه زنان را در تئاتر Chatelet دریافت خواهد کرد.

بر اساس نتایج فاش شده، این هشتمین توپ طلای مسی خواهد بود که او اولین بازیکنی است که در خارج از اروپا این جایزه را دریافت می کند.

مسی رقابت سختی با ارلینگ هالند از منچسترسیتی خواهد داشت که در تمامی رقابت ها 52 گل به ثمر رساند و به تیمش در دستیابی به سه گانه زیر نظر سرمربی پپ گواردیولا کمک کرد. او همچنین از هم تیمی سابق خود در PSG، کیلیان امباپه، که در فینال جام جهانی هت تریک کرد و در نهایت تیم مسی برنده شد، پیشی خواهد گرفت.

رودری، هافبک منچسترسیتی از لیونل مسی برای کسب هشتمین توپ طلای خود و بالاتر از هم تیمی اش ارلینگ هالند حمایت کرده است. او در مصاحبه با COPE گفت: فکر می کنم این لئو مسی باشد. هالند همچنین بازیکنی بسیار تاثیرگذار با شایستگی های خودش است.

رودری همچنین نامزد دریافت توپ طلای 2023 شده است، اما او انتظار ندارد که برنده شود زیرا به اندازه همتایان خود شناخته شده نیست. او افزود: "می دانم که این یک جایزه فردی است که بازاریابی زیادی دارد." "در میان بازیکنان برتر، من فاقد چنین بازاریابی هستم، مانند ژاوی و اینیستا. من روی چیزهایی تمرکز می کنم که می توانم کنترل کنم، که جوایز جمعی هستند."

جیسون کندی مدافع سابق چلسی اعلام کرد که بردن توپ طلای 2023 برای لیونل مسی شرم آور است. به گزارش کندی، ارلینگ هالند، مهاجم منچسترسیتی، برنده واضح جایزه امسال است.

کندی در گفتگو با talkSPORT گفت: «فکر می‌کنم اگر هالند آن [توپ طلا] را نبرد، مایه شرمساری است.

من فکر می کنم این مایه شرمساری است، مسی آن را خواهد برد زیرا او جام جهانی را برد.

لیونل مسی در بیانیه اخیر خود تاکید کرد که تمرکز اصلی او همیشه بر کسب جام ها با تیم هایش بوده است تا جوایز فردی. مسی در مصاحبه با The Mirror گفت: بارها گفته ام، توپ طلا بسیار مهم است زیرا دستاوردهای فردی را به رسمیت می شناسد، اما هرگز اولویت من نبوده است.

"من همیشه جوایز تیمی را در اولویت قرار داده ام. من به اندازه کافی خوش شانس بوده ام که در دوران حرفه ای ام به همه چیز رسیده ام و پس از قهرمانی در جام جهانی، اهمیت کمتری به این جایزه داده ام. بزرگترین دستاورد من قهرمانی در جام جهانی بود."

اگر توپ طلا را به من بدهند، عالی است. اگر نه، مهم نیست.

Click star to rate
5 (1 rating)
Christian Steward
Written by: Christian Steward
Christian Steward is an Exclusive Reporter for Betimate with over 10 years of experience in conducting reseach and analyzing data in order to provide approriate statistics for Betimate's Board of Experts.

Related Content

ارلینگ هالند: ترنت الکساندر-آرنولد تجربه کسب سه گانه را ندارد
ارلینگ هالند: ترنت الکساندر-آرنولد تجربه کسب سه گانه را ندارد
ترنت الکساندر-آرنولد معتقد است که جام های کسب شده در آنفیلد در مقایسه با جام های کسب شده در شرق منچستر برای هواداران لیورپول اهمیت بیشتری دارد.
هالند نشان می‌دهد که آرزوهای توپ طلا پس از بازنشستگی مسی است
هالند نشان می‌دهد که آرزوهای توپ طلا پس از بازنشستگی مسی است
ارلینگ هالند، ستاره منچسترسیتی، تلویحاً گفته است که شانس او ​​برای بردن توپ طلا تنها زمانی افزایش می یابد که لیونل مسی تصمیم به بازنشستگی از این ورزش بگیرد.
آیا رئال مادرید بهتر است به جای جذب امباپه منتظر هالند باشد؟
آیا رئال مادرید بهتر است به جای جذب امباپه منتظر هالند باشد؟
با وجود مسیری که اکنون بدون مانع است، فوق ستاره پاری سن ژرمن مسیر روشنی برای انتقال به سانتیاگو برنابئو دارد. با این حال، یک سوال قابل تامل وجود دارد: آیا رئال مادرید از به دست آوردن شماره نه سنتی به جای آن سود بیشتری می برد؟
سریعترین فوتبالیست های جهان (2023): رونمایی از Speedsters of the Game
سریعترین فوتبالیست های جهان (2023): رونمایی از Speedsters of the Game
محمد صلاح و ارلینگ هالند از سریع‌ترین بازیکنان فوتبال جهان هستند.
10 بازیکن برتر فوتبال در جهان: نگاهی به ارزش بازار آنها
10 بازیکن برتر فوتبال در جهان: نگاهی به ارزش بازار آنها
باشگاه های بزرگی مانند آرسنال و منچستر سیتی خانه برخی از ارزشمندترین بازیکنان فوتبال جهان هستند.
برترین سایت‌های شرط‌بندی
BONUS UP TO $250 - THE SMARTER WAY TO BET!
Welcome bonus up to $250

BONUS UP TO $250 - THE SMARTER WAY TO BET!

VOdds positions itself as a premier sports betting brokererage, offering users the ability to compare odds across various bookmakers through a unified single-wallet platform.