لیگهای محبوب

سایر لیگها

اسطوره اتحادیه اروپا Rekkles به سازمان برتر ورزش های الکترونیکی در کره منتقل می شود

مارتین "رکلس" لارسون، بازیکن برجسته لیگ افسانه های سوئد، رسما به سازمان ورزش های الکترونیکی T1 در لیگ افسانه قهرمانان کره (LCK) پیوست.
Anna Ciao
توسط: Anna Ciao

مارتین "رکلس" لارسون، بازیکن لیگ افسانه های سوئد، با پیوستن به سازمان ورزش های الکترونیکی T1 در لیگ افسانه های قهرمان کره (LCK) حرکت قابل توجهی انجام داد. Rekkles در کار جدید خود نقش پشتیبانی از آکادمی ورزشی T1 در لیگ چلنجر LCK (LCK CL) را بر عهده خواهد گرفت.

رکلس با بازیکن تازه کار سین "اسمش" گیوم جائه، آماده می شود تا اولین بازی خود را به عنوان یک بازیکن پشتیبان در لیگ بسیار رقابتی کره در طول فصل آینده LCK CL بهار 2024 انجام دهد. این یک فصل جدید هیجان انگیز در حرفه Rekkles است زیرا او مهارت ها و تجربه خود را به صحنه ورزش های الکترونیکی کره می آورد.

در یک ویدیوی اعلامیه منتشر شده توسط T1، Rekkles سفر خود از اروپا به کره جنوبی را به اشتراک گذاشت و به بینندگان نگاهی اجمالی به تجربه خود در مقر T1 در سئول داد. هدف این ویدیو آشنا ساختن مردم منطقه با رکلس و نشان دادن هیجان او برای فصل جدید حرفه اش بود.

رکلس با اذعان به چالش هایی که پیش رو است، آگاهی خود را از راه طولانی پیش روی خود ابراز کرد. او به موانع زبانی، تفاوت های فرهنگی و نیاز به انطباق با پویایی تیم جدید اشاره کرد. علیرغم این موانع، رکلز عزم خود را برای پذیرش فرآیند یادگیری بیان کرد.

Rekkles به بینندگان اطمینان داد که متعهد است در یک سال یا حتی نیم سال به عضوی جدایی ناپذیر از تیم تبدیل شود. او بر تمایل خود برای ادغام یکپارچه با هم تیمی های جدیدش تاکید کرد و هدفش این بود که مانند هر عضو دیگر تیم شود.

T1 ESPORTS ACADEMY ROSTER FOR LCK CL 2024 ROLE
Moon “Dal” Jeong-woon Top lane
Koo “Guwon” Kwan-mo Jungle
Yoon “Poby” Sung-won Mid lane
Sin “Smash”Geum-jae Bot lane
Martin “Rekkles” Larsson Support
Lee “GBM” Chang-seok Head coach

در طول فصل قبل، Rekkles هنگام بازی برای Fnatic با چالش های مختلفی روبرو شد. این تیم در اسپلیت زمستانی به مقام نهم و پس از آن در اسپلیت اسپرینگ به مقام ششم دست یافت. در Summer Split، Rekkles نقش خود را تغییر داد تا به یک بازیکن پشتیبانی تبدیل شود و Fnatic فصل را در جایگاه هشتم به پایان رساند.

Rekkles در ابتدا به دلیل مهارت‌های استثنایی‌اش به عنوان یک ربات لنگر، که در سطح بالایی در موقعیت حمل AD اجرا می‌کرد، به رسمیت شناخته شد. با این حال، او تصمیم گرفت تا به نقش پشتیبانی تبدیل شود و تطبیق پذیری و تمایل خود را برای انطباق با موقعیت های مختلف در بازی نشان دهد.

رکلز در طول دوران حرفه‌ای خود شرکت‌کننده ثابتی در چندین بخش لیگ قهرمانان لیگ قهرمانان اروپا (EU LCS) و لیگ افسانه‌های قهرمانی اروپا (LEC) بوده است. او در بالاترین سطح در صحنه لیگ اروپا شرکت کرده است و خود را به عنوان یکی از بازیکنان برتر منطقه معرفی کرده است.

رکلز علیرغم موفقیتش در LEC، از جمله کسب چندین قهرمانی، هنوز به هدف نهایی خود یعنی قهرمانی در مسابقات جهانی دست پیدا نکرده است. یک فرصت قابل توجه در سال 2018 زمانی که Rekkles و Fnatic به فینال Worlds راه یافتند به وجود آمد. این تیم در یک بازی مورد انتظار که در سئول برگزار شد به مصاف Invictus Gaming رفت. متأسفانه Fnatic در تلاش برای کسب عنوان قهرمانی کوتاهی کرد و Invictus Gaming پیروز شد.

سفر Rekkles برای به دست آوردن Worlds ادامه دارد، و فداکاری و مهارت او باعث شده است که او به یک چهره قابل احترام در انجمن League of Legends تبدیل شود. طرفداران و حامیان مشتاقانه منتظر تلاش های آینده او هستند زیرا او قصد دارد به ارتفاعات جدیدی برسد و به طور بالقوه جایزه نهایی را در لیگ رقابتی لیگ افسانه ها بدست آورد.

Click star to rate
5 (1 rating)
Anna Ciao
Written by: Anna Ciao
Anna Ciao is a sports content contributor at Betimate. Born and raised in a rural village in China, I have had a passion for football and various sports such as basketball, volleyball, badminton, from a young age. Along with diligent studies, I achieved an IELTS score of 8.0 in the English language, and I have become a content contributor specializing in sports, particularly football, as I am today. I hope that my articles are helpful to readers.

Related Content

Rekkles Impresses در اولین بازی LCK برای T1: A Strong Performance
Rekkles Impresses در اولین بازی LCK برای T1: A Strong Performance
T1 Rekkles اولین بار در LCK CL با آکادمی T1، تطبیق پذیری و عزم را علیرغم یک شکست سری به نمایش می گذارد.
تکامل LoL Esports: نگاهی به وضعیت بازی در سال 2024
تکامل LoL Esports: نگاهی به وضعیت بازی در سال 2024
LoL Esports سال جدید را با طیف وسیعی از تغییرات رقابتی، به روز رسانی رویدادها و سایر پیشرفت های هیجان انگیز آغاز می کند!
T1 Faker برنده بهترین بازیکن سال Esports PC شد
T1 Faker برنده بهترین بازیکن سال Esports PC شد
T1 Faker با دریافت جایزه ای مفتخر شده است که نه تنها مهارت و دستاوردهای استثنایی او در League of Legends بلکه تاثیر کلی و مشارکت او در کل دنیای ورزش های الکترونیکی را به رسمیت می شناسد.
پیش نمایش تیم برای فصل زمستان LEC: Fnatic
پیش نمایش تیم برای فصل زمستان LEC: Fnatic
Fnatic نمی‌خواست خیلی دور از مسیر منحرف شود و فقط خط ربات تغییر کرد، به خصوص با ADC "جدید" خود.
تفسیر و نتایج زنده Hwacheon KSPO Women vs Suwon FMC Women، 2024/03/21 (لیگ زنان کره جنوبی)
تفسیر و نتایج زنده Hwacheon KSPO Women vs Suwon FMC Women، 2024/03/21 (لیگ زنان کره جنوبی)
تفسیر زنده لیگ K زنان کره جنوبی برای زنان Hwacheon KSPO در مقابل زنان Suwon FMC در تاریخ 2024/03/21، شامل آمار بازی کامل، H2H، ترکیب‌ها، آخرین مسابقه، رویدادهای کلیدی و تفسیر است که فوراً به‌روزرسانی می‌شود.
برترین سایت‌های شرط‌بندی
PROMOCODE: BETIMATE<br> Get a 130% bonus with the promo code
Make your first deposit

PROMOCODE: BETIMATE
Get a 130% bonus with the promo code

Get a 130% bonus on your 1st deposit with the promo code and place bets!
Register and get your bonus to get you started!
Bet with high odds!