لیگهای محبوب

سایر لیگها

پیش نمایش تیم برای فصل زمستان LEC: Fnatic

Fnatic نمی‌خواست خیلی دور از مسیر منحرف شود و فقط خط ربات تغییر کرد، به خصوص با ADC "جدید" خود.
Frenkie Tran
توسط: Frenkie Tran

با برگزاری رویداد Kickoff در 11 ژانویه برای شروع سال جدید League of Legends، فصل LEC 2023 به سرعت نزدیک می شود! چهارشنبه، بازگشت مارتین "رکلس" لارسون به LEC پس از پیوستن به LFL پس از ترک G2 Esports در تابستان 2021، زمانی که تیم مشهور در آن سال نتوانست قهرمانی جهان شود، را رقم خواهد زد. با بازگشت خود، Fnatic امیدوار است که دوباره قهرمان اروپا شود و حداقل به پلی آف جهانی برود.

توپلان – مارتین «ووندر» نوردال هانسن

Wunder توانست یک سال دیگر بین دو بازی World of Warcraft Mythic+ Raid بودن را برای Fnatic تحمل کند. این بازیکن 24 ساله دانمارکی همیشه در لیگ افسانه های اروپا حضور داشته است. قبل از پیوستن به G2 Esports در سال 2017، او برای SK Gaming Prime، Team Dignitas EU و Splyce بازی کرد. او چهار قهرمانی LEC را با Rasmus "Caps" Borregaard Winther و تیم G2 از اوج خود تا زمان مرگش به اشتراک گذاشت. ووندر پس از پایان فصل 2021 در نتیجه سقوط تیم پس از کناره گیری لوکا "پرکز" پرکوویچ از G2 اخراج شد.


ووندر توانست تا یک سال دیگر بالانشین بودن Fnatic را تحمل کند

او با Fnatic خانه جدیدی تأسیس کرد و فرم خود را بهبود بخشید. در حالی که متای Aatrox، Ornn، Renekton و Maokai غالب بودند، او به برنامه کامل خود Gragas و Gwen وفادار ماند و با موفقیت هر دو قهرمان را هدایت کرد. در سال 2023، شاید کادر مربیگری جدید به او اجازه دهد تا به دنبال منافع خود نیز باشد.

جنگل – ایوان «ریزورک» مارتین دیاز

علاوه بر این، Razork با وجود انتقادات شدید سال گذشته در Fnatic باقی خواهد ماند. قبل از پیوستن به Misfits Gaming در سال 2019، این بازیکن اسپانیایی در LVP SuperLiga شرکت کرد، اما این تجسم Misfits هرگز موفقیتی نداشت. اما Razork این کار را انجام داد، زیرا در فصل بهار 2020 جایزه تازه‌کار اتحادیه اروپا را به خانه برد، زمانی که بازی او یکی از مولفه‌های اصلی در پیش بردن خرگوش‌ها به پلی آف بود.


Razork علیرغم انتقادهای شدید سال گذشته در Fnatic باقی خواهد ماند

او قبل از جدایی بهار 2022 به Fnatic پیوست و در قسمت اول فصل قبل فوق العاده بازی کرد. با این حال، در تابستان، عملکرد او کاهش یافت زیرا بازی های بیشتری در اوایل تصمیم گیری شد و نتیجه عدم حضور Fnatic در جنگل بود. از آنجایی که این بازیکن 22 ساله به بازیکنی تبدیل شد که تیمش در پلی آف تابستانی به او نیاز داشت، او به Fnatic کمک کرد تا سوم شود.

پس از اینکه Xin Zhao از متا خارج شد، همه چیز برای Razork خوب نبود، اما او مسیر جدید خود را با انتخاب هایی مانند Trundle و Poppy پیدا کرد، حتی باعث شد T1 با یک چکش در Yordle به لرزه درآید. او هنوز پتانسیل بیشتری دارد و Fnatic می خواهد به او کمک کند تا تمام پتانسیل هایش را به دست آورد.

Midlane – Marek “Humanoid” Brázda

انسان نماها آمده اند تا بمانند! برای اسپلیت 2023، چک که سال گذشته به عنوان بهترین بازیکن میانی منطقه مورد تحسین قرار گرفت، در تیم سیاه و نارنجی باقی خواهد ماند. پس از برنده شدن در هر دو فصل LEC در سال 2021، King of Control Mages از MAD Lions جدا شد، اما از آن زمان تاکنون نتوانسته اند به همان سطح موفقیت دست یابند. این بدان معنا نیست که بازی او کاهش یافته است. در مقابل، او بالاترین درصد خسارت را در بین تمام بازیکنان میانی در طول فصل عادی تابستان 2022 و بیشترین خسارت در دقیقه را در طول پلی آف داشت. بعید است که او خیلی زود تیم را ترک کند زیرا او در چهارمین مسابقات جهانی خود در حالی که برای آنها بازی می کرد شرکت کرد.


Midlane – Marek “Humanoid” Brázda

منطقی است که فرض کنیم Humanoid نقش Viktor، Twisted Fate و Azir خود را بازی خواهد کرد، اما نادیده گرفتن LeBlanc و Sylas او نادیده گرفته خواهد شد. حتی اگر این دو مجس کنترل نیستند، Humanoid کنترل شگفت انگیزی بر آنها نشان داده است و در تمام زمینه ها برای تیم خود عالی عمل کرده است.

بوتلین – مارتین «رکلس» لارسون

Fnatic نتوانست باخت خود را بپذیرد، چیزی که تا حد زیادی به خط بدنام Thanos از Avengers: Endgame منجر شد. پس آنها را از کجا آورد؟ در بازگشت به Rekkles، لازم به ذکر است که همین موضوع را می توان در مورد سوئدی مشهور نیز گفت که پس از گذراندن یک سال رقابت در LFL فرانسه، دوباره به LEC پیوسته است. از آنجایی که رکلس از سال 2012 در مسابقات قهرمانی اروپا شرکت می کند، نیازی به معرفی ندارد.


بوتلین – مارتین «رکلس» لارسون

او در بیشتر دوران حرفه‌ای خود با Fnatic بازی کرد و دوره‌های کوتاهی را با Alliance/Elements و G2 Esports گذراند که هر دو ناامیدکننده بودند. G2 نتوانست تیمی را در LEC در سال 2021 پیدا کند، که قرار بود سخت باشد زیرا او Worlds را از دست داد. با این حال، او پس از شرکت در Karmine Corp و کسب عنوان بهار 2022 اتحادیه اروپا بازگشته است.

مانند روزهای اولیه لیگ افسانه‌های اروپایی، خالق Kennen ADC و استاد Garen-Yuumi botlane دیدنی در Sivir و Zeri خواهند بود. Rekkles باید از متا نیز بهره مند شود، زیرا او از بازی کردن ربات های ضعیف لذت می برد و مسابقات باید به لطف آیتم های جدید تانک، بیشتر روی سطح بالا متمرکز شوند.

پشتیبانی - روبن "روکز" باربوسا

طرفداران ممکن است جشن بگیرند زیرا Rhuckz که بزرگترین شگفتی جهان 2022 بود، اکنون عضو تمام وقت تیم خواهد بود. Zdravets "Hylissang" Iliev Galabov باید با پشتیبانی آکادمی برای Fnatic جایگزین می شد زیرا پشتیبانی FNC در آن زمان در مسابقات اولیه Worlds 2022 مبتلا به کووید بود. Rhuckz کار فوق العاده ای را با کل تیم انجام داد و موفق شد KDA برتر کل مسابقات را به دست آورد. او 0/0/8 در Leona و 0/0/14 در Nautilus رفت، کاملاً در تضاد با Hyli بود، که به خاطر مرگ مکرر در درگیری‌ها و هنگام تلاش برای خلق نمایشنامه بدنام است.


پشتیبانی - روبن "روکز" باربوسا

Rhuckz در نتیجه موفقیت خود احترام و اعتماد مدیریت Fnatic را به دست آورده است، بنابراین او اکنون واجد شرایط بازی در مسابقات بزرگ است. از آنجایی که او می تواند در حین لنج به رکلس بچسبد و فقط در زمانی که تیم به آن نیاز دارد با راکان قابل اعتماد خود پرسه بزند، به نظر می رسد حمایت قوی تری برای رکلس نیز باشد.

به نظر می رسد تیم جدید Fnatic بسیار قابل اعتمادتر از تیم قبلی است. Rhuckz و Rekkles تیم فوق‌العاده‌ای هستند و اگر Humanoid نتواند در مرحله لاینینگ دست برتر را به دست آورد، ممکن است یک شبکه ایمنی ایجاد کند. پیش بینی می شود Fnatic یکی از 4 تیم برتر در سال 2023 LEC باشد، علیرغم اینکه Rekkles و Rhuckz باید یک بار دیگر و برای اولین بار خود را تثبیت کنند.

خوشبختانه، شروع اسپلیت زمستانی روز چهارشنبه است، بنابراین برای تماشای سوئدی در حال اجرا نیازی نیست مدت زیادی منتظر بمانیم!

Click star to rate
5 (2 rating)
Frenkie Tran
Written by: Frenkie Tran
My football predictions cover a variety of competitions and tournaments. In addition to English and European football, football predictions also include tips on games taking place in the USA, Australia, Africa, South America and beyond, from famous leagues such as the Premier League, La Liga and Bundesliga to popular national leagues such as Croatian First League and Portugal Primeira.

Related Content

Rekkles Impresses در اولین بازی LCK برای T1: A Strong Performance
Rekkles Impresses در اولین بازی LCK برای T1: A Strong Performance
T1 Rekkles اولین بار در LCK CL با آکادمی T1، تطبیق پذیری و عزم را علیرغم یک شکست سری به نمایش می گذارد.
اسطوره اتحادیه اروپا Rekkles به سازمان برتر ورزش های الکترونیکی در کره منتقل می شود
اسطوره اتحادیه اروپا Rekkles به سازمان برتر ورزش های الکترونیکی در کره منتقل می شود
مارتین "رکلس" لارسون، بازیکن برجسته لیگ افسانه های سوئد، رسما به سازمان ورزش های الکترونیکی T1 در لیگ افسانه قهرمانان کره (LCK) پیوست.
پیش بینی ما برای تقسیم زمستانی LEC
پیش بینی ما برای تقسیم زمستانی LEC
سه تیم برتر از LEC Summer Split 2022 ممکن است علیرغم همه تغییرات پرسنلی همچنان با این ترتیب به پایان برسند.
تفسیر و نتایج زنده Hwacheon KSPO Women vs Suwon FMC Women، 2024/03/21 (لیگ زنان کره جنوبی)
تفسیر و نتایج زنده Hwacheon KSPO Women vs Suwon FMC Women، 2024/03/21 (لیگ زنان کره جنوبی)
تفسیر زنده لیگ K زنان کره جنوبی برای زنان Hwacheon KSPO در مقابل زنان Suwon FMC در تاریخ 2024/03/21، شامل آمار بازی کامل، H2H، ترکیب‌ها، آخرین مسابقه، رویدادهای کلیدی و تفسیر است که فوراً به‌روزرسانی می‌شود.
نظرات و نتایج زنده Sejong Sportstoto Women vs Gyeongju Women, 2024/03/21 (لیگ K زنان کره جنوبی)
نظرات و نتایج زنده Sejong Sportstoto Women vs Gyeongju Women, 2024/03/21 (لیگ K زنان کره جنوبی)
تفسیر زنده لیگ K زنان کره جنوبی برای Sejong Sportstoto Women vs Gyeongju Women در تاریخ 2024/03/21، شامل آمار بازی کامل، H2H، ترکیب‌ها، آخرین مسابقه، رویدادهای کلیدی و تفسیر است که فوراً به‌روزرسانی می‌شود.
برترین سایت‌های شرط‌بندی
PROMOCODE: BETIMATE<br> Get a 130% bonus with the promo code
Make your first deposit

PROMOCODE: BETIMATE
Get a 130% bonus with the promo code

Get a 130% bonus on your 1st deposit with the promo code and place bets!
Register and get your bonus to get you started!
Bet with high odds!