لیگهای محبوب

سایر لیگها

T1 با نتیجه 3-0 بر Weibo Gaming مسلط شد تا LoL Worlds Victory را در کره به دست آورد

T1، تیم غالب ورزش‌های الکترونیکی از کره جنوبی، پس از یک مسابقه هیجان‌انگیز در برابر Weibo Gaming، تیمی مستقر در چین، در مسابقات قهرمانی جهانی لیگ افسانه‌ها پیروز شد.
Anna Ciao
توسط: Anna Ciao

T1 به عنوان برنده مسابقات قهرمانی لیگ افسانه های جهانی ظاهر شد و چهارمین عنوان جهانی خود را با پیروزی 3-0 مقابل Weibo Gaming در فینال به دست آورد.

در طول مسابقات، T1 برتری خود را به نمایش گذاشت و به طور مداوم حرکات درست و اجرای استراتژی ها را با دقت انجام داد. عملکرد آنها در فینال به ویژه چشمگیر بود، زیرا آنها در هر نقشه از حریفان خود پیشی گرفتند، که منجر به پایانی تا حدی ضدکلیماتیک برای یک تورنمنت در غیر این صورت محکم شد.

به عنوان تنها تیم کره جنوبی که به مرحله نیمه نهایی راه یافت، T1 از مزیت حمایت شهر خود لذت برد زیرا مسابقات در گوچوک اسکای گنبد سئول برگزار شد. امسال، هر سه نیمه نهایی دیگر از لیگ LPL چین تجلیل کردند و سفر T1 به فینال را قابل توجه تر کرد.

در مرحله براکت، T1 به طور قاطعانه دو تیم چینی LNG Esports و JD Gaming را با امتیازهای 3-0 و 3-1 شکست داد. این زمینه را برای مسابقه نهایی آنها در برابر Weibo Gaming، دیگر تیم چینی فراهم کرد. احساسات غالب در بین بسیاری از کشورهای خارج از کره این بود که تیم های چینی برنده مسابقات بودند و پیروزی T1 بر آنها نشانی از قدرت استثنایی آنها در Worlds بود.

با چهارمین جام قهرمانی جهان، T1 بار دیگر جایگاه خود را به عنوان یکی از موفق ترین سازمان ها در تاریخ لیگ افسانه ها تثبیت کرد. این پیروزی بسیار مهم است زیرا اولین برد آنها از سال 2016 است که از آن زمان تاکنون دو بار به فینال رسیده اند اما در هر دو مورد کوتاهی کرده اند. سال گذشته، آنها یک باخت دلخراش 3-2 مقابل DRX را متحمل شدند.

T1 امسال با بلاتکلیفی مواجه شد، به خصوص زمانی که ستاره لی "فاکر" سانگ هیوک در اواسط فصل دچار مصدومیت شد. این نگرانی واقعی وجود داشت که آنها حتی ممکن است واجد شرایط مسابقات جهانی نباشند. با این حال، T1 انعطاف پذیری خود را ثابت کرد و توانایی خود را برای غلبه بر موانع به نمایش گذاشت.

با وجود گیم پلی کمی ضعیف در فینال، تماشای کلی رویداد Worlds فریبنده بود. مراسم افتتاحیه اجرای زنده از Heartsteel، گروه پسر از جهان League of Legends، و گروه KPop NewJeans، سرود Worlds 2023 را اجرا کردند.

علاوه بر اجرای موسیقی، Riot Games اعلام کرد که فینال Worlds 2024 در سالن مشهور O2 Arena لندن با ظرفیت حداکثر 20000 نفر برگزار خواهد شد. پس از موفقیت مسابقات دعوتی میان فصل امسال که در لندن برگزار شد، انتظارات برای فینال سال آینده در حال حاضر بالاست.

Riot Games اعلام کرده است که فینال قهرمانی جهان سال آینده در سالن O2 لندن برگزار خواهد شد. این خبر هیجان انگیز قبل از بازی یکشنبه فاش شد.

Click star to rate
5 (1 rating)
Anna Ciao
Written by: Anna Ciao
Anna Ciao is a sports content contributor at Betimate. Born and raised in a rural village in China, I have had a passion for football and various sports such as basketball, volleyball, badminton, from a young age. Along with diligent studies, I achieved an IELTS score of 8.0 in the English language, and I have become a content contributor specializing in sports, particularly football, as I am today. I hope that my articles are helpful to readers.

Related Content

جوایز LCK 2023: فهرست کامل برندگان در همه دسته‌ها فاش شد
جوایز LCK 2023: فهرست کامل برندگان در همه دسته‌ها فاش شد
برندگان جوایز LCK 2023 با بهترین و باهوش ترین بازیکنان حرفه ای لیگ کره حضور دارند.
T1 Faker برنده بهترین بازیکن سال Esports PC شد
T1 Faker برنده بهترین بازیکن سال Esports PC شد
T1 Faker با دریافت جایزه ای مفتخر شده است که نه تنها مهارت و دستاوردهای استثنایی او در League of Legends بلکه تاثیر کلی و مشارکت او در کل دنیای ورزش های الکترونیکی را به رسمیت می شناسد.
لیست جامع بازیکنان لیگ افسانه ها با بیشترین تعداد مسابقات قهرمانی جهان
لیست جامع بازیکنان لیگ افسانه ها با بیشترین تعداد مسابقات قهرمانی جهان
بیایید تمرکز خود را به دیگر متخصصان ورزش های الکترونیکی معطوف کنیم که در کنار Faker به عنوان بازیکنانی در League of Legends (LoL) با بیشترین تعداد قهرمانی جهانی و قهرمانی جهانی ایستاده اند.
T1 از فهرست کامل League of Legends برای فصل 2024 رونمایی کرد
T1 از فهرست کامل League of Legends برای فصل 2024 رونمایی کرد
قهرمانان جهان 2023، T1، تأیید کرده اند که فهرست آنها متشکل از زئوس، اونر، فاکر، گومایوسی و کریا برای فصل آینده 2024 دست نخورده باقی خواهد ماند.
تفسیر و نتایج زنده Hwacheon KSPO Women vs Suwon FMC Women، 2024/03/21 (لیگ زنان کره جنوبی)
تفسیر و نتایج زنده Hwacheon KSPO Women vs Suwon FMC Women، 2024/03/21 (لیگ زنان کره جنوبی)
تفسیر زنده لیگ K زنان کره جنوبی برای زنان Hwacheon KSPO در مقابل زنان Suwon FMC در تاریخ 2024/03/21، شامل آمار بازی کامل، H2H، ترکیب‌ها، آخرین مسابقه، رویدادهای کلیدی و تفسیر است که فوراً به‌روزرسانی می‌شود.
برترین سایت‌های شرط‌بندی
PROMOCODE: BETIMATE<br> Get a 130% bonus with the promo code
Make your first deposit

PROMOCODE: BETIMATE
Get a 130% bonus with the promo code

Get a 130% bonus on your 1st deposit with the promo code and place bets!
Register and get your bonus to get you started!
Bet with high odds!