لیگهای محبوب

سایر لیگها

T1 از فهرست کامل League of Legends برای فصل 2024 رونمایی کرد

قهرمانان جهان 2023، T1، تأیید کرده اند که فهرست آنها متشکل از زئوس، اونر، فاکر، گومایوسی و کریا برای فصل آینده 2024 دست نخورده باقی خواهد ماند.
Anna Ciao
توسط: Anna Ciao

پس از ماه‌ها انتظار و گمانه‌زنی طرفداران، فهرست T1 League of Legends برای فصل 2024 بالاخره تایید شد. این اعلام پس از پیروزی T1 در مسابقات قهرمانی جهان 2023 منتشر شد و بر هیجان اطراف تیم افزود.

T1 در ابتدا به یک اعلامیه آتی اشاره کرد و این انتظار را در بین طرفداران ایجاد کرد. این تیزر در ساعت 2:10 بامداد روز 23 نوامبر، تنها چهار روز پس از کسب چهارمین قهرمانی قهرمان جهان، منتشر شد.

T1 که تنها نماینده LCK در این رقابت بود، در فینال با Weibo Gaming، چهارمین نفر از LPL روبرو شد. آنها عملکرد برتری به دست آوردند و با نتیجه 3-0 پیروز شدند. قابل ذکر است، این فهرست قبلاً یک سال قبل به فینال Worlds 2022 رسیده بود اما در یک مسابقه هیجان انگیز 3-2 به DRX باخت.

T1، آخرین تیم LCK باقی مانده در این رقابت، در فینال با Weibo Gaming، چهارمین نفر از LPL روبرو شد. آنها عملکردی استثنایی از خود به نمایش گذاشتند و Weibo Gaming را با پیروزی پرشور 3-0 شکست دادند. شایان ذکر است که این فهرست T1 قبلاً به فینال Worlds 2022 راه یافته بود، جایی که متأسفانه در یک سری رقابتی نزدیک مقابل DRX با نتیجه 3-2 شکست خوردند.

برای فصل آینده 2024، فهرست T1 مصمم است که یک بار دیگر همه چیز را ارائه دهد. آنها با هدف دستیابی به موفقیت و نشان دادن نشان خود در صحنه League of Legends آماده هستند تا سفر دیگری را آغاز کنند.

در پایان سال 2023، لی "فاکر" سانگ هیوک، بازیکن نمادین، با امضای قراردادی سه ساله که تا نوامبر 2025 ادامه خواهد داشت، به T1 متعهد شد. ژوئن قرار است در سال 2024 منقضی شود.

این وضعیت به گمانه زنی در جامعه منجر شد زیرا سه عضو فهرست قهرمانی T1 پس از مسابقات جهانی 2023 به عنوان بازیکن آزاد تبدیل شدند. هواداران و کارشناسان مشتاقانه منتظر اخبار مربوط به برنامه های آینده این بازیکنان و تأثیر بالقوه بر ترکیب تیم برای فصل آینده بودند.

قبل از شروع Worlds، لی "گومایوسی" مین هیونگ در مصاحبه ای با ناور اشاره کرد که ترکیب فعلی T1 به طور بالقوه می تواند آخرین آنها باشد. این بیانیه به گمانه زنی ها دامن زد و بر پیش بینی ها پیرامون برنامه های آینده تیم و تغییرات احتمالی فهرست افزود. طرفداران و دنبال کنندگان مشتاقانه منتظر تحولات و اطلاعیه های بیشتر از T1 در مورد ترکیب آنها برای فصل آینده بودند.

امروز، T1 با اعلام این که ربات لانر گومایوسی، حمایت از ریو "کریا" مین سئوک، و لنگر برتر چوی "زئوس" وو جِه، همگی دوباره با این سازمان قرارداد بسته اند، به گمانه زنی ها پایان داد. این یک لحظه مهم در تاریخ T1 است زیرا اولین بار است که یک فهرست قهرمان قهرمانی انتخاب می کند تا به طور کامل برای یک فصل دیگر بازگردد.

در گذشته، حتی پس از قهرمانی T1 در مسابقات جهانی در سال‌های 2013، 2015 و 2016، هیچ یک از این تیم‌های پیروز نتوانستند یک سال دیگر با هم رقابت کنند. این باعث می شود که تصمیم Gumayusi، Keria و Zeus برای امضای مجدد با T1 یک پیشرفت منحصر به فرد و هیجان انگیز برای سازمان و طرفداران آن باشد. تداوم فهرست امید و انتظار برای موفقیت های آینده را به ارمغان می آورد.

در یک اطلاعیه مهم، دیروز T1 فاش کرد که کیم "kkOma" جئونگ گیون، سرمربی سابق تیم های قهرمانی قبلی آنها، باز خواهد گشت. kkOma در فصل آینده نقش سرمربی را برای قهرمانان جهان 2023 بر عهده خواهد گرفت.

این خبر دارای وزن قابل توجهی است زیرا kkOma سابقه مربیگری قابل توجهی دارد و T1 را به چندین قهرمانی در گذشته هدایت کرده است. علاوه بر این، او اخیرا تیم ملی کره جنوبی را به مدال طلا در بازی های آسیایی هدایت کرد و توانایی های مربیگری استثنایی خود را به نمایش گذاشت.

T1 ROSTER FOR LCK 2024 ROLE
Choi “Zeus” Woo-je Top lane
Mun “Oner” Hyeon-jun Jungle
Lee “Faker” Sang-hyeok Mid lane
Lee “Gumayusi” Min-hyeong Bot lane
Ryu “Keria” Min-seok Support
Kim “kkOma” Jeong-gyun Head coach
Im “Tom” Jae-hyeon Coach
Lee “Oliver” Nam-hoon Manager
Moon Kyung-nam Manager

پس از استعفای غیرمنتظره سرمربی تیم بائه "بنگی" سونگ وونگ که سه بار قهرمان جهان شده بود، T1 در تابستان LCK 2023 با انتقال مربیگری مواجه شد. "تام" جائه هیون، جنگل‌بان سابق SK Telecom T1 این نقش را بر عهده گرفت. سرمربی موقت، برای هدایت تیم آماده می شود.

تحت هدایت تام، T1 باقی مانده فصل LCK تابستان 2023 را به پایان رساند. آنها در فصل عادی پنجم شدند و در پلی آف عملکرد خوبی داشتند و مقام دوم را تضمین کردند. اما در فینال با نتیجه 3 بر صفر مغلوب Gen.G شدند.

علیرغم شکست در پلی آف، دوره مربیگری موقت تام ثبات را فراهم کرد و به T1 اجازه داد تا به سفر رقابتی خود در طول فصل ادامه دهد.

با کسب رتبه دوم از طریق امتیاز قهرمانی، T1 به مسابقات جهانی 2023 راه یافت. در طول مرحله سوئیس، آنها با رکورد 3-1 عملکرد تحسین برانگیزی داشتند. با صعود به پلی آف، T1 با شکست LNG Esports با نتیجه قانع کننده 3-0 در مرحله یک چهارم نهایی، قدرت خود را به نمایش گذاشت. آنها در نیمه نهایی به مصاف جی دی گیمینگ رفتند و با نتیجه 3-1 پیروز شدند. سرانجام، T1 در فینال بر یک تیم قدرتمند LPL، Weibo Gaming، پیروز شد تا عنوان قهرمانی Worlds 2023 را به دست آورد. سفر چشمگیر آنها انعطاف پذیری و توانایی آنها را برای غلبه بر حریفان سرسخت در مسیر پیروزی به نمایش گذاشت.

Click star to rate
5 (1 rating)
Anna Ciao
Written by: Anna Ciao
Anna Ciao is a sports content contributor at Betimate. Born and raised in a rural village in China, I have had a passion for football and various sports such as basketball, volleyball, badminton, from a young age. Along with diligent studies, I achieved an IELTS score of 8.0 in the English language, and I have become a content contributor specializing in sports, particularly football, as I am today. I hope that my articles are helpful to readers.

Related Content

جوایز LCK 2023: فهرست کامل برندگان در همه دسته‌ها فاش شد
جوایز LCK 2023: فهرست کامل برندگان در همه دسته‌ها فاش شد
برندگان جوایز LCK 2023 با بهترین و باهوش ترین بازیکنان حرفه ای لیگ کره حضور دارند.
T1 Faker برنده بهترین بازیکن سال Esports PC شد
T1 Faker برنده بهترین بازیکن سال Esports PC شد
T1 Faker با دریافت جایزه ای مفتخر شده است که نه تنها مهارت و دستاوردهای استثنایی او در League of Legends بلکه تاثیر کلی و مشارکت او در کل دنیای ورزش های الکترونیکی را به رسمیت می شناسد.
لیست جامع بازیکنان لیگ افسانه ها با بیشترین تعداد مسابقات قهرمانی جهان
لیست جامع بازیکنان لیگ افسانه ها با بیشترین تعداد مسابقات قهرمانی جهان
بیایید تمرکز خود را به دیگر متخصصان ورزش های الکترونیکی معطوف کنیم که در کنار Faker به عنوان بازیکنانی در League of Legends (LoL) با بیشترین تعداد قهرمانی جهانی و قهرمانی جهانی ایستاده اند.
T1 با نتیجه 3-0 بر Weibo Gaming مسلط شد تا LoL Worlds Victory را در کره به دست آورد
T1 با نتیجه 3-0 بر Weibo Gaming مسلط شد تا LoL Worlds Victory را در کره به دست آورد
T1، تیم غالب ورزش‌های الکترونیکی از کره جنوبی، پس از یک مسابقه هیجان‌انگیز در برابر Weibo Gaming، تیمی مستقر در چین، در مسابقات قهرمانی جهانی لیگ افسانه‌ها پیروز شد.
تفسیر و نتایج زنده Hwacheon KSPO Women vs Suwon FMC Women، 2024/03/21 (لیگ زنان کره جنوبی)
تفسیر و نتایج زنده Hwacheon KSPO Women vs Suwon FMC Women، 2024/03/21 (لیگ زنان کره جنوبی)
تفسیر زنده لیگ K زنان کره جنوبی برای زنان Hwacheon KSPO در مقابل زنان Suwon FMC در تاریخ 2024/03/21، شامل آمار بازی کامل، H2H، ترکیب‌ها، آخرین مسابقه، رویدادهای کلیدی و تفسیر است که فوراً به‌روزرسانی می‌شود.
برترین سایت‌های شرط‌بندی
PROMOCODE: BETIMATE<br> Get a 130% bonus with the promo code
Make your first deposit

PROMOCODE: BETIMATE
Get a 130% bonus with the promo code

Get a 130% bonus on your 1st deposit with the promo code and place bets!
Register and get your bonus to get you started!
Bet with high odds!