لیگهای محبوب

سایر لیگها

تن هگ به رشفورد پایان داد و گمانه زنی های نقل و انتقالاتی PSG: برای فروش نیست!

اریک تن هاگ، سرمربی منچستریونایتد اعلام کرد که فروش مارکوس راشفورد به پاری سن ژرمن جزو برنامه های این باشگاه نیست.
Anna Ciao
توسط: Anna Ciao

در میان موج جدیدی از گمانه زنی ها در مورد انتقال احتمالی مارکوس راشفورد به پاری سن ژرمن، با گزارش هایی مبنی بر پیشنهادی 75 میلیون پوندی (96 میلیون دلاری)، اریک تن هاگ، سرمربی منچستریونایتد ، به سرعت هر گونه صحبت در مورد خروج مهاجم از اولدترافورد را رد کرد. PSG که به احتمال زیاد کیلیان امباپه را در پایان فصل از دست می دهد، طبق گزارشات، رشفورد را از نظر سبک بازی و شخصیت یک فرد ایده آل می داند. با این حال، هنگامی که در مورد احتمال خروج راشفورد سؤال شد، تن هاگ بلافاصله گفتگو را خاموش کرد.

اریک تن هاگ، سرمربی منچستریونایتد، در جریان کنفرانس مطبوعاتی روز جمعه خود، هنگامی که در مورد احتمال جدایی مارکوس راشفورد سوال شد، قاطعانه گفت: "ما فصل گذشته او را به مدت چهار سال به قصد فروش او امضا نکردیم. او باید بخشی از این باشد. بنابراین این موضوعی نیست که ما در مورد آن صحبت کنیم." تن هاگ تاکید کرد که راشفورد بخشی حیاتی از برنامه های منچستریونایتد است و برای انتقال در نظر گرفته نمی شود.

در حالی که اریک تن هاگ قاطعانه ایده جدایی مارکوس رشفورد از منچستریونایتد را رد کرد، سوالی که از سرمربی مطرح شد در زمینه قوانین سود و پایداری بود که قبلاً فعالیت های نقل و انتقالات یونایتد را محدود کرده بود. منتقدان استدلال می کنند که این قوانین باشگاه ها را تشویق می کند تا فارغ التحصیلان آکادمی را بفروشند، زیرا کل مبلغ انتقال می تواند به عنوان سود ثبت شود.

با این وجود، علیرغم پاسخ تن هاگ، یک پیشنهاد فریبنده از پاری سن ژرمن همچنان می تواند برای همه طرف های درگیر، از جمله باشگاه ها و خود بازیکن، منطقی باشد. با توجه به اینکه سر جیم رتکلیف به دنبال رفع عدم تعادل مالی ناشی از سال‌ها جذب ناکافی در اولدترافورد است، ممکن است معامله با PSG با نیاز به تعادل در حساب‌ها مطابقت داشته باشد. با این حال، باید دید که آیا پیشنهادهای ملموسی محقق خواهد شد یا خیر و آیا منچستریونایتد مایل به خرید ایده فروش راشفورد است یا خیر.

در حالی که منچستریونایتد خود را برای رویارویی با رقیب اصلی خود لیورپول در اولدترافورد آماده می کند، گمانه زنی های نقل و انتقالات احتمالا کمترین نگرانی هر کسی خواهد بود. تمرکز شیاطین سرخ بر روی خود مسابقه خواهد بود، زیرا این یکی از آخرین فرصت های واقعی آنها برای رقابت برای نقره این فصل است. علاوه بر این، هواداران یونایتد از ممانعت بالقوه لیورپول برای کسب جام لذت خواهند برد. شدت و رقابت بین دو باشگاه، این دیدار را به یک رویداد مهم و مورد انتظار تبدیل کرده است و هر دو تیم مصمم به پیروزی هستند.

Click star to rate
5 (1 rating)
Anna Ciao
Written by: Anna Ciao
Anna Ciao is a sports content contributor at Betimate. Born and raised in a rural village in China, I have had a passion for football and various sports such as basketball, volleyball, badminton, from a young age. Along with diligent studies, I achieved an IELTS score of 8.0 in the English language, and I have become a content contributor specializing in sports, particularly football, as I am today. I hope that my articles are helpful to readers.

Related Content

ابراز نارضایتی هواداران چلسی از بوهلی: باشگاه تبدیل به یک "مایه خنده" می شود
ابراز نارضایتی هواداران چلسی از بوهلی: باشگاه تبدیل به یک "مایه خنده" می شود
مکاتبات بین مدیر اجرایی کریس ژوراسک و اعتماد حامیان چلسی، بحثی باز و صریح را نشان می دهد.
کوبی ماینو برای اولین بار به تیم ملی انگلیس برای منچستریونایتد دعوت شد
کوبی ماینو برای اولین بار به تیم ملی انگلیس برای منچستریونایتد دعوت شد
هافبک منچستریونایتد توسط گرت ساوتگیت از تیم زیر 21 ساله ها صعود کرد. این احتمال وجود دارد که او اولین بازی خود را در بازی های آینده مقابل برزیل یا بلژیک انجام دهد.
راتکلیف هزینه هنگفت منچستریونایتد برای "چند بازیکن بزرگ" را رد کرد
راتکلیف هزینه هنگفت منچستریونایتد برای "چند بازیکن بزرگ" را رد کرد
رتکلیف از صبری که آرسنال نسبت به آرتتا نشان داده است قدردانی کرد و آن را یک ویژگی مثبت دانست. از سوی دیگر، کریستین اریکسن از زمان بازی خود ناراضی است، زیرا تنها در 11 بازی به میدان رفته است.
دستگیری‌ها در ارتباط با رویداد غم‌انگیز شعار در جریان بازی منچستریونایتد و لیورپول انجام شد
دستگیری‌ها در ارتباط با رویداد غم‌انگیز شعار در جریان بازی منچستریونایتد و لیورپول انجام شد
پس از بازی یکشنبه یک چهارم نهایی جام حذفی بین منچستریونایتد و لیورپول در اولدترافورد، دو هوادار منچستریونایتد به دلیل اینکه ظاهراً در شعارهای توهین آمیز مربوط به فاجعه هیلزبورو شرکت کرده بودند، توسط مقامات دستگیر شدند.
نقض قوانین مالی: ناتینگهام فارست چهار امتیاز کسر کرد
نقض قوانین مالی: ناتینگهام فارست چهار امتیاز کسر کرد
ناتینگهام فارست به دلیل اعتراف به نقض قوانین سود و پایداری لیگ برتر (PSR) با کسر چهار امتیاز جریمه شد.
برترین سایت‌های شرط‌بندی
BONUS UP TO $250 - THE SMARTER WAY TO BET!
Welcome bonus up to $250

BONUS UP TO $250 - THE SMARTER WAY TO BET!

VOdds positions itself as a premier sports betting brokererage, offering users the ability to compare odds across various bookmakers through a unified single-wallet platform.