لیگهای محبوب

سایر لیگها

نتیجه نهایی من سیتی و بایرن (لیگ قهرمانان): سه آسی این کار را برای سیتی انجام می دهد

نتیجه نهایی من سیتی و بایرن (لیگ قهرمانان): منچسترسیتی در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا (UCL) پس از شکست 3-0 بایرن مونیخ در بازی رفت، دست برتر را دارد.
Frenkie Tran
توسط: Frenkie Tran

منچسترسیتی با شکست 3-0 بایرن مونیخ در دیدار رفت لیگ قهرمانان اروپا به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه یافت. این پیروزی باعث افزایش بردهای خانگی سیتیزنز در UCL شد که اکنون به 25 بازی رسیده است که رکورد کلی یک تیم انگلیسی در این رقابت ها است.

نکات مهم من سیتی و بایرن

نیازی به یک متخصص فوتبال نیست که حدس بزند که استراتژی بایرن شامل محدود کردن حضور ارلینگ هالند است. یان سامر، که تقریباً خونسردی خود را از دست داد وقتی در محوطه شش قدمی خود با توپ تردید داشت، به نظر نمی رسید که این پیام را دریافت کند، اما خوشبختانه برای دروازه بان بایرن، دفع او از هالند با توپ خارج شد و راهی امن شد. بایرن هرگز قرار نبود موقعیت های زیادی داشته باشد، اما آنها یک موقعیت فوق العاده به دست آوردند که به جمال موسیالا رسید، ضربه نیش دار او توسط روبن دیاس به خوبی مهار شد.


نکات مهم من سیتی و بایرن

خلاصه بازی من سیتی و بایرن

لحظاتی بعد، رودری با یک ضربه زیبا روی پای چپ ضعیف‌ترش، ضربه‌ای زیبا را به خانه برد و باعث شد که این ضربه حتی گران‌تر به نظر برسد. بد نیست برای بازیکنی که تا قبل از امشب برای سیتی گل UCL را نزده بود. بایرن فقط به خاطر آن یک لحظه درخشان وارد نیمه شد، اما هر آنچه توماس توخل در این نیمه گفت به وضوح تیمش را تحریک کرد زیرا لروی سانه دو بار در 10 دقیقه ابتدایی نیمه دوم کف ادرسون را نیش زد. از سامر خواسته شد تا توقفی قابل توجه برای خنثی کردن تلاش آکروباتیک دیاس انجام دهد که به سرعت تبدیل به یک سرگردان واقعی شد.


خلاصه بازی من سیتی و بایرن

با این حال، پس از آن، دروازه بان بایرن درمانده شد زیرا سیتی به سرعت از خطای دایوت اوپامکانو استفاده کرد، قبل از اینکه هالند ماهرانه یک سانتر را روی سر برناردو سیلوا ارسال کرد، که در دو برابر کردن برتری میزبان اشتباه نکرد. گل سوم سیتی به نظر دردسرساز بود و 15 دقیقه مانده به پایان به درستی محقق شد. هیچ جایزه ای برای فهمیدن اینکه چه کسی آن را به چنگ آورد - آن مرد هالند در نهایت گل زد، پس از ناک دان درخشان جان استونز به سیتی فرصت داد تا به نیمه نهایی برود. بایرن در عین حال شب بسیار بدی را پشت سر گذاشت و اکنون برای سومین بار متوالی با احتمال شکست در مرحله یک چهارم نهایی UCL روبرو است.

بهترین بازیکن مسابقه: برناردو سیلوا (منچستر سیتی)

نتیجه نهایی من سیتی مقابل بایرن

  1 ساعت 2 ساعت نهایی
من سیتی 1 2 3
بایرن 0 0 0

اهداف

  • (دقیقه 27) 1 - 0 رودری - من سیتی
  • (دقیقه 51) 1 - 0 سیلوا ب - من سیتی
  • (دقیقه 51) 1 - 0 هالند ای. - من سیتی

ترکیب من سیتی مقابل بایرن مشخص شد

Highlights & Goals popular Leagues:

Click star to rate
5 (1 rating)
Frenkie Tran
Written by: Frenkie Tran
My football predictions cover a variety of competitions and tournaments. In addition to English and European football, football predictions also include tips on games taking place in the USA, Australia, Africa, South America and beyond, from famous leagues such as the Premier League, La Liga and Bundesliga to popular national leagues such as Croatian First League and Portugal Primeira.

Related Content

تساوی آرسنال بایرن، منچسترسیتی به مصاف رئال مادرید در دور رفت لیگ قهرمانان اروپا می رود
تساوی آرسنال بایرن، منچسترسیتی به مصاف رئال مادرید در دور رفت لیگ قهرمانان اروپا می رود
در روز جمعه، 15 مارس 2024، ساعت 12:00 CET، قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی، نیمه نهایی و فینال لیگ قهرمانان اروپا 2023/24 انجام شد.
صعود آرسنال به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ضربات پنالتی، پایان انتظار 14 ساله
صعود آرسنال به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ضربات پنالتی، پایان انتظار 14 ساله
در یک نبرد پر تنش در مرحله یک هشتم نهایی که با نتیجه 1-1 به پایان رسید، آرسنال موفق شد برای اولین بار پس از 14 سال به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود کند. آنها روز سه شنبه با پیروزی در ضربات پنالتی مقابل پورتو به سختی از این مسابقه فرار کردند.
توضیح کول پالمر برای جدایی از من سیتی و پیوستن به چلسی
توضیح کول پالمر برای جدایی از من سیتی و پیوستن به چلسی
پس از پیروزی 3-2 چلسی مقابل نیوکاسل، کول پالمر، بازیکن چلسی، انتخاب خود را برای جدایی از منچسترسیتی در تابستان گذشته روشن کرد.
عزم منچستریونایتد برای امضای قرارداد با هری کین: هر کاری که ممکن است انجام خواهد داد
عزم منچستریونایتد برای امضای قرارداد با هری کین: هر کاری که ممکن است انجام خواهد داد
در صورتی که هری کین در دسترس باشد، منچستریونایتد تمام تلاش خود را برای تضمین امضای او بخصوص به عنوان مهاجم بایرن مونیخ انجام خواهد داد.
درخواست ویژه گواردیولا از کلوپ برای خروج لیورپول
درخواست ویژه گواردیولا از کلوپ برای خروج لیورپول
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، آشکارا تمایل خود را برای صرف شام با یورگن کلوپ ابراز کرد.