لیگهای محبوب

سایر لیگها

ناپولی در حال حاضر به عنوان محبوب ترین قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شناخته می شود

مورد علاقه جدید شما در لیگ قهرمانان ناپولی است! منچسترسیتی، بایرن مونیخ و رئال مادرید همگی در نیمه نهایی قرعه کشی یک چهارم نهایی قرار گرفتند.
Frenkie Tran
توسط: Frenkie Tran

تیمی که پیش از این توسط پپ گواردیولا به عنوان تیم برتر اروپا معرفی شده بود، تنها شانس رویارویی با منچسترسیتی، بایرن مونیخ یا رئال مادرید را در دیدار پایانی لیگ قهرمانان اروپا خواهد داشت.

قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا که صبح جمعه برگزار شد ناامید کننده نبود. دو تیم بسیار محبوب، منچسترسیتی و بایرن مونیخ، در مقابل یکدیگر قرار گرفتند و برای کسب سهمیه در نیمه نهایی رقابت کردند.

علاوه بر این، رئال مادرید، قهرمان فعلی، یک بار دیگر به مصاف چلسی خواهد رفت و هواداران امیدوارند یک مسابقه به همان اندازه فشرده و هیجان انگیز فصل گذشته در مرحله یک چهارم نهایی بین دو تیم برگزار شود.

Betimate تجزیه و تحلیلی از برندگان و بازندگان قرعه کشی روز جمعه ارائه خواهد کرد که شامل دیدارهای بین ناپولی و آث میلان از ایتالیا و اینتر در مقابل بنفیکا، تیم شگفتی ساز فصل، همچنین از سری آ بود.

برنده: سری آ

مردم ایتالیا به خرافه پرستی معروف هستند و جمعه هفدهم مانند جمعه سیزدهم بدشانس محسوب می شود. به این ترتیب تاریخ قرعه کشی تیم های سری آ خوش یمن نبود. با این حال، در کمال تعجب همگان، قرعه کشی فوق العاده خوب پیش رفت. حتی الساندرو کاستاکورتا، مدافع سابق ایتالیا که اکنون کارشناس اسکای اسپورت ایتالیا است، از کار هامیت آلتین تاپ و پاتریک کلایورت در طول قرعه کشی راضی بود و آنها را به خاطر این کار تحسین کرد.


سری آ حداقل یک تیم در نیمه نهایی تضمین شده است

این واقعیت که ناپولی با آث میلان همراه شد به این معنی است که سری آ حداقل یک تیم در نیمه نهایی تضمین شده است. اگر اینتر موفق به شکست بنفیکا شود، حتی ممکن است یک ماجرای تمام ایتالیایی در نیمه نهایی رخ دهد. با این حال، هیچ کس چیزی را بدیهی نمی‌داند زیرا ایتالیایی‌ها از سرنوشت وسوسه‌انگیز بیزارند. با این وجود، همه به حق خوشحال هستند که سری آ می تواند برای اولین بار از سال 2017 فینالیست لیگ قهرمانان شود.

برنده: ناپولی

می توان گفت که ناپولی احتمالا فینالیست رقابت های امسال خواهد شد. در حال حاضر، آنها با 18 امتیاز برتری قابل توجهی در صدر سری آ، قوی ترین تیم ایتالیا هستند که اتفاقی نیست. ثبات و کیفیت قابل توجه بازی آنها حتی بازیکنانی مانند میلان و اینتر را پشت سر گذاشته است. در واقع، آنها قبلاً در اوایل فصل میلان را 2-1 در سن سیرو شکست داده اند، که نشان می دهد تیم استفانو پیولی شانس کمی مقابل آنها دارد.


ناپولی احتمالا فینالیست رقابت های امسال خواهد بود

از طرفی میلان و بقیه اروپا باید نگران فرم ناپولی باشند. با وجود اظهارات اخیر پپ گواردیولا در مورد اینکه آنها بهترین تیم قاره هستند، قدرت تیم آنها غیرقابل انکار است. دفاع، خط میانی و حمله آنها همگی سرشار از استعداد است و دوتایی برجسته آنها یعنی ویکتور اوسیمهن و خویچا کوارتسلیا شاید پویاترین در فوتبال جهان باشد.

علاوه بر این، ناپولی در سری آ برتری راحت دارد، به این معنی که سرمربی آنها لوچیانو اسپالتی می‌تواند قبل و بعد از بازی‌های اروپایی خود به بازیکنان استراحت دهد. علیرغم اینکه ناپولی برای اولین بار در مرحله یک چهارم نهایی بازی می کند، دلیلی وجود ندارد که ناپولی امسال نتواند تمام راه را طی کند و قهرمان این رقابت ها شود.

بازنده: حجم کار من سیتی

سرمربی منچسترسیتی، گواردیولا، اذعان کرده است که کل دوران تصدی او در این باشگاه بر اساس اینکه آیا او می تواند قهرمان لیگ قهرمانان شود یا خیر، ارزیابی می شود. با این حال، رقابت امسال برای آنها چالش برانگیزتر شده است.

اگرچه رئال مادرید قهرمان کنونی است، اما بایرن مونیخ به عنوان تیمی در نظر گرفته می‌شود که همه می‌خواستند از آن دوری کنند، پس از اینکه در یک شانزدهم نهایی پاری سن ژرمن را به خوبی از بین بردند. پای دوم


منچسترسیتی استعداد و مربی لازم را برای صعود به فینال در استانبول دارد

علاوه بر این، حتی در صورت صعود منچسترسیتی، آنها باید در نیمه نهایی به مصاف مادرید یا چلسی بروند. تیم گواردیولا سال گذشته توسط مادرید حذف شد، در حالی که چلسی در فینال 2021 آنها را ناراحت کرد.

اگرچه منچسترسیتی استعداد و مربی لازم را برای صعود به فینال در استانبول دارد، اما قرعه کشی روز جمعه مشخص کرد که آنها باید این کار را به سختی انجام دهند. این وضعیت نه تنها برای رویای گواردیولا برای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، بلکه برای امیدهای منچسترسیتی برای پیشی گرفتن از آرسنال در بالای جدول لیگ برتر نیز قابل توجه است.

رسیدن به فینال بدون شک مستلزم تلاش زیاد منچسترسیتی است.

برنده: مدل کسب و کار بنفیکا

بنفیکا را دست کم نگیرید. آنها با وجود اینکه سخت ترین حریف نبودند، در مرحله یک شانزدهم نهایی کلوب بروژ را با نتیجه مجموع 7-1 شکست دادند. آنها پس از پیروزی قابل توجه مقابل ماکابی حیفا که به آنها کمک کرد با شکست پاری سن ژرمن، صدرنشین گروه خود شوند، مستحق تساوی مطلوب بودند. ضربه دیرهنگام ژائو ماریو در استادیوم سامی اوفر لحظه تعیین کننده ای برای آنها در لیگ قهرمانان این فصل بود.

بنفیکا برای اولین بار از سال 1990 در موقعیت عالی برای رسیدن به نیمه نهایی جام ملت های اروپا قرار دارد. با توجه به اینکه آنها به ترتیب در تابستان و ژانویه گذشته داروین نونز و انزو فرناندز را فروختند، این یک دستاورد قابل توجه است. مدل کسب و کار آنها هم در داخل و هم خارج از زمین نتیجه می دهد.


بنفیکا را دست کم نگیرید

سفر آنها لزوماً به اینجا ختم نمی شود. آنها در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف اینتر می روند که در این فصل ناهماهنگ بوده است، همانطور که پورتو در مرحله یک هشتم نهایی خود نشان داد. پورتو علیرغم باخت 1-0، بخش های زیادی از بازی مقابل نراتزوری را تحت سلطه خود داشت و شایان ذکر است که بنفیکا تیم بهتری نسبت به رقبای پرتغالی خود است و جایگاهش در جدول لیگ برتر این فصل نشان می دهد.

Eagles در حال پرواز هستند و با پول و تاریخ بیشتر، هیچ محدودیتی برای دستیابی به آنها وجود ندارد.

بازنده: دفاع از عنوان رئال مادرید

کارلو آنچلوتی ابراز تمایل نکرد که در مورد کدام تیم ها در مرحله یک هشتم نهایی دوری کند. رئال مادرید به رقیبی قدرتمند در این تورنمنت معروف است و آنها به یافتن راهی برای پیروزی بدون توجه به قدرت حریف شهرت دارند. آنچلوتی تنها به این موضوع اشاره کرد که دوست دارد در فینال به مصاف تیم سابقش میلان برود.


رئال مادرید به عنوان یک رقیب قدرتمند در این تورنمنت شناخته شده است

با این حال، مادرید با مسیر خطرناکی به استانبول روبرو است. لازم به ذکر است که مادرید سال گذشته با شکست چلسی و سیتی قهرمان مسابقات شد و کلاس، خونسردی و مقاومت خود را به نمایش گذاشت، هرچند در برخی موارد خوش شانس بودند. پاری سن ژرمن، چلسی و سیتی می توانستند آنها را حذف کنند و آنها فقط به لطف نمایش فوق العاده تیبو کورتوا از دروازه بانی در پاریس، لیورپول را شکست دادند.

علاوه بر این، عملکرد مادرید در فصل گذشته، به ویژه در لالیگا، ثابت تر بود. در مقابل، آنها باید روز یکشنبه بارسلونا را شکست دهند تا امیدهای باریک قهرمانی خود را در این فصل زنده نگه دارند. فصل مادرید و کار آنچلوتی به موفقیت آنها در رقابت های اروپایی بستگی دارد، اگر آنها نتوانند مقابل بارسلونا پیروز شوند. این انتظار ممکن است منصفانه نباشد، اما مادرید چیزی کمتر از موفقیت نمی خواهد.

Click star to rate
5 (1 rating)
Frenkie Tran
Written by: Frenkie Tran
My football predictions cover a variety of competitions and tournaments. In addition to English and European football, football predictions also include tips on games taking place in the USA, Australia, Africa, South America and beyond, from famous leagues such as the Premier League, La Liga and Bundesliga to popular national leagues such as Croatian First League and Portugal Primeira.

Related Content

حمایت RFEF از داور با "حمایت کامل" در میان شکایت رئال مادرید
حمایت RFEF از داور با "حمایت کامل" در میان شکایت رئال مادرید
رئال مادرید رسماً از داوری که پیروزی 4-2 اخیرش در لالیگا مقابل اوساسونا را قضاوت کرد، شکایت کرد. این شکایت حول محور گزارش سهل انگاری داور در مورد آزاری است که به بازیکن ستاره آنها، وینیسیوس جونیور، توسط هواداران حریف در طول مسابقه انجام شده است.
تساوی آرسنال بایرن، منچسترسیتی به مصاف رئال مادرید در دور رفت لیگ قهرمانان اروپا می رود
تساوی آرسنال بایرن، منچسترسیتی به مصاف رئال مادرید در دور رفت لیگ قهرمانان اروپا می رود
در روز جمعه، 15 مارس 2024، ساعت 12:00 CET، قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی، نیمه نهایی و فینال لیگ قهرمانان اروپا 2023/24 انجام شد.
صعود آرسنال به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ضربات پنالتی، پایان انتظار 14 ساله
صعود آرسنال به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ضربات پنالتی، پایان انتظار 14 ساله
در یک نبرد پر تنش در مرحله یک هشتم نهایی که با نتیجه 1-1 به پایان رسید، آرسنال موفق شد برای اولین بار پس از 14 سال به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود کند. آنها روز سه شنبه با پیروزی در ضربات پنالتی مقابل پورتو به سختی از این مسابقه فرار کردند.
توضیح کول پالمر برای جدایی از من سیتی و پیوستن به چلسی
توضیح کول پالمر برای جدایی از من سیتی و پیوستن به چلسی
پس از پیروزی 3-2 چلسی مقابل نیوکاسل، کول پالمر، بازیکن چلسی، انتخاب خود را برای جدایی از منچسترسیتی در تابستان گذشته روشن کرد.
آلونسو توصیه کرد پیشنهاد لیورپول را رد کند و منتظر فرصت رئال مادرید باشد.
آلونسو توصیه کرد پیشنهاد لیورپول را رد کند و منتظر فرصت رئال مادرید باشد.
ژابی آلونسو توصیه کرده است که از پذیرش پیشنهاد لیورپول برای جانشینی یورگن کلوپ خودداری کند و در عوض منتظر یک جای خالی احتمالی در رئال مادرید باشد.
برترین سایت‌های شرط‌بندی
BONUS UP TO $250 - THE SMARTER WAY TO BET!
Welcome bonus up to $250

BONUS UP TO $250 - THE SMARTER WAY TO BET!

VOdds positions itself as a premier sports betting brokererage, offering users the ability to compare odds across various bookmakers through a unified single-wallet platform.