لیگهای محبوب

سایر لیگها

کول پالمر به جیب «میلیارد پوند بطری جابز» بازگشت

کول پالمر، عقیده خود را بیان کرده است که تیم پس از فینال جام کارابائو در ماه گذشته با انتقادهای نابجا مواجه شده است. او به طور خاص به اظهارات گری نویل اشاره کرد که آنها را به عنوان "میلیارد پوند باطری کار" نامیده بود.
Anna Ciao
توسط: Anna Ciao

علیرغم تمرکز روی جوان بودن تیم لیورپول در بازی اخیر آنها مقابل چلسی ، کول پالمر استدلال می کند که مشکلاتی که چلسی در لیگ برتر با آن روبرو می شود ناشی از کمبود کیفیت نیست.

تیم چلسی مائوریسیو پوچتینو که در حال حاضر در نیمه انتهایی جدول قرار دارد، تعداد قابل توجهی از بازیکنان جوان را نیز در ومبلی به میدان فرستاد. از 15 بازیکنی که در این مسابقه حضور داشتند، 8 بازیکن 23 سال یا کمتر بودند و رحیم استرلینگ، 29 ساله، مسن ترین آنها بود.

غیبت تیاگو سیلوا، تنها بازیکن خارج از زمین بالای 30 سال در کل تیم، به دلیل مصدومیت، جوانی تیم را بیشتر نشان می دهد. پالمر پیشنهاد می کند که مشکلات چلسی به جای اینکه به کمبود استعداد نسبت داده شود جای دیگری است.

او به من گفت: «احساس می‌کنم که به اندازه کافی خوب هستیم  . "ما جوان هستیم، اما بازیکنان خوبی هستیم. پس وقتی گل زدیم، خوب می‌شویم. سعی کنید به فینال دیگری در جام حذفی برسیم، تا جایی که می‌توانیم در لیگ برتری کنیم و بازی را ادامه دهیم. بازی و به گل رساندن تیم."

کول پالمر در زمان انتقال از منچسترسیتی تنها 21 سال داشت و قیمت 42.5 میلیون پوندی او توجه بسیاری را به خود جلب کرد. این به این دلیل بود که پالمر قبل از حرکت خود تنها 41 بازی برای تیم اصلی انجام داده بود، که برخی از ابروها را برانگیخت.

او ادامه داد: «هنگامی که نقل مکان کردم حتی به شهریه هم فکر نکردم. "من فقط فکر کردم، "همه در مورد هزینه صحبت می کنند، اما آنها حتی بازی من را ندیده اند  "  . وقتی به اینجا آمدم نمی‌دانستم قرار است چطور پیش برود، اما برای اینکه هر هفته فرصت بازی را داشته باشم، به همین دلیل آمدم - برای زمان بازی.»

در طول اولین فصل حضورش در چلسی، کول پالمر به طور مداوم بر تمایل خود برای بازی منظم به عنوان انگیزه اصلی برای ترک منچسترسیتی، جایی که از سال 2010 در آن حضور داشت، تاکید کرده است. جاه طلبی پالمر برای دریافت فرصت های بیشتر، او را به انتقال به چلسی سوق داد.

در واکنش به جدایی پالمر، پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی اذعان کرد که مسئولیت تصمیم این بازیکن در نهایت بر عهده اوست. با این حال، گواردیولا نسبت به پالمر به دلیل جستجوی فرصت های جدید در چلسی ابراز ناراحتی نکرد. در عوض، او شانس‌های تازه‌ای که به ملی‌پوش جوان انگلیسی داده شده است را تصدیق کرد و برای او در حرفه‌اش آرزوی موفقیت کرد.

گواردیولا قبل از اینکه پالمر اخیراً با تیم قدیمی خود روبرو شود، توضیح داد: "بعد از دو یا سه فصل، او دقایق بیشتری نسبت به فصل گذشته می خواست. من کاملاً درک می کنم."

"اگر پالمر دقایقی را که از ابتدا به فیل [فودن] دادم داشت، کول پالمر اینجا بود - اما من آنها را به او ندادم. این مسئولیت من است. چرا؟ به خاطر برناردو [سیلوا]، ریاض [مهرز] ]، فیل. در آن لحظه، من بقیه را انتخاب کردم."

Click star to rate
5 (1 rating)
Anna Ciao
Written by: Anna Ciao
Anna Ciao is a sports content contributor at Betimate. Born and raised in a rural village in China, I have had a passion for football and various sports such as basketball, volleyball, badminton, from a young age. Along with diligent studies, I achieved an IELTS score of 8.0 in the English language, and I have become a content contributor specializing in sports, particularly football, as I am today. I hope that my articles are helpful to readers.

Related Content

ابراز نارضایتی هواداران چلسی از بوهلی: باشگاه تبدیل به یک "مایه خنده" می شود
ابراز نارضایتی هواداران چلسی از بوهلی: باشگاه تبدیل به یک "مایه خنده" می شود
مکاتبات بین مدیر اجرایی کریس ژوراسک و اعتماد حامیان چلسی، بحثی باز و صریح را نشان می دهد.
راتکلیف هزینه هنگفت منچستریونایتد برای "چند بازیکن بزرگ" را رد کرد
راتکلیف هزینه هنگفت منچستریونایتد برای "چند بازیکن بزرگ" را رد کرد
رتکلیف از صبری که آرسنال نسبت به آرتتا نشان داده است قدردانی کرد و آن را یک ویژگی مثبت دانست. از سوی دیگر، کریستین اریکسن از زمان بازی خود ناراضی است، زیرا تنها در 11 بازی به میدان رفته است.
نقض قوانین مالی: ناتینگهام فارست چهار امتیاز کسر کرد
نقض قوانین مالی: ناتینگهام فارست چهار امتیاز کسر کرد
ناتینگهام فارست به دلیل اعتراف به نقض قوانین سود و پایداری لیگ برتر (PSR) با کسر چهار امتیاز جریمه شد.
تن هگ به رشفورد پایان داد و گمانه زنی های نقل و انتقالاتی PSG: برای فروش نیست!
تن هگ به رشفورد پایان داد و گمانه زنی های نقل و انتقالاتی PSG: برای فروش نیست!
اریک تن هاگ، سرمربی منچستریونایتد اعلام کرد که فروش مارکوس راشفورد به پاری سن ژرمن جزو برنامه های این باشگاه نیست.
صحبت های پوچتینو: برخی از بازیکنان چلسی قبل از شکست فینال جام کارابائو نمی توانستند بخوابند
صحبت های پوچتینو: برخی از بازیکنان چلسی قبل از شکست فینال جام کارابائو نمی توانستند بخوابند
پوچتینو اذعان کرد که تیمش برای مقابله با فشار فینال ماه گذشته با مشکلاتی روبرو بود. با نگاهی به آینده، چلسی قرار است آخر این هفته در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی به مصاف لستر برود.
برترین سایت‌های شرط‌بندی
BONUS UP TO $250 - THE SMARTER WAY TO BET!
Welcome bonus up to $250

BONUS UP TO $250 - THE SMARTER WAY TO BET!

VOdds positions itself as a premier sports betting brokererage, offering users the ability to compare odds across various bookmakers through a unified single-wallet platform.