لیگهای محبوب

سایر لیگها

اورتون و فارست به دلیل تخلفات مالی در لیگ برتر با اتهاماتی روبرو می شوند

اورتون و ناتینگهام فارست توسط لیگ برتر به دلیل نقض احتمالی قوانین سود و پایداری متهم شده‌اند که باشگاه‌ها را از متحمل شدن ضرر بیش از 105 میلیون پوند در یک بازه زمانی سه ساله منع می‌کند.
Anna Ciao
توسط: Anna Ciao

هر دو اورتون و ناتینگهام فارست توسط لیگ برتر به دلیل نقض قوانین سودآوری و پایداری متهم شده اند. کمیسیون مستقل جداگانه ای برای تعیین نتیجه اتهامات ایجاد خواهد شد. قوانین لیگ برتر به تیم ها اجازه می دهد تا 133.7 میلیون دلار در طول سه سال (44.5 میلیون دلار در هر فصل) متحمل ضرر شوند. اورتون در حال حاضر با کسر 10 امتیاز در این فصل روبرو شده است که در حال حاضر درخواست تجدید نظر کرده است، زیرا یک کمیسیون مستقل آنها را به دلیل نقض قوانین با بیش از 24 میلیون دلار مجرم شناخته است.

بیانیه لیگ برتر

باشگاه اورتون و ناتینگهام فارست هر کدام به لیگ برتر تایید کرده‌اند که قوانین سودآوری و پایداری لیگ (PSR) را نقض می‌کنند. این در نتیجه تداوم تلفات بالاتر از آستانه مجاز برای دوره ارزیابی منتهی به فصل 2022/23 است.

طبق قوانین لیگ برتر، هر دو پرونده اکنون به رئیس هیئت قضایی ارجاع شده است تا کمیسیون های جداگانه ای را برای تعیین مجازات مناسب تعیین کند.

کمیسیون ها مستقل از لیگ برتر و باشگاه های عضو هستند. جلسات به صورت خصوصی با تصمیمات نهایی کمیسیون ها در وب سایت لیگ برتر به صورت عمومی استماع می شود. لیگ تا آن زمان هیچ اظهارنظر دیگری نخواهد کرد.»

بیانیه اورتون

اورتون بیانیه ای را در مورد اتهاماتی که با آن روبرو هستند منتشر کرد، در حالی که برنلی، تحت مدیریت شان دایچ، در حال حاضر خود را در موقعیتی نامطمئن می بیند و تنها یک امتیاز بالاتر از منطقه سقوط قرار دارد: 

"باشگاه فوتبال اورتون تصمیم لیگ برتر برای ارجاع نقض قوانین سود و پایداری (PSR) برای دوره ارزیابی منتهی به فصل 2022/23 را به کمیسیون مستقل لیگ برتر تایید می کند. این مربوط به دوره ای است که فصل های 2019/20، 2020/21، 2021/22 و 2022/23 را پوشش می دهد. بنابراین شامل دوره های مالی (2019/20، 2020/21 و 2021/22) می شود که باشگاه قبلاً یک تحریم 10 امتیازی دریافت کرده است. باشگاه در حال حاضر در حال درخواست تجدید نظر برای این تحریم است.

"لیگ برتر دستورالعملی ندارد که از تحریم یک باشگاه به دلیل تخلفات ادعایی در دوره های مالی که قبلاً مشمول مجازات بوده اند، بر خلاف سایر نهادهای حاکم، از جمله EFL، جلوگیری کند. در نتیجه - و به دلیل تعهد جدید لیگ برتر برای رسیدگی به چنین مسائلی "در فصل" - باشگاه در موقعیتی قرار دارد که هیچ گزینه ای جز ارائه یک محاسبه PSR نداشته است که همچنان در معرض تغییر است و در انتظار نتیجه است. از تجدیدنظرخواهی

باشگاه اکنون باید از شکایت دیگری در لیگ برتر دفاع کند که شامل همان دوره های مالی است که قبلاً برای آن تحریم شده است، حتی قبل از رسیدگی به درخواست تجدیدنظر. باشگاه بر این باور است که این امر ناشی از نقص آشکار در قوانین لیگ برتر است. اورتون می‌تواند به هوادارانش اطمینان دهد که در جریان درخواست تجدیدنظر و در صورت لزوم در هر کمیسیون آینده به دفاع از موقعیت خود ادامه خواهد داد - و تأثیر آن بر هواداران به عنوان بخشی از این روند منعکس خواهد شد.

بیانیه ناتینگهام فارست

ناتینگهام فارست که در تابستان 2022 از چمپیونشیپ صعود کرد و در دو فصل گذشته در لیگ برتر حضور داشت، در حال حاضر چهار امتیاز بالاتر از منطقه سقوط قرار دارد. آنها در بیانیه ای چنین گفتند:

ناتینگهام فارست بیانیه لیگ برتر را تأیید می کند که باشگاه امروز به دلیل نقض قوانین سودآوری و پایداری لیگ متهم شده است. این باشگاه در نظر دارد به همکاری کامل با لیگ برتر در این زمینه ادامه دهد و مطمئن است که به یک راه حل سریع و عادلانه خواهد رسید.

Click star to rate
5 (1 rating)
Anna Ciao
Written by: Anna Ciao
Anna Ciao is a sports content contributor at Betimate. Born and raised in a rural village in China, I have had a passion for football and various sports such as basketball, volleyball, badminton, from a young age. Along with diligent studies, I achieved an IELTS score of 8.0 in the English language, and I have become a content contributor specializing in sports, particularly football, as I am today. I hope that my articles are helpful to readers.

Related Content

ابراز نارضایتی هواداران چلسی از بوهلی: باشگاه تبدیل به یک "مایه خنده" می شود
ابراز نارضایتی هواداران چلسی از بوهلی: باشگاه تبدیل به یک "مایه خنده" می شود
مکاتبات بین مدیر اجرایی کریس ژوراسک و اعتماد حامیان چلسی، بحثی باز و صریح را نشان می دهد.
راتکلیف هزینه هنگفت منچستریونایتد برای "چند بازیکن بزرگ" را رد کرد
راتکلیف هزینه هنگفت منچستریونایتد برای "چند بازیکن بزرگ" را رد کرد
رتکلیف از صبری که آرسنال نسبت به آرتتا نشان داده است قدردانی کرد و آن را یک ویژگی مثبت دانست. از سوی دیگر، کریستین اریکسن از زمان بازی خود ناراضی است، زیرا تنها در 11 بازی به میدان رفته است.
نقض قوانین مالی: ناتینگهام فارست چهار امتیاز کسر کرد
نقض قوانین مالی: ناتینگهام فارست چهار امتیاز کسر کرد
ناتینگهام فارست به دلیل اعتراف به نقض قوانین سود و پایداری لیگ برتر (PSR) با کسر چهار امتیاز جریمه شد.
تن هگ به رشفورد پایان داد و گمانه زنی های نقل و انتقالاتی PSG: برای فروش نیست!
تن هگ به رشفورد پایان داد و گمانه زنی های نقل و انتقالاتی PSG: برای فروش نیست!
اریک تن هاگ، سرمربی منچستریونایتد اعلام کرد که فروش مارکوس راشفورد به پاری سن ژرمن جزو برنامه های این باشگاه نیست.
رده بندی 10 هافبک برتر لیگ برتر
رده بندی 10 هافبک برتر لیگ برتر
10 هافبک برتر کنونی لیگ برتر شامل نام های مطرحی مانند کوین دی بروین، برونو فرناندز و مارتین اودگارد است.
برترین سایت‌های شرط‌بندی
BONUS UP TO $250 - THE SMARTER WAY TO BET!
Welcome bonus up to $250

BONUS UP TO $250 - THE SMARTER WAY TO BET!

VOdds positions itself as a premier sports betting brokererage, offering users the ability to compare odds across various bookmakers through a unified single-wallet platform.