لیگهای محبوب

سایر لیگها

تحریم اورتون به دلیل تخلفات مالی به شش امتیاز کاهش یافت

این تصمیم تجدید نظر شده کسر امتیاز اورتون را از 10 به 6 کاهش می دهد، که می تواند در تلاش آنها برای جلوگیری از سقوط و حفظ ثبات مالی در باشگاه بسیار مهم باشد.
Anna Ciao
توسط: Anna Ciao

لیگ برتر انگلیس اعلام کرد که مجازات اورتون به دلیل نقض قوانین سود و پایداری لیگ برتر (PSR) از کسر 10 امتیاز به 6 امتیاز پس از درخواست تجدیدنظر این باشگاه کاهش یافته است.

جریمه اولیه 10 امتیازی در ماه نوامبر صادر شد و اورتون را بر آن داشت تا به سرعت درخواست تجدید نظر علیه آنچه که شدیدترین مجازات در نوع خود در تاریخ لیگ برتر تلقی می شد، ارائه کند.

در بیانیه ای که روز دوشنبه منتشر شد، لیگ برتر انگلیس اعلام کرد: "اف سی اورتون به 9 دلیل از تحریم اعمال شده درخواست تجدید نظر داد که همه آنها به شدت جریمه مربوط می شد و نه اعتراف باشگاه به نقض قوانین."

پس از بررسی اعتراض، هیئت استیناف دو دلیل از 9 دلیل را تایید کرد و در نتیجه کسر 10 امتیاز اصلی با کسر شش امتیاز جایگزین شد.

این تحریم تجدید نظر شده بلافاصله اعمال می شود و جدول لیگ برتر بر این اساس به روز می شود تا این تعدیل را منعکس کند.

در نتیجه کاهش پنالتی، موقعیت اورتون در جدول لیگ از هفدهم به پانزدهم بهبود می یابد و بالشتک پنج امتیازی بالاتر از منطقه سقوط را برای آنها فراهم می کند.

اورتون با انتشار بیانیه ای در روز دوشنبه از این حکم ابراز خرسندی کرد و از این تصمیم رضایت داشت.

باشگاه اذعان کرد که هیئت استیناف کسر 10 امتیاز اولیه را هنگام بررسی معیارهای مربوطه، از جمله مقررات EFL و قوانین خود لیگ برتر در مورد ورشکستگی، که کسر 9 امتیاز را اعمال می کند، نامناسب تشخیص داد.

اهمیت ویژه ای برای اورتون این بود که هیئت استیناف این یافته اولیه را که باشگاه نتوانسته بود با حسن نیت کامل عمل کند، لغو کند. این امر در کنار کاهش کسر امتیاز، یک اصل اساسی برای باشگاه در طول فرآیند تجدیدنظر بود. اورتون معتقد است که درخواست تجدیدنظر، تصمیم آنها برای به چالش کشیدن این پنالتی را ثابت کرده است.

PSR های لیگ برتر حکم می کند که یک باشگاه نمی تواند بیش از 105 میلیون پوند (133.6 میلیون دلار) در یک دوره سه ساله متحمل ضرر شود. ارقام مالی اورتون برای پنجمین سال متوالی زیان نشان داد که در آن مدت بیش از 430 میلیون پوند بود. این باشگاه برای فصل 2021-2022 ضرر 44.7 میلیون پوندی را گزارش کرد.

علیرغم نتیجه مثبت درخواست تجدیدنظر، اورتون تعهد خود را برای همکاری با لیگ برتر در مورد رسیدگی های جاری مربوط به دوره حسابداری منتهی به ژوئن 2023 تکرار کرد. در ژانویه، اورتون و ناتینگهام فارست دوباره به دلیل تخلفات بیشتر از PSRs متهم شدند، اگرچه هیچ تا این لحظه از سوی لیگ تنبیه اعلام شده است.

 

Click star to rate
5 (1 rating)
Anna Ciao
Written by: Anna Ciao
Anna Ciao is a sports content contributor at Betimate. Born and raised in a rural village in China, I have had a passion for football and various sports such as basketball, volleyball, badminton, from a young age. Along with diligent studies, I achieved an IELTS score of 8.0 in the English language, and I have become a content contributor specializing in sports, particularly football, as I am today. I hope that my articles are helpful to readers.

Related Content

ابراز نارضایتی هواداران چلسی از بوهلی: باشگاه تبدیل به یک "مایه خنده" می شود
ابراز نارضایتی هواداران چلسی از بوهلی: باشگاه تبدیل به یک "مایه خنده" می شود
مکاتبات بین مدیر اجرایی کریس ژوراسک و اعتماد حامیان چلسی، بحثی باز و صریح را نشان می دهد.
راتکلیف هزینه هنگفت منچستریونایتد برای "چند بازیکن بزرگ" را رد کرد
راتکلیف هزینه هنگفت منچستریونایتد برای "چند بازیکن بزرگ" را رد کرد
رتکلیف از صبری که آرسنال نسبت به آرتتا نشان داده است قدردانی کرد و آن را یک ویژگی مثبت دانست. از سوی دیگر، کریستین اریکسن از زمان بازی خود ناراضی است، زیرا تنها در 11 بازی به میدان رفته است.
نقض قوانین مالی: ناتینگهام فارست چهار امتیاز کسر کرد
نقض قوانین مالی: ناتینگهام فارست چهار امتیاز کسر کرد
ناتینگهام فارست به دلیل اعتراف به نقض قوانین سود و پایداری لیگ برتر (PSR) با کسر چهار امتیاز جریمه شد.
تن هگ به رشفورد پایان داد و گمانه زنی های نقل و انتقالاتی PSG: برای فروش نیست!
تن هگ به رشفورد پایان داد و گمانه زنی های نقل و انتقالاتی PSG: برای فروش نیست!
اریک تن هاگ، سرمربی منچستریونایتد اعلام کرد که فروش مارکوس راشفورد به پاری سن ژرمن جزو برنامه های این باشگاه نیست.
رده بندی 10 هافبک برتر لیگ برتر
رده بندی 10 هافبک برتر لیگ برتر
10 هافبک برتر کنونی لیگ برتر شامل نام های مطرحی مانند کوین دی بروین، برونو فرناندز و مارتین اودگارد است.
برترین سایت‌های شرط‌بندی
BONUS UP TO $250 - THE SMARTER WAY TO BET!
Welcome bonus up to $250

BONUS UP TO $250 - THE SMARTER WAY TO BET!

VOdds positions itself as a premier sports betting brokererage, offering users the ability to compare odds across various bookmakers through a unified single-wallet platform.