لیگهای محبوب

سایر لیگها

منچستریونایتد در نقش آندره اونانا برای معاینه پزشکی سه شنبه راسموس هوجلوند را تقویت می کند

تیم اریک ده هاگ به سرعت در حال خرید 43 میلیون پوندی یک دروازه بان اینتر است که نشان دهنده تغییر فوری تمرکز آنها برای جذب مهاجم بسیار مورد تقاضای آتالانتا است. همزمان با تحولات موازی، آندره اونانا قرار است روز سه شنبه تحت معاینات پزشکی قرار گیرد و آخرین مراحل انتقال 47 میلیون پوندی او از اینترمیلان به منچستریونایتد را نشان دهد.
Frank Merino
توسط: Frank Merino

منچستریونایتد راسموس هوجلوند را تقویت می کند

پیگیری منچستریونایتد برای جذب راسموس هوجلوند، مهاجم آتالانتا، پس از تکمیل قرارداد 43 میلیون پوندی آنها برای آندره اونانا، دروازه بان اینترمیلان، تشدید می شود.

انتظار می‌رود اونانا روز سه‌شنبه برای معاینه پزشکی و رسیدگی به ویزا به منچستر سفر کند تا به تور پیش فصل یونایتد در آمریکا بپیوندد. توپ‌زن کامرونی در آستانه امضای قراردادی 5 ساله با این باشگاه است. بازی بعدی یونایتد روز شنبه برابر آرسنال در ورزشگاه MetLife در نیوجرسی است.

منچستریونایتد با نزدیک شدن به اتمام قرارداد آندره اونانا، تعقیب راسموس هوجلوند را افزایش می دهد.

تمرکز اصلی اریک تن هاگ در این تابستان، جذب یک دروازه بان درجه یک به جای دیوید دخیا جدا شده و تقویت خط حمله بوده است. با تکمیل قریب الوقوع انتقال اونانا، اکنون توجه به سمت هوجلوند معطوف خواهد شد.

با وجود تمدید پنج ساله قرارداد مارکوس راشفورد، تن هاگ مشتاق است تا قدرت هجومی بیشتری برای کاهش بار مهاجم انگلیسی اضافه کند. پس از اینکه یونایتد در تعقیب هری کین به دلیل تردیدها در مورد تمایل تاتنهام برای فروش با شکست مواجه شد، هوجلوند به عنوان یک هدف اولویت دار شناخته شد.

مذاکرات اولیه با آتالانتا به وضوح نشان داده است که باشگاه ایتالیایی علاقه ای به تبادل بازیکن ندارد و ترجیح می دهد یک معامله فقط نقدی برای هوجلوند انجام دهد. طبق گزارش ها، آتالانتا مبلغ 86 میلیون پوند برای مهاجم دانمارکی تعیین کرده است، اگرچه انتظار می رود مذاکرات برای کاهش مبلغ این مبلغ انجام شود.

خرید یونایتد از اونانا و میسون مونت، هافبک انگلیس، با قیمتی در حدود 55 میلیون پوند، هزینه تابستانی آنها را نزدیک به 100 میلیون پوند خواهد کرد. با حدود 120 میلیون پوند در دسترس برای نقل و انتقالات، تن هاگ امیدوار است که بتواند بودجه نقل و انتقالات خود را از طریق فروش بازیکنان افزایش دهد.

دین هندرسون احتمالاً جدا خواهد شد و ناتینگهام فارست او را به عنوان دروازه بان اول خود هدف قرار داده است، اگرچه مذاکرات چالش برانگیز است. فارست همچنین به آنتونی الانگا، مهاجم یونایتد ابراز علاقه کرده است. یونایتد چندین گزینه پشتیبان از جمله اوراوا ردز و زیون سوزوکی دروازه بان ژاپن را در نظر گرفته است.

هری مگوایر پس از محروم شدن از کاپیتانی یونایتد در حال فکر کردن به آینده خود است. وستهم یکی از باشگاه هایی است که به این مدافع انگلیسی علاقه مند است، اما جنبه های مالی یک معامله احتمالی می تواند بسیار دشوار باشد. روز دوشنبه گزارش هایی مبنی بر رد پیشنهاد قرضی وستهم برای مگوایر منتشر شد.

فرد هافبک برزیلی نیز ممکن است در تابستان امسال یونایتد را ترک کند و فولام، گالاتاسرای و عربستان سعودی علاقه مندی خود را اعلام کنند، زیرا تن هاگ قصد دارد تیم را ساده کند.

آندره اونانا روز سه شنبه تست پزشکی منچستریونایتد را انجام خواهد داد.

این بازیکن 27 ساله در 24 بازی سری آ برای اینتر در طول فصل 2022-23 حضور داشت و نقش مهمی در راهیابی این باشگاه به فینال لیگ قهرمانان اروپا داشت، جایی که آنها با اختلاف اندکی مغلوب منچسترسیتی شدند.

اونانا از زمان پیوستن به اینتر از آژاکس در تابستان 2022، 41 بازی برای تیم ایتالیایی انجام داده است و پیش از این 214 بازی برای غول هلندی انجام داده است.

در صحنه بین المللی، این دروازه بان تجربه زیادی به دست آورده است و 26 بار به عنوان نماینده تیم ملی کامرون از جمله در جام جهانی 2022 که در قطر برگزار شد.

به گزارش تایمز، اونانا قرار است روز سه شنبه به عنوان بخشی از انتقالش به منچستریونایتد تحت معاینات پزشکی قرار گیرد. بازیکن شوت در آستانه معرفی به عنوان شیطان سرخ است.

بر اساس گزارش ها، دو باشگاه بر سر مبلغ 47 میلیون پوند برای بازیکن سابق آژاکس به توافق رسیده اند، زیرا اریک تن هاگ، سرمربی تیم، پس از جدایی داوید دخیا، به دنبال یک دروازه بان جدید است.

دخیا که پس از پایان قراردادش اولدترافورد را ترک کرد، دوران 12 ساله قابل توجهی را در انگلیس به پایان رساند که شامل کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر در فصل 13-2012 نیز می شد. دخیا علیرغم کسب جایزه دستکش طلایی فصل گذشته با 17 کلین شیت در لیگ، با اشتباهات قابل توجهی در طول مبارزات انتخاباتی مواجه شد.

اعتقاد بر این است که اونانا به عنوان جانشین دخیا به عنوان دروازه بان اصلی شیاطین سرخ وارد عمل خواهد شد و پس از قهرمانی موفق اردیویسه در آژاکس، دوباره با ده هاگ متحد خواهد شد.

این گزارش حاکی از آن است که قرارداد Onana حداکثر تا چهارشنبه نهایی و رسماً اعلام خواهد شد. این تضمین می‌کند که یونایتد توپ‌باز جدید خود را خیلی قبل از شروع فصل خود در برابر ولورهمپتون واندررز در 14 آگوست خواهد داشت.

بیشتر : منچستریونایتد آندره اونانا دروازه بان اینترمیلان را با مبلغی نزدیک به 50 میلیون پوند به خدمت گرفت

انتظار می رود آمدن اونانا باعث ایجاد یک سری نقل و انتقالات در منچستریونایتد شود. زمانی که قرارداد بین شیاطین سرخ و اینتر به پایان رسید، انتقال دائمی دین هندرسون به ناتینگهام فارست انجام می شود. گفته می شود ناتینگهام فارست آماده پرداخت حدود 20 میلیون پوند برای تضمین خدمات این دروازه بان انگلیسی است. این بدان معناست که تام هیتون کهنه کار به عنوان پشتیبان اونانا در اولدترافورد پس از جدایی دخیا خدمت خواهد کرد.

در جریان بازی آغازین پیش فصل یونایتد مقابل لیدز یونایتد در 12 جولای، هیتون 37 ساله 45 دقیقه بازی کرد که نشان می دهد تن هاگ او را فردی می داند که می تواند در برنامه های خود برای فصل آینده نقش داشته باشد.

تدارکات پیش فصل منچستر یونایتد با بازی مقابل لیون ادامه خواهد یافت و پس از آن بازی با آرسنال، رکهام، رئال مادرید و بوروسیا دورتموند برگزار می شود و پایان جذاب ماه جولای را به پایان می رساند.

Click star to rate
5 (1 rating)
Frank Merino
Written by: Frank Merino
Frank Merino is a writer for Betimate.com, providing non-stop analysis and opinions on all things football. Since 2018, I have started writing football analysis articles on the internet and predicting and recommending prestigious football bets for users around the world.

Related Content

کوبی ماینو برای اولین بار به تیم ملی انگلیس برای منچستریونایتد دعوت شد
کوبی ماینو برای اولین بار به تیم ملی انگلیس برای منچستریونایتد دعوت شد
هافبک منچستریونایتد توسط گرت ساوتگیت از تیم زیر 21 ساله ها صعود کرد. این احتمال وجود دارد که او اولین بازی خود را در بازی های آینده مقابل برزیل یا بلژیک انجام دهد.
راتکلیف هزینه هنگفت منچستریونایتد برای "چند بازیکن بزرگ" را رد کرد
راتکلیف هزینه هنگفت منچستریونایتد برای "چند بازیکن بزرگ" را رد کرد
رتکلیف از صبری که آرسنال نسبت به آرتتا نشان داده است قدردانی کرد و آن را یک ویژگی مثبت دانست. از سوی دیگر، کریستین اریکسن از زمان بازی خود ناراضی است، زیرا تنها در 11 بازی به میدان رفته است.
دستگیری‌ها در ارتباط با رویداد غم‌انگیز شعار در جریان بازی منچستریونایتد و لیورپول انجام شد
دستگیری‌ها در ارتباط با رویداد غم‌انگیز شعار در جریان بازی منچستریونایتد و لیورپول انجام شد
پس از بازی یکشنبه یک چهارم نهایی جام حذفی بین منچستریونایتد و لیورپول در اولدترافورد، دو هوادار منچستریونایتد به دلیل اینکه ظاهراً در شعارهای توهین آمیز مربوط به فاجعه هیلزبورو شرکت کرده بودند، توسط مقامات دستگیر شدند.
واکنش سر دیو بریلزفورد به پیروزی دیرهنگام منچستریونایتد مقابل لیورپول گویای همه چیز است
واکنش سر دیو بریلزفورد به پیروزی دیرهنگام منچستریونایتد مقابل لیورپول گویای همه چیز است
سر دیو بریلزفورد، رئیس اینئوس، روز یکشنبه در اولدترافورد شاهد پیروزی مهم منچستریونایتد بر رقیب همیشگی خود لیورپول در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی بود.
اعتصاب دیرهنگام آماد دیالو، پیروزی هیجان انگیز منچستریونایتد در جام حذفی بر لیورپول را مهر و موم کرد.
اعتصاب دیرهنگام آماد دیالو، پیروزی هیجان انگیز منچستریونایتد در جام حذفی بر لیورپول را مهر و موم کرد.
امیدهای لیورپول برای دستیابی به یک چهارگانه قابل توجه در فصل گذشته یورگن کلوپ به عنوان سرمربی بر باد رفته است. آنها در یک چهارم نهایی جام حذفی انگلیس شکستی مهیج 4-3 را در وقت اضافه مقابل رقیب سرسخت منچستریونایتد متحمل شدند و این پایان تلاش آنها برای کسب چندین جام بود.