لیگهای محبوب

سایر لیگها

آنتونی پس از پنج ساعت بازجویی در مورد حمله ادعایی به گابریلا کاوالین سابق از ایستگاه پلیس آزاد شد.

آنتونی مهاجم منچستریونایتد پس از بازگشت به انگلیس تحت بازجویی پلیسی پنج ساعته قرار گرفت، در رابطه با اتهامات حمله به شریک سابقش، گابریلا کاوالین.
Christian Steward
توسط: Christian Steward

آنتونی ستاره منچستریونایتد پس از یک بازجویی گسترده پنج ساعته در مورد ادعاهای مطرح شده توسط شریک سابقش، گابریلا کاوالین، مبنی بر تجاوز به او، در حال خروج از ایستگاه پلیس عکس گرفته شده است.

گزارش شده است که این جوان 23 ساله با کمال میل به ایستگاه پلیس برای رسیدگی به اتهامات، مدت کوتاهی پس از ورود به منچستر از سائوپائولو، برزیل، مراجعه کرده است.

انتظار می رود آنتونی ادعاهای حمله به دوست دختر سابقش گابریلا را رد کند که گفته می شود منجر به جراحات از جمله بریده شدن انگشت و زخم سر شده است.

این وینگر روز دوشنبه به بریتانیا بازگشت تا با پلیس در مورد اتهامات سابقش روبرو شود

بنا به گزارش، آنتونی قصد دارد با تسلیم تلفن خود برای کمک به تحقیقات، با تحقیقات پلیس همکاری کند.

آنتونی در حال ترک محل اقامت خود در Hale Barns، که قبلا متعلق به پل پوگبا بود، کمی قبل از ساعت 4 بعد از ظهر مشاهده شد. شریک فعلی او، روزیلن سیلوا نیز اندکی قبل از او ملک را ترک کرد.

بعد از ظهر، تقریباً در ساعت 9:30 شب، آنتونی در حال خروج از ایستگاه پلیس دیده شد.

این فوتبالیست قبلاً داوطلبانه در ژوئن به مصاحبه با پلیس برزیل مراجعه کرده بود و پس از همکاری با مقامات سائوپائولو، اجازه بازگشت به بریتانیا را پیدا کرد.

او حدود ساعت 16 روز پنجشنبه به پلیس رسید

گابریلا، 22 ساله، اتهاماتی را علیه این وینگر 85 میلیون پوندی مطرح کرده است و موارد متعددی از حمله در طول رابطه آنها را متهم کرده است. او ادعا می کند که حمله اولیه در ژوئن سال قبل در حالی که او باردار بود و در تعطیلات خود در برزیل بود رخ داد.

این مدل و دی‌جی ادعا می‌کنند که آنتونی متعاقباً در جریان یک حادثه در هتلی در منچستر در 15 ژانویه به او ضربه سر و مشت زد که منجر به آسیب به ایمپلنت سینه شد.

او همچنین ادعا می کند که او در ماه مه به سمت او لیوان پرتاب کرد که منجر به آسیب دیدگی انگشت شد. دو زن دیگر نیز اتهامات مشابهی را علیه این فوتبالیست مطرح کرده اند.

آنتونی با توجه به اتهامات جدی از منچستریونایتد مرخصی نامحدود دریافت کرده است. این باشگاه ابتدا در 10 سپتامبر اعلام کرد که به او زمان دوری از تیم داده می شود و در عین حال حقوق کامل دریافت می کند تا روی پاک کردن نام خود تمرکز کند.

این روند ادامه خواهد داشت، به این معنی که این بازیکن 23 ساله برای مسابقات آینده تحت مدیریت اریک تن هاگ در دسترس نخواهد بود.

یک منبع اظهار داشت: "آنتونی بر این باور است که بی گناه است و مشتاق است با ماموران بنشیند و به تحقیقات آنها رسیدگی کند. او چیزی برای پنهان کردن ندارد و مایل است هر گونه اطلاعات درخواستی از جمله تلفن همراه خود را ارائه دهد."

او می‌خواهد هر چه سریع‌تر تبرئه شود تا بتواند بدون هیچ مزاحمتی فوتبالش را از سر بگیرد.»

در مصاحبه ای اختصاصی با The Sun در روز یکشنبه، گابریلا رهبری درخواست برای حذف این ستاره هفته ای 150000 پوند از تیم را بر عهده گرفت.

آنتونی پیوسته هر گونه تخلفی را رد کرده است و یک مصاحبه تلویزیونی اشکبار ارائه کرده است که در آن تأیید می کند: "من حقیقت را می دانم و آشکار خواهد شد. من 100 درصد مطمئن هستم که هرگز به زنی آسیب نرسانده ام و شواهدی ارائه خواهم کرد. من مطمئن هستم که من هرگز خشونت فیزیکی نداشته ام.

بیشتر بخوانید: پرونده حمله ادعایی آنتونی: شواهد به نفع وینگر منچستریونایتد ظاهر می شود

Click star to rate
5 (1 rating)
Christian Steward
Written by: Christian Steward
Christian Steward is an Exclusive Reporter for Betimate with over 10 years of experience in conducting reseach and analyzing data in order to provide approriate statistics for Betimate's Board of Experts.

Related Content

کوبی ماینو برای اولین بار به تیم ملی انگلیس برای منچستریونایتد دعوت شد
کوبی ماینو برای اولین بار به تیم ملی انگلیس برای منچستریونایتد دعوت شد
هافبک منچستریونایتد توسط گرت ساوتگیت از تیم زیر 21 ساله ها صعود کرد. این احتمال وجود دارد که او اولین بازی خود را در بازی های آینده مقابل برزیل یا بلژیک انجام دهد.
راتکلیف هزینه هنگفت منچستریونایتد برای "چند بازیکن بزرگ" را رد کرد
راتکلیف هزینه هنگفت منچستریونایتد برای "چند بازیکن بزرگ" را رد کرد
رتکلیف از صبری که آرسنال نسبت به آرتتا نشان داده است قدردانی کرد و آن را یک ویژگی مثبت دانست. از سوی دیگر، کریستین اریکسن از زمان بازی خود ناراضی است، زیرا تنها در 11 بازی به میدان رفته است.
دستگیری‌ها در ارتباط با رویداد غم‌انگیز شعار در جریان بازی منچستریونایتد و لیورپول انجام شد
دستگیری‌ها در ارتباط با رویداد غم‌انگیز شعار در جریان بازی منچستریونایتد و لیورپول انجام شد
پس از بازی یکشنبه یک چهارم نهایی جام حذفی بین منچستریونایتد و لیورپول در اولدترافورد، دو هوادار منچستریونایتد به دلیل اینکه ظاهراً در شعارهای توهین آمیز مربوط به فاجعه هیلزبورو شرکت کرده بودند، توسط مقامات دستگیر شدند.
واکنش سر دیو بریلزفورد به پیروزی دیرهنگام منچستریونایتد مقابل لیورپول گویای همه چیز است
واکنش سر دیو بریلزفورد به پیروزی دیرهنگام منچستریونایتد مقابل لیورپول گویای همه چیز است
سر دیو بریلزفورد، رئیس اینئوس، روز یکشنبه در اولدترافورد شاهد پیروزی مهم منچستریونایتد بر رقیب همیشگی خود لیورپول در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی بود.
اعتصاب دیرهنگام آماد دیالو، پیروزی هیجان انگیز منچستریونایتد در جام حذفی بر لیورپول را مهر و موم کرد.
اعتصاب دیرهنگام آماد دیالو، پیروزی هیجان انگیز منچستریونایتد در جام حذفی بر لیورپول را مهر و موم کرد.
امیدهای لیورپول برای دستیابی به یک چهارگانه قابل توجه در فصل گذشته یورگن کلوپ به عنوان سرمربی بر باد رفته است. آنها در یک چهارم نهایی جام حذفی انگلیس شکستی مهیج 4-3 را در وقت اضافه مقابل رقیب سرسخت منچستریونایتد متحمل شدند و این پایان تلاش آنها برای کسب چندین جام بود.