لیگهای محبوب

سایر لیگها

حالا که عیسی برگشته و تروسارد در حال پرواز است، آرسنال چه کسی را کنار می گذارد؟

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، با ورود فصل به مراحل پایانی خود، باید در مورد خط حمله خود تصمیمات دشواری اتخاذ کند.
Frenkie Tran
توسط: Frenkie Tran

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال ، وقتی از او پرسیده شد که چگونه می‌خواهد همه مهاجمانش را پس از بازگشت گابریل ژسوس راضی نگه دارد، نمی‌توانست لبخند نزند. او نیشخندی زد و گفت: "این مشکل خوبی است. به من اعتماد کن."

و تعجب آور نیست که آرتتا در حال حاضر از گزینه های تهاجمی خود راضی است، زیرا او تنها چند هفته قبل در یافتن بازیکنان کافی برای خط مقدم خود با مشکل مواجه بود. ادی نکتیا و لئاندرو تروسارد هر دو در مدت کوتاهی دچار مصدومیت شدند و به عیسی پیوستند.

با این وجود، آرسنال در روز یکشنبه در فولام از ژسوس و تروسارد استقبال کرد و نکتیا ممکن است پس از آنترفیک از مصدومیت مچ پا بهبود یابد. آرتتا به طور ناگهانی دارای عمق قابل توجهی در جلو است، همانطور که در کلبه کرایون مشاهده شد. همچنین، او بازیکنانی دارد که می‌توانند گزینه‌های واقعی را از نظر جایی که می‌توانند بازی کنند به او پیشنهاد دهند.

تقسیم بار

آرتتا اظهار داشت: "ما بازیکنان تعویضی داریم که می توانند در چندین نقطه بازی کنند. و بسته به ترکیب شیمیایی بازیکنان و آنچه که برای انجام آنها نیاز داریم، مسئولیت های متفاوتی داریم. مصدومیت زانوی ژسوس او را مجبور کرد سه ماه از آرسنال را از دست بدهد، اما آنها به طرز قابل تحسینی با آن برخورد کردند.


بسیاری معتقد بودند که دفاع از عنوان قهرمانی آرسنال از بین خواهد رفت

وقتی او آسیب دید، آنها با اختلاف پنج امتیازی لیگ برتر بودند. وقتی او پس از 12 بازی غیبت برگشت، آنها هنوز با 5 امتیاز جلو بودند. بدون عیسی، بسیاری معتقد بودند که دفاع از عنوان قهرمانی آرسنال از بین می رود، اما این اتفاق نیفتاد.

بوکایو ساکا اکنون 11 گل، گابریل مارتینلی 12 گل در لیگ، و مارتین اودگارد که سومین گل را در پیروزی 3-0 یکشنبه مقابل فولام به ثمر رساند، 10 گل به ثمر رسانده است. ژرمن سه بازیکن با گل های دو رقمی در فصل دارد، چیزی در مورد تیم آرسنال می گوید.

آنها با هم بار را به دوش کشیده اند و حالا با اضافه شدن تروسارد که در ژانویه از برایتون به این تیم پیوست، تیم قدرتمندتری دارند.

تاثیر آنی تروسارد

ستاره نمایش در کریون کوتیج، ملی پوش بلژیکی بود که در خط مقدم منعطف آرتتا بازی کرد و در ایجاد هر سه گل کمک کرد. تروسارد در 9 بازی اول خود در لیگ برای توپچی ها ، اکنون 5 پاس گل و یک گل به ثمر رسانده است. او به راحتی با محیط جدید خود سازگار شده است و حذف او را برای آرتتا دشوار می کند.


تروسارد اکنون 5 پاس گل و یک گل زده است

اما، در حالی که عیسی دوباره سالم است، آرتتا باید کسی را ناامید کند تا این بازیکن برزیلی دوباره به یازده تیم اصلی بپیوندد. تروسارد، هر چند، در حال حاضر نگران آن نیست. این بازیکن 28 ساله ادعا می کند که از افزایش رقابت لذت می برد.

پس از پیروزی یکشنبه، وقتی از او پرسیده شد که چقدر مشتاق رقابت با عیسی برای موقعیت استارت است، او پاسخ داد: "خیلی زیاد. وقتی به اینجا رسیدم، قبلاً آن را داشتم. نه به این دلیل که از هفته اول در ترکیب اصلی بودم. برای آن باید مبارزه می کردم. وی گفت: همانطور که در دو هفته اخیر شاهد بودید، فکر می کنم گروه ما آنقدر قوی است و سطح رقابت ها آنقدر بالاست که برای بردن بازی ها به همه نیاز داریم. تمرکز اصلی است. از این طریق می توانید در کارها موفق شوید.

تسهیل بازگشت عیسی

بعید است که عیسی یک بازی را قبل از تعطیلات ملی شروع کند، بنابراین آرتتا ممکن است هنوز مدتی فرصت داشته باشد تا برخی از انتخاب های چالش برانگیز را انجام دهد. با توجه به مدت زمانی که بازیکن سابق منچسترسیتی دور بوده است، پیش بینی می شود که بازگشت او به تدریج در طی چند بازی بعدی انجام شود. آرتتا 13 دقیقه بازی کرد و به وقت تلف شده مقابل فولام اضافه کرد، و او سعی خواهد کرد این زمان را مقابل اسپورتینگ سی پی در روز پنجشنبه و کریستال پالاس روز یکشنبه افزایش دهد.


بعید است عیسی یک بازی را قبل از تعطیلات بین المللی شروع کند

اما، تیم برتر لیگ حاضر به گرفتن هیچ شانسی نیست. آن‌ها می‌دانند که نمی‌توانند پس از گذراندن زمان زیادی در کناره‌ها به عیسی فشار بیاورند، آنقدر که می‌خواهند او را به سرعت بالا ببرند. آرتتا از آمدن دوم مسیح صحبت کرد و گفت: "او باید مانند هر کس دیگری در تیم جایگاه خود را به دست آورد.

پیش‌بینی می‌شود عیسی کاپیتان خط فوروارد در طول مسابقه مهم عنوانی باشد که پس از استراحت بین‌المللی و زمانی که او کاملاً آماده است، انجام می‌شود. با ساکا و مارتینلی در هر طرف او، توانایی او برای عملکرد تحت فشار برای شانس آرسنال برای کسب عنوان ضروری تلقی می شود.

ورود تروسارد و عملکرد بعدی، به آرتتا گزینه های واقعی داده است که می تواند به آرسنال برای پیروزی در بازی کمک کند. به لطف بازگشت بازیکنان و برخی مانورهای هوشمندانه در بازار نقل و انتقالات، او در حال حاضر در موقعیتی قوی تر از همیشه قرار دارد. منطقی است که چرا سرکوب لبخندش برای او مشکل است.

Click star to rate
5 (1 rating)
Frenkie Tran
Written by: Frenkie Tran
My football predictions cover a variety of competitions and tournaments. In addition to English and European football, football predictions also include tips on games taking place in the USA, Australia, Africa, South America and beyond, from famous leagues such as the Premier League, La Liga and Bundesliga to popular national leagues such as Croatian First League and Portugal Primeira.

Related Content

ابراز نارضایتی هواداران چلسی از بوهلی: باشگاه تبدیل به یک "مایه خنده" می شود
ابراز نارضایتی هواداران چلسی از بوهلی: باشگاه تبدیل به یک "مایه خنده" می شود
مکاتبات بین مدیر اجرایی کریس ژوراسک و اعتماد حامیان چلسی، بحثی باز و صریح را نشان می دهد.
راتکلیف هزینه هنگفت منچستریونایتد برای "چند بازیکن بزرگ" را رد کرد
راتکلیف هزینه هنگفت منچستریونایتد برای "چند بازیکن بزرگ" را رد کرد
رتکلیف از صبری که آرسنال نسبت به آرتتا نشان داده است قدردانی کرد و آن را یک ویژگی مثبت دانست. از سوی دیگر، کریستین اریکسن از زمان بازی خود ناراضی است، زیرا تنها در 11 بازی به میدان رفته است.
نقض قوانین مالی: ناتینگهام فارست چهار امتیاز کسر کرد
نقض قوانین مالی: ناتینگهام فارست چهار امتیاز کسر کرد
ناتینگهام فارست به دلیل اعتراف به نقض قوانین سود و پایداری لیگ برتر (PSR) با کسر چهار امتیاز جریمه شد.
گابریل ماگالهیس از تیم برزیل برای بازی های انگلیس و اسپانیا کنار رفت
گابریل ماگالهیس از تیم برزیل برای بازی های انگلیس و اسپانیا کنار رفت
گابریل ماگالهاس، مدافع میانی آرسنال، مجبور به کناره گیری از تیم ملی برزیل شد و در نتیجه برای بازی شنبه مقابل انگلیس در ومبلی در دسترس نخواهد بود.
تن هگ به رشفورد پایان داد و گمانه زنی های نقل و انتقالاتی PSG: برای فروش نیست!
تن هگ به رشفورد پایان داد و گمانه زنی های نقل و انتقالاتی PSG: برای فروش نیست!
اریک تن هاگ، سرمربی منچستریونایتد اعلام کرد که فروش مارکوس راشفورد به پاری سن ژرمن جزو برنامه های این باشگاه نیست.
برترین سایت‌های شرط‌بندی
BONUS UP TO $250 - THE SMARTER WAY TO BET!
Welcome bonus up to $250

BONUS UP TO $250 - THE SMARTER WAY TO BET!

VOdds positions itself as a premier sports betting brokererage, offering users the ability to compare odds across various bookmakers through a unified single-wallet platform.