لیگهای محبوب

سایر لیگها

نتیجه نهایی ساوتهمپتون و برنتفورد (لیگ برتر): آوردن عسل به کندو

نتیجه نهایی ساوتهمپتون مقابل برنتفورد (لیگ برتر): برای اولین بار از فصل 1958–1959، برنتفورد در دو لیگ، ساوتهمپتون را شکست داد و با گل های ایوان تونی و یوآن ویسا 2-0 در استادیوم سنت مری پیروز شد.
Leey
توسط: Leey

نکات مهم ساوتهمپتون و برنتفورد

ساوتهمپتون هشتمین شکست خانگی خود در این فصل را متحمل شد و با نتیجه 2-0 از تیم پر انرژی برنتفورد شکست خورد. ایوان تونی یک ضربه مستقیم به ثمر رساند و ضربه دیرهنگام یوان ویسا پیروزی را در یک شب مرطوب در استادیوم سنت مری تضمین کرد. عملکرد ضعیف ساوتهمپتون، تنها با یک شوت به سمت دروازه، نشان دهنده وضعیت بد آنها و نگرانی های سقوط آنها بود.

برنتفورد سومین پیروزی خارج از خانه خود در لیگ برتر را با به ثمر رساندن یک گل در هر نیمه به دست آورد و هر سه امتیاز را به دست آورد. ایوان تونی در دقیقه 32 دروازه را باز کرد و یوآن ویسا با گلی که در وقت های تلف شده نیمه دوم به ثمر رساند، پیروزی را قطعی کرد.

از زمان شروع مجدد جام جهانی، تیم توماس فرانک چهارمین امتیاز برتر لیگ (22) را به دست آورده است و کمتر از هر تیم دیگری متحمل شکست شده است. علیرغم عملکرد بهتر ساوتهمپتون که باعث شد با 563 پاس برتری یک فصل را در اختیار داشته باشند، رکورد خانگی ساوتهمپتون همچنان بدترین رکورد در لیگ است. آنها فرصت دیگری را برای صعود از منطقه سقوط از دست دادند. برنتفورد که اخیراً با اولین شکست خود در 12 بازی لیگ برتر روبرو شده بود، با پشت سر گذاشتن فولام به رده هشتم جدول صعود کرد. آنها فقط یک امتیاز از برایتون و لیورپول فاصله دارند.


هایلایت ساوتهمپتون مقابل برنتفورد

خلاصه بازی ساوتهمپتون مقابل برنتفورد

برنتفورد پس از اینکه اورتون 12 بازی پیروز پیروز در لیگ آخر هفته را متوقف کرد، امیدوار به پیروزی بود. زمانی که کوین شید در اولین حضور خود در برنتفورد تلاش کرد گلزنی کند، میهمان شروع امیدوارکننده‌ای داشت، اما ضربه سر حلقه‌ای او نتیجه را از دست داد. علاوه بر این، گاوین بازونو که به دلیل عملکردش در تساوی بدون گل یکشنبه برابر منچستریونایتد مورد تمجید قرار گرفت، در دقیقه 20 به بازی گرفته شد و با واکنشی فوق العاده، ضربه پای چپ برایان امبومو را مهار کرد.

ایوان تونی با وجود تلاش بسیار دروازه بان ساوتهمپتون، بلافاصله پس از نیمه راه اولین گل خود را به ثمر رساند. سر کریستین نرگارد در انتهای کرنر چرخشی امبومو قرار داشت که او به طرز ماهرانه ای توپ را برای تونی به گل رساند.

Yoane Wissa پیروزی 2-0 برای برنفورد را تایید کرد

قدیس‌ها واقعاً موقعیت‌های قابل توجه زیادی قبل از استراحت نداشتند، اما آنها به طرز دردناکی به گل تساوی تنها سه دقیقه پس از شروع مجدد نزدیک شدند، زمانی که چه آدامز یک ضربه محکم و بدون گل توسط آرون هیکی روی خط متوقف شد. سپس تئو والکات و پل اونواچو از روی نیمکت به زمین آورده شدند تا به تلاش دیوانه وار ساوتهمپتون برای گلزنی کمک کنند.

زمانی که ویسا در دقیقه هفتم وقت تلف شده وارد محوطه شد و توپ را فراتر از بازونو ناتوان ارسال کرد، زنبورها علیرغم اینکه تمام نیمه دوم را در نیمه خود اردو زدند، هر سه امتیاز را به دست آوردند. قدیس ها پس از نهمین باخت خانگی خود در لیگ برتر، اکنون در انتهای جدول رده بندی قرار دارند. در حالی که این روند ادامه دارد، برنتفورد به رده نهم صعود می کند و همچنان فعالانه به دنبال جایگاهی در اروپا است.

امتیاز نهایی ساوتهمپتون مقابل برنتفورد

  1 ساعت 2 ساعت نهایی
ساوتهمپتون 0 0 0
برنتفورد 1 1 2

اهداف

  • برنتفورد : ایوان تونی -32 دقیقه، ویسا 90'+7

ترکیب ساوتهمپتون مقابل برنتفورد مشخص شد

  • ساوتهمپتون (4-2-3-1) : گاوین بازونو (31)، کایل واکر-پیترز (2)، یان بدنارک (35)، آرمل بلا کوچاپ (37)، رومن پراد (15)، جیمز وارد پروس ( 8)، ابراهیما دیالو (27)، محمد الیونوسی (24)، کارلوس جوناس آلکاراز (26)، کمال الدین سلیمانا (20)، چه آدامز (10)
  • برنتفورد (4-3-3) : دیوید رایا (1)، آرون هیکی (2)، اتان پینوک (5)، بن می (16)، ریکو هنری (3)، ویتالی جانلت (27)، کریستین نورگارد (6) ماتیاس جنسن (8)، کوین شاد (9)، ایوان تونی (17)، برایان امبومو (19)

Highlights & Goals popular Leagues:

Click star to rate
5 (1 rating)
Leey
Written by: Leey
Leey is the reporter for Betimate. She currently has a series of articles about football. She specializes in researching football data to come up with evaluations about the tournament and predictions about the matches.

Related Content

ابراز نارضایتی هواداران چلسی از بوهلی: باشگاه تبدیل به یک "مایه خنده" می شود
ابراز نارضایتی هواداران چلسی از بوهلی: باشگاه تبدیل به یک "مایه خنده" می شود
مکاتبات بین مدیر اجرایی کریس ژوراسک و اعتماد حامیان چلسی، بحثی باز و صریح را نشان می دهد.
راتکلیف هزینه هنگفت منچستریونایتد برای "چند بازیکن بزرگ" را رد کرد
راتکلیف هزینه هنگفت منچستریونایتد برای "چند بازیکن بزرگ" را رد کرد
رتکلیف از صبری که آرسنال نسبت به آرتتا نشان داده است قدردانی کرد و آن را یک ویژگی مثبت دانست. از سوی دیگر، کریستین اریکسن از زمان بازی خود ناراضی است، زیرا تنها در 11 بازی به میدان رفته است.
نقض قوانین مالی: ناتینگهام فارست چهار امتیاز کسر کرد
نقض قوانین مالی: ناتینگهام فارست چهار امتیاز کسر کرد
ناتینگهام فارست به دلیل اعتراف به نقض قوانین سود و پایداری لیگ برتر (PSR) با کسر چهار امتیاز جریمه شد.
تن هگ به رشفورد پایان داد و گمانه زنی های نقل و انتقالاتی PSG: برای فروش نیست!
تن هگ به رشفورد پایان داد و گمانه زنی های نقل و انتقالاتی PSG: برای فروش نیست!
اریک تن هاگ، سرمربی منچستریونایتد اعلام کرد که فروش مارکوس راشفورد به پاری سن ژرمن جزو برنامه های این باشگاه نیست.
رده بندی 10 هافبک برتر لیگ برتر
رده بندی 10 هافبک برتر لیگ برتر
10 هافبک برتر کنونی لیگ برتر شامل نام های مطرحی مانند کوین دی بروین، برونو فرناندز و مارتین اودگارد است.
برترین سایت‌های شرط‌بندی
BONUS UP TO $250 - THE SMARTER WAY TO BET!
Welcome bonus up to $250

BONUS UP TO $250 - THE SMARTER WAY TO BET!

VOdds positions itself as a premier sports betting brokererage, offering users the ability to compare odds across various bookmakers through a unified single-wallet platform.