لیگهای محبوب

سایر لیگها

دهمین فینال آزاد ایالات متحده برای نواک جوکوویچ: جشن هیجان انگیز در برابر حریف 20 ساله

(تنیس نیوز) نواک جوکوویچ پس از پیروزی مقابل یک بازیکن 20 ساله بومی، جشن پرشور خود را جشن گرفت.
Harry Siuu
توسط: Harry Siuu

نکات برجسته بن شلتون در مقابل نواک جوکوویچ | نیمه نهایی آزاد ایالات متحده 2023

بن شلتون که در رتبه 47 جهان قرار دارد، با رسیدن به نیمه نهایی مسابقات آزاد US 2023، به عنوان هیجان انگیز آخرین تورنمنت گرند اسلم سال ظاهر شد. این بازیکن 20 ساله که با قد 1.93 متری ایستاده بود، با سرویس های پایدار و سرعت چشمگیر خود اثری متمایز از خود بر جای گذاشت. با این وجود، حریف او کسی نبود جز نواک جوکوویچ، یک سرور در سطح جهانی.

جوکوویچ توانست تقریباً به طور کامل تنیسور جوان را خفه کند و به شلتون اجازه داد تا تنها 5 امتیاز آس و تنها 60 درصد برنده شدن در سرویس کسب کند. بازیکن صربستانی 14 فرصت بریک پوینت فوق العاده ایجاد کرد و از 5 تای آنها استفاده کرد و در سه ست با امتیازهای 6-3، 6-2، 7-6 (4) در مجموع زمان 2 مسابقه، بازی را به پایان رساند. ساعت و 40 دقیقه

این سومین فصل در دوران حرفه ای جوکوویچ است که در آن در هر چهار تورنمنت گرند اسلم به فینال رسیده است و قبلاً در سال های 2015 و 2021 به این موفقیت دست یافته است. اگر او در US Open قهرمان شود، این بازیکن 36 ساله مسن ترین بازیکن خواهد شد. قهرمان US Open از زمان آغاز دوره باز در سال 1969.

صدمین برد او در زمین های سخت در مسابقات گرند اسلم، بازیکن 36 ساله را به سی و ششمین فینال گرند اسلم و دهمین حضورش در مسابقات آزاد آمریکا رساند.

در ادامه مسابقه، جوکوویچ با بالا بردن دو انگشت خود از ژست جشن شلتون تقلید کرد، حرکتی که برخی آن را به تمسخر حریف تعبیر کردند. با این حال، هر دو بازیکن تصریح کردند که هیچ نیت بدی در کار نبوده است.

نوله پس از شکست دادن شلتون ابراز هیجان کرد و گفت: "مسابقه هایی از این دست به من انگیزه می دهد که مانند یکی از بچه های جوان کار کنم و عمل کنم. احساس می کنم هنوز چیزهای زیادی می توانم به دنیای تنیس بدهم."

جوکوویچ در مورد احتمال رویارویی با یک بازیکن بومی اضافه کرد: مهمترین گرند اسلم در این ورزش. پیش بینی می کردم که بتوانم با یک بازیکن خانگی روبرو شوم که کار آسانی نیست اما از این جو پر جنب و جوش لذت می برم، چه تماشاگران از من حمایت کنند و چه از من حمایت کنند. حریف من."

شلتون با پرداختن به موقعیتی که جوکوویچ جشن خود را آینه کرد، پاسخ عاقلانه ای داد و گفت: "من دوست ندارم وقتی مردم می گویند می توانم یا نمی توانم جشن بگیرم. اگر در یک مسابقه برنده شوید، شایسته انجام هر کاری هستید. وقتی بزرگ شدم، یاد گرفتم که تقلید (اشاره به ژست جوکوویچ) صادقانه ترین شکل چاپلوسی است."

جوکوویچ با 22 برد در 23 نیمه نهایی گرند اسلم گذشته خود، در اولین ساعات 11 سپتامبر در فینال مقابل دانیل مدودف (روسیه) رقابت خواهد کرد. در یک بازی سه ست با نتیجه 6-4.

بیشتر تماشا کنید: کارلوس آلکاراز در مقابل دانیل مدودف نکات برجسته | نیمه نهایی اپن آمریکا 2023

Click star to rate
5 (1 rating)
Harry Siuu
Written by: Harry Siuu
a specialized football specialist with over ten years' experience as a football journalist who works for Betimate.com.

Related Content

نواک جوکوویچ 'پادشاه' است: سلطنت تزلزل ناپذیر سلطنتی تنیس
نواک جوکوویچ 'پادشاه' است: سلطنت تزلزل ناپذیر سلطنتی تنیس
این ستاره صربستانی یکشنبه گذشته بیست و چهارمین قهرمانی گرند اسلم خود را در مسابقات آزاد آمریکا به دست آورد. با ورود او به اواخر 30 سالگی، هیچ نشانه ای از کاهش قدرت او وجود ندارد. وضعیت جوکوویچ به عنوان "پادشاه تنیس" بی چون و چرا قابل بحث نیست و سن فقط یک عدد است.
نکات مهم مسابقه تنیس نواک جوکوویچ مقابل دانیل مدودف (3-0) - آزاد آمریکا 2023
نکات مهم مسابقه تنیس نواک جوکوویچ مقابل دانیل مدودف (3-0) - آزاد آمریکا 2023
(برترین‌های US Open 2023) در فینال US Open 2023، نواک جوکوویچ عملکرد خارق‌العاده‌ای در برابر مدودف ارائه داد و بیست و چهارمین عنوان قهرمانی گرند اسلم خود را در یک موفقیت حرفه‌ای واقعاً قابل توجه به دست آورد. این دیدار پس از سه ست با نتایج 6-3، 7-6 (5) و 6-3 به پایان رسید.
نکات مهم مسابقه تنیس کارلوس آلکاراز مقابل الکساندر زورف (3-0) - آزاد آمریکا 2023
نکات مهم مسابقه تنیس کارلوس آلکاراز مقابل الکساندر زورف (3-0) - آزاد آمریکا 2023
(برترین های اوپن آمریکا 2023) آلکاراز در بازی خود مقابل زورف جایی برای شگفتی باقی نگذاشت. کسب پیروزی در سه ست مقابل زورز به آلکاراز اجازه داد تا شرایط بدنی خود را حفظ کند. در دور بعد، جایی که چهار بازیکن برتر برتر با هم رقابت می کنند، آلکاراز به مصاف مدودف می رود که در مرحله یک چهارم نهایی روبلوف را شکست داد.
نکات مهم مسابقه تنیس تیلور فریتز مقابل نواک جوکوویچ (3-2) - آزاد آمریکا 2023
نکات مهم مسابقه تنیس تیلور فریتز مقابل نواک جوکوویچ (3-2) - آزاد آمریکا 2023
(برترین‌های اوپن آمریکا 2023) تیلور فریتز، بازیکن تنیس کشور میزبان، در مسابقات اوپن آمریکا در سال 2023 با یک مسابقه چالش‌برانگیز در مرحله یک چهارم نهایی مقابل نواک جوکوویچ، قهرمان دوم مسابقات، روبرو شد. فریتز به جوکوویچ دست به کار شد، اما سرسختی جوکوویچ به عنوان یک استاد تنیس صربستانی در لحظه مناسب درخشید. جوکوویچ دقیقاً در مواقع لزوم قدرت خود را نشان داد و ست سوم را با نتیجه 6-4 به پایان رساند و در نهایت 3-0 پیروز شد. حریف جوکوویچ در نیمه نهایی با برنده دیدار تیافو و شلتون مشخص می شود.
نکات برجسته مسابقه تنیس زورف و گناهکار (3-2) - آزاد ایالات متحده 2023
نکات برجسته مسابقه تنیس زورف و گناهکار (3-2) - آزاد ایالات متحده 2023
(برترین‌های اوپن آمریکا 2023) Zverev و Sinner واقعاً مطابق با رقابت بین رقبای ماهر بودند، یک مسابقه گیرا و دراماتیک ارائه کردند. در ست پایانی، خونسردی قهرمان به زورف کمک کرد تا پیروزی 6-3 را تضمین کند و در نهایت با پیروزی 3-2 به مرحله یک چهارم نهایی صعود کند.
برترین سایت‌های شرط‌بندی
BONUS UP TO $250 - THE SMARTER WAY TO BET!
Welcome bonus up to $250

BONUS UP TO $250 - THE SMARTER WAY TO BET!

VOdds positions itself as a premier sports betting brokererage, offering users the ability to compare odds across various bookmakers through a unified single-wallet platform.