لیگهای محبوب

سایر لیگها

نکات مهم مسابقه تنیس نواک جوکوویچ مقابل دانیل مدودف (3-0) - آزاد آمریکا 2023

(برترین‌های US Open 2023) در فینال US Open 2023، نواک جوکوویچ عملکرد خارق‌العاده‌ای در برابر مدودف ارائه داد و بیست و چهارمین عنوان قهرمانی گرند اسلم خود را در یک موفقیت حرفه‌ای واقعاً قابل توجه به دست آورد. این دیدار پس از سه ست با نتایج 6-3، 7-6 (5) و 6-3 به پایان رسید.
Christian Steward
توسط: Christian Steward

مدودف در نیمه نهایی بر آلکاراز برتری غلبه کرد و در فینال با جوکوویچ برخورد کرد. در نتیجه، بازیکن روس یک چالش کاملاً برای 'نوله' ایجاد کرد.

در ست اول، جوکوویچ با نتیجه 6-3 پیروز شد، ستی که در آن قدرت کامل خود را به نمایش گذاشت. با این حال، همین تلاش بود که بازیکن صرب را برای ست دوم خسته کرد.

در ست دوم، مدودف به شدت افزایش یافت. او هیچ خطایی در طول بازی های سرویس نداشت، در حالی که استقامت جوکوویچ کاهش یافت. هر دو بازیکن خود را در یک تای بریک دیدند. گاهی اوقات، پیروزی در اختیار مدودف به نظر می رسید، اما جوکوویچ کلاس برتر خود را با پیروزی 7-5 در تای بریک نشان داد.

جوکوویچ با رفتن به ست سوم، عملکرد چشمگیری ارائه کرد که یادآور بازی او در ست اول است. وقتی جوکوویچ در بهترین فرم باشد، بازیکنان کمی می توانند با او برابری کنند. در نتیجه 'نول' ست سوم را با پیروزی 6-3 به پایان رساند.

جوکوویچ پس از شکست دادن مدودف در سه ست، قهرمانی احساسی اوپن آمریکا در سال 2023 را تضمین کرد. اشک در چشمان جوکوویچ سرازیر شد و فهمید که با 24 عنوان قهرمانی گرند اسلم با رکورد مارگارت کورت برابری کرده است.

آمار مسابقات:

Novak Djokovic 6-3, 7-6 (5), 6-3 Daniil Medvedev
4 Aces 6
6 Double Faults 6
54% First Serve Percentage 65%
81% First Serve Points Won 71%
54% Second Serve Points Won 38%
3/6 Break Points 1/3
118/215 Total Points 97/215
Click star to rate
5 (1 rating)
Christian Steward
Written by: Christian Steward
Christian Steward is an Exclusive Reporter for Betimate with over 10 years of experience in conducting reseach and analyzing data in order to provide approriate statistics for Betimate's Board of Experts.

Related Content

نواک جوکوویچ 'پادشاه' است: سلطنت تزلزل ناپذیر سلطنتی تنیس
نواک جوکوویچ 'پادشاه' است: سلطنت تزلزل ناپذیر سلطنتی تنیس
این ستاره صربستانی یکشنبه گذشته بیست و چهارمین قهرمانی گرند اسلم خود را در مسابقات آزاد آمریکا به دست آورد. با ورود او به اواخر 30 سالگی، هیچ نشانه ای از کاهش قدرت او وجود ندارد. وضعیت جوکوویچ به عنوان "پادشاه تنیس" بی چون و چرا قابل بحث نیست و سن فقط یک عدد است.
دهمین فینال آزاد ایالات متحده برای نواک جوکوویچ: جشن هیجان انگیز در برابر حریف 20 ساله
دهمین فینال آزاد ایالات متحده برای نواک جوکوویچ: جشن هیجان انگیز در برابر حریف 20 ساله
(تنیس نیوز) نواک جوکوویچ پس از پیروزی مقابل یک بازیکن 20 ساله بومی، جشن پرشور خود را جشن گرفت.
نکات مهم مسابقه تنیس کارلوس آلکاراز مقابل الکساندر زورف (3-0) - آزاد آمریکا 2023
نکات مهم مسابقه تنیس کارلوس آلکاراز مقابل الکساندر زورف (3-0) - آزاد آمریکا 2023
(برترین های اوپن آمریکا 2023) آلکاراز در بازی خود مقابل زورف جایی برای شگفتی باقی نگذاشت. کسب پیروزی در سه ست مقابل زورز به آلکاراز اجازه داد تا شرایط بدنی خود را حفظ کند. در دور بعد، جایی که چهار بازیکن برتر برتر با هم رقابت می کنند، آلکاراز به مصاف مدودف می رود که در مرحله یک چهارم نهایی روبلوف را شکست داد.
نکات مهم مسابقه تنیس تیلور فریتز مقابل نواک جوکوویچ (3-2) - آزاد آمریکا 2023
نکات مهم مسابقه تنیس تیلور فریتز مقابل نواک جوکوویچ (3-2) - آزاد آمریکا 2023
(برترین‌های اوپن آمریکا 2023) تیلور فریتز، بازیکن تنیس کشور میزبان، در مسابقات اوپن آمریکا در سال 2023 با یک مسابقه چالش‌برانگیز در مرحله یک چهارم نهایی مقابل نواک جوکوویچ، قهرمان دوم مسابقات، روبرو شد. فریتز به جوکوویچ دست به کار شد، اما سرسختی جوکوویچ به عنوان یک استاد تنیس صربستانی در لحظه مناسب درخشید. جوکوویچ دقیقاً در مواقع لزوم قدرت خود را نشان داد و ست سوم را با نتیجه 6-4 به پایان رساند و در نهایت 3-0 پیروز شد. حریف جوکوویچ در نیمه نهایی با برنده دیدار تیافو و شلتون مشخص می شود.
نکات برجسته مسابقه تنیس زورف و گناهکار (3-2) - آزاد ایالات متحده 2023
نکات برجسته مسابقه تنیس زورف و گناهکار (3-2) - آزاد ایالات متحده 2023
(برترین‌های اوپن آمریکا 2023) Zverev و Sinner واقعاً مطابق با رقابت بین رقبای ماهر بودند، یک مسابقه گیرا و دراماتیک ارائه کردند. در ست پایانی، خونسردی قهرمان به زورف کمک کرد تا پیروزی 6-3 را تضمین کند و در نهایت با پیروزی 3-2 به مرحله یک چهارم نهایی صعود کند.
برترین سایت‌های شرط‌بندی
BONUS UP TO $250 - THE SMARTER WAY TO BET!
Welcome bonus up to $250

BONUS UP TO $250 - THE SMARTER WAY TO BET!

VOdds positions itself as a premier sports betting brokererage, offering users the ability to compare odds across various bookmakers through a unified single-wallet platform.