لیگهای محبوب

سایر لیگها

جنی هرموسو پس از کنار گذاشته شدن از تیم ملی زنان اسپانیا از مربی جدید می پرسد: 'من را از چه چیزی محافظت کنید؟'

"من را از چه چیزی محافظت کنید؟" این سوالی است که جنی هرموسو اسپانیایی از سرمربی جدید مونتسه تومه پس از اعلام اولین تیم ملی اسپانیا پس از جام جهانی مطرح کرد.
Frenkie Tran
توسط: Frenkie Tran

"من را از چه چیزی محافظت کنید؟" - جنی هرموسو ستاره اسپانیایی پس از کنار گذاشته شدن از تیم برای "حفاظت" خود پاسخ داد.

ترکیب توم شامل 20 بازیکن از 23 بازیکنی است که به همراه 39 نفر دیگر بیانیه ای را امضا کرده بودند که از بازگشت به میادین خودداری می کنند تا زمانی که تغییرات اساسی در فدراسیون سلطنتی فوتبال اسپانیا (RFEF) ایجاد شود. این بازیکنان با وجود محرومیت ها و جریمه های احتمالی، معتقدند تغییرات لازم صورت نگرفته و بر تصمیم خود برای عدم بازی تاکید کرده اند.

وقتی از او پرسیده شد که چرا هرموسو را از تیم خود حذف کرد، توم اظهار داشت که این بهترین راه برای محافظت از او در حال حاضر است. با این حال، هرموسو حاضر به پذیرش این توضیح نبود و در بیانیه‌ای که ساعاتی بعد در توییتر منتشر شد، از او پرسید که قرار است از چه چیزی محافظت شود.

هرموسو ادعا می کند که این دلیل دیگری بر عدم تغییر در RFEF و تلاش آنها برای تهدید و تفرقه بین بازیکنان مدافع تغییر است. او همچنین حمایت خود را از بازیکنان دیگر خود اعلام کرد.

بازیکنان دعوت شده قرار است در ساعت 11:30 CEST به امکانات اسپانیا در لاس روزاس مراجعه کنند، اما انتظار می رود تنها تعداد کمی از آنها حضور داشته باشند. اسپانیا قرار است روز جمعه به مصاف سوئد و سه شنبه آینده در لیگ ملت‌ها به مصاف سوئیس برود و جواز حضور در المپیک 2024 پاریس را قطعی کند.

بیانیه کامل:

مرا از چه چیزی محافظت کن؟

بیایید صریح باشیم: امروز ادعایی مطرح شد مبنی بر اینکه محیط درون فدراسیون برای همکارانم امن خواهد بود تا دوباره به آن بپیوندند، اما در همان کنفرانس خبری اعلام شد که آنها از من به عنوان وسیله ای برای محافظت از من دعوت نمی کنند.

مرا از چه چیزی محافظت کن؟ و از چه کسی؟

ما هفته ها – ماه ها و حتی – برای محافظت در برابر RFEF که هرگز نیامد، جست و جو کرده ایم. افرادی که اکنون از ما می خواهند به آنها اعتماد کنیم، همان کسانی هستند که امروز لیستی از بازیکنانی را که خواسته اند دعوت نشوند، افشا کردند.

بازیکنان مطمئن هستند که این یک استراتژی دیگر از تفرقه و دستکاری برای ارعاب و تهدید ما به عواقب قانونی و تحریم های اقتصادی است. این شواهد انکار ناپذیرتر است که نشان می دهد حتی امروز نیز هیچ چیز تغییر نکرده است.

من می‌خواهم یک بار دیگر حمایت کامل خود را از همکارانم که غافلگیر شده‌اند و مجبور شده‌اند نسبت به وضعیت ناگوار دیگری که توسط افرادی که همچنان در RFEF تصمیم‌گیری می‌کنند، واکنش نشان دهند، نشان دهم.

به همین دلیل است که ما می جنگیم و چرا آن را به این شکل انجام می دهیم.

جنی هرموسو

بیشتر بخوانید: قاضی به لوئیس روبیالس دستور داد تا 200 متر از جنی هرموسو دور بماند.

Click star to rate
5 (1 rating)
Frenkie Tran
Written by: Frenkie Tran
My football predictions cover a variety of competitions and tournaments. In addition to English and European football, football predictions also include tips on games taking place in the USA, Australia, Africa, South America and beyond, from famous leagues such as the Premier League, La Liga and Bundesliga to popular national leagues such as Croatian First League and Portugal Primeira.

Related Content

رئیس اتحادیه فوتبال انگلیس روبیالس را به بوسیدن زور برنز در جام جهانی زنان متهم کرد.
رئیس اتحادیه فوتبال انگلیس روبیالس را به بوسیدن زور برنز در جام جهانی زنان متهم کرد.
رئیس اتحادیه فوتبال انگلیس اعلام کرد که لوئیس روبیالس، رئیس سابق فوتبال اسپانیا، ظاهراً "به زور" صورت لوسی برنز مدافع انگلیس را بوسید و صورت هم تیمی خود لورا کومبس را پس از فینال جام جهانی زنان لمس کرد.
فیفا به لوئیس روبیالس، رئیس سابق اتحادیه فوتبال اسپانیا محرومیت 3 ساله داد.
فیفا به لوئیس روبیالس، رئیس سابق اتحادیه فوتبال اسپانیا محرومیت 3 ساله داد.
لوئیس روبیالس، رئیس سابق فدراسیون فوتبال اسپانیا (RFEF) پس از اتفاقی که در آن جنی هرموسو اسپانیایی بدون رضایت او بوسید، به مدت سه سال از حضور در فوتبال محروم شد.
خورخه ویلدا: سرمربی سابق اسپانیا در تحقیقات لوئیس روبیالس 'Kissgate' مورد بازجویی قرار گرفت
خورخه ویلدا: سرمربی سابق اسپانیا در تحقیقات لوئیس روبیالس 'Kissgate' مورد بازجویی قرار گرفت
خورخه ویلدا، سرمربی پیشین قهرمان جام جهانی زنان اسپانیا، قرار است به عنوان بخشی از تحقیقات "Bissgate" در مورد لوئیس روبیالس تحت تحقیقات قرار گیرد.
فدراسیون فوتبال اسپانیا دبیرکل آندرئو را پس از پایان تحریم تیم زنان برکنار کرد
فدراسیون فوتبال اسپانیا دبیرکل آندرئو را پس از پایان تحریم تیم زنان برکنار کرد
فدراسیون فوتبال اسپانیا تصمیم به برکناری دبیرکل آندرئو کمپس به عنوان بخشی از یک سری تغییرات گسترده‌تر در پی جنجال‌های مربوط به رسوایی بوسه لوئیس روبیالس و جنی هرموسو گرفته است.
قاضی به لوئیس روبیالس دستور می دهد که 200 متر از جنی هرموسو دور بماند
قاضی به لوئیس روبیالس دستور می دهد که 200 متر از جنی هرموسو دور بماند
یک قاضی محدودیتی را صادر کرده است که از رفتن لوئیس روبیالس به فاصله 200 متری جنی هرموسو جلوگیری می کند.
برترین سایت‌های شرط‌بندی
PROMOCODE: BETIMATE<br> Get a 130% bonus with the promo code
Make your first deposit

PROMOCODE: BETIMATE
Get a 130% bonus with the promo code

Get a 130% bonus on your 1st deposit with the promo code and place bets!
Register and get your bonus to get you started!
Bet with high odds!