لیگهای محبوب

سایر لیگها

خورخه ویلدا: سرمربی سابق اسپانیا در تحقیقات لوئیس روبیالس 'Kissgate' مورد بازجویی قرار گرفت

خورخه ویلدا، سرمربی پیشین قهرمان جام جهانی زنان اسپانیا، قرار است به عنوان بخشی از تحقیقات "Bissgate" در مورد لوئیس روبیالس تحت تحقیقات قرار گیرد.
Frenkie Tran
توسط: Frenkie Tran

یک قاضی تحقیقات در مورد تجاوز جنسی ادعایی مربوط به بوسه ای که روبیالس روی جنی هرموسو ستاره اسپانیایی پس از قهرمانی آنها در جام جهانی کاشته بود، گسترش داد. علاوه بر خود حادثه، قاضی اکنون در حال بررسی تلاش‌های بالقوه روبیالس، رئیس سابق اتحادیه فوتبال اسپانیا (RFEF) برای وادار کردن هرموسو به بیان اینکه این بوسه رضایت‌بخش بوده است، است.

بیشتر بخوانید :

ویلدا که 10 روز پس از قهرمانی در جام جهانی از سمت مدیریتی کنار گذاشته شد، اکنون به موضوع تحقیقات گسترده تری تبدیل شده است که توسط دادگاه عالی اسپانیا تایید شده است. در این بیانیه جزئیاتی در مورد دلایل خاص ارائه نشده است، اگرچه گزارش های رسانه های اسپانیایی نشان می دهد که ویلدا ممکن است بر هرموسو فشار آورده باشد تا بیانیه ای مبنی بر تبرئه روبیالس صادر کند، اتهاماتی که ویلدا آنها را رد کرده است.

قبل از جام جهانی زنان در استرالیا و نیوزلند، اسپانیا درگیری های داخلی را در بین بازیکنان ارشد تجربه کرد که از رهبری ویلدا ابراز نارضایتی کردند. با وجود اختلاف، اسپانیا در تورنمنت آگوست با شکست یک بر صفر انگلیس در فینال سیدنی پیروز شد.

روبیالس در مراسم معرفی جام جهانی زنان در ماه آگوست، هرموسو را می بوسد

با این حال، اقدامات روبیالس پیروزی آنها را تحت الشعاع قرار داد، زیرا او در مراسم معرفی بر لبان هرموسو بوسید. روبیالس اظهار داشت که این بوسه توافقی بوده و خود را هدف شکار جادوگران "فمینیست های دروغین" می داند.

هرموسو در ابتدا در یک ویدئوی اینستاگرامی در جشن های پس از پیروزی به این حادثه پرداخت و اظهار داشت: "من آن را دوست نداشتم، اما چه می توانستم بکنم؟" RFEF همچنین بیانیه ای منتشر کرد و به نقل از هرموسو این بوسه را "یک حرکت متقابل و کاملا خودجوش" توصیف کرد.

با این حال، در بیانیه بعدی که توسط اتحادیه بازیکنان، FUTPRO منتشر شد، هرموسو اظهار داشت که احساس می کند "آسیب پذیر" و "قربانی یک تجاوز" است.

رئیس سابق RFEF لوئیس روبیالس

روبیالس ابتدا در برابر استعفا مقاومت کرد اما در نهایت مجبور شد در اوایل ماه جاری این کار را انجام دهد. او همچنین پس از شکایتی که توسط هرموسو به اتهام تجاوز جنسی و اجبار ارائه شد، مورد منع تعقیب قرار گرفت که اکنون توسط قاضی فرانسیسکو دی خورخه تحت بررسی است.

در ابتدا فقط روبیالس به طور رسمی تحت بازجویی قرار گرفت و سایر مسئولان و بازیکنان فدراسیون به عنوان شاهد احضار شدند. با این حال، قاضی د خورخه تحقیقات را به ویلدا گسترش داد و وضعیت آلبرت لوکه، مدیر تیم مردان و روبن ریورا، رئیس بازاریابی فدراسیون را به "تحقیق" تغییر داد.

اوایل این ماه، تیم قهرمان جام جهانی زنان اسپانیا پس از اینکه RFEF متعهد به ایجاد "تغییرات فوری و قابل توجه" در ساختار خود شد، به تحریم تیم ملی خود پایان داد. علیرغم تحریم، بازیکنان همچنان برای بازی در تیم ملی هنگام اعلام لیست بازیکنان اسپانیا برای بازی های آتی لیگ ملت های زنان دعوت شدند. تصمیم برای پایان دادن به تحریم پس از یک جلسه بیش از هفت ساعته با حضور بازیکنان، مقامات RFEF، شورای ملی ورزش اسپانیا (CSD) و اعضای اتحادیه بازیکنان FUTPRO صورت گرفت. آنها در لیگ ملت های زنان یوفا موفق شدند با نتیجه 5 بر 0 سوئیس را شکست دهند.

بیشتر بخوانید: لوئیس روبیالس از ریاست RFEF استعفا داد: "من نمی توانم به کارم ادامه دهم"

Click star to rate
5 (1 rating)
Frenkie Tran
Written by: Frenkie Tran
My football predictions cover a variety of competitions and tournaments. In addition to English and European football, football predictions also include tips on games taking place in the USA, Australia, Africa, South America and beyond, from famous leagues such as the Premier League, La Liga and Bundesliga to popular national leagues such as Croatian First League and Portugal Primeira.

Related Content

دادگاه اسپانیا از روبیالس، رئیس سابق اتحادیه فوتبال انگلیس و مربی ویلدا خواست تا محاکمه شوند
دادگاه اسپانیا از روبیالس، رئیس سابق اتحادیه فوتبال انگلیس و مربی ویلدا خواست تا محاکمه شوند
تصمیم یک قاضی دادگاه ملی به دنبال یک تحقیق پیش از محاکمه در مورد یک بوسه ناخوانده، جرقه بحث قابل توجهی در مورد تبعیض جنسی در فوتبال زنان اسپانیایی را برانگیخت.
رئیس اتحادیه فوتبال انگلیس روبیالس را به بوسیدن زور برنز در جام جهانی زنان متهم کرد.
رئیس اتحادیه فوتبال انگلیس روبیالس را به بوسیدن زور برنز در جام جهانی زنان متهم کرد.
رئیس اتحادیه فوتبال انگلیس اعلام کرد که لوئیس روبیالس، رئیس سابق فوتبال اسپانیا، ظاهراً "به زور" صورت لوسی برنز مدافع انگلیس را بوسید و صورت هم تیمی خود لورا کومبس را پس از فینال جام جهانی زنان لمس کرد.
فیفا به لوئیس روبیالس، رئیس سابق اتحادیه فوتبال اسپانیا محرومیت 3 ساله داد.
فیفا به لوئیس روبیالس، رئیس سابق اتحادیه فوتبال اسپانیا محرومیت 3 ساله داد.
لوئیس روبیالس، رئیس سابق فدراسیون فوتبال اسپانیا (RFEF) پس از اتفاقی که در آن جنی هرموسو اسپانیایی بدون رضایت او بوسید، به مدت سه سال از حضور در فوتبال محروم شد.
فدراسیون فوتبال اسپانیا دبیرکل آندرئو را پس از پایان تحریم تیم زنان برکنار کرد
فدراسیون فوتبال اسپانیا دبیرکل آندرئو را پس از پایان تحریم تیم زنان برکنار کرد
فدراسیون فوتبال اسپانیا تصمیم به برکناری دبیرکل آندرئو کمپس به عنوان بخشی از یک سری تغییرات گسترده‌تر در پی جنجال‌های مربوط به رسوایی بوسه لوئیس روبیالس و جنی هرموسو گرفته است.
رهبران RFEF برای شکایت از بازیکنان تیم ملی اسپانیا به دلیل شورش آماده می شوند
رهبران RFEF برای شکایت از بازیکنان تیم ملی اسپانیا به دلیل شورش آماده می شوند
مقامات RFEF اقدام قانونی علیه سرکش بازیکنان تیم ملی اسپانیا، از جمله الکسیا پوتلاس و آیتانا بوماتی، به دلیل درخواست استعفا آماده می کنند.