لیگهای محبوب

سایر لیگها

لوئیس روبیالس، کارگردان اتحادیه فوتبال اسپانیا، پس از ماجرای بوسه جنی هرموسو، ویدیوی «من عذرخواهی» را منتشر کرد.

لوئیس روبیالس، مدیر اتحادیه فوتبال اسپانیا، پس از دفاع قبلی خود از بوسه ای که با مهاجم جنی هرموسو به اشتراک گذاشته بود، با انتشار یک ویدیوی آشتی، توجه قابل توجهی را به خود جلب کرد. در این ویدئو، او عذرخواهی خود را ابراز می کند و به عنوان یک طغیان واقعی و خودجوش به نظر می رسد.
Frank Merino
توسط: Frank Merino

این لحظه ای از پیروزی بود که در سراسر اسپانیا و در سراسر جهان جشن گرفته شد، نمایشی نوآورانه از مهارت که نگاهی فریبنده به آینده فوتبال زنان ارائه داد. با این حال، یک روز پس از پیروزی اسپانیا در فینال جام جهانی زنان مقابل انگلیس در سیدنی، این رهبر فوتبال این کشور، مردی 45 ساله، بود که تیتر اخبار را به خود اختصاص داد.

بیشتر بخوانید: محبت ناخواسته: رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا لب های جنی هرموسو را می بوسد و باعث ناراحتی می شود

این جنجال اندکی پس از پیروزی 1-0 اسپانیا آغاز شد که لوئیس روبیالس، رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا، در دوربین دیده شد که جنی هرموسو را به سمت خود جلو می برد و در حالی که تیم اسپانیا مدال های طلای خود را دریافت می کرد، بوسه ای غیرمنتظره بر لبانش می نشاند.

بلافاصله پس از آن، هرموسو ناراحتی خود را در یک پخش زنده ابراز کرد و گفت: "من آن را دوست نداشتم." او بعداً اضافه کرد: "اما چه کاری می توانم انجام دهم؟"

ویدئویی از این بوسه ناخواسته به سرعت در فضای مجازی پخش شد و خشم داخلی و بین المللی را برانگیخت. ایرنه مونترو، وزیر برابری در دولت موقت، آن را به عنوان "شکلی از خشونت جنسی که ما زنان به طور روزانه از آن رنج می‌بریم و تاکنون نامرئی بوده است" توصیف کرد. او تاکید کرد: "ما نمی توانیم این را عادی کنیم."

این دیدگاه در نادیا ترونچونی، که سرپرستی پوشش ورزشی روزنامه ال پایس را بر عهده دارد، حمایت می شود. او خاطرنشان کرد: "این یک دخل و تصرف است، تهاجم به فضای شخصی، بدون رضایت - یک تجاوز. چه حیف است که یک روز به این زیبایی در نهایت توسط این دژخیمان کثیف خدشه دار شود."

میکل ایستا، سرپرست وزیر ورزش اسپانیا، این ژست را "غیرقابل قبول" خواند و از روبیالس خواست توضیحاتی ارائه کند و عذرخواهی کند. مارتا لوئیس، سخنگوی ائتلاف جناح چپ سومار نیز به جمع صداهایی در رسانه های اجتماعی پیوست که خواستار کناره گیری روبیالس بودند.

از آنجایی که این حادثه تهدید می کرد دستاوردهای قابل توجه لاروخا را تحت الشعاع قرار دهد، فدراسیون مداخله کرد و اظهارات هرموسو را منتشر کرد که به نظر می رسید موضع او را روشن کند. او اظهار داشت: "این یک ژست متقابل کاملاً خودجوش بود به دلیل شادی بی‌نظیری که قهرمانی در جام جهانی به ارمغان می‌آورد. من و رئیس‌جمهور رابطه خوبی داریم، رفتار او با همه ما فوق‌العاده بود و این یک ژست طبیعی محبت بود. و سپاس."

در شبکه های اجتماعی، برخی به دفاع از روبیالس پرداختند و ویدئوهایی از او به اشتراک گذاشتند که در آن او گونه های دیگر بازیکنان را بوسید و آنها را در آغوش گرفت.

در ابتدا، روبیالس پیشنهاداتی مبنی بر رفتار نامناسب خود را رد کرد و کسانی را که آن را متفاوت می دیدند به عنوان "احمق و احمق" کنار گذاشت. وی تصریح کرد: از آنها غافل شویم و از خوبی ها لذت ببریم.

با این حال، روز دوشنبه، با اذعان به اینکه برخی از مردم از این حادثه آسیب دیده اند، موضع آشتی جویانه تری اتخاذ کرد. ما آن را امری طبیعی، عادی و نه بد نیت دیدیم، اما افرادی هستند که از این موضوع صدمه دیده اند و من باید عذرخواهی کنم. راه دیگری وجود ندارد، آیا؟ او در ویدئویی که فدراسیون در اختیار رسانه های اسپانیایی قرار داد، گفت. او اعتراف کرد که این حادثه "تا حدودی جشن را خدشه دار کرده است."

"جشن را خدشه دار کرد": لوئیس روبیالس پس از بوسیدن جنی هرموسو عذرخواهی کرد

در این ویدئو، او از ذکر نام هرموسو خودداری کرد و در عوض از او به عنوان بازیکنی یاد کرد که "با او رابطه بسیار خوبی دارم." او توضیح داد که این ژست به صورت "کاملاً خودجوش" رخ داده است.

او سعی کرد واکنش قبلی خود را کم اهمیت جلوه دهد و اظهار داشت: "همچنین برخی از نظرات من وجود دارد که در آنها گفتم که فکر می کنم این احمقانه است. به این دلیل بود که هیچ کس در حلقه ما آن را بزرگ تلقی نمی کرد، اما متفاوت از آنچه در نظر گرفته شد من هم می‌خواهم از آن افراد عذرخواهی کنم، زیرا اگر در خارج از آن تعبیر دیگری شده است، مطمئناً دلایل خود را دارند.»

در بسیاری از اسپانیا، جدا کردن بوسه ناخواسته از جدایی عمیقی که سال گذشته بین تیم فوتبال اسپانیا و بازیکنان زن آن آشکار شد، چالش برانگیز بود.

سال گذشته، 15 بازیکن از بازی تحت سرمربیگری خورخه ویلدا خودداری کردند و دلیل آنها گلایه های مربوط به تاکتیک، روش های تمرینی و شیوه مدیریت او بود. ویلدا، در زمان تحریم، این اتهامات را "ناعادلانه" خواند و فدراسیون فوتبال این کشور همچنان از او حمایت کرد. در نهایت سه بازیکن بازگشتند و در طول مسابقات، ویلدا سعی کرد توجه را از اختلاف منحرف کند و تمرکز خود را روی بازی حفظ کند.

در قلب این دشمنی به نظر می رسید این احساس وجود داشته باشد که فدراسیون، تحت رهبری روبیالس، واقعاً به فوتبال زنان اعتقاد ندارد.

آنا رکونا آگیلار، روزنامه نگار در ElDiario.es نوشت: «این دو فرد در شرایط برابر نیستند. هر دو بخشی از سلسله مراتبی هستند که در آن او جایگاه بالاتری دارد و روبیالس بر هرموسو اقتدار دارد.

خوزه لوئیس ساستره، مجری برنامه در گفتگو با برنامه تلویزیونی اسپانیایی Cadena Ser اشاره کرد که چگونه این رابطه نابرابر باعث ایجاد استاندارد دوگانه شده است. "در جشن های متعددی که بین روبیالس و بازیکنان مرد شاهد بودیم، او هرگز سر هیچ یک از آنها را نگرفت تا بدون رضایت بوسید."

بیشتر بخوانید: نکات برجسته و گل اسپانیا زنان مقابل انگلیس زنان (1-0، فینال جام جهانی)

Click star to rate
4 (3 rating)
Frank Merino
Written by: Frank Merino
Frank Merino is a writer for Betimate.com, providing non-stop analysis and opinions on all things football. Since 2018, I have started writing football analysis articles on the internet and predicting and recommending prestigious football bets for users around the world.

Related Content

دادگاه اسپانیا از روبیالس، رئیس سابق اتحادیه فوتبال انگلیس و مربی ویلدا خواست تا محاکمه شوند
دادگاه اسپانیا از روبیالس، رئیس سابق اتحادیه فوتبال انگلیس و مربی ویلدا خواست تا محاکمه شوند
تصمیم یک قاضی دادگاه ملی به دنبال یک تحقیق پیش از محاکمه در مورد یک بوسه ناخوانده، جرقه بحث قابل توجهی در مورد تبعیض جنسی در فوتبال زنان اسپانیایی را برانگیخت.
رئیس اتحادیه فوتبال انگلیس روبیالس را به بوسیدن زور برنز در جام جهانی زنان متهم کرد.
رئیس اتحادیه فوتبال انگلیس روبیالس را به بوسیدن زور برنز در جام جهانی زنان متهم کرد.
رئیس اتحادیه فوتبال انگلیس اعلام کرد که لوئیس روبیالس، رئیس سابق فوتبال اسپانیا، ظاهراً "به زور" صورت لوسی برنز مدافع انگلیس را بوسید و صورت هم تیمی خود لورا کومبس را پس از فینال جام جهانی زنان لمس کرد.
فیفا به لوئیس روبیالس، رئیس سابق اتحادیه فوتبال اسپانیا محرومیت 3 ساله داد.
فیفا به لوئیس روبیالس، رئیس سابق اتحادیه فوتبال اسپانیا محرومیت 3 ساله داد.
لوئیس روبیالس، رئیس سابق فدراسیون فوتبال اسپانیا (RFEF) پس از اتفاقی که در آن جنی هرموسو اسپانیایی بدون رضایت او بوسید، به مدت سه سال از حضور در فوتبال محروم شد.
خورخه ویلدا: سرمربی سابق اسپانیا در تحقیقات لوئیس روبیالس 'Kissgate' مورد بازجویی قرار گرفت
خورخه ویلدا: سرمربی سابق اسپانیا در تحقیقات لوئیس روبیالس 'Kissgate' مورد بازجویی قرار گرفت
خورخه ویلدا، سرمربی پیشین قهرمان جام جهانی زنان اسپانیا، قرار است به عنوان بخشی از تحقیقات "Bissgate" در مورد لوئیس روبیالس تحت تحقیقات قرار گیرد.
فدراسیون فوتبال اسپانیا دبیرکل آندرئو را پس از پایان تحریم تیم زنان برکنار کرد
فدراسیون فوتبال اسپانیا دبیرکل آندرئو را پس از پایان تحریم تیم زنان برکنار کرد
فدراسیون فوتبال اسپانیا تصمیم به برکناری دبیرکل آندرئو کمپس به عنوان بخشی از یک سری تغییرات گسترده‌تر در پی جنجال‌های مربوط به رسوایی بوسه لوئیس روبیالس و جنی هرموسو گرفته است.
برترین سایت‌های شرط‌بندی
PROMOCODE: BETIMATE<br> Get a 130% bonus with the promo code
Make your first deposit

PROMOCODE: BETIMATE
Get a 130% bonus with the promo code

Get a 130% bonus on your 1st deposit with the promo code and place bets!
Register and get your bonus to get you started!
Bet with high odds!