لیگهای محبوب

سایر لیگها

انتقاد رئیس بارسلونا از لوئیس روبیالس به خاطر بوسیدن جنی هرموسو در جام جهانی زنان

روبیالس با به اشتراک گذاشتن یک بوسه صمیمی با هرموسو پس از پیروزی اسپانیا مقابل انگلیس در جام جهانی 2023، رسوایی مهم فوتبال زنان را برانگیخت. رئیس بارسلونا به شدت از روبیالس به دلیل رفتار "شرم آور" او انتقاد کرد و بار دیگر بر حمایت بی دریغ باشگاه از هرموسو تاکید کرد.
Frank Merino
توسط: Frank Merino

بیشتر بخوانید: 81 بازیکن تیم ملی زنان اسپانیا طوماری را امضا کردند و خواستار استعفای رئیس جمهور روبیالس شدند.

لاپورتا در آستانه بازی بارسلونا در لالیگا مقابل ویارئال در روز یکشنبه، موضع باشگاه در این مورد را تکرار کرد.

لاپورتا گفت: "من می خواهم تاکید کنم که رفتار روبیالس غیرقابل قبول، نامناسب و شرم آور بوده است. ما از بازیکنان خود حمایت بی دریغ می کنیم. جنی، ما در کنار شما هستیم."

ما پیش‌بینی می‌کردیم که روبیالس [جمعه] از سمت خود کناره‌گیری کند و معتقد بودیم که او هیچ جایگزینی ندارد. به‌عنوان باشگاه بارسلونا ، ما کاملاً از تصمیم فیفا برای تعلیق موقت او حمایت می‌کنیم. باید کاملاً واضح باشد که به شیوه‌ای قاطع و مؤکد، به هر نحوی در موارد خشونت جنسی، سوء استفاده یا آزار و اذیت، ما قاطعانه در کنار قربانیان هستیم."

بیشتر بخوانید:  بروزرسانی بوسه ناخواسته جنی هرموسو: لوئیس روبیالس در حالی که فیفا مقررات جدیدی را آماده می کند استعفا می دهد

روبیالس روز جمعه یک کنفرانس مطبوعاتی انفجاری برگزار کرد که طی آن از استعفا خودداری کرد. بعداً همان روز، هرموسو بیانیه‌ای منتشر کرد که در آن بوسه روبیالس رضایت‌بخش بوده است و فدراسیون فوتبال اسپانیا را متهم کرد که او را برای تبرئه علنی روبیالس تحت فشار قرار داده است.

در پاسخ، RFEF هرموسو و اتحادیه فوتبالیست‌های حرفه‌ای اسپانیا را تهدید به اقدام قانونی کرد که منجر به تعلیق روبیالس توسط فیفا به مدت 90 روز شد.

خورخه ویلدا، سرمربی اسپانیا، در نهایت با وجود تمجید از روبیالس در کنفرانس مطبوعاتی روز جمعه، از او انتقاد کرد. او اکنون با وضعیت ناراحت کننده ای روبرو است زیرا تمام کادر مربیگری او استعفا داده اند. علاوه بر این، 81 بازیکن اسپانیایی تا زمانی که روبیالس برای همیشه از پست خود برکنار نشود، خود را برای انتخاب از دسترس خارج کرده اند.

توصیه شده

خورخه ویلدا، سرمربی اسپانیا در نهایت از رفتار نامناسب لوئیس روبیالس انتقاد کرد.

ویلدا که در پیش از مسابقات به دلیل شورش برخی از بازیکنان ارشد خود مورد توجه قابل توجهی قرار گرفت، اکنون علناً از لوئیس روبیالس به دلیل رفتار او پس از پیروزی اسپانیا مقابل انگلیس در فینال جام جهانی زنان انتقاد کرده است.

او در بیانیه‌ای رسمی گفت: «رویدادهایی که پس از قهرمانی تاریخی اسپانیا در جام جهانی زنان رخ می‌دهد، یک شکست کامل بوده و بر موفقیت شایسته بازیکنان و ملت ما سایه افکنده است».

"من عمیقا متاسفم که پیروزی فوتبال زنان اسپانیا با اقدامات نامناسب رئیس جمهور سابق ما، لوئیس روبیالس، اقداماتی که خود او نیز به آن اعتراف کرده است، خدشه دار شده است. زندگی شخصی من، در ورزش به طور کلی، و در فوتبال به طور خاص."

بیشتر بخوانید: فیلم ویدیویی منتشر شد: خورخه ویلدا سرمربی اسپانیا ظاهراً سینه مربی زن را در فینال جام جهانی لمس می کند.

در طی یک کنفرانس مطبوعاتی جنجالی که روبیالس اعلام کرد از سمت ریاست فدراسیون فوتبال اسپانیا کناره گیری نمی کند، مشاهده شد که ویلدا او را تشویق می کند. روبیالس همچنین پیشنهاد قرارداد جدیدی را به ویلدا برای تیم اسپانیایی به همراه افزایش دستمزد قابل توجهی تمدید کرد.

با این حال، فیفا متعاقباً اقداماتی را انجام داده و رئیس فعلی را به مدت 90 روز در حالی که تحقیقات در حال انجام است، موقتاً تعلیق کرده است.

در همین حال، ویلدا به عنوان تنها عضو باقی مانده از کادر مربیگری می ایستد، زیرا تمام 11 همکارش در پی اقدامات روبیالس استعفا دادند.

بیشتر بخوانید:  جنی هرموسو برای پیگیری اقدام قانونی علیه لوئیس روبیالس به خاطر حادثه آزار و اذیت زن در جام جهانی آماده می شود

Click star to rate
5 (1 rating)
Frank Merino
Written by: Frank Merino
Frank Merino is a writer for Betimate.com, providing non-stop analysis and opinions on all things football. Since 2018, I have started writing football analysis articles on the internet and predicting and recommending prestigious football bets for users around the world.

Related Content

دادگاه اسپانیا از روبیالس، رئیس سابق اتحادیه فوتبال انگلیس و مربی ویلدا خواست تا محاکمه شوند
دادگاه اسپانیا از روبیالس، رئیس سابق اتحادیه فوتبال انگلیس و مربی ویلدا خواست تا محاکمه شوند
تصمیم یک قاضی دادگاه ملی به دنبال یک تحقیق پیش از محاکمه در مورد یک بوسه ناخوانده، جرقه بحث قابل توجهی در مورد تبعیض جنسی در فوتبال زنان اسپانیایی را برانگیخت.
رئیس اتحادیه فوتبال انگلیس روبیالس را به بوسیدن زور برنز در جام جهانی زنان متهم کرد.
رئیس اتحادیه فوتبال انگلیس روبیالس را به بوسیدن زور برنز در جام جهانی زنان متهم کرد.
رئیس اتحادیه فوتبال انگلیس اعلام کرد که لوئیس روبیالس، رئیس سابق فوتبال اسپانیا، ظاهراً "به زور" صورت لوسی برنز مدافع انگلیس را بوسید و صورت هم تیمی خود لورا کومبس را پس از فینال جام جهانی زنان لمس کرد.
فیفا به لوئیس روبیالس، رئیس سابق اتحادیه فوتبال اسپانیا محرومیت 3 ساله داد.
فیفا به لوئیس روبیالس، رئیس سابق اتحادیه فوتبال اسپانیا محرومیت 3 ساله داد.
لوئیس روبیالس، رئیس سابق فدراسیون فوتبال اسپانیا (RFEF) پس از اتفاقی که در آن جنی هرموسو اسپانیایی بدون رضایت او بوسید، به مدت سه سال از حضور در فوتبال محروم شد.
خورخه ویلدا: سرمربی سابق اسپانیا در تحقیقات لوئیس روبیالس 'Kissgate' مورد بازجویی قرار گرفت
خورخه ویلدا: سرمربی سابق اسپانیا در تحقیقات لوئیس روبیالس 'Kissgate' مورد بازجویی قرار گرفت
خورخه ویلدا، سرمربی پیشین قهرمان جام جهانی زنان اسپانیا، قرار است به عنوان بخشی از تحقیقات "Bissgate" در مورد لوئیس روبیالس تحت تحقیقات قرار گیرد.
فدراسیون فوتبال اسپانیا دبیرکل آندرئو را پس از پایان تحریم تیم زنان برکنار کرد
فدراسیون فوتبال اسپانیا دبیرکل آندرئو را پس از پایان تحریم تیم زنان برکنار کرد
فدراسیون فوتبال اسپانیا تصمیم به برکناری دبیرکل آندرئو کمپس به عنوان بخشی از یک سری تغییرات گسترده‌تر در پی جنجال‌های مربوط به رسوایی بوسه لوئیس روبیالس و جنی هرموسو گرفته است.
برترین سایت‌های شرط‌بندی
PROMOCODE: BETIMATE<br> Get a 130% bonus with the promo code
Make your first deposit

PROMOCODE: BETIMATE
Get a 130% bonus with the promo code

Get a 130% bonus on your 1st deposit with the promo code and place bets!
Register and get your bonus to get you started!
Bet with high odds!