لیگهای محبوب

سایر لیگها

جنی هرموسو برای پیگیری قانونی علیه لوئیس روبیالس به خاطر حادثه آزار و اذیت زن در جام جهانی آماده می شود

جنی هرموسو، قهرمان جام جهانی اسپانیا، در حال آماده شدن برای پیگیری پرونده حقوقی علیه رئیس فدراسیون سلطنتی فوتبال اسپانیا (RFEF)، لوئیس روبیالس است. لوئیس روبیالس پس از قهرمانی در جام جهانی با عواقب احتمالی بوسه ناخواسته روبرو می شود.
Harry Siuu
توسط: Harry Siuu

پرطرفدار: محبت ناخواسته: رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا لب های جنی هرموسو را می بوسد و باعث ناراحتی می شود

در بیانیه ای که روز چهارشنبه منتشر شد، این بازیکن 33 ساله فاش کرد که FUTPRO، اتحادیه بازیکنان اسپانیا، به پرونده او رسیدگی خواهد کرد. او اظهار داشت: "اتحادیه FUTPRO من، با همکاری آژانس TMJ من، رهبری حفاظت از منافع من و خدمت به عنوان واسطه در این موضوع را بر عهده دارد."

اتحادیه معتقد است که اقدامات روبیالس به حقوق او تجاوز کرده است و از مقامات مربوطه فوتبال خواسته است تا علیه رئیس RFEF اقدام کنند. در بیانیه FUTPRO آمده است: "از اتحادیه ما، ما از فدراسیون سلطنتی فوتبال اسپانیا می خواهیم پروتکل های لازم را اجرا کند، از حقوق بازیکنان خود محافظت کند و اقدامات مثال زدنی را اعمال کند."

بیشتر بخوانید: نخست وزیر اسپانیا: لوئیس روبیالس برای بوسیدن جنی هرموسو به عنوان "ناکافی" عذرخواهی کرد

"ضروری است که تیم ما توسط افرادی نمایندگی شود که ارزش های برابری و احترام را در همه جنبه ها تجسم می دهند. ما باید به پیشرفت در مبارزه برای برابری ادامه دهیم، هدفی که بازیکنان ما با عزم تزلزل ناپذیر از آن دفاع کرده اند و ما را به جایی که می رساندیم می رساند. امروز هستند."

ما همچنین از شورای عالی ورزش [CSD] می خواهیم که به طور فعال از پیشگیری و مداخله در برابر آزار جنسی، سوء استفاده، تبعیض جنسی و شوونیسم در محدوده اختیارات خود حمایت و ترویج کند. ما هر گونه رفتار یا اقدامی را که حقوق بازیکنان فوتبال را نقض کند رد می کنیم. "

FIFPRO، سازمان نمایندگی جهانی فوتبالیست های حرفه ای، بیانیه FUTPRO را تایید کرد و حمایت خود را اضافه کرد و بیان کرد:

ما قویاً تأکید می کنیم که مایه تاسف عمیق است که فردی در موقعیتی که مسئولیت مهمی دارد، چنین لحظه ویژه ای را برای بازیکنان تیم ملی اسپانیا در مقابل تماشاگران تلویزیونی جهانی ایجاد کرد. پیشرفت های فیزیکی ناخواسته نسبت به بازیکنان، بدون دعوت آغاز شد. ، در هیچ زمینه ای نه مناسب هستند و نه قابل قبول، به خصوص زمانی که این بازیکنان توسط فردی در موقعیت قدرت در محل کارشان آسیب پذیر شوند."

در روزهای پس از پیروزی اسپانیا در سیدنی، جایی که گل نیمه اول اولگا کارمونا باعث پیروزی 1-0 انگلیس شد، هرموسو در حال جشن گرفتن در ایبیزا عکس گرفت.

در حالی که هنوز نتیجه نشست مستقل فدراسیون فوتبال اسپانیا مشخص نشده است، به نظر می رسد لاروخا بار دیگر به دلایل اشتباه در کانون توجه قرار گرفته است. تیم اسپانیایی قبلاً با جنجال‌هایی روبرو شده بود که چندین نفر از اعضای تیم از همکاری با مربی خورخه ویلدا به دلیل روش‌های مربیگری شدید او خودداری کردند.

بیشتر بخوانید: فیلم ویدیویی منتشر شد: خورخه ویلدا سرمربی اسپانیا ظاهراً سینه مربی زن را در فینال جام جهانی لمس می کند.

Click star to rate
5 (1 rating)
Harry Siuu
Written by: Harry Siuu
a specialized football specialist with over ten years' experience as a football journalist who works for Betimate.com.

Related Content

دادگاه اسپانیا از روبیالس، رئیس سابق اتحادیه فوتبال انگلیس و مربی ویلدا خواست تا محاکمه شوند
دادگاه اسپانیا از روبیالس، رئیس سابق اتحادیه فوتبال انگلیس و مربی ویلدا خواست تا محاکمه شوند
تصمیم یک قاضی دادگاه ملی به دنبال یک تحقیق پیش از محاکمه در مورد یک بوسه ناخوانده، جرقه بحث قابل توجهی در مورد تبعیض جنسی در فوتبال زنان اسپانیایی را برانگیخت.
رئیس اتحادیه فوتبال انگلیس روبیالس را به بوسیدن زور برنز در جام جهانی زنان متهم کرد.
رئیس اتحادیه فوتبال انگلیس روبیالس را به بوسیدن زور برنز در جام جهانی زنان متهم کرد.
رئیس اتحادیه فوتبال انگلیس اعلام کرد که لوئیس روبیالس، رئیس سابق فوتبال اسپانیا، ظاهراً "به زور" صورت لوسی برنز مدافع انگلیس را بوسید و صورت هم تیمی خود لورا کومبس را پس از فینال جام جهانی زنان لمس کرد.
فیفا به لوئیس روبیالس، رئیس سابق اتحادیه فوتبال اسپانیا محرومیت 3 ساله داد.
فیفا به لوئیس روبیالس، رئیس سابق اتحادیه فوتبال اسپانیا محرومیت 3 ساله داد.
لوئیس روبیالس، رئیس سابق فدراسیون فوتبال اسپانیا (RFEF) پس از اتفاقی که در آن جنی هرموسو اسپانیایی بدون رضایت او بوسید، به مدت سه سال از حضور در فوتبال محروم شد.
خورخه ویلدا: سرمربی سابق اسپانیا در تحقیقات لوئیس روبیالس 'Kissgate' مورد بازجویی قرار گرفت
خورخه ویلدا: سرمربی سابق اسپانیا در تحقیقات لوئیس روبیالس 'Kissgate' مورد بازجویی قرار گرفت
خورخه ویلدا، سرمربی پیشین قهرمان جام جهانی زنان اسپانیا، قرار است به عنوان بخشی از تحقیقات "Bissgate" در مورد لوئیس روبیالس تحت تحقیقات قرار گیرد.
فدراسیون فوتبال اسپانیا دبیرکل آندرئو را پس از پایان تحریم تیم زنان برکنار کرد
فدراسیون فوتبال اسپانیا دبیرکل آندرئو را پس از پایان تحریم تیم زنان برکنار کرد
فدراسیون فوتبال اسپانیا تصمیم به برکناری دبیرکل آندرئو کمپس به عنوان بخشی از یک سری تغییرات گسترده‌تر در پی جنجال‌های مربوط به رسوایی بوسه لوئیس روبیالس و جنی هرموسو گرفته است.
برترین سایت‌های شرط‌بندی
PROMOCODE: BETIMATE<br> Get a 130% bonus with the promo code
Make your first deposit

PROMOCODE: BETIMATE
Get a 130% bonus with the promo code

Get a 130% bonus on your 1st deposit with the promo code and place bets!
Register and get your bonus to get you started!
Bet with high odds!