لیگهای محبوب

سایر لیگها

لوئیس روبیالس از ریاست RFEF استعفا داد: من نمی توانم به کارم ادامه دهم.

"من نمی توانم به کارم ادامه دهم" - لوئیس روبیالس پس از جنجال بوسه جام جهانی زنان در جام جهانی زنان از سمت خود به عنوان رئیس RFEF کناره گیری کرد و پس از گفتگوی صمیمانه با دخترانش، تصمیم خود را تغییر داد.
Frank Merino
توسط: Frank Merino

لوئیس روبیالس، رئیس فدراسیون جهانی فوتبال (RFEF) در حالی استعفای خود را در بحبوحه بوسیدن جام جهانی 2023 با جنی هرموسو اعلام کرد.

روبیالس قصد خود را برای کناره گیری از سمت خود به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا (RFEF) تأیید کرد و اذعان کرد که به دلیل افزایش تقاضاها برای استعفا پس از حادثه ای که پس از 1-0 اسپانیا رخ داد، نمی تواند به سمت خود ادامه دهد. پیروزی نهایی مقابل انگلیس در 20 آگوست.

او در جریان حضور در برنامه تلویزیونی Talk "بدون سانسور"، احساسات خود را بیان کرد و گفت: "من به دخترانم عشق بی اندازه دارم و آنها نیز به همان اندازه به من عشق می ورزند. من به آنها بسیار خوشحال و افتخار می کنم. آنها جایگاه ویژه ای در قلب من دارند. در مورد استعفای من، بله، تصمیم گرفتم استعفا بدهم زیرا نمی توانم به نقش خود ادامه دهم."

هنگامی که از روبیالس در مورد لحظه مهمی که منجر به تصمیم او شد، توضیح داد: "من با دخترانم صحبت کردم و آنها به من گفتند که این فقط به من مربوط نمی شود. آنها به من توصیه کردند، "لوئیس، باید خودت را در اولویت قرار دهی. عزت خود را حفظ کنید و با زندگی خود به جلو حرکت کنید. در غیر این صورت ممکن است به افرادی که دوستشان دارید و ورزشی که برایتان عزیز هستید آسیب برسانید.»

بیشتر بخوانید: دادستان اسپانیا علیه لوئیس روبیالس به دلیل "تجاوز و اجبار جنسی" شکایت کرد

روبیالس متعاقباً در بیانیه‌ای جداگانه استعفای خود را تأیید کرد و امتناع اولیه خود را برای کناره‌گیری از سمت خود در ماه گذشته لغو کرد و طی آن اظهار داشت که بوسه با هرموسو "دوجانبه" و "موافقانه" بوده است.

این بازیکن 46 ساله رسماً استعفای خود را به پدرو روچا، رئیس موقت فدراسیون فوتبال، که پس از محرومیت 90 روزه از سوی فیفا، به عنوان جانشین موقت روبیالس برعهده گرفت، ارائه کرده است.

روبیالس همچنین از سمت خود به عنوان نایب رئیس کمیته اجرایی یوفا کناره گیری کرده است.

روبیالس در بیانیه خود اعلام کرد: با توجه به تعلیق سریع فیفا و تحقیقات در حال انجام علیه من، بدیهی است که نمی توانم سمت خود را از سر بگیرم.

پافشاری در انتظار و چسبیدن به موقعیت من کمک مثبتی به فدراسیون و فوتبال اسپانیا نخواهد کرد.»

این اعلامیه پس از طرح دعوای «تجاوز جنسی و اجبار» علیه روبیالس توسط دادستان اسپانیا صورت می گیرد که احتمالاً او را در معرض اتهامات جنایی قرار می دهد.

در مجموع 81 بازیکن اسپانیایی، از جمله تمامی 23 قهرمان جام جهانی زنان، متعهد شدند تا زمانی که روبیالس سرمربی تیم ملی باشد، نماینده تیم ملی نباشند. بسیاری از کادر مربیگری خورخه ویلدا نیز از این روند پیروی کردند، در حالی که خود این مدیر پس از انتقاد به دلیل تشویق روبیالس در یک کنفرانس مطبوعاتی که در آن قاطعانه از کناره گیری خودداری کرد، از سمت خود برکنار شد.

بیشتر بخوانید:  فیفا روبیالس را به مدت 15 سال از فوتبال محروم کرد، فدراسیون فوتبال اسپانیا خواستار استعفای فوری شد

Click star to rate
5 (1 rating)
Frank Merino
Written by: Frank Merino
Frank Merino is a writer for Betimate.com, providing non-stop analysis and opinions on all things football. Since 2018, I have started writing football analysis articles on the internet and predicting and recommending prestigious football bets for users around the world.

Related Content

دادگاه اسپانیا از روبیالس، رئیس سابق اتحادیه فوتبال انگلیس و مربی ویلدا خواست تا محاکمه شوند
دادگاه اسپانیا از روبیالس، رئیس سابق اتحادیه فوتبال انگلیس و مربی ویلدا خواست تا محاکمه شوند
تصمیم یک قاضی دادگاه ملی به دنبال یک تحقیق پیش از محاکمه در مورد یک بوسه ناخوانده، جرقه بحث قابل توجهی در مورد تبعیض جنسی در فوتبال زنان اسپانیایی را برانگیخت.
رئیس اتحادیه فوتبال انگلیس روبیالس را به بوسیدن زور برنز در جام جهانی زنان متهم کرد.
رئیس اتحادیه فوتبال انگلیس روبیالس را به بوسیدن زور برنز در جام جهانی زنان متهم کرد.
رئیس اتحادیه فوتبال انگلیس اعلام کرد که لوئیس روبیالس، رئیس سابق فوتبال اسپانیا، ظاهراً "به زور" صورت لوسی برنز مدافع انگلیس را بوسید و صورت هم تیمی خود لورا کومبس را پس از فینال جام جهانی زنان لمس کرد.
فیفا به لوئیس روبیالس، رئیس سابق اتحادیه فوتبال اسپانیا محرومیت 3 ساله داد.
فیفا به لوئیس روبیالس، رئیس سابق اتحادیه فوتبال اسپانیا محرومیت 3 ساله داد.
لوئیس روبیالس، رئیس سابق فدراسیون فوتبال اسپانیا (RFEF) پس از اتفاقی که در آن جنی هرموسو اسپانیایی بدون رضایت او بوسید، به مدت سه سال از حضور در فوتبال محروم شد.
خورخه ویلدا: سرمربی سابق اسپانیا در تحقیقات لوئیس روبیالس 'Kissgate' مورد بازجویی قرار گرفت
خورخه ویلدا: سرمربی سابق اسپانیا در تحقیقات لوئیس روبیالس 'Kissgate' مورد بازجویی قرار گرفت
خورخه ویلدا، سرمربی پیشین قهرمان جام جهانی زنان اسپانیا، قرار است به عنوان بخشی از تحقیقات "Bissgate" در مورد لوئیس روبیالس تحت تحقیقات قرار گیرد.
فدراسیون فوتبال اسپانیا دبیرکل آندرئو را پس از پایان تحریم تیم زنان برکنار کرد
فدراسیون فوتبال اسپانیا دبیرکل آندرئو را پس از پایان تحریم تیم زنان برکنار کرد
فدراسیون فوتبال اسپانیا تصمیم به برکناری دبیرکل آندرئو کمپس به عنوان بخشی از یک سری تغییرات گسترده‌تر در پی جنجال‌های مربوط به رسوایی بوسه لوئیس روبیالس و جنی هرموسو گرفته است.
برترین سایت‌های شرط‌بندی
PROMOCODE: BETIMATE<br> Get a 130% bonus with the promo code
Make your first deposit

PROMOCODE: BETIMATE
Get a 130% bonus with the promo code

Get a 130% bonus on your 1st deposit with the promo code and place bets!
Register and get your bonus to get you started!
Bet with high odds!